Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 284 007
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
PS. Just joo, "ei lahjojen toivossa"...Hehee!!

Joo ei kato Ilvekset vaadi mitään lahjoja, me kun ollaan niin lahjakkaita jo valmiiksi!

Paikalle tottakai saavun (miten voisin jättää väliin) ja karaokea suostun laulamaan myös, joskin sitten pitää ottaa parit oluet. Nyt sit perkele pelataan sitä Haluatko Miljonääriksi, tai muuten tapahtuu kauheita ja alan jodlaamaan.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Joo ei kato Ilvekset vaadi mitään lahjoja, me kun ollaan niin lahjakkaita jo valmiiksi!

Paikalle tottakai saavun (miten voisin jättää väliin) ja karaokea suostun laulamaan myös, joskin sitten pitää ottaa parit oluet. Nyt sit perkele pelataan sitä Haluatko Miljonääriksi, tai muuten tapahtuu kauheita ja alan jodlaamaan.
Tota, tohon lahjakas/lahjaton -teemaan en osallistu: todellisuus näyttää, miten asioiden laita on, ja siihen on kaikkien tyytyminen. ;p
Jodlaava matikkakoira..? Okei, pelataan pelataan. Se on varmaan laken tasonen peli, joten toki toki. :D :D
Karaoke ei oo mun juttu, mä kun en osaa kuin 'Juokse sinä humma' - ja siitäki vaan eka säkeistön. :))
Mutta kuuntelen sujuvasti! Jou.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Karaoke ei oo mun juttu, mä kun en osaa kuin 'Juokse sinä humma' - ja siitäki vaan eka säkeistön. :))
Olen laulanut karaokea, 'I'm afraid that I was very, very drunk'. Kuten muuten olinkin.

Mitä tapaukseen tulee, en vielä lupaa enkä kieltäydy. Peli jää kuitenkin väliin, jälkilöylyt olisi haarukassa.
Pitäisi käydä Jyväskylässä katsomassa siskon lasta tuoreen enon ominaisuudessa. Sitähän ehtii toisaalta näkemään vielä monta kertaa, pitää kuulostella.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Okei, pelataan pelataan. Se on varmaan laken tasonen peli, joten toki toki. :D :D

Mun tasonen peli? Selitä! :P

Tottakai karaoke on sun juttu, sää ja jossu ootte kahden kuratonin ainoat fanit. Teitä tarvitaan molempia. :)

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
...Mitä tapaukseen tulee, en vielä lupaa enkä kieltäydy. ...
Eli mauri aloittaa jälleen ylipuhumisen.. ;p On tepsiny aikaisemmin, katotaa, kuis ny käy......... (Ei liity Tepsiin mitenkään, toim. huom.)

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Mun tasonen peli? Selitä! :P

Tottakai karaoke on sun juttu, sää ja jossu ootte kahden kuratonin ainoat fanit. Teitä tarvitaan molempia. :)
Noku siinä on niitä "Minkä nimiset on Aku Ankan veljenpojat" -kyssäreitä. ;p
Siis toki kannustan sut suoritukseen ihmeelliseen!!
Raspikurkku-lake!!!!!! Jee!

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
mauri kirjoitti:
Eli mauri aloittaa jälleen ylipuhumisen.. ;p On tepsiny aikaisemmin, katotaa, kuis ny käy......... (Ei liity Tepsiin mitenkään, toim. huom.)
Sen verran kiisseliristo, kiltti nössykkä ja vielä heikko luonne, että naisväki saa pyöriteltyä minua ihan oman mielensä mukaan. Ei yleensä tarvitse edes suostutella tai houkutella millään, komentosanat riittää. Do not underestimate the power of mauri!

Jaa Tepsi ja Turku, joo, pidetään vaan siellä omalla puolella. Tarttuu vielä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Noku siinä on niitä "Minkä nimiset on Aku Ankan veljenpojat" -kyssäreitä. ;p

Ai pidäksä mua tyhmänä? :/

Katsellaanhan sitten tulijoita lähempänä ensiviikon loppua, siihen asti moro.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dodii... toinen noista edellämainitsemistani kavereista perui tulonsa Tampereelle. Jos toinenkin peruu ja minun perjantainen ilmaisen viinan ilta ei mene liian pitkäksi, voisin olla varmuudellakin messissä...

Noh, pitkä matka sinne vielä, mutta.... *katsellaan*

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Dodii... toinen noista edellämainitsemistani kavereista perui tulonsa Tampereelle. Jos toinenkin peruu ...*katsellaan*
Ts. soot mukana! Tuo se kamus remmiin, deal? :))

Edit: Onko hän sinkku, ja minkäköhän ikänen...? WINK!

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:

Sinuhe Wallinheimo? Voi höps sun kanssas senkin pörröpää.

Lauantaina kuulemma tarjoillaan Pizzaa ruuaksi, onkos täällä kellään mitään allergioita ja / tai toiveita täytteeksi?

Eiköhän tosin Jossu tästä kirjoittele lisää tänne, kun saa kynttiläkutsunsa päätettyä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Sinuhe Wallinheimo? Voi höps sun kanssas senkin pörröpää.

Lauantaina kuulemma tarjoillaan Pizzaa ruuaksi, onkos täällä kellään mitään allergioita ja / tai toiveita täytteeksi?

...
Eiku Pardavy, kiitos... :))
Laitan yv:inä erityistoiveeni - ja niitähän on. Siis pizzan suhteen! ;p

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
mauri kirjoitti:

Minä voin muuntua sinkuksi tarpeen vaatiessa, ei kerrota kellekään. Jos oikein vaaditaan niin tykkään HPK:sta.

PS. Olen vanha.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
Minä voin muuntua sinkuksi tarpeen vaatiessa, ei kerrota kellekään. Jos oikein vaaditaan niin tykkään HPK:sta.

PS. Olen vanha.
Aika hyvä 'tarjous'!!!!! :))))

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jaha, te kaks meettekin sit pelaamaan omia pelejänne johonkin privampaan paikkaan, kuten Jossun kellariin? Mikäs on pelin nimi?

Kysyin jo Jossulta ideaa että pelattas räsypokkaa, mitäs mieltä mauri ja muut?

Tosin säännöt muuttuis silleen että kun Jossu ei osaa korttipelejä, niin jätkät pelaa ja naiset riisuu, mun mielestä ihan reilu peli, mjitah?

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
lake79 kirjoitti:
Jaha, te kaks meettekin sit pelaamaan omia pelejänne johonkin privampaan paikkaan, kuten Jossun kellariin? Mikäs on pelin nimi?

Kysyin jo Jossulta ideaa että pelattas räsypokkaa, mitäs mieltä mauri ja muut?

Tosin säännöt muuttuis silleen että kun Jossu ei osaa korttipelejä, niin jätkät pelaa ja naiset riisuu, mun mielestä ihan reilu peli, mjitah?
Se onkin semmoista peliä mistä ei lapsille kerrota.

No tokihan räsypokka passaa, täytyy pukea tukevasti, muutamat pitkät kalsarit ja niin edespäin. Kai korut lasketaan vaatteiksi? Kaulakoru ja kaksi hankalasti irti kammettavaa korvista on jo kolme vaatetta.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:

Nyt niitä kamuja on taas kaksi... mahdollisesti. Kun yhdestä pääsi jo eroon, yksi tuli tilalle. Mutta joo, varmuudella on siis ainakin kaksi 26-vuotiasta sinkkumiestä liikenteessä. Ehkä kolmaskin. Ikäluokka sama.

Katsotaan nyt vähän, miten heillä tuo meininki menee. Ja mihin päätämme suunnistaa sitten loppupelissä. Huvittaisi kyllä teitäkin nähdä, mutta pitää vähän kysellä, mitä nuo kaverit tahtovat...

Niin, ja itse olen allerginen kalalle ja muille mereneläville. Mutta tosiaan, minun tuloni on niiiiin epävarmaa, että sen takia ei kannata pitsan täytteitä valikoida, jos ei välttämäti tahdo.

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jotain kymmenisen sivua sitten tuli viimeks kirjoteltua tähän ketjuun ja uhattua liittyä joukkoon hurjaan, mutta niin se on vaan jäänyt uhkaukseksi. Tulevana lauantaina se nyt ei ainakaan onnistu, kun on sb joukkueen saunailta...mutta olkoon tämä ennakkovaroituksena että maybe someday, sometime when you least expect it...

Ei muuta tällä kertaa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin Faabbi, ei sun tarvii mitään riisua. Tarkotin tolla sitä että miehet pelaa korttia ja naiset riisuu sitä mukaa, nythän siellä on kolme naista kun se vaaleanpunainen prinsessakin saapuu Jossun luo ja synttäreitä viettämään kanssamme. Eikö muka ole hyvä idea, häh?

....Musta vaan tuntuu et naiset on erimieltä? :P

Huomenna sitten toinen koitos ja pelissä tapaamme jo Maurin ja Ossin-Oululaisen kanssa, Sistis ilmoittelee sitten mitä tekee, mut laulamaan Sistis perkele tulet sitten ainakin, tai heitän sua perunalla!

Itse lupasin omistaa Maurille ja Jossulle erään laulun ja tiedän että se ainakin killingin listoilla on, kun siellä kerran sen olen lurauttanut. Onpahan eka kerta kun omistan mitään laulua kellekään naiselle, hih. :)

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Meikkis nyt rupes panikoimaan nyt oikeen huolella huomisen takia. En tiedä taas mitä pitäis tehdä tai olla tekemättä. Pizza oli hyvä idea siihen asti, kun rupesin asiaa kunnolla ajattelemaan. Kaikille ei kuitenkaan kaikki käy ja meikäläisen budjetilla sais vaan jotain kälystä jauhelihapizzaa. Että jos jokainen tois/hommais omat vahvemmat sapuskat (jos sellasta nyt ylipäänsä edes haluaa) ja tietysti jotain naposteltavaa.

Me voidaan sitten Anskun kanssa tehdä jotain rahkaa tms. jälkkärin tyylistä ja jotain keksejäkin kaapista löytyy. Toki mekin osallistutaan nyyttärimeininkiin. Ja tosiaan juomatkin on jokaisen hankittava ite, koska ne mitä oli, meni tupareissa.

Tosiaan Lake, oli toi sun räsypokkas aika huono idea. :D Karaokea kuuntelen sujuvasti, mutta tänhetkisellä äänellä ei paljon lauleta. Tais suurin osa siitä jäädä Rinkelinmäen katsomoon. Ja huomenna jää loput sitten Hakametsään. Pitää varmaan maanantaina yrittää hakee sitä Hämeenlinnasta takas. Tosin luulen epäonnistuvani siinä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Tosiaan Lake, oli toi sun räsypokkas aika huono idea. :D Karaokea kuuntelen sujuvasti, mutta tänhetkisellä äänellä ei paljon lauleta. Tais suurin osa siitä jäädä Rinkelinmäen katsomoon. Ja huomenna jää loput sitten Hakametsään. Pitää varmaan maanantaina yrittää hakee sitä Hämeenlinnasta takas. Tosin luulen epäonnistuvani siinä.

Mulle riittää että tuot ihanan itsesi ja hauskan seurasi ylipäätään vain paikalle, laulat sitten Keitä ne on ne sankarit-biisiä Ilveksen kunniaksi, kun pleijjarit ohi. ;)

Ei tarvi mitään pizzaa vääntää, sovitaanko yhteisesti jotain vai haetaanko pizzat ja kebabit Ninas-kebabista kun autokin olis? Jos Maurille tottakai sopii? :)

Höh, mitään vikaa ainakaan mun mielestä ollu räsypokkaehdotuksessa. Mites sit jos pelataan Trivial Pursuittia naiset vs. miehet ja naisten pitää olla ilman paitaa?

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
lake79 kirjoitti:
Mites sit jos pelataan Trivial Pursuittia naiset vs. miehet ja naisten pitää olla ilman paitaa?

Mää kun luulin, ettet sää sitä halunnu pelata. Eikös se ollu se Haluatko miljonääriksi, kun se oli ns. sulle tasoltaan sopiva? :P

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
jossu kirjoitti:
Meikkis nyt rupes panikoimaan nyt oikeen huolella huomisen takia. En tiedä taas mitä pitäis tehdä tai olla tekemättä. Pizza oli hyvä idea siihen asti, kun rupesin asiaa kunnolla ajattelemaan. Kaikille ei kuitenkaan kaikki käy ja meikäläisen budjetilla sais vaan jotain kälystä jauhelihapizzaa. Että jos jokainen tois/hommais omat vahvemmat sapuskat (jos sellasta nyt ylipäänsä edes haluaa) ja tietysti jotain naposteltavaa.

...
Joo, kuulostaa asialliselta, että jokainen huolehtii omista syömisistään, ja tuodaan naposteltavat ja juomingit mukanamme. Menee helpommin siten.
Ja juu lake, voin olla ilman paitaa, jos kestätte näkemänne...
Tai no, harkisten vielä.... :p

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
lake79 kirjoitti:
Niin Faabbi, ei sun tarvii mitään riisua. Tarkotin tolla sitä että miehet pelaa korttia ja naiset riisuu sitä mukaa, nythän siellä on kolme naista kun se vaaleanpunainen prinsessakin saapuu Jossun luo ja synttäreitä viettämään kanssamme. Eikö muka ole hyvä idea, häh?

....Musta vaan tuntuu et naiset on erimieltä? :P

Huomenna sitten toinen koitos ja pelissä tapaamme jo Maurin ja Ossin-Oululaisen kanssa, Sistis ilmoittelee sitten mitä tekee, mut laulamaan Sistis perkele tulet sitten ainakin, tai heitän sua perunalla!

Itse lupasin omistaa Maurille ja Jossulle erään laulun ja tiedän että se ainakin killingin listoilla on, kun siellä kerran sen olen lurauttanut. Onpahan eka kerta kun omistan mitään laulua kellekään naiselle, hih. :)
Erinomainen idea!

Ystävät toverit, kun en ole itse otteluun tulossa, kuinkas toimimme? Asun kyllä tässä kilsan verran jäähallilta, että voin saapua hallille ottelun loppupuolella jos siellä ulkopuolella treffaa. Puhelinnumeronkin voin YV:llä jollekin antaa jos on tarvetta ja jos haluaa. Olenkin lauantain kai yksin kotona että pääsee kätevästi karkaamaan...
Vai naiset ilman paitaa! *gulb* maurihan alkaa lupailemaan, lupaukset on pidettävä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
...
Vai naiset ilman paitaa! *gulb* maurihan alkaa lupailemaan, lupaukset on pidettävä.
No aattelin tehä oman osani sen eteen, että saadaan porukkaa kasaan laajemmaltikin. Mutta huhu kuppikoosta on tainnut kiiriä pitkin maita ja mantuja, joten en taida olla varsinainen vetonaula - eli vakiporukalla mennään... Hihhelihii.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy