Kopteri kirjoitti:
Jossulle myöhästyneet synttärionnittelut, lupaan olla ottamatta paitaa pois seuraavan kerran ku nähdään ;(
Ei ollu myöhäset, tänään on vasta oikea päivä. :) Leikittiin vaan lauantaina, että olis ollu sillon. Ja hei, ethän sää lauantainakaan ottanu sitä paitaas pois, etkä parissa edellisessä pelissäkään. Mutta jos tarkotat jossain muualla näkemistä, niin ota vaan seuraavankin kerran. ;D
Niin, kiitos vaan kaikille kovasti, teitte mun lauantai-illasta todella mukavan, vaikka peli meni miten meni. Onnistuin jopa nauramaan Twiten ja Ifotan Kerho-huudoille baarissa. Kamalan huono fani olen. Ihan kiva oli muitakin uusia naamoja nähdä ohimennen hallin pihassa. Sain paljon Ossi onnitteluita ja muutaman kivan Lasse lahjankin.
Ihan hyvin meni ilman Sististäkin, mutta ei todellakaan sen takia. Olis sitä enemmänkin porukkaa mukaan mahtunut, syötävätkin olis ehkä huvennu vähän paremmin. Jäi kauhee urakka mulle ja Anskulle eiliselle. :P Ja sitten oltais voitu ottaa pelatessa yks mies meiän leiriin, niin olis ollu ainakin saman verran porukkaa kummassakin. Vaikka tuskin se mitään olis lopputulokseen vaikuttanu.