Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 284 000
  • 2 930

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hiukan jäi kesken ilta, kun päivän ankarat fyysiset ponnistelut veivät veronsa. Ei vain voinut mitään. Väsy iski. Ja varsinainen liskojen yö tulikin, kun joka paikkaa särki. Onneksi seura (siis siellä konelssissa) oli jälleen ensiluokkaista ja pelikin oli viihdyttävä. Jaa se viime hetken vahvistus oli Jaswinder? Eipä ehditty heittää läppää, mutta ehkä ensi kerralla.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
......Ps. Ja Mauri, kyllä mää sun pörröpäätä kommentoin! Oikein kiva Sonic The Hedgehog-lookki.

...
Niin, kiitos huomaavaisuudesta. Mutta siis eihän sekään sen pitemmälle johtanu, kehuiksi jäi. ***keleen ikäerot! :))))))

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Niin, kiitos huomaavaisuudesta. Mutta siis eihän sekään sen pitemmälle johtanu, kehuiksi jäi. ***keleen ikäerot! :))))))

*Kröh* Nyt menin ihan hämilleni :D Piti sanoa sulle kiitos illasta ja moikka, mutta kun katsoin sivulle, olit kadonnut kuin se kuuluisa pieru saharaan seuralaisesi kanssa (joka ei muutes paljoa puhunut illan aikana).

Joten moikka. :P

Edit: Montakos lorua naisista Sistis me keksittiin?

Kaksi muistan itse: "Mä nautin olueni kylmänä ja naiseni kuumana" ja "Olut vaaleana, nainen mieluiten tummana"

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sistis kirjoitti:
Tosin sitten selvisi, että hän oli sangen nuori näinkin vanhalle miehelle (7v ikäeroa), minkä vuoksi allekirjoittanut päätti poistua paikalta nuolemaan haavojaan...
Voi luoja mies! Ei tuo mikään fataali ikäero ole... olisit antanut palaa vaan (vaikka mitä minä tässä tilanteiden ryssijänä olen sanomaan, heh). Itselläni on ollut samanmoinen ikäero, hieman isompikin ehkä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
*Kröh* Nyt menin ihan hämilleni :D Piti sanoa sulle kiitos illasta ja moikka, mutta kun katsoin sivulle, olit kadonnut kuin se kuuluisa pieru saharaan seuralaisesi kanssa (joka ei muutes paljoa puhunut illan aikana).

Joten moikka. :P

Kaksi muistan itse: "Mä nautin olueni kylmänä ja naiseni kuumana" ja "Olut vaaleana, nainen mieluiten tummana"
Shit, tossa siis se syy: moon vi**u vaalee!! :((
Emmie nyt ihan sellasella pörinällä tahi lemulla lähteny. Mitä se oikein siä vihjailee??? :D
Ja hei, ei tapparalaiset oo verbaalisesti kovinkaan lahjakkaita, siinä syy. Kaant helpit!

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Shit, tossa siis se syy: moon vi**u vaalee!! :((
Emmie nyt ihan sellasella pörinällä tahi lemulla lähteny. Mitä se oikein siä vihjailee??? :D
Ja hei, ei tapparalaiset oo verbaalisesti kovinkaan lahjakkaita, siinä syy. Kaant helpit!

Ei ole ei, Jaswinderkin osaa vain kaksi sanaa (yhyy ja kei).

Olethan sä vaalea joo, mutta sanoin mieluiten, ei se tarkoita sitä että blondeja vihaisin ;D

Mulla on muutes ennustajanlahjoja, ennustin että kommentoit tuota tumma-juttua =P

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
...Mulla on muutes ennustajanlahjoja, ennustin että kommentoit tuota tumma-juttua =P
Vaatikos toi ny hirveesti ennustajanvikaa? Otti koville niellä, että jäin värin vuoksi rannalle ruikuttamaan. :/
Autss.....

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Vaatikos toi ny hirveesti ennustajanvikaa? Otti koville niellä, että jäin värin vuoksi rannalle ruikuttamaan. :/
Autss.....

Höps höps, tuon naiset mieluiten tummana:kin kommentin sanoin lähinnä vain kiusatakseni niitä kahta tummaa ystävätärtäni :)

Ehkä pieru saharaan oli huono vertauskuva, sanotaan sitten että taitokiekkolija tapparan mailaviidakkoon. :P

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Höps höps, tuon naiset mieluiten tummana:kin kommentin sanoin lähinnä vain kiusatakseni niitä kahta tummaa ystävätärtäni :)

Ehkä pieru saharaan oli huono vertauskuva, sanotaan sitten että taitokiekkolija tapparan mailaviidakkoon. :P
Juu ei kato, ei saa sillain jättää blondeja syrjään. Tää on ihan kaameeta..
Taitava mä oon, mutt Tappara-maila ei oo mun juttu! ;))

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:

Monta. Itse taisin todeta, että tummat tshekkiläiset on parempia, kuin vaaleat suomalaiset. Tosin lisäsin siihen, että oluista siis. Niin, ja sen anoppi-jutun ainakin tokaisin, mutta se on niin vanha juttu, ettei sitä kehtaa tässä todeta.

Ja Tedi, ei se ikäero ehkä nyt vuosissa ole niin paljoa, mutta kun omista lukiovuosista on jo niiiiiin paljon, niin se pisti hirvittämään. Mutta kuten sanoin, mää olenkin juntti.

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Maija Myöhäinen myöskin kiittelee mukavasta seurasta. Kiva sitä on joskus tavata pelinkin merkeissä sekä katsella peliä isommalla porukalla baarissa. Kaveriakaan ei sitten sen pahemmin tarvinnut uhkailla tai kiristää mukaan - lahjomista vaan vähän jouduttiin käyttämään. Anskullakin oli kivaa ja lupas joskus tulla uudestaankin.

Kaikki oleellinen lauantai-illasta on varmaankin jo sanottu (paitsi se että mulla on sit ilmeisen huono maku), joten viritelläänpä keskustelua tulevasta perjantaista. Ei mulla mikään pakkomielle siitä oo, kuten varmaan ootte huomannut. :)

Ajattelin itse kustantaa ja tehdä ruoan. Löytyy myös se valkkaripullo, jota varten yritän muistaa ostaa korkkiruuvin. Ja ehkä pari lonkeroakin löytyy Tallinnan matkan jäljiltä, myös kermalikööriä. Mehua myös on, jos sitä nyt kukaan edes haluaa. Muut juomat sitten tuotte te. Saatte ihan itse sopia sitten kuka tuo mitä.

Bonelle kuitenkin vinkkinä (kun kyseli mitä voisi tuoda), niin Sauer voisi olla kova sana. Jotain naposteltavaa voisi myös hyvä olla olemassa. Entäs maistuuko porukalle hedelmäsalaatti? Jos maistuu, niin niitä aineksia saa myös tuoda.

Perjantaina on muuten myös välierät (tokihan Suomi sinne selviää) ja niitten seuraamista pitää kanssa miettiä. Mun luona ei parhaat mahdolliset olosuhteet ole, joten katsooko jokainen sen missä tykkää ja tulee sitten vasta tänne? Suomihan pelaa siinä aiemmassa. Näkee toki täälläkin, varsinkin jos vähän järjestelee.

Mutta joo, jospa tässä olis ideoita ihan tarpeeks. :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikäs ihmisten tilanne perjantain suhteen ? Ketä tulossa?

Itse ainakin olen menossa ja sain sen käsityksen että Sistis ja Mauri ainakin ovat varmoja?

Mites Faabin nainen, antaako luvan vai ilkeän ilmeen?

Bone? Ossi?

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Mikäs ihmisten tilanne perjantain suhteen ? Ketä tulossa?

Itse ainakin olen menossa ja sain sen käsityksen että Sistis ja Mauri ainakin ovat varmoja?
Tarkoitus olisi. Ja tarkoitus pyhittää keinot. Joten keksin keinon saapua. Tosin en tiedä, minne..Ehkäpä tarkempi osoite ilmaantuu yv:iin? :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Tarkoitus olisi. Ja tarkoitus pyhittää keinot. Joten keksin keinon saapua. Tosin en tiedä, minne..Ehkäpä tarkempi osoite ilmaantuu yv:iin? :)

Eiköhän Jossu tiedon tulijoille anna :)

Mä en sen asioita nyt rupea tietenkään hoitamaan, eiköhän tuo tänä iltana jotain tietoa tänne laita ja tottakai sitten jos tulee samaan aikaan kun minä, niin voin kaikki paikalle opastaa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Mä en sen asioita nyt rupea tietenkään hoitamaan, eiköhän tuo tänä iltana jotain tietoa tänne laita ja tottakai sitten jos tulee samaan aikaan kun minä, niin voin kaikki paikalle opastaa.

Jooh, minä olen kyllä tulossa, jos ei mitään ihmeempää estettä tapahdu. Miksi tapahtuisi? Niin sitä minäkin...

Mikä on aikataulu? Pitäisikö meidän tähdätä siihen 17.30, että ehditään näkemään mahdollinen leijonien välieräottelu? Vai katsooko sen jokainen kotonaan ja tähtää sitten seuraavan pelin alkuun mennessä paikalle?

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sistis kirjoitti:
Mikä on aikataulu? Pitäisikö meidän tähdätä siihen 17.30, että ehditään näkemään mahdollinen leijonien välieräottelu? Vai katsooko sen jokainen kotonaan ja tähtää sitten seuraavan pelin alkuun mennessä paikalle?

Itse kotiudun siinä vähän puoli viiden jälkeen, että siinä viidestä eteenpäin olisin valmis ottamaan vieraat vastaan. Ajattelin että olisi mukavampi tarpeeksi ajoissa kokoontua, että sitten päästään siirtymään kaupunkiinkin jossain vaiheessa. Siis jos siltä tuntuu sitten.

Tietysti jos jollekin ei tuo 19-tuumainen katseluväline mitenkään riitä, niin se on ikävämpi juttu. Mutta ihan kunnon ruokaakin on tarjolla, joten sen takia ei ainakaan tarvi tuloaan siirtää. Niin tosiaan, kanapastaa ajattelin värkätä. Sitä en aiemmin tainnutkaan mainita tässä ketjussa.

mauri kirjoitti:

Erittäin hyvä juttu, että ei nyt ihan kuivu kokoon tää juttu. :) Täytyypä laittaa sitä lisäinfoa tosiaan yv:nä. En kuitenkaan ketä tahansa halua kuokkimaan. Kröhöm.

Lisää porukkaa toki vielä kaivataan. Ja vähän niitä tulijoitten omia ehdotuksia ja mielipiteitä tuomisistaan.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
jossu kirjoitti:
Itse kotiudun siinä vähän puoli viiden jälkeen, että siinä viidestä eteenpäin olisin valmis ottamaan vieraat vastaan. Ajattelin että olisi mukavampi tarpeeksi ajoissa kokoontua, että sitten päästään siirtymään kaupunkiinkin jossain vaiheessa. Siis jos siltä tuntuu sitten.

Toimii hyvin.

Itse käyn töiden jälkeen kämpillä Kalevassa ja hyppään sitten johonkin bussiin ja köröttelen sinne. Taidan poistua töistä puoli viiden jälkeen, joten ehkä ehtisin ajoissa pelin alkuun mennessä.

Onko toivomuksia tuonnin suhteen? Ajattelin, että joku kuiva puna- tai valkoviini. Tai miksei Rose-viinikin. Hommasithan sen korkkiruuvin?

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sistis kirjoitti:
Onko toivomuksia tuonnin suhteen? Ajattelin, että joku kuiva puna- tai valkoviini. Tai miksei Rose-viinikin. Hommasithan sen korkkiruuvin?

Ostan sen huomenna. Että nou hätä, muistissa on. :D No, jos meinaat että yksi pullo ei riitä, niin sitten sun kannattaa tuoda sitä viiniä. Ja mulle on ihan sama mitä lajia tuot, mikä vaan sulle maistuu. Se mun kaapissa oleva on Gato Negro Sauvignon blancia. Ihan vaan yleisesti tiedoksi.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Ostan sen huomenna. Että nou hätä, muistissa on. :D No, jos meinaat että yksi pullo ei riitä, niin sitten sun kannattaa tuoda sitä viiniä. Ja mulle on ihan sama mitä lajia tuot, mikä vaan sulle maistuu. Se mun kaapissa oleva on Gato Negro Sauvignon blancia. Ihan vaan yleisesti tiedoksi.

Tarvitsetko mitään tavaraa? Keittiöön jotain ? ajattelin kerrankin etten tuo alkoholia aina tuparilahjaksi ihmisille.

Mites se hedelmäsalaatti? ja maistuuko ihmisille dippi ja kurkku- ja porkkanasuikaleet?

Sistis, samalla bussilla samaan aikaan ? Tässä tammelassa kun itse asun, pistä viestiä, soita tai pistä yv:tä asiasta ? Toki tässäkin voidaan sopia, mut kohta pahat natsimode-sedät antaa piiskaa kun chättäillään ;)

Viimeksi muokattu:

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
lake79 kirjoitti:
Tarvitsetko mitään tavaraa? Keittiöön jotain ? ajattelin kerrankin etten tuo alkoholia aina tuparilahjaksi ihmisille.

Enpä nyt ainakaan näin äkkiseltään keksi mitään sellasta tarvetta, mitä keneltäkään nyt osaisin/kehtaisin pyytää. Ja en nyt ajatellut mitään lahjoja. Sellasia ei siis oo mitenkään pakko ostaa - ellei joku nyt ihan välttämättä halua. :) Mutta en siltikään osaa sanoo mitään toiveita.

Edit. Mauri, tyhjenteles taas sitä boksias. :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Enpä nyt ainakaan näin äkkiseltään keksi mitään sellasta tarvetta, mitä keneltäkään nyt osaisin/kehtaisin pyytää. Ja en nyt ajatellut mitään lahjoja. Sellasia ei siis oo mitenkään pakko ostaa - ellei joku nyt ihan välttämättä halua. :) Mutta en siltikään osaa sanoo mitään toiveita.

Edit. Mauri, tyhjenteles taas sitä boksias. :)

Olisin yhden asian tuonut, mut ei sulla oo kuulemma vaasia/maljakkoa (riittävän isoa ainakaan) :D

Sä tiedät että jotain kuiteski tuon :P Mulla olis yksi idea, mitä tarviit. Mut tiedän jo mitä tuon ja mikä sulle varmasti kelpaa, ps. vihjeenä et se on "wanha" :P

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lauantaina oli itsellä tarkoitus tulla Treella käymään ja tutustumaan taas paikalliseen yöelämään. Voisiko joku ystävällisesti kertoa vinkiksi muutaman paikan mikä olisi suosioissa kolmea kymppiä lähestyvien keskuudessa? Lähinnä haen isompaa paikkaa missä voi loppuillan viettää, aloittelupaikalla ei nyt ole niin väliä, sinne mennään minne nokka näyttää.
Onhan siellä tullut ennenkin paljon pyörittyä mutta kun taitaa vaihdella nuo menopaikat. Kiitti kiitti.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pleksi(t) kirjoitti:
Lauantaina oli itsellä tarkoitus tulla Treella käymään ja tutustumaan taas paikalliseen yöelämään. Voisiko joku ystävällisesti kertoa vinkiksi muutaman paikan mikä olisi suosioissa kolmea kymppiä lähestyvien keskuudessa? Lähinnä haen isompaa paikkaa missä voi loppuillan viettää, aloittelupaikalla ei nyt ole niin väliä, sinne mennään minne nokka näyttää.
Onhan siellä tullut ennenkin paljon pyörittyä mutta kun taitaa vaihdella nuo menopaikat. Kiitti kiitti.

Istumabaareista suosittelen O´Connelssia, joka sijaitsee rautatieasemalta poliisilaitokselle päin, jos haluaa tanssahdella, on Hellä (Sokoksen lähellä) ok paikka siihen vähän vanhemmallekkin nuorelle ns.

Myös Sputnik keskustorilla on oiva paikka, jos raskaammasta musasta tykkää.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Istumabaareista suosittelen O´Connelssia, joka sijaitsee rautatieasemalta poliisilaitokselle päin, jos haluaa tanssahdella, on Hellä (Sokoksen lähellä) ok paikka siihen vähän vanhemmallekkin nuorelle ns.

Myös Sputnik keskustorilla on oiva paikka, jos raskaammasta musasta tykkää.

O´Connelsissa tulee varmasti käytyä, mutta luulen että Sputnikit jää väliin tällä kertaa. Mitäs paikkoja nuo Sokerit ja Onnelat on? Taattua Sedun "Laatua"?
Jos typyjä on paljon niin ei ole pahitteeksi. Ja mielellään täysi-ikäistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy