Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

• 283 996
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Että jos teille käy yksi ulkopuolinen (Lakelle hän tosin on tuttu), niin voisin keskustella asiasta tämän henkilön kanssa.

No vaikken tuntusikaan, niin silti sanoisin (olettaisin että kaveri on nainen :P) että aina uusia kasvoja ja varsinkin naisia mahtuu mukaan joukkoon, jos joku vastustaa niin anna sen kirjoittaa jotain jatkikseen sun nimimerkillä, joilloin siitä tulee osittain jatkoaikalainen, tai jotain.

Itseäni ainakin kovasti kiinnostaa tuo päivämäärä pelin katselulle, ainahan se mukavampaa katsoa kun tukkajumalat ottaa turpaan leijonilta (i hope) ja sopii myös Jossun ehdottama tuparipäivä.

Mikäs olisi se baari? Pikilinna taitaa olla turhan pieni tällaisen egon omaavalle porukalle, siellä vaan olisi ns. enemmän varmaankin tilaa, kuin jossain keskustan baarissa. Tottakai myös jonkun jatkoaikalaisen luona voidaan studioida.

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
No vaikken tuntusikaan, niin silti sanoisin (olettaisin että kaveri on nainen :P) että aina uusia kasvoja ja varsinkin naisia mahtuu mukaan joukkoon, jos joku vastustaa niin anna sen kirjoittaa jotain jatkikseen sun nimimerkillä, joilloin siitä tulee osittain jatkoaikalainen, tai jotain.

Tai käske rekisteröitymään jatkoaikaan, niin sittenhän se toimii.

Niin, vastaan sen kuuluisan totuuden jonka Kummeli aikanaan lanseerasi: "Naisia sais olla enemmän!". Eli siis ainakin ulkopuolinen naisväki on aina tervetullutta. Ja olihan meikäläisen eräs (miespuolinen) teekkarikaverikin joskus kuokkimassa Naamoissa eräässä miittingissä, eli eiköhän ulkopuolinen veri aina kelpaa.

Ja tuo 24.2. on oikein hyvä päivä tupareille, kun ei ole bändikiireitäkään rumpalin rannevamman takia. Seuraavat 2 viikonloppua eivät sitten ainakaan allekirjoittaneelle sovikaan.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sistis kirjoitti:
Tai käske rekisteröitymään jatkoaikaan, niin sittenhän se toimii.

Niin, vastaan sen kuuluisan totuuden jonka Kummeli aikanaan lanseerasi: "Naisia sais olla enemmän!". Eli siis ainakin ulkopuolinen naisväki on aina tervetullutta. Ja olihan meikäläisen eräs (miespuolinen) teekkarikaverikin joskus kuokkimassa Naamoissa eräässä miittingissä, eli eiköhän ulkopuolinen veri aina kelpaa.

Ja tuo 24.2. on oikein hyvä päivä tupareille, kun ei ole bändikiireitäkään rumpalin rannevamman takia. Seuraavat 2 viikonloppua eivät sitten ainakaan allekirjoittaneelle sovikaan.

Sekaan vaan, toivottavasti ei mene lisää Kummeli meiningiksi "mua saa koskettaa."

Voisin kyllä saapua peliä seuraamaan tuolloin 18. päivä. Siinä olisi sekin hyvä puoli että sitten voisi vaikka kieltäytyä lähtemästä synttäreille seuraavana päivänä, jos on aamulla heikko olo nautitusta HartSportista.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mut eiks Frank Pappa käskeny et "kosketelkaa toisianne"?

"Mulle saa tehdä mitä vaan, tai melkein mitä vaan!"

Toivottavasti saadaan porukkaa paljon kasaan sekä kisakatsomoon, että Jossun tupareille, Bonekaan tuskin haluaa huikeimman ever tupareita väliin jättää? ;)

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lauantai on oikein hyvä päivä tehdä historiaa tämän ketjun osallistujien kesken. En meinaan muista, että oltaisiin koskaan kokoonnuttu baariin katsomaan kiekkoa. Jos on, niin ei se mitään, kokoonnutaan silti. Hyviä mestoja ei tosin minulla ainakaan ole ehdottaa. Konttorilla varmasti olisi hyvä katsoa, mutta veikkaan, että joku muukin on saanut saman idean. Mutta jos joku sissiryhmä kävisi valloittamassa meille pöydän, niin mikä ettei sekin toimisi. Pitää vain olla suunnitelma B varalla.

Itselläni on varmasti jano, kun on firmaturnaus samana päivänä ja 3-6 peliä alkusarjaa tiedossa. Jatkosta ei vielä puhuta tässä vaiheessa, mutta kaikki on omissa käsissä. Tilanteen mennessä vakavaksi saatan päästää pari helppoa. Saa tulla kannustamaan ;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ossi kirjoitti:
Lauantai on oikein hyvä päivä tehdä historiaa tämän ketjun osallistujien kesken. En meinaan muista, että oltaisiin koskaan kokoonnuttu baariin katsomaan kiekkoa. Jos on, niin ei se mitään, kokoonnutaan silti. Hyviä mestoja ei tosin minulla ainakaan ole ehdottaa. Konttorilla varmasti olisi hyvä katsoa, mutta veikkaan, että joku muukin on saanut saman idean. Mutta jos joku sissiryhmä kävisi valloittamassa meille pöydän, niin mikä ettei sekin toimisi. Pitää vain olla suunnitelma B varalla.

Konttori toimii varmasti. Olisikohan tuossa Pakkahuonetta vastapäätä Pub Victorissa myös screeni? Pitääkin tarkastaa, kun joku päivä talsin ohitse.

Joku sissiryhmä sinne vaan ennakkoon. Joku mahdollisimman iso ja ruma mies, niin ei kukaan muu nilkki edes uskalla tungeskella seuraan (Bone?). Itse en ole iso, enkä kovinkaan ruma, mutta voin lähteä myös avittamaan sissi-iskussa.

Ja kai jollain ohmolla on laajakuvatöllö, jonka avulla voimme sitten pahimmassa tapauksessa tuon Plan B:n toteuttaa?

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sistis kirjoitti:
Konttori toimii varmasti. Olisikohan tuossa Pakkahuonetta vastapäätä Pub Victorissa myös screeni? Pitääkin tarkastaa, kun joku päivä talsin ohitse.

Joku sissiryhmä sinne vaan ennakkoon. Joku mahdollisimman iso ja ruma mies, niin ei kukaan muu nilkki edes uskalla tungeskella seuraan (Bone?). Itse en ole iso, enkä kovinkaan ruma, mutta voin lähteä myös avittamaan sissi-iskussa.
Eikö Sistis muista että suuri on kaunista, B1 on varsin suuri joten samalla hän on kaunis. Sen verran iso ja komea mies että minäkin voisin olla takapiruna etujoukoissa mulkoilemassa vihaisesti (se onkin tosissaan pelottavaa). Kaksistaan meille Sistis naureskellaan ivallisesti jos yritetään pöytää puolustaa, samanlaisia rimpuloita molemmat.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jaaha, jaaha...pahaa täällä on taas puhuttu kun on hetkisen poissa.
Ai lauantaina peliä katsomaan? Hmm...mua vedetään siis neljään paikkaan samanaikaisesti. Joskus on vain niin tylsää, kun olen niin suosittu. Tähän saa sovitella jonkinlaista hymiötä, mikä vain sopii aiheeseen.

En suoralta kädeltä uskalla luvata tulevani mukaan painimaan. Käytän yleensä "first come, first serve"-manifestia ja nyt ei ole mitään niin tylsääkään tiedossa että voisin käyttää "kansitakki"-ratkaisua. Joten todennäköisempää on se, että en pääse paikalle kuin että pääsen. Selviää varmaan huomenna tämäkin asia, että jätän takaportin auki. Mikäli näin kävisi, niin keksikää nyt joku sopiva paikka missä katsoa peliä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Myös Tammelassa oleva Pikilinna tarjoaa peliä kankaalta, mutta parempi se on keskemmälle kaupunkia mennä. Konttori vaan voi olla aika täynnä?

Tämä jannu tulee vesilinjalla baariin, rahat eivät vaan anna myöten.

Tällä hetkellä varmoja tulijoita siis ovat lake79, Sistis ja Ossi, ei ole helppoa meikäläläisellä.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Tällä hetkellä varmoja tulijoita siis ovat lake79, Sistis ja Ossi, ei ole helppoa meikäläläisellä.

Eivätkös nuo mauri ja jossukin jo osittain vihreää valoa näyttäneet? Niin, ja faaip. Eli eiköhän sitä saada porukkaa kasattua.

Konttori tai Pub Viktor ovat ehdotettuja. Itse olen tuon jälkimmäisen kannalla, kun kotimatka on lyhyempi. :)

Toisaalta Pub Viktor on melkein Tammelassa myöskin... tai no, Tammelan ja keskustan puolivälissä. Siitähän on lyhyt matka vaikka Pool Booliin juomaan Schaueria ja laulamaan karaokea. ;)

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Wiktor ja Pikilinna joojoo. Ei niissä pysty peliä katsomaan. Konttori on varmasti täynnä pelin aikaan, mutta niin on nuo kaksi muutakin (varsinkin Pikilinna, joka on muutenkin täynnä). Siksi Konttorille pitääkin mennä ajoissa. Tai keksiä parempi paikka. O'Connell's on yksi vaihtoehto, mutta sielläkin on porukkaa luultavasti iso liuta. Siellä kyllä onnistuisi melko varmasti ennakkohyökkäys.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulle käy mikä paikka vaan, vaikka sama tilanne kuin Lakella, rahatilanne heikko mutta aina sitä pari. Kunhan ajasta ja paikasta sovitaan niin tullaan paikalle pyssyt paukkuen. Toivotaan ettei kaikki kaadu baarillisiin erimielisyyksiin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noh, yritetäänkö sitä Connelsia? Sinnehän voi mennä jo vaikka aamulla (tai heti sen auettua). Jos ei muuta keksitä, niin pelataan vaikka Trivial Pursuitia tai jotain muuta ennen tuon pelin alkua.

Itsekin aion olla näillä näkymin ihan-vaan-pari -linjalla. Pitää välillä pitää rauhallinen vkl.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sistis kirjoitti:
Noh, yritetäänkö sitä Connelsia? Sinnehän voi mennä jo vaikka aamulla (tai heti sen auettua). Jos ei muuta keksitä, niin pelataan vaikka Trivial Pursuitia tai jotain muuta ennen tuon pelin alkua.

Itsekin aion olla näillä näkymin ihan-vaan-pari -linjalla. Pitää välillä pitää rauhallinen vkl.
Passar bra. Sen verran on vielä sakin näöt muistissa että tunnistan kun kohdalle osuu. Trivial Pursuitissa olen muuten aika haka, vaviskaa.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Eivätkös nuo mauri ja jossukin jo osittain vihreää valoa näyttäneet? Niin, ja faaip. Eli eiköhän sitä saada porukkaa kasattua.
...
Juu, jo vain. Tulossa ollaan. :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jossu kertonee itse sitten tuleeko vai ei, kunhan ystävänsä kanssa on saanut sovittua asioista.

Kiva että porukkaa tulee mukaan, toki aiemmin voin tulla baariin jo, mutta en nyt ihan aamulla. Joukkueeni playoff-peli 11:00, eli ei ainakaan ennen sitä =P

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jep, nyt selvisi varmasti. En tule paikalle. Mulla hirtti käsijarru päälle, näin miesmäisesti sanottuna. Seuraavalla kerralla toivottavasti.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
Jep, nyt selvisi varmasti. En tule paikalle. Mulla hirtti käsijarru päälle, näin miesmäisesti sanottuna. Seuraavalla kerralla toivottavasti.
Oot sää kans. Joko hirttää kaasu auki tai sitten käsijarru kiinni.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
B1 kirjoitti:

Nyt täytyy chätähtää sen verran että: SAATANAN PELLE JUMALAUTA!

Pirullisia nuo käsijarrut, valailla ne varmaan on viä vähän tehokkaampia.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jätän väliin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moneltako tapaamme Connelsissa lauantaina?

Niin, meikäläistä ei kannata sitten yrittää tunnistaa ainakaan letin perusteella. Kuten vitutusketjussa avauduin, parturi kyni tämän tänään turhan lyhyeksi... ehkäpä se hämää teitä.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sistis kirjoitti:
Moneltako tapaamme Connelsissa lauantaina?

Niin, meikäläistä ei kannata sitten yrittää tunnistaa ainakaan letin perusteella. Kuten vitutusketjussa avauduin, parturi kyni tämän tänään turhan lyhyeksi... ehkäpä se hämää teitä.
Ossi paikan kantapeikkona voisi arvuutella sopivan ajan jolloin vielä pöytää löytyisi. Kyllähän Sistis tunnistetaan, etsitään vaan lyhyt hiuksista Tom Lindholmia.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Normaalina lauantaina konels täyttyy siinä 21-22. Tosin viime ajoilta ei ole oikein havaintomateriaalia. Ennen 21 kuitenkin kannattaa jonkun iskuryhmän varmistaa tilanne. Saatan jopa itse olla paikalla, mutta turnauksesta toipuminen saattaa viedä aikaa. En ole täysin sulkenut pois ulkona syömisen mahdollisuutta ennen konelssia. Eniwan?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mun piti syödä lauantaina ystävän kanssa, mutta peruuntuu tuon playoff-pelini takia, katson rahatilanteen ja ilmoitan huomenna jos tulisin syömään.

Ruokapaikka olisi Weikot mun ehdottamana.

Suosikkijoukkue
ILVES
dude kirjoitti:
Jätän väliin.

Suurella todennäköisyydellä sama.

Vaikka lähes yli-ihminen olenkin joissain asioissa, en pysty olemaan kolmessa, neljässä paikkaa samaan aikaan. Pitäisi toisaalta olla Helsingissä kaverin tupareissa, toisaalta pitäisi teidän ohmojen kanssa olla miitissä, toisaalta kalsarkännäys ja lepokin kuulostaisi hyvältä. Taidan kumminkin harrastaa extreme-matkailua ja mennä Hervantaan eräisiin pippaloihin. Katsotaan yömyöhällä, josko tulisi eksyttyä johonkin. Vaikkapa Naamoihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy