Stillll ölaiv. Olipahan lystiä porukkata! Huippua! Kaikille snapsin kokoiset kiitokset onnistuneesta miitistä! Tai no - mitäpä tässä pihtaamaan: jokaiselle vinkkupullon mittaiset 'takkar o pokkar'.
Jänskä juttu: yhdistävä asia: JA/kiakko - ja toisilleen tuntemattomat ovat keskenään kuin kotonaan.
Tai siis, kyllähän osa jo toisiaan tunsi, mutta itselleni vain Ossi oli entuudesta tuttu sälli. Nyt olen loistavia uusia tuttuja rikkaampi! Kroisos suorastaan!
Erityishuom: Sistiksen ja lake79:n herkistely tuhkimotarinansa kera oli huikea esitys. Se tuli fiiwiksillä! Olin ihan sulaaaa vahaaaa....Vai olikohan viinillä osuutta asiaan??
vilperi#18 kirjoitti:
....
Prispektit pitää maurille antaa. Sen verran hyvin hän väänsi - vaikkei se olekaan ollut näissä karkeloissa tapana.
....
Kehu on molemminpuolista: vilperi#18:ssa oli miestä edes yrittämään! B1, tämä oli kuitti teikäläiselle. Tosimies uskaltaa ottaa haasteen vastaan. Ugh. Ossi - etkös sinä oikein kaatanutkin meikäläisen...? (Yllättävän pitkään te jaksoitte maurin kädenvääntöjankutusta kuunnella, hatunnosto teille siitä! Heh.)
B1 kirjoitti:
...Faap jotain ja mauri, tervetuloa porukkaan.
...Nyt en ihmettele maurin kesäistä intoa, intoa oli koko henkilö täynnä. Kevyesti lähti kuitenkin olkapäälle, mitä sanoin gallerian ekasta kuvasta?
Ossi muuten kamppasi mut, muuten en olisi kaatunut. Sanoinhan että paini on mun laji.
...
vilperi pääsi pitämään tyttöä kädestä, ehkä ensimmäistä kertaa elämässä. Tosin tytöllä oli aggre päällä, joten lopputulos ei mairitellut. Kumpikaan ei tiennyt mitä tehdä.
Kiitos kaikille osallistumisesta...Ensi kertaa odotellessa, oli kyllä huikea miitti pitkästä aikaa. Tälläisiä lisää. mauri haluaa selkeästi painia, joko opit tarpeeksi vai pitääkö taas alistaa - SANANMUKAISESTI! ?
...
Kädenvääntö on kiva laji, kun sen varjolla saa hypistellä komioitten miesten käpäliä. Romantique oli se hetki, vilperi#18...Ja Ossi: wau!
Hämärä muistikuva: taisin tulla B1:n kaappaamaksi?? Vaan sen syvällisempää syytä tahi asioidenkulkua en kykene muodostamaan...Painittiinko me? No jopas...Ja mikä kuva, galleria? Täh?! Arvatkaapas vain, kenellä alkoi tänään nenänvalkaisu. :D
Vähän Jossu oli sitkee, kun litki Sen Drinksun. Minä kiitin Luojaa laktoosi-intoleranssista, sillä vältyin Kleopatran niistä. Olikos se niin, että faaip de oiad auttoi Jossun talkoissa...?
Sistis kirjoitti:
Olihan miittinki. Ehkäpä yksi parhaista. ...Kädenvääntösessiot alkoivat mennä sen verta radikaaleiksi, että allekirjoittanutkin päätti luovuttaa tuon parin kaljan iltansa ja poistui kotiin raportoimaan tapahtumista.
Aivan, ehdottomasti paras JA-miitti, missä minä olen ollut. Ensimmäiset, nääs.
Hei, vielä kerta: olen todella pahoillani sitkeästä vääntelystä. Koetan parantaa tapani...Jos vaikka pääsisin porukan jatkeeksi uudelleenkin. Eli mauri lupaa kautta punkun ja valkkarin, että sitä ohjelmanumeroa ei enää oteta kuvioon mukaan...(Täytyy keksiä joku muu keino, millä saan miehen kätösen kätöseeni...Ossin 'kainaloon' pääsin taksijonossa, kun olin lähtenyt kesätakissa liikenteeseen. Kikka sekin..Epätoivoistako? Äläkää ny viittikö....)
PS. Olipahan hyvä, että pysyin taka-alalla tätä miittiä kehiteltäessä: nyt se toteutui jopa!