Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 286 215
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pleksi(t) kirjoitti:
O´Connelsissa tulee varmasti käytyä, mutta luulen että Sputnikit jää väliin tällä kertaa. Mitäs paikkoja nuo Sokerit ja Onnelat on? Taattua Sedun "Laatua"?
Jos typyjä on paljon niin ei ole pahitteeksi. Ja mielellään täysi-ikäistä.

Enpä ole kyseisiä baareja testannut pahemmin, mutta täysi-ikäisiä(kin) tyttöjä sieltä varmasti löytää.

Valaiskaa joku viisaampi noista paikoista?

Saisi se heavykaraoke-baari tulla jo Tampereelle. :P

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Täysi-ikäisiä kannattanee bongailla London Pubissa. Stokkalta Hämeensiltaa kohti ja oikealle parin kulman jälkeen, mainokset näkyy Hämpille. Tosi-täysi-ikäisiä löytänee Seurahuoneelta. En neuvo reittiä, ettette luule minun käyvän siellä.

Perjantai Jossulassa edelleen suunnitelmissa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ossi kirjoitti:
Täysi-ikäisiä kannattanee bongailla London Pubissa. Stokkalta Hämeensiltaa kohti ja oikealle parin kulman jälkeen, mainokset näkyy Hämpille. Tosi-täysi-ikäisiä löytänee Seurahuoneelta. En neuvo reittiä, ettette luule minun käyvän siellä.

Perjantai Jossulassa edelleen suunnitelmissa.

Niin kun sullakin on toi young-syndrooma, eli näytät nuoremmalta kun olet.

Mutta kyllä se on hyvä vain, nuoremmat naiset rokkaa ja silleen :P

Eli siis vääntöä ranskalaisista Jossulassa tiedossa, ihan mukavaa kun porukkaa tulossa. Bone vielä vielä yksi mahdollinen tulija / poisjääjä ja Faab.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
lake79 kirjoitti:
Eli siis vääntöä ranskalaisista Jossulassa tiedossa, ihan mukavaa kun porukkaa tulossa. Bone vielä vielä yksi mahdollinen tulija / poisjääjä ja Faab.
Laitoin Jossulle yv:tä, joten Mertarantakin arvannee että jään pois, henkilökohtaisista syistä (ei emäntä).

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pleksi(t) kirjoitti:
Mitäs paikkoja nuo Sokerit ja Onnelat on? Taattua Sedun "Laatua"?

Melkoisia pintaliitopaikkoja. Kallista juomaa, kallis sisäänpääsy ja pitkä jonotusaika. Tuo ainakin Onnelan suhteen. Sokeri on halvempi ja nopeampi mesta, mutta ei ole oikein allekirjoittaneen makuun.

Bebop on hyvä kasari-ysäri -yökerho, jonne sisäänpääsy ei ole kovinkaan paljoa (4€). Ja porukkaa on usein ihan kiitettävästi. Tosin alkuillasta se voi vaikuttaa kovinkin tyhjältä.

Ja yksi hyvä mesta on Doris. Melkoisen pieni rock-disko, mutta hyvä mesta kaikesta huolimatta.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Miksi lähteä merta edemmäksi kalaan?? ;p

Hmm, ny se yrittää sit Ossia kun mä tykkään enemmän tummista? :D

Mahtaa olla hauskaa deitti-liveä @ Jossula perjantaina :P

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomen peli on siis vasta se myöhempi. Olisiko curling-pelin alku (18.30) hyvä aika kokoontua siellä?

Lake, nähdäänkö jossain Stockan nurkilla vaikka joskus varttia vaille kuuden kieppeillä? Ajattelin käydä Systembolagetissa sillä reissulla.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Suomen peli on siis vasta se myöhempi. Olisiko curling-pelin alku (18.30) hyvä aika kokoontua siellä?

Lake, nähdäänkö jossain Stockan nurkilla vaikka joskus varttia vaille kuuden kieppeillä? Ajattelin käydä Systembolagetissa sillä reissulla.

Selvä juttu, piti just tulla yv:tä kirjoittamaan, mutta hyvä kun säästit mut siltäkin vaivalta. :P

Mä tulen vaikka siihen Stokkan aulaan 17:45.

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Vähän ennen puoli seitsemää on ihan hyvä aika. Jääpähän mullekin enemmän aikaa valmistautua. :) Mutta joo, eiköhän tässä nyt kaikki tarpeellinen ole jo sanottu, joten ryhdympä siivoamaan...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Vähän ennen puoli seitsemää on ihan hyvä aika. Jääpähän mullekin enemmän aikaa valmistautua. :) Mutta joo, eiköhän tässä nyt kaikki tarpeellinen ole jo sanottu, joten ryhdympä siivoamaan...

Seleevä, kiitos suuresti jo nyt että saamme tulla luoksesi. En valita yhtään :)

Huomenna tulossa mukava päivä, täytyypä harkita sitä karaokebiisiäkin jo valmiiksi. Tosin voi olla ettei karaokea ole enää siihen aikaan, kun kaupunkiin ehditään. Itse aion tuon Suomen matsin katsoa Jossulla, sillä varauksella tottakai että sinne porukat jäävät myös.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sattana kun vituttaa jo valmiiksi. Tiedän että viimeistään huomenna harmittaa suuresti tupareihin tulematta jättäminen, hyvä seura kelpaa. Mutta toisaalta on parempi kun jättää väliin, satun tietämään etten nyt juuri ole hyvää seuraa. Olisin se seitsemäs pakki joka on penkillä mukana osallistumatta peliin.

Ja pojille sen verran, karaoke kannattaa säästää illemmalle, ettei Jossu saa häätöä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
faaip de oiad kirjoitti:
Ja pojille sen verran, karaoke kannattaa säästää illemmalle, ettei Jossu saa häätöä.

Täytyy yrittää säästellä juu :P Harmi tosiaan kun et tule, olis siellä kiva ollut nähdä enemmän porukkaa, mut näillä mentävä.

Edit: Mauri: Jos oot jostain kaupungin suunnasta tulossa autolla, niin kaksi enemmän tai vähemmän komeata miestä tulisi mielellään pörröpään kyytiin ;)

Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Koska Suomi kuitenkin sohii kuminpalaa kepein vielä sunnuntainakin ja olen sattumalta lauantaina kaverin tupareissa Epilän suunnalla, niin onko teillä Tampereem miästen ja naisten kesken ollut supinaa sunnuntain kisastudioista? Iso ja ruma mutta tyhmä ilvesmies voisi mahdollisesti ilmestyä hämmentämään tilannetta. Muitahan en katraasta taida varsinaisesti tuntea-tuntea kuin Ossin, mutta väliäkö tuolla.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
...huomenna harmittaa suuresti tupareihin tulematta jättäminen, hyvä seura kelpaa. Mutta toisaalta on parempi kun jättää väliin, satun tietämään etten nyt juuri ole hyvää seuraa. Olisin se seitsemäs pakki joka on penkillä mukana osallistumatta peliin.
...
Siis jos tämä on syy olla tulematta, niin no way! Wittuakos sitä aina tarvittee jotain showta pitää? Seuraa sivusta sitt, jos niikseen menee, mutta läsnäolosi olisi siltikis toivottavaa! Ihan oikeesti, jooko, tuu nyvvaa!! :))

Edit: Lake79: Kyllä, autoilen jossain päin ja haalin mahdollisimman paljon mahdollisimman hyvännäköisiä miehiä messiin. :p

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
mauri kirjoitti:
Kyllä, autoilen jossain päin ja haalin mahdollisimman paljon mahdollisimman hyvännäköisiä miehiä messiin. :p

Sopii mulle. ;D

Odotan nyt iltaa yhtä innoissani kuin pikkulapsi jouluaattona, hassua sinänsä. Eihän sillon oo kun mun ihan ensimmäiset tuparini, curling-finaali sekä olympiakiekon välieräottelu. Ihan normi-ilta siis. Tai sitten ei...

Töissäkään ei oikeastaan mitään tekemistä tiedossa, joten aika kulunee melko hitaasti tän ajan, ja sit kotona se menee niin vauhdilla että pelottaa. Enköhän kaiken kuitenkin valmiiksi saa.

Maurille vielä se pieni kyssäri, joka jäi vaille vastausta yv:ssä. Eli otanko sulle sitä kanaa sivuun ennen kerman laittoo? Ei tunnu kivalta ajatella, että katselet vierestä kun me muut syödään.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Edit: Mauri: Jos oot jostain kaupungin suunnasta tulossa autolla, niin kaksi enemmän tai vähemmän komeata miestä tulisi mielellään pörröpään kyytiin ;)

Älä nyt perkele millekään kavereillesi hommaa mitään kyytiä! Nyt vähän pelisilmää, ja yrität saada nimenomaan meille sen kyytipaikan!

Mauri, mitenkäs sun aikataulut, huolisitko myös meidät sinne kyytiisi? Joskus 18. tienoilla vaikkapa lähtö keskustan tienoolta?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Älä nyt perkele millekään kavereillesi hommaa mitään kyytiä! Nyt vähän pelisilmää, ja yrität saada nimenomaan meille sen kyytipaikan!

Mauri, mitenkäs sun aikataulut, huolisitko myös meidät sinne kyytiisi? Joskus 18. tienoilla vaikkapa lähtö keskustan tienoolta?
Eikö me sit olla komeita? Komea ja kauniisti laulava mies olis kyl kiva "titteli", voisin jopa joskus saada halin tai pusun poskelle joltain naiselta. Sovin Maurin kanssa että se tulee Stockmannin taakse 18:05.

Käydään Sistis sitten kaupassa ja Alkossa Stokkalla.

Jossu, kyllä tällaista porukkaa kannattaakin odottaa ja kuuluthan sä mun ja Sistiksen fan-clubiinkin, joten en ihmettele yhtään... ;P

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
bisnesman kirjoitti:
Perhana kun minua harmittaa etten asu enää Tampereella :)
Teillä kuulostaa tulevan kiva ilta!
Perhana on hyvä ja hyppää junan kyytiin! Täällä me sua odotetaan! :D

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mauri kirjoitti:
Perhana on hyvä ja hyppää junan kyytiin! Täällä me sua odotetaan! :D
Pitäiskö? :D

Itseasiassa tuo kävi mielessä, mutta en mä näin vanhana enää jaksa extemporekeikkoja tehdä. Ei ole yöpaikkaakaan..

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
bisnesman kirjoitti:

Itseasiassa tuo kävi mielessä, mutta en mä näin vanhana enää jaksa extemporekeikkoja tehdä. Ei ole yöpaikkaakaan..

Olen kuullut urbaania legendaa, että eräälle vieraspaikkakuntalaiselle jatkoaikalaiselle olisi joskus järjestynyt Tampereelta yöpaikka. Kaveri tosin heräsi Oulusta...

Eli varoa aina kannattaa. :)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sistis kirjoitti:
Olen kuullut urbaania legendaa, että eräälle vieraspaikkakuntalaiselle jatkoaikalaiselle olisi joskus järjestynyt Tampereelta yöpaikka. Kaveri tosin heräsi Oulusta...

Eli varoa aina kannattaa. :)
Ois kyllä pirun kiva nähdä taas Jatkislaisia, muutama tuttu naamahan tuolla näyttäisi olevan ja muutama mielenkiintoinen uutuuskin.
Penailuksihan se menisi, vaikka oon viimekerrasta rauhoittunut..

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
bisnesman kirjoitti:

No herranen aika. Matkaan siitä nyt. Täällon muitakin tosi-täysi-ikäisiä, joten toi selitys ei mee läpi.
Moneltako sut pitää hakea rautatieasemalta? :D

Edit: Mullon kunnia kerätä tänään miehiä ympärilleni...Vielä mahtuis takapenkille. Ja niin monta keikkaa tehdään, että kaikki pääsee tuparimestaan. Nih.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mauri kirjoitti:
No herranen aika. Matkaan siitä nyt. Täällon muitakin tosi-täysi-ikäisiä, joten toi selitys ei mee läpi.
Moneltako sut pitää hakea rautatieasemalta? :D

Edit: Mullon kunnia kerätä tänään miehiä ympärilleni...Vielä mahtuis takapenkille. Ja niin monta keikkaa tehdään, että kaikki pääsee tuparimestaan. Nih.
Se on ainakin selvää, että ennen viittä en täältä pääsisi lähtemään. Jäisi Uusiksen huikeus näkemättä. Paluujunakin lähtisi vasta puoli viideltä.
Mut mietitään asiaa :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy