En tunnusta, vaikka loordin näköinen varmaan olinkin.faaip de oiad kirjoitti:Twite ja Ifota avasivat minulle yhden mysteerin Euroviisumaisen hienolla Tepsin maalilaulullaan.
En tunnusta, vaikka loordin näköinen varmaan olinkin.faaip de oiad kirjoitti:Twite ja Ifota avasivat minulle yhden mysteerin Euroviisumaisen hienolla Tepsin maalilaulullaan.
Et vaan muista. Rai rai rai laulua saatiin kanssa kuulla moneen kertaan, baarin musiikin volyymi nousi kummasti siinä vaiheessa kun aloitte hoilaamaan, hiljeni sitten kun olitte poistunut.Twite kirjoitti:En tunnusta, vaikka loordin näköinen varmaan olinkin.
Sekaan vaan, ei siellä minkään joukkueen faneja mollata, ei edes FPS-faneja.obi-wan kirjoitti:Elikäs ensi maanantaina siirrytään Mansen ympäristöön eli tulipas sitten tämäkin ketju aiheelliseksi
faaip de oiad kirjoitti:Sekaan vaan, ei siellä minkään joukkueen faneja mollata, ei edes FPS-faneja.
Ei uskaltanut tulla vaikka ihan selvästi halusi. Yhteinen kieli olisi puuttunut, mutta kyllä se riittävällä juotolla olisi muutakin kuin hokisuomea puhunut, viimeistään Sistiksen herkkudrinkin jälkeen.B1 kirjoitti:Paitsi Tapparan kannattajia, jotka eivät tule miittiin vaikka ovat samassa ravintelissa syömässä.
Tahto Maalinen kirjoitti:Pitkään taustalla täällä olleena lukijana nyt vasta huomaan, että täällä on ihka oikea Tampere -ketjukin. Miitit puoli-järkevän keskustelun merkeissä kiinnostaa, vai olenko liian vähän postannut keskustelija ollakseni kiinnostava..?
faaip de oiad kirjoitti:Ystävällismielistä naljailua saattaa joskus olla, mutta sehän kuulu asiaan. Sekaan vaan vaikkei mahtuisikaan.
lake79 kirjoitti:TODELLINEN Sistiksen ääliö soitti juuri Vilnasta, tässä leffaa kattellessa kuuntelin juttua mm. HPK:n finaalipaikasta ja hänen pelicans? ystävältään juttua Raimon vanhuudesta, kuten myös kuulin että oluet maksavat vain euron.
lake79 kirjoitti:Samalla kysyi että mites miittingiä lähiaikoina? Allekirjoittaneella ainakin rahat välissä ja menis vesilinjalle, mut jos sinne Jossulle peli-iltaan?
lake79 kirjoitti:Samalla höpersi muka ei humalassa terveiset Jossulle *pieni mietintätauko*... ja muille naisille, eli tarkoittanee muilla naisilla Mauria :D
Sistis kirjoitti:Vesilinjalla olen mielelläni itsekin ainakin wappuun asti... sen verta rankka reissu oli takana, että pitää koettaa elää nyt kiltisti.
No meikkis ainaski on leikissä mukana!!!!Sistis kirjoitti:...
Mitenkäs, olisiko miittinki tässä ihan lähiaikoina poikaa? Voitaisiin muistella porukalla lätkäkautta 2005 - 2006 ja niitä hienoja hetkiä, joita Kerho ja Ipa meille tarjosivat? Näin puhelin Hämptonin torilla muistaakseni ainakin Designerin ja Maurin kanssa...
...
Huh, eli mä saan näillä näkymin viä tulla...? ;pB1 kirjoitti:Erään Jatkoaikalaisen kanssa puhuimme viikonloppuna, ja hän oli sitä mieltä minun kanssa että jos jätämme miitistä laken ja Sistiksen pois, muutkin uskaltavat tulla.
Mennäänkö näillä? :)
B1 kirjoitti:Erään Jatkoaikalaisen kanssa puhuimme viikonloppuna, ja hän oli sitä mieltä minun kanssa että jos jätämme miitistä laken ja Sistiksen pois, muutkin uskaltavat tulla.
seeyou@jäähalli kirjoitti:Saakos teijän miittiin tulla joku kerta täältä etelästä yks, joka on Kiirastorstai-illasta lähtien yrittänyt vuollellella ranteita auki voiveitsellä?
Empä tierä, että pitäiskö. Mutta jos toi siijuukin tulis, niin en olis ainoa ulkopuolinen. Joka tapauksessa noista ehdotuksista kahden viimeisen aikana olisin huutoetäisyydellä.mauri kirjoitti:Eli vaihtoehtoja lienee esmes pe 12.5., la 13.5., pe 19.5. tai la 20.5 -- tai kyllähän jonkinmoinen arkijutskakin onnais, jos vaiks mentäis syömään eli ei niinkä riekkumaan??