Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 967
  • 2 930

JanJ

Jäsen
B1 kirjoitti:
Minä ja Ossi menemme 9.12. jonnekin juomaan. Ehkä syömään, katsomma.
Ainakin siis juomaan. Jos ette tule, menemme kaksin. Jos tulette, niin kiva kiva.
Minäkin nykyään yli 50% ajastani Tampereella viettävänä olen uhannut tulla näihin joskus mukaan. Vaan juuri tuohon aikaan olen Tallinnassa, plääh. Kevväämmällä tulen sitten pilaamaan iltaa, eiku siis viettämään iltaa jos vielä tuollaista järjestetään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
jossu kirjoitti:
Syöpöttelyn jälkeen tietysti juopottelemaan ja paikalla/paikoilla nyt ei sinänsä ole väliä. Kunhan on kohtuuhintainen paikka, josta saa muutakin kuin olutta - mielellään myös Saueria sekä sitä herkullista juomaa, jonka nimeä ei nyt mainita.

Ehdottaisin tälläkin kertaa paikaksi tätä jo aiemmin mainitsemaani Ale-pubia. Ei siis sitä, joka on rautatieasemalla, vaan sitä, joka on Hämeenkadulla hyvän matkaa Keskustorilta Pyynikille päin. Kyseisestä paikasta voi sitten jatkaa vaikka Naamoihin.

Paikka on oikeasti varsin viihtyisä tällaisellekin rymyryhmälle ja oluen hinta on sen 1.95€. Ja sieltä saa näitä herkkujuomiakin.

Nimimerkillä: "Työkaverille kyseisen drinkin kyseisessä baarissa kilpailussa 'kumpi tarjoaa pahemman paukun?' tarjonnut. Itse sain suolavettä".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Ehdottaisin tälläkin kertaa paikaksi tätä jo aiemmin mainitsemaani Ale-pubia. Ei siis sitä, joka on rautatieasemalla, vaan sitä, joka on Hämeenkadulla hyvän matkaa Keskustorilta Pyynikille päin. Kyseisestä paikasta voi sitten jatkaa vaikka Naamoihin.

Paikka on oikeasti varsin viihtyisä tällaisellekin rymyryhmälle ja oluen hinta on sen 1.95€. Ja sieltä saa näitä herkkujuomiakin.

Nimimerkillä: "Työkaverille kyseisen drinkin kyseisessä baarissa kilpailussa 'kumpi tarjoaa pahemman paukun?' tarjonnut. Itse sain suolavettä".


Kannatetaan! 1.95e/kalja on hyvä hinta, siinähän kerkee monta juomaan :P

Nyt vaan sitten jotain suurinpiirteinaikaa kehiin, mulle käy vaikka jo kuudelta.
Mahdollisen uuden työpaikkani työaika loppuu puoli viisi ja noin puoli kuusi olen kaupungissa mitä luultavammin.

Ps. Jossu, en ollu kännissä. Ehkä siinä silloin mun syömässä ruuassa sitten oli jotain kummallista, mene ja tiedä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
lake79 kirjoitti:
Kannatetaan! 1.95e/kalja on hyvä hinta, siinähän kerkee monta juomaan :P

Nyt vaan sitten jotain suurinpiirteinaikaa kehiin, mulle käy vaikka jo kuudelta.
Mahdollisen uuden työpaikkani työaika loppuu puoli viisi ja noin puoli kuusi olen kaupungissa mitä luultavammin.

No mikä jottei, kelpaahan tuo. Kun kerran on parempi paikka kuin rautatieaseman kaimapaikkansa. Lieneekö muuten ainoa juottola kylässä missä on portsari naama tiukkana ovella perjantaina kolmen aikaan, iltapäivällä. Aloitusajalla ei niin väliä, kaikki käy.

Pitääköhän ihan näillä persiinsijoilla luvata tulevansa paikalle. PKrJ tule kanssa kun kerran itsekin lupaan saapua jos ei kova räkätauti iske, onpahan kaksi hermostunutta ensikertalaista. Ja mystinen mauri myös mukaan. Ryökäle, alkaa kohta jännittämään.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Sanotaan nyt tälläkin kertaa: maybe, maybe... Kuullostaa ihan hyvältä suunnitelmalta.

Mies, jolla on Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie! -allekirjoitus, ei voi olla tyhmä. Onhan kyseessä biisi, jota mä kuuntelen päivittäin! :)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
ozo kirjoitti:
Sanotaan nyt tälläkin kertaa: maybe, maybe... Kuullostaa ihan hyvältä suunnitelmalta.

Mies, jolla on Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie! -allekirjoitus, ei voi olla tyhmä. Onhan kyseessä biisi, jota mä kuuntelen päivittäin! :)
Noh, noh, Vicinity of Obscenity ja järki ei pysy samassa päässä, toinen jäi ja toisen piti tehdä tilaa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
...Ja mystinen mauri myös mukaan. Ryökäle, alkaa kohta jännittämään.
Heh, ryökäle koettaa pysyä taka-alalla, jottei "tästä mitään tuu" -aurani estä miitin toteutumista. Aikaisemmin yli-innokkuuteni on karkottanu kaikki - vain Ossi on uskaltanut kanssain - siis syömään ja juomaan! *nauraa*
Työpaikan pikkupikkujoulut tuolloin pe, mutta syömäilyn pintaan voisin tullakin joukon jatkeeksi; tsekkaan Ossilta, missä viipotatte......
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Heh, ryökäle koettaa pysyä taka-alalla, jottei "tästä mitään tuu" -aurani estä miitin toteutumista. Aikaisemmin yli-innokkuuteni on karkottanu kaikki - vain Ossi on uskaltanut kanssain - siis syömään ja juomaan! *nauraa*
Työpaikan pikkupikkujoulut tuolloin pe, mutta syömäilyn pintaan voisin tullakin joukon jatkeeksi; tsekkaan Ossilta, missä viipotatte......

Tule ihmeessä, jäi harmittamaan tuo viime kerta, kun lupailuni jälkeen en sitten tullukaan :( Itsehän en vielä osaa päättää (mikäli ehdottamaani paikkaan syömään menemme), että ottaisiko sitä pizzan vai pastan, osaako joku suositella Ravennasta jotain?
Koistisen Villen suosikki ainakin siellä on kanapasta.
 

kaasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
lake79 kirjoitti:
Tule ihmeessä, jäi harmittamaan tuo viime kerta, kun lupailuni jälkeen en sitten tullukaan :( Itsehän en vielä osaa päättää (mikäli ehdottamaani paikkaan syömään menemme), että ottaisiko sitä pizzan vai pastan, osaako joku suositella Ravennasta jotain?
Koistisen Villen suosikki ainakin siellä on kanapasta.

Myyjältä kannattaa myös kysella Ilves-pastaa mikä oli takavuosien pelureiden tuhti annos. Muutenkin Ravennasta täytyy sanoa että siellä homma toimii ja ruoka on maittavaa!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Niin, onko porukkaa tulossa? Ja minne nyt mennään? Ravennaan jos ei ole muuta vai? Ja mihin aikaan? Mitä? Häh? Täh? Puhukaa!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Projekti tipaton marraskuu on onnellisesti takana ja sivullekirjoittanutkin on palannut jälleen selväjärkisten kirjoihin. Voipi olla, että itsekin ilmestyn oluelle, jos toiselle illan aikana. Saueriin ja muihin herkkuihin ei tämä poika koske, sillä seuraavana aamuna saa taas mennä tuttuun tapaan hommiin siihen aikaan, kun normaalit ihmiset vasta palailevat Tampereen yöstä kotiin. Saueriin ja muihin herkkuihin en lupaa koskea, mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että teille muille jää enemmän nektariinia nautittavaksi.

Ehkä tulen, ehkä en. Perjantaina katsastetaan tilanne tarkemmin. Lähes varmaa kumminkin on, että meikäläinen jättää tuttuun tapaan ruokailun väliin. Tamperelaisten ruokaravintoloiden lastenlistoilta, kun ei saa tarpeeksi pieniä annoksia.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
B1 kirjoitti:
Niin, onko porukkaa tulossa? Ja minne nyt mennään? Ravennaan jos ei ole muuta vai? Ja mihin aikaan? Mitä? Häh? Täh? Puhukaa!

Minä ainakin olisin tulossa, jos ei muut niin mennään kolmistaan, vaikka Ravennaan. Eihän tyhjään mahaan saa juoda edes niitä paria tuopposta mitä minun pää kestää. Ajalla ei ole niin väliä, sitä on vaikka lampaat söisi. Kuudelta, puoli seitsemältä.. miten kiireisemmille käy.

Näin ensikertalaiselle voisi olla hyvä jos olisi jonkinlainen kokoontumisajo ruokalan edustalla etten ampaise ravintolaan sisään ja kysele joka pöydästä ollaanko sitä Jatkoajan sakkia.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
faaip de oiad kirjoitti:
Näin ensikertalaiselle voisi olla hyvä jos olisi jonkinlainen kokoontumisajo ruokalan edustalla etten ampaise ravintolaan sisään ja kysele joka pöydästä ollaanko sitä Jatkoajan sakkia.

Pöh pöh. Saat tehdä saman kuin kaikki muutkin. Muistan Evenuelin olleen hieman noloissaan, kun kyseli kaikilta "Ootteko te Jatkoajasta?" :)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
B1 kirjoitti:
Pöh pöh. Saat tehdä saman kuin kaikki muutkin. Muistan Evenuelin olleen hieman noloissaan, kun kyseli kaikilta "Ootteko te Jatkoajasta?" :)
Jos siellä kaksi rumaa ukkoa on ainoina asiakkaina, en varmaan voi erehtyä. Tai varmistan tuurini ja tulenkin jo aamusta odottelemaan Ravennan eteen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin, sovitaas sitten aika ja paikka.

Ravennaan 18:00 vai 19:00? Sieltä sitten voisimme mennä eteenpäin, tuo "alepub" houkuttelee eniten, muiden mielipiteitä kiitos.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mun mielestä 18 on parempi, saa syödä rauhassa ja tilaakin on enemmän. Sitten voidaan siirtyä hallitusti siemailemaan pikkurilli pystyssä kuka mitäkin nyt sattuu tilaamaan.

Asiasta toiseen. Kun tämä on melkein Kerho vs. Ilves koko ajan, ei ketään kiinnostaisi lähteä lyhyellä varoitusajalla matsiin tänään? Mieluummin sinne päätyyn, missä Lake79 ei mesoa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ossi kirjoitti:
Mun mielestä 18 on parempi, saa syödä rauhassa ja tilaakin on enemmän. Sitten voidaan siirtyä hallitusti siemailemaan pikkurilli pystyssä kuka mitäkin nyt sattuu tilaamaan.

Klo. 18 käy hyvin, pidän siitä kiinni ellei muutosta tule. Ja sisätiloissa ensikontakti. Ihan vaan tunnistamisen helpottamiseksi, olen pukeutunut persoonallisesti sukellusräpylöihin, monta numeroa liian pieneen vaaleanpunaiseen jumppatrikooseen ja päässä on hiustona Martti Servomainen pään päälle nukahtanut majava.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
faaip de oiad kirjoitti:
Klo. 18 käy hyvin, pidän siitä kiinni ellei muutosta tule. Ja sisätiloissa ensikontakti. Ihan vaan tunnistamisen helpottamiseksi, olen pukeutunut persoonallisesti sukellusräpylöihin, monta numeroa liian pieneen vaaleanpunaiseen jumppatrikooseen ja päässä on hiustona Martti Servomainen pään päälle nukahtanut majava.

Hyvä. Etsi sitten joku toinen vastaavalla tavalla pukeutunut. Se on todennäköisesti B1 tai Ossi.

Klo 18 lienee ihan passeli, joskaan en ole vielä aivan satavarma, tulenko syömään. Juomaan saatan tulla, mutta en ota kuin korkeintaan pari. Ainakin näin on suunnitelmissa... katsotaan, miten mieli sitten muuttuu.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tämä on nyt vähän OT, mutta täällä on takuuvarmasti tampesterin porukkaa joten kysyisin seuraavaa: missä Tampereella kannattaa käydä keskiviikkoisin?
Olen tulossa kaverini kanssa kaupunkiinne ensi viikolla ja ke olisi tarkoitus mennä katsastamaan paikallista iltamenoa. Keskiviikkohan on poikamiesten pikkulauantai... Vastatkaa vaikka yv:nä. Kiitosta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ossi kirjoitti:
Mieluummin sinne päätyyn, missä Lake79 ei mesoa.

18:00 käy hemmetin hyvin ja mitäs mä nyt mesoaamaan, kun ipa vei kerhoa kun pässiä narussa ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin. The Päivä on koittanut, odotettavissa kuumaa vääntöä kiekosta, hyvää ruokaa, juomaelämys eräälle ihmiselle, rumia miehiä ja kauniita naisia.

Uskon että jotain menneestä Ilves-HPK pelistä tullaan lake79:n ja Ossin välillä keskustelemaan, yritän kuitenkin olla mesoamatta kauheasti.

18:00 Tavataan ensimmäisten kanssa Ravennassa ja siitä voitais jatkaa konttoriin yhdelle, josta sinne "alepubiin"?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Noniin. The Päivä on koittanut, odotettavissa kuumaa vääntöä kiekosta, hyvää ruokaa, juomaelämys eräälle ihmiselle, rumia miehiä ja kauniita naisia.

Uskon että jotain menneestä Ilves-HPK pelistä tullaan lake79:n ja Ossin välillä keskustelemaan, yritän kuitenkin olla mesoamatta kauheasti.

18:00 Tavataan ensimmäisten kanssa Ravennassa ja siitä voitais jatkaa konttoriin yhdelle, josta sinne "alepubiin"?
Ai vil kam tyy tö alepupi. Ja mullehan sitä juomaelämysten ei voi antaa -- joten tarkoittanette erästä nimeltämainitsematonta f-d-o :ta...? ;p

edit: piti korjata, jotta tulen ymmärretyksi: tuu tö --> tyy tö
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jooh, kaipa minä tulen Ravennaan syömään, ellei tuo maha nyt pahemmin oireile enää tämän päivän puolella. On vähän ollut tällä viikolla mahaoireita, mutta se taitaa johtua vaan jännityksestä miittinkiä ajatellen.... Onko joku menossa sinne Ravennaan jo ennen kuutta? Itselläni on sen verran lyhyt matka töistä sinne, että ajattelin tulla suoraan paikalle. Ei vaan huvittaisi täälläkään kökkiä puoleen asti...

Konttoriin saatan tulla vielä, mutta Alen taidan jättää kyllä väliin, vaikka se alunperin olikin ehdottamani paikka. Tai ehkä tulen sinne yhdelle. Katsotaan nyt...

Myöhään en ole ainakaan missään nimessä. Ja jos olenkin, en ole kännissä. Ja jos olenkin kännissä, en ainakaan pahassa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Jooh, kaipa minä tulen Ravennaan syömään, ellei tuo maha nyt pahemmin oireile enää tämän päivän puolella. On vähän ollut tällä viikolla mahaoireita, mutta se taitaa johtua vaan jännityksestä miittinkiä ajatellen.... Onko joku menossa sinne Ravennaan jo ennen kuutta? Itselläni on sen verran lyhyt matka töistä sinne, että ajattelin tulla suoraan paikalle. Ei vaan huvittaisi täälläkään kökkiä puoleen asti...

Konttoriin saatan tulla vielä, mutta Alen taidan jättää kyllä väliin, vaikka se alunperin olikin ehdottamani paikka. Tai ehkä tulen sinne yhdelle. Katsotaan nyt...

Myöhään en ole ainakaan missään nimessä. Ja jos olenkin, en ole kännissä. Ja jos olenkin kännissä, en ainakaan pahassa.

Mut pitäähän sun olla paikalla todistamassa tämän ihmejuoman juomista, jonka jossu suorittaa. Sitähän olet selkeästi "jännäkakannu", että miten neitokainen tähän namijuomaan reagoi...

Ja Maurille vinkkinä, älä ota enempää ennen miittiä :P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös