Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 284 003
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mites Ossi ? Kai edelleen tulossa? Sopisi Ossikin kai kyytiin autoon?

Sistis, jos tytöt tai toinen niistä menee laulamaan karaokeen, niin sinäkin olet herrasmies ja tulet lavan eteen seuraamaan esitystä. Ihan vaan esim. siksi kun tytötkin tulivat/tulevat meidän esitystä seuraamaan.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
bisnesman kirjoitti:
Se on ainakin selvää, että ennen viittä en täältä pääsisi lähtemään. Jäisi Uusiksen huikeus näkemättä. Paluujunakin lähtisi vasta puoli viideltä.
Mut mietitään asiaa :)
No hei. Järki pois nyt. Tunteella vaan. Mä tuun erikseen hakemaan sut rautikselta, oikeesti. Ja yöpaikka löytyy varmasti!
Deal? :))

Lake - juu, Ossikin mahtuu. Sovittu onpi, että hänkin tulee Stokkan taakse, pimeille kujille...

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Härre kyyd, kuinka innokasta porukkaa. Nyt ymmärrän varsin hyvin kuinka niitä "yllätysvieraita" tulee kaikenmaailman pippaloihin. ;D Ja tätä en nyt sanonut sillä, etteikö bisnesmies olisi tervetullut myös emännän puolesta tupareille, vaan ihan yleinen huomio. :)

Ruokaa ja muutakin tarjottavaa varmasti piisaisi, ja kuten mauri totesi, niin yöpaikkakaan tuskin olisi ongelma. Tapanani ei ole majoittaa tuntemattomia, mutta eihän illan jälkeen enää tuntemattomia oltaisikaan. Vaikka voihan olla, että yösija löytyisi jostain ihan muualta kuin minun luota. ;)

Lake sitten jaksaa uskoa, että meikäläinen laulaisi julkisesti mikrofoniin. Noh, mikäs siinä, usko rauhassa vaan. Ja mää en muuten sitten kuulu mihinkään muuhun kun Ilveksen fan klubiin.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
jossu kirjoitti:
Härre kyyd, kuinka innokasta porukkaa. Nyt ymmärrän ...Ruokaa ja muutakin tarjottavaa varmasti piisaisi, ja kuten mauri totesi, niin yöpaikkakaan tuskin olisi ongelma. Tapanani ei ole majoittaa tuntemattomia, mutta eihän illan jälkeen enää tuntemattomia oltaisikaan. Vaikka voihan olla, että yösija löytyisi jostain ihan muualta kuin minun luota. ;)
...
No niin, nyt on pisnesmäni kutsuttu oikein viralliseltakin taholta, joten ei voi hän enää pysyä poissa rikospaikalta. Nyt odotetaan jännityksellä....

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kuten eilen Jossulle sanoin, meikä ei tule.
Syynä on hourailuni. Moni ihmettelee, että mikä hourailu, kun normaalistikin hourailen. Mutta tällä kertaa on syynä kuume. Toista päivää kuumeessa, eilen illalla pohjat pikkasen alta 39 astetta. Joten vuodepotilaana olen, niin minusta ei ole mukaan juhlijaksi.

Ellei sieltä löydy vuodepaikkaa, ja ilmaista passaajaa, joka tuo juotavaa ja syötävää kun niin pyydän. Epäilen että vapaaehtoisia ei ole. mauri?

Mutta joo, pitäkää hauskaa. Yritän itsekin olla sen verran ylhäällä että pelit näkisin. Ja sisulla sitten vaikka katotaan, prkl...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Sistis, jos tytöt tai toinen niistä menee laulamaan karaokeen, niin sinäkin olet herrasmies ja tulet lavan eteen seuraamaan esitystä. Ihan vaan esim. siksi kun tytötkin tulivat/tulevat meidän esitystä seuraamaan.

Tulen toki. Ellei joku tuntematon kaunokainen tule samalla hetkellä hakemaan minua tanssiin. Niinkin on joskus käynyt. Eräs nainen bongasi minut joskus karaokebaarista sanomalla, että "sä laulat tosi ihanasti karaokea"...

Kylähullu se oli, ei siitä mitään ihmeempää onneksi kehkeytynyt...

Mutta, kuten sanoin, kaikki on mahdollista.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
...
Ellei sieltä löydy vuodepaikkaa, ja ilmaista passaajaa, joka tuo juotavaa ja syötävää kun niin pyydän. Epäilen että vapaaehtoisia ei ole. mauri?
...
Toki toki mie sinnuu passaan. Tuu vaa messiin. Heh. Mä oon tänään miehiä varten! ;p

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mauri kirjoitti:
Mauri odottaa käskyä tulla noutamaan..Audi80-vanhus on valmiudessa. :D
En lupaa mitään vielä. Pohdistelen asiaa ja kai mä ilmoitan mikäli olen tulossa ;)

Tarkoitus olisi kyllä tänään maistella hieman enemmän, ja se taas ei välttämättä ole kovin soveliasta vieraiden ihmisten seurassa?

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Et sitten tullu. Meillä on nimittäin hauskaa. Ja meidän kannustuksestamme huolimatta Suomi voitti.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sistis kirjoitti:
Et sitten tullu. Meillä on nimittäin hauskaa. Ja meidän kannustuksestamme huolimatta Suomi voitti.
En tullut en :(
Vitutusketjuun jo avauduin.
Harmittaa pirusti mutta onneksi tiedän että olen dokannut ilman muiden häiritsemistä ja Suomikin voitti :)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hauska ilta. Kiitokset Jossulle järjestämisistä.

Iltahan meni siihen, että kaksi vanhusta pieksi kolme nuorukaista kalkkiviivoilla Trivial Pursuitissa johtuen siitä, että arpakuutio oli paremmin mitoitettu humppaa taitaville jamitteluranteille...

Kannustuksestamme huolimatta Suomi otti pahasti turpaansa Kanadalta ja paikkasi tätä virhettämme pieksemällä Venäjän käytännössä yhtä puhtaasti.

Alkomahollia riitti Jossulla. Samaten meillä oli hauskaa.

Ale-pubissa olivat saaneet vihiä parista karaoke-laulajasta, joten olivat sulkeneet kyseisen ilmanraikastimen... onneksi Killingissä meitä ei tunnettu ja "Kaksi kuratonia" pääsi esittämään kipaleen Pop-musiikkia.

Ilta jatkui Punjabin kautta kotiin. Kivaa oli. Huomenna on kankkunen. Lisää vitutusketjussa.

Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täsmäpitusella pesään..Eli kurlinkki tuli siinä tsekattua ja hieman aavistuksen jopa petyttyä. Uusiksella tökki pahoin ja piti tyytyä ruusuihin hopeamaljassa.

Vaan onneksi on tosiaankin keksitty triviaali, joten pystyimme kanavoimaan turhautumisen sitä kautta.
Teinit eivät saaneet i'iällään (yht. 75 v.) Ossia ja mauria (yht. 77 v.) kiinni, joten arvaahan sen, kuinka siinä käy.

Ruoka, naksut, patonkkit ja juomingit olivatten makoisat -
mikäs siinä oli peliä seuratessa ja päivitellessä, kuinka Venäjä olikin huano..

Ja illan kruunasi se hetki, kun kaksi miestä työnsi meikätyttöä takaapäin..Uuh. (Tykkäsiköhän Ossikin siitä kokemuksesta??)
Audi kiittää Sististä ja Lakea tuuppausavusta, lumimössö antoi periksi vahvojen miesten edessä.

Seuraavalla kerralla tahRon järkätä seuraavan päivän vapaaksi, jotta voin lähteä riekkumaan kaapuntille. Onneksi edustus on käsittääkseni toiminut.

Me oltiin hauskoja kaikki.
Jossulle kiitos ja mukavaa eloa uudessa kodissa. Kaunis on valtakuntasi! :))

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Ja illan kruunasi se hetki, kun kaksi miestä työnsi meikätyttöä takaapäin..Uuh. (Tykkäsiköhän Ossikin siitä kokemuksesta??)
Audi kiittää Sististä ja Lakea tuuppausavusta, lumimössö antoi periksi vahvojen miesten edessä.
:))
Jopa nyt jotakin! Minähän olisin ollut vieressä tuijottamassa ja hihkumassa tahtia *työntö työntö!*

Oliko Ossi liian päissään vai liian wanha työntämään?

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitoksia kiitoksista. Oli kyllä erittäin mukava ilta/yö. Mutta ilman teitä (+Ossia ja Lakee) pippalot olis ollu aika tylsät, joten suuret kiitokset myös teille. :) Olisihan se riittänyt, vaikka olisitte pelkästään itsenne tuoneet, mutta kyllä tuomisetkin kelpas. Jostain suunnasta oli vaan havaittavissa pientä käännytysyritystä. :D Niin ja Ossi, on ne minikaktukset oikeesti ihan kivoja.

Se on hyvä, jos ruoka maistu, vaikka ite oonkin vähän huono sitä nyt niin kehumaan. Mutta ainakin sitä tais olla ihan riittävästi. Eihän se määrä tosin aina laatua korvaa...

Ja erinomainen juttu, jos juotavaakin oli riittävästi. Musta tuntuu, että sitä oli vähän liikaakin. Tai ehkä toi pieni kipu tukanjuuressa onkin vaan viinin ja muitten juomien sekasin nauttimisesta, eikä niinkään liiasta määrästä.

Pakko tunnustaa, että kyllä se "Kaksi kuratonia" hakkas "Jatkis-pojat" nimen puolesta 6-0. Vaikka Jatkis-pojat ei ollutkaan väännös biisin alkuperäisestä esittäjästä ja siinä mielessä tuoreempi juttu. Tai jotain. En tiedä itekään mitä nyt yritän selittää. :D

Biisihän oli mitä oivallisin ja tulkinta vähintäänkin kiitettävä. En oikeesti ymmärrä mitä se nainen siinä mun vieressä nauro. Enkä toisalta ymmärrä duon toisen osapuolen hinkua yrittää päästä mikistään eroon. Noh, noinhan ne isotkin tähdet joskus tekee, kai. Pieni miinus ehkä myös aurinkolasien puuttumisesta. Noh, seuraavalla kerralla sitten.

Ilta päättyi vähän nolosti, kun torilla huomasin että bussikortti oli jäänyt toisen takin taskuun. No herrasmiehenä Lake sitten kaivo mulle pikkurahaa (eipä vaan huvittanu maksaa kakskymppisellä), ja yritti se Sistiskin siinä auttaa. Kiitos siitä(kin) molemmille.

Toistaseks ei oo naapureiltakaan tullu valituksia, joten eiköhän vastaava ilta voida ottaa joskus uusiks. Vaikka Uusis ei heitteliskään määriksiä jne. Huomenna sitten kisastudio pystyyn Lakella. Mutta täytyy ottaa muuten ehkä vähän rauhallisemmin kun eilen.

faaip de oiad kirjoitti:
Oliko Ossi liian päissään vai liian wanha työntämään?

En oo Ossi, mutta veikkaan kuitenkin jälkimmäistä. Siellä se vaan istu maurin kanssa autossa odottamassa meitä junnuja, eikä noussut sitten työntämäänkään. Meikäläinenkin katteli vaan vierestä osallistumatta kyseiseen toimintaan.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ossi luotti kuskin sanaan "kyllä se tästä irtoo". Ja sitäpaitsi muut olivat muutenkin vielä auton ulkopuolella. Eikä se nyt varsinaisesti pahalta tuntunut, kun takaa tuupittiin. Jos joku joskus asiasta kysyy, on pakko vastata jarimaisesti "kyllä ne miehiä olivat".

Uusis meinasi sitten pilata muuten mukavat pippalot. Leijonat olivat sentään tilanteen tasalla ja olivat meille mieliksi. Jossulla on kyllä värisilmä kohdallaan. Kämppä oli todella viihtyisästi sisustettu. Trivial-kavereitaan ei kyllä osaa valita.

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ossi kirjoitti:
Jossulla on kyllä värisilmä kohdallaan. Kämppä oli todella viihtyisästi sisustettu.

Kiitoksia. Lämmittää kummasti tollanenkin huomio mieltä. :)

Trivial-kavereitaan ei kyllä osaa valita.

Noh, eihän kukaan voi olla täydellinen. Eikä se voitto vaan hyvä kilpailu. Vaikka niinhän ne häviäjät aina yrittää selitellä. Täytyy kyllä tunnustaa, että me junnut oltais historiakysymyksissä oltu vieläkin huonompia ilman Sististä.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hitto, pelasitte sitten Trivialia. JA ILMAN MUA!
Jumankauta, tästä ette hevillä pääse.
Tai jaa, ehkä oli parempi etten tullutkaan. Olisin kyykyttänyt teitä kaikki mennen tullen. Sen jälkeen ei olisi enää kutsuttu mihinkään tupareihin/miitteihin/ihanminnevaankinkereille.

Noh, ehkä ensi kerralla. Itsellä alkaa kuume helpottamaan, en enää hourailekaan. SIlti pakko ottaa vielä rauhallisesti, ettei tule jälkitauteja.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ossi kirjoitti:
Jossulla on kyllä värisilmä kohdallaan. Kämppä oli todella viihtyisästi sisustettu.

Todellakin on, piti eilen kehua Jossun makuuhuonetta (keittiötä olen kehunut hälle jo aiemmin), että on perkule hienon näköinen (siellä kun melkein kokoaika "tv:n" ja pelien ääressä olimme) kyllä Ilves-fanit vaan osaa ja jotkut vieläkin paremmin :) Ps. Tuun Jossu mielelläni sun makuuhuonetta ihailemaan toistekin... siis pippaloiden merkeissä tietenkin :P.

Allekirjoittaneelle tosin jäi epäselväksi että olikohan Jossulla nyt sitten ollut ennen meitä 3:a enempää tai samaa määrää miehiä sängyssään samaan aikaan. Mene ja tiedä.

Kiitos kaikille, eilen oli allekirjoittaneen yksi kivoimpia iltoja miesmuistiin ja etenkin toiselle kuratonille, aivan huikea ilta oli kaikenkaikkiaan ja onneksi päästiin laulamaan, mieli kovasti teki. Kebab-annos oli paras minkä tähän asti olen Punjabissa syönyt, makoisin ja isoin. Mutta ei mitään silti Jossun ruokaan verrattuna, todella hyvää pastaa oli ja ilmaiset lonkerotkin maistuivat hyvälle, kuten myös muut tarjottavat. Iso kiitos niistäkin. :)

Jossu: Se nauroi tottakai Sistiksen letille, oli kuullut jostain tornihuhun mitä Sistikselle parturissa oli käynyt. Naturally.

Oleppas myös hyvä avustuksesta, tiedäthän sinä etten voi jättää noin ihanaa neitokaista (ja kuratoni-fania) pulaan. Se olisi vain mahdotonta.

Mauri: Ilo oli tuupata takaa, se tosin taisi mun puheistakin illan aikana ilmetä? :P

Huomenna tosiaan saa tulla mun luokse ja kun tulisitte kaikki vaikka samaan aikaan suunnilleen tuohon Tammelan torille, niin voisin siihen tulla vastaan ja opastaa sitten perille. Soittaakin voi toki ja neuvon sitten missä asun, tai pistän osoitteen yv:llä. Mikäs olisi hyvä aika tulla ?

Edit: Niin ja myös Jossu tänne osaa neuvoa, joten sen kanssa samaa matkaa toki voi myös tulla.

Ai niin ja olo? Olo on vähän hassu, pikkasen mahassa pyörii ja sellanen sekainen olo, kuin olisi juuri pitkiltä päiväunilta herännyt, päätä ei särje yhtään.

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
B1 kirjoitti:
Olisin kyykyttänyt teitä kaikki mennen tullen.

B1 kirjoitti:
en enää hourailekaan.

Tuossa on selvä ristiriita. Selitähän...

Epäilen muuten, että se nainen siellä karaokebaarissa nauroi sille, että harvoin näki niin innokkaita ja aidosti sympaattisia lauluholisteja. Minäkin yritin parhaani mukaan flirttailla hänelle, ja taisin antaa jopa laulaa pari säettä mikrofoniin. Jossukin taisi päästä laulamaan, vai muistanko väärin?

Ei me muuten lake olla mitään turhia jätkiä. Joka kerta kuin lauletaan, aiheutamme riemun ja ilon hetkiä naisväelle.

Aurinkolasien puute harmitti, ne kun jäivät kiireessä takin taskuun kun tuli tilanne jossa oli juostava lavalle, mutta toisaalta, ehkä minua ei tunnistettu tällä kertaa niin hyvin...

Olihan se ilta... illan mielenkiintoisimpia hetkiä oli se viisiö-draama, jossa Lake ja allekirjoittanut pääsivät pökkimään takaapäin mauria, Ossia ja... Audia. Jossu nautti tämän aikuisviihteen seuraamisesta. Allekirjoittanut muuten heitti turvalleen siinä työntövaiheessa. Kaikkensa antaneena...

Laken studioon en todennäköisesti pääse, kuten jo illalla vihjailin. Kaveri tulee käymään noihin aikoihin ja taidetaan katsoa peli täällä.

Olo oli muuten aika outo kun heräsin. Nyt on vaan jano.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Ei me muuten lake olla mitään turhia jätkiä. Joka kerta kuin lauletaan, aiheutamme riemun ja ilon hetkiä naisväelle.

Aurinkolasien puute harmitti, ne kun jäivät kiireessä takin taskuun kun tuli tilanne jossa oli juostava lavalle, mutta toisaalta, ehkä minua ei tunnistettu tällä kertaa niin hyvin...

Laken studioon en todennäköisesti pääse, kuten jo illalla vihjailin. Kaveri tulee käymään noihin aikoihin ja taidetaan katsoa peli täällä.

Olo oli muuten aika outo kun heräsin. Nyt on vaan jano.

Ei olla ei ja niin tunnutaan aiheuttavan, aika jännä tunne tuollainen. Naiset rok. Aurikonlasit jäivät molemmilta, multa ne jossun naislasit jossulle, pitänee ostaa jotkut vaikka Tiimarista. Sellaiset kun olisivat varmasti naisten mieleen.
Itse olin eilen niin kännissä, etten tajunnut yrittääkään flirttailla naisille, joku nainen mua taputti olkapäälle ja sanoi että hyvin meni. Mutta muistikuvani mukaan sillä oli joku mies ja en sitten jäänyt juttelemaan sen enempää.

Jossu seurasi jännittyneen näköisenä aikuisviihdettä juu, 3 miestä ja 1 nainen tosin ei ihan paras vaihtoehto ole :P

Kaverisikin tänne tulla saa, tosin alkaisi tekemään tiukkaa paikkojen suhteen. Mutta lattialle mahtuu hienosti. Mahd. paljon porukkaa kasaan vaan, mikäs siinä, mutta tehkää miten parhaaksi näette.

Sama tunne, nyt on jano. Sokerilimun jano.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin elikkäs huomenna sitten tarjoiltavat saa tuoda itse. Mulla on tarjolla popkornia, pussi sipsiä, mehua ja vettä :P

Varannot tällä hetkellä sen verran vähissä, etten nyt mitään ruokaa voi alkaa koko porukalle tekemään, mutta makoisaa pizzaa saa tuosta vierestä sitten kyllä.

Alkoholia tuskin kukaan juo huomenna, tuokaa lisää juomaa (esim. limsaa) itse tosiaan sitten. Mauri: Viiniä ei valitettavasti ole, paitsi jos sen helmeilevän viinin haen sulle? ;D

Ketäs tulossa? Jossu, Mauri on varmoja ja Bone äsken ilmoitti irkissä että katsoo huomenna olon ja päättää tuleeko. Mites Ossi, Faab, Vilperi?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
lake79 kirjoitti:
Mites Ossi, Faab, Vilperi?
Mulla lienee peli yhdeltä, en taida ehtiä pelin alkuun (pelit kuitenkin myöhässä jo tuohon aikaan), ellen jätä suihkua väliin. Ja sitä te ETTE halua.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olen edelleen tylsä kotikatsomon mies. On peräti pari pulloa keimoa, ne kun hörppään niin tulen pian pahapäiseksi :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy