Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 793
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Mää kun luulin, ettet sää sitä halunnu pelata. Eikös se ollu se Haluatko miljonääriksi, kun se oli ns. sulle tasoltaan sopiva? :P

Kyllä sitä kuule kovasti viisastuu jos yläosattomista naisista on kyse ;D

Voidaan me toki Haluatko Miljonääriksi-peliäkin pelata silleen ettei naisilla oo paitaa.

Mauri: Mää en ainakaan kauhistu, sen lupaan ;)'

Edit: Haetaanko ruuat sit Ninasta, haluisin maistaa niitä kovin kehuttuja kebabbeja ?
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Huomenna pyörii muuten jos jonkinlaista vetävän näköistä (mutta ei vapaata) jannua pitkin Tamperetta ihan yötä myöten. Pelin jälkeen siis puhelin päälle ruipelot. Ja jos ei jollain vastapuolella ole puhelin päällä niin ymmärrän vihjeen, numero lähtee.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mites kun Faabbikin tulee autoon, niin siellä on yksi liikaa.

Mä jään pois, hyppään Pikilinnan bussiin ja hurautan sillä kotio, haen lahjan ja juomat ja etsin Jasun käsiini ja jos jäätäis vaikka Nina Kebabille ja Mauri hakis meidät ja kebabit siitä, hyvä idea ?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Sistis ilmoittelee sitten mitä tekee, mut laulamaan Sistis perkele tulet sitten ainakin, tai heitän sua perunalla!

Saat heittää, mutta älä heitä kovin kovaa. Tänä iltana tuli juotua alkoholipituosia juomia ihan hemmetisti, joten epäilen jo alkuun huomista olotilaani ja sitä, että laulaisinko tällä kertaa mitään.

Mutta, toivotan Jossulle hyvää syntymäpäivää siltä varalta, että emme tapaa ennen kyseistä merkkipäivää.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
...jos jäätäis vaikka Nina Kebabille ja Mauri hakis meidät ja kebabit siitä, hyvä idea ?
Sumplitaan hallilla meiningit, ehkä löydämme jonkinmoisen kaikkia syvästi tyydyttävän ratkaisun... :))
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Sumplitaan hallilla meiningit, ehkä löydämme jonkinmoisen kaikkia syvästi tyydyttävän ratkaisun... :))

No mielellään mää voin kyytiin tulla ja ottaa tytön syliin, tosin ei tulis kuiteska, mut aina sitä voi haaveilla :P
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
lake79 kirjoitti:
No mielellään mää voin kyytiin tulla ja ottaa tytön syliin, tosin ei tulis kuiteska, mut aina sitä voi haaveilla :P
Juomakysely: jos otan kaupasta six packin, löytyykö joku muukin litkijä kuin minä? Tyttöset? Lake? Ossi? (jos tulet). Itsehän olen kovin liikuttuneessa tilassa jos kaikki juon.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
faaip de oiad kirjoitti:
Juomakysely: jos otan kaupasta six packin, löytyykö joku muukin litkijä kuin minä? Tyttöset? Lake? Ossi? (jos tulet). Itsehän olen kovin liikuttuneessa tilassa jos kaikki juon.

Kalja = parasta. Itse otan kotoa viinojen loput ja pari olutta mukaan, mut toki ilmaisetkin maistuu :)

Ninas Pizzeria-Kebabista kebabille.comin perusteella suosittelen sitten rullakebabbia, kuulemma yli kilon painoinen mötikkä :P
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Se-jolla-on-Tampereen-isoin-se (selitys löytynee alkuketjusta) liikuskelee tänään humalaspäissään ympäri kaupunkia.
Jos teillä käy hyvä säkä, ette törmää minuun.
Mitään en kuitenkaan voi luvata....
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos hauskasta illasta itse kullekkin, mulla oli isompi kuin Ossilla ja muut jutut kirjoitan sit huomenna.

Missäs ne yläosattomat naiset oli? ;D

Joku ilta sit tosiaan se peli-ilta Jossun upeassa kämpässä, ei turhaan tosiaan kyllä Ossi ja Jaswinder sitä ole kehunut, way to go Jossu. :)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kiitoksia illasta, mukavaa oli. vaikka en sisustuksesta mitään ymmärrä, niin Jossun sohva+verho valinta ja värit miellytti kovasti silmää.

Ifota: Teppo Tool oli Pekka Provinssissa vuonna 2001, että 2000-luvun puolella.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Kiitos hauskasta illasta itse kullekkin, mulla oli isompi kuin Ossilla ja muut jutut kirjoitan sit huomenna.

Missäs ne yläosattomat naiset oli? ;D

Joku ilta sit tosiaan se peli-ilta Jossun upeassa kämpässä, ei turhaan tosiaan kyllä Ossi ja Jaswinder sitä ole kehunut, way to go Jossu. :)
Joo, aika reteesti tarjosi lake naisille kolmeekytäsenttiä..Aikamoinen on hän! ;p
Yläosattomuudesta ei oo missään vaiheessa ollu puhe, vaan puserottomuudesta: mulloili toppi ja kalanverkkohuivi. Kiertoa siis...
Miehet ovat sittenki verbaalisesti naisia kyvykkäämpiä. Pakko myöntää. Tuli sen verran pahasto takkiin Aliaksessa..
Mauri sai harjoittaa vihloinkin kaipaamaansa jorausta yökerhossa, joten olo on tytyväinen.
Tosin hieman kohmeloinen...Mutta se kuuluu vaan asiaan!
Aivas juu! Lautapelisessiota voisi kehitellä! :))
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taas selvitty yhdestä miitistä. Ja testattu uusi kebaberia. Tosin Aliaksessa se olikin yllättäen pizzeria. Onko korsussa teetä? Opin kaksi uutta hokemaa. Yrjö yhyy.

Vieraileva tähti twite ei jonota. Siksemme saapuneet Bricksiin. Ehkä ensi kerralla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teillä oli varmaan kivaa, varsinkin kun minä en ollut matkassa. Doriksessa olin istumassa iltaa kavereiden kanssa. Pahoittelut, etten enää kyennyt lähtemään sieltä. Oli alkuun käynnistysongelmia johtuen perjantain ilmaisviinan aiheuttamasta koneiston ylikuormityksesta. Sitten vasta illalla sai fiiliksen nousemaan.

Hauskaa oli itselläkin. Ehkä taas ensi kerralla olen mukana.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tampereen alueellakin kannattaa hieman ajatella mahdollista linja-auto kuljetusta kesän Turenki tapahtumaan, yhteis kuljetus olisi varmasti yksi hyvä vaihtoehto, olisi varmaankin hyvä hieman etukäteen ajatella tulevia ihmismääriä kisoihin, ei olisi niin vaikea sitten hoidella poikien juttuja Turenkissa, samoin bändin ja muiden asioiden osalta tiedotteita kannattaa kesän suur -Jatkoaika tapahtuman johdosta seurailla aktiivisesti. Tämä vaan tiedoksi sinne Tampereen suuntaan, miettikääpä asiaa.

veini
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Onnistuitte missaamaan mut, which was propably a good thing.
Ossia oli hallilla kiva nähdä hallilla pitkästä aikaa, kävisit peleissä.
Onko Designer vielä kehissä?

Jossulle myöhästyneet synttärionnittelut, lupaan olla ottamatta paitaa pois seuraavan kerran ku nähdään ;(
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Kopteri kirjoitti:
Jossulle myöhästyneet synttärionnittelut, lupaan olla ottamatta paitaa pois seuraavan kerran ku nähdään ;(

Ei ollu myöhäset, tänään on vasta oikea päivä. :) Leikittiin vaan lauantaina, että olis ollu sillon. Ja hei, ethän sää lauantainakaan ottanu sitä paitaas pois, etkä parissa edellisessä pelissäkään. Mutta jos tarkotat jossain muualla näkemistä, niin ota vaan seuraavankin kerran. ;D

Niin, kiitos vaan kaikille kovasti, teitte mun lauantai-illasta todella mukavan, vaikka peli meni miten meni. Onnistuin jopa nauramaan Twiten ja Ifotan Kerho-huudoille baarissa. Kamalan huono fani olen. Ihan kiva oli muitakin uusia naamoja nähdä ohimennen hallin pihassa. Sain paljon Ossi onnitteluita ja muutaman kivan Lasse lahjankin.

Ihan hyvin meni ilman Sististäkin, mutta ei todellakaan sen takia. Olis sitä enemmänkin porukkaa mukaan mahtunut, syötävätkin olis ehkä huvennu vähän paremmin. Jäi kauhee urakka mulle ja Anskulle eiliselle. :P Ja sitten oltais voitu ottaa pelatessa yks mies meiän leiriin, niin olis ollu ainakin saman verran porukkaa kummassakin. Vaikka tuskin se mitään olis lopputulokseen vaikuttanu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Twite ja Ifota avasivat minulle yhden mysteerin Euroviisumaisen hienolla Tepsin maalilaulullaan. Siinähän lauletaan "soi viulu" eikä "voi vilu", kuten olen aina kuullut, vai kuulinko taas väärin?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Elikäs ensi maanantaina siirrytään Mansen ympäristöön eli tulipas sitten tämäkin ketju aiheelliseksi
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kopteri kirjoitti:
Onko Designer vielä kehissä?
Hädintuskin. Muutama muu asia elämässä vie tällä hetkellä voiton jääkiekosta ja Jatkoajasta - hämmästyttävää mutta totta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tähän ketjuun voisin kenties toivottaa hyvät kesälomat vilperille, Bonelle, jossulle, lakelle muille ipa-ihmisille. Joudutte kuitenkin nyt myöntämään, että Kerho on tällä hetkellä Tampereen paras jääkiekkojoukkue.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos kovasti Sistis, mut mitään en myönnä. Ilves on kovin koskaan missään ikinä ja piste.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
obi-wan kirjoitti:
Elikäs ensi maanantaina siirrytään Mansen ympäristöön eli tulipas sitten tämäkin ketju aiheelliseksi
Eiku remmiin vaan! Viä mahtuu! Jahka taas jotain on kehitteillä, ni ois suotavaa, että oisit joukon jatkeena. Deal? :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös