Maija Myöhäinen myöskin kiittelee mukavasta seurasta. Kiva sitä on joskus tavata pelinkin merkeissä sekä katsella peliä isommalla porukalla baarissa. Kaveriakaan ei sitten sen pahemmin tarvinnut uhkailla tai kiristää mukaan - lahjomista vaan vähän jouduttiin käyttämään. Anskullakin oli kivaa ja lupas joskus tulla uudestaankin.
Kaikki oleellinen lauantai-illasta on varmaankin jo sanottu (paitsi se että mulla on sit ilmeisen huono maku), joten viritelläänpä keskustelua tulevasta perjantaista. Ei mulla mikään pakkomielle siitä oo, kuten varmaan ootte huomannut. :)
Ajattelin itse kustantaa ja tehdä ruoan. Löytyy myös se valkkaripullo, jota varten yritän muistaa ostaa korkkiruuvin. Ja ehkä pari lonkeroakin löytyy Tallinnan matkan jäljiltä, myös kermalikööriä. Mehua myös on, jos sitä nyt kukaan edes haluaa. Muut juomat sitten tuotte te. Saatte ihan itse sopia sitten kuka tuo mitä.
Bonelle kuitenkin vinkkinä (kun kyseli mitä voisi tuoda), niin Sauer voisi olla kova sana. Jotain naposteltavaa voisi myös hyvä olla olemassa. Entäs maistuuko porukalle hedelmäsalaatti? Jos maistuu, niin niitä aineksia saa myös tuoda.
Perjantaina on muuten myös välierät (tokihan Suomi sinne selviää) ja niitten seuraamista pitää kanssa miettiä. Mun luona ei parhaat mahdolliset olosuhteet ole, joten katsooko jokainen sen missä tykkää ja tulee sitten vasta tänne? Suomihan pelaa siinä aiemmassa. Näkee toki täälläkin, varsinkin jos vähän järjestelee.
Mutta joo, jospa tässä olis ideoita ihan tarpeeks. :)