Jatkoaikalainen 2002

  • 15 256
  • 188

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti koo

Den första: Näillä kierroksilla ei enään kannata paljoa aikailla turhien akateemisien varttien kanssa, jos saunaankutsu käy, enkä muutenkaan ole tyypillinen hidas hämäläinen, joten selittänee nopeuteni. Hämäräperäiset, ja leväperäiset saunat käy mainiosti mutta perättömistä saunoista en perusta. Niin, että äläpä yritä "mennä puihin". Minä tulen ÄTPPOMK:n saunailtaan ja sillä siisti. Et voi alkaa perumaan kutsujasi vedoten muihin jäseniin. Oli kai sinulla valtuudet kutsua minut?
Alma Ataan en lähde, siellä on pelkkiä pikaluistelijoita. Olin vihtametsässäkin koko iltapäivän ja nyt sinä muka et halua kun lavuaarissa varpaitasi liotella...
...kyllä miehet sitten kusettaa herkkäuskoisia naisia...

terveisin pettynyt, mutta päättäväinen koo

Ei, ei, ei tässä mitään kutsua ruveta perumaan, kutsu on toki voimassa. Ja noista valtuuksista sen verran, että meidän johtokunnassa ei koskaan muutenkaan oikea käsi tiedä, missä vasen käsi huitelee.
Vai että olit oikein vihtametsällä? Mitäs kasvista siellä hämeessäpäin käytetään vihtana? Katajaa, kuusta, mäntyä vai kenties porkkanaa? Ei sen puoleen, kaikki nuo luettelemani kyllä kelpaavat.
Ai niin, saippuaa ei tarvitse tuoda mukana, meiltä löytyy (löytyy myös selänpesijät)...
 

Saipafan_

Jäsen
Minun ääneni menee (pitäähän sitä vähän kotipuoleen vetää) Mirasanelle.

Perustelut:Mirasane on parempi kuin Etelä-saimaan urheilutoimitus.Melkein ainoa joka tietää kertoa uusimmat uutiset Saipasta.

Loppukirissä Mirasane ohitti TheRefin(toinen joka tietää asioista) ja Predatorin jonka jutut ovat hyviä mutta en koskaan kerkeä lukemaan niitä kokonaan.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jopas!

Viestin lähetti hannes_ko


Enkä muutenkaan viitsi äänestää ketään, hyviä kirjoittajia on paljon, mutta toisaalta tiedän, että sinänsä älykkäimmätkin, tiedostavimmatkin, lyyrisimmätkin jatkoaikalaiset osaavat tuottaa kökköä tänne, ja jossain muualla olla guruja. Ja kun minäkin joskus olen ihan eri ihminen kuin hannes_ko, niin tiedän myös, että Rööri ei siviilissä jaksa olla Rööri. Ja ajatelkaas, ehkä Röörikin haluaisi vain kirjoittaa kuinka ihania pienet söpöt kissanpennut ovat, mutta ei nyt voi, kun alkaisi syväanalyysi Röörin kritiikistä yhteiskuntamme nuorekkuuteen fiksaation kohdistaneesta ajatusrakennelmasta.

En nyt millään keksi mihin tuon "tietosi" Röörin siviilielämästä perustat, mutta minä jaksan mainiosti olla Rööri siviilissäkin. Itseasiassa olisin mieluusti aina oma itseni, mutta tuo nyt ei aina vaan käy laatuun, varsinkaan silloin kun ihmisten ja etenkin asiakkaiden kanssa tulisi solmia luottamuksellisia ja tuottoisia kontakteja. Välillä täytyy vetää hieman roolia, sillä muutoin keikkaa pukkaisi melko harvakseltaan, jos tuon sinällään vaativan pr-toimen jättäisin pelkästään Röörin luiseville harteille. Ystäviähän minulla ei juuri ole, joten vapaa-ajalla voin vapaasti höllätä korsettia kursailematta ja päästää pahan pintaan.

Mitä taas tuohon kökön suoltamiseen tulee, niin olet osaltani oikeassa. Minähän tuotan tänne lähtökohtaisesesti ja oletusarvoisesti pelkkää kökköä. Toisaalta kirjoittelen kroonisen ajanpuutteeni vuoksi tänne niin harvakseltaan, etten pitäisi tuota minään mainittavana ongelmana. Sitäpaitsi kissanpennuista lepertelyhän kaikessa kökkömäisyydessään sopisi kuvioon mainiosti, vaikka näin meidän kesken; käytän mieluusti ärjyä sinappia muuhunkin kuin lörssin kyytipoikana - kerrassaan verraton rektaalisalva mirreille. Kyllä lähtee!
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Re: No jopas!

Viestin lähetti Rööri


En nyt millään keksi mihin tuon "tietosi" Röörin siviilielämästä perustat, mutta minä jaksan mainiosti olla Rööri siviilissäkin.

Tiedot on samasta lähteestä kuin Päätalon Hermannin.....
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Ääneni menee nyt siis tältä istumalta nimimerkki JHagille, joka on minua ja muita jaksanut viihdyttää täällä teksteillään. Ei lisättävää.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Annan ääneni nimimerkille Thomas70. Mies tykittää jäätävän objektiivisia analyysejä Kärppien tilanteesta, ja tekstit ovat loistavaa verbaaliakrobatiaa. Kyseinen äijä on kaikessa käsittämättömyydessään loistava!
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Olen tässä käynyt tunteiden taistoa, äänestääkö vai ei ja ketä äänestää. Kovasti pidän kaikista Ässä-kirjoittajista, joten heistä en voi mitenkään valita yhtä yli muiden. Mutta muutoin yksi on yli muiden eli Senior ja Seniorin Taunus joillain hienoilla pölykapseleilla. Eli äänestän Senioria...

Sori, JHag, kultaseni...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
Mutta muutoin yksi on yli muiden eli Senior ja Seniorin Taunus joillain hienoilla pölykapseleilla. Eli äänestän Senioria...

Sori, JHag, kultaseni...

Voi kiitos Annuli kauniista sanoistasi, ihan vanhakin tässä liikuttuu. U made my day! Mutta aina saa olla naisia autohommissa neuvomassa. EI NE OLLEET MITKÄÄN PÖLYKAPELIT VAAN VANTEET! . Anna mun kaikki kestää.;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi kun niitä ääniä voisi antaa niin monille.
No, annan oman ääneni Seniorille.
Hauskoja juttuja, niin jatkoajassa kuin #jatkoajassakin :D

JHag, Cairns ja Predator kyllä ovat ihan samoilla viivoilla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Voi kun niitä ääniä voisi antaa niin monille.
No, annan oman ääneni Seniorille.

Jatkiksen naiskuntahan suorastaan hieroo rentouttavasti niskaani! Voiko tällaista mies kestää yhden päivän aikana?

girlzilla, Sinunkin äänesi on minulle kullan arvoinen. Laitan sen Annulin äänen viereen hopeakaappiini. Heti siihen Predatorilta saamani tyhjän kaljakorin viereen.

Odotas, gz, kun vähän tulee ikää Sinulle mittariin, niin esittelen Sulle poikani. Juniorissa on ainesta, vink. Erityisasemasi suojeluksessani vahvistui entisestään. Muista raportoida kiusaamiset.;) . Sulkeudun suosioosi, ''smak''.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
ooops...ei taida olla oikein mun päiväni. Siis vanteethan ne olikin, sitä sattuu ja tapahtuu, kun ajatukset on jossain ihan muualla. Mutta Senior, olet todella ääneni ansainnut. You make my day every day.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä olenko jo äänestänyt enkä jaksa selailla ketjua läpi.

No ääneni menee kuitenkin empimättä JHag:ille joka kirjoittaa huumorilla maustettua täyttä asiaa.

No, hienoina kakkosina tulee: Senior, Janos, Isaksson sekä minä itse tottakai:D :D ( se oli vitsi)

Miksi minä en muuten ole saanut yhtään ääntä?
Kai minä sitten olen niiiin huono.. :(
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
JHagille ääni menee, loistavia kirjoituksia.
Myös nhl puolella on hyviä kirjoittajia mm. Henkka,
Morrow10 ja vilpertti ovat perillä "joukkueensa" asioista ja
on teitä muitakin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Selailin tuossa viestejä, eikä silmiin osunut tietoa, kuka on vuoden 2002 Jatkoaikalainen. Olisikohan pisteenlaskun aika, että tiedetään, minne päin kermakakkua heittää. :)
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jos joku rustaa lyhyellä ajalla yli 4400 viestiä Jatkoaikaan niin voiko tuon tiedon jälkeen enään ketään muuta äänestää ?
JHag , tuo hifk:n perimmäisen vaan ei syvimmän olemuksen täydellinen ymmärtäjä.
Varmasti on sormien koukistajalihakset kunnossa.
Todettakoon noin niinkuin yleisesti mitenkään JHagiin liittymättä :
"Sarkasmi on sairaus , huumorintajuttomalle" .

ps.missä välissä ehdit sitä värjättyä vettä juomaan ?
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mauri
Selailin tuossa viestejä, eikä silmiin osunut tietoa, kuka on vuoden 2002 Jatkoaikalainen. Olisikohan pisteenlaskun aika, että tiedetään, minne päin kermakakkua heittää. :)

Rakas mauri, Jatkoaikalainen 2002 selviää viimeistään syyskuun alkupäivinä. Odotappas hetki vielä...
 

kallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kerkesin jo antamaan aaneni VIHANNESKAAPILLE, haluaisin viela antaa kunniamaininnan nimimerkille "Predator". Nimittain harvoin kasitys yhdesta nimimerkista pystyy muutamassa paivassa muuttumaan "hyvasta tyypista" "palstan lapsellisimmaksi kirjoittajaksi".

Herneet nenuliin, jos tarvista on.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Parempi myöhään

....kuin ei milloinkaan.

Omassa jengissä on tottamooses hyvää ryhmää; Preda, Korak, Johannes, Senor, Brewer, Cairns, Rebel & co. Päivänselvää. Ja sori kun en luetellut kaikkia, ei riittänyt muisti.

Sitten vierasjoukkueiden kirjoittajat, joita on jäänyt mieleen. Eliittiä ovat Vakio, cobol, mike (kyllä, tämä Hakunilan Työväen Puukottajien hurja poika), Mack, molemmat Tumbat, liigajyrä, Daespoo, Nikke, Kuznetsov, muaddib, Tommy (jonka suhteen olen tehnyt täyskäännöksen, kaverihan on asiallinen pikku herhiläinen, pakkohan siitä on tykätä).

Ja theref, JanJ, Sergei Krivokrasov, Miguel, railwayman, noose, Flo, Oloneuvos, Jet Ace...Kiekkohemmoja.

Minä tykkään tyypeistä,joiden kanssa voi jutella JÄÄKIEKOSTA. Ja niin, että ei ole ihan vaan oman seuran lasit silmillä. Nimilista osoittaakin, että itse tulee pääasiassa heiluttua pk-seudun jengien ketjuissa, joten moni hyvä tyyppi jää vähemmälle huomiolle.

Yksittäisiä pilkahduksia aiheuttavat ervatsalo, varjo, finnishninja, girlzilla15, Kalkun rusakko ja matti&teppo ja luonnollisesti legendaarinen Vihanneskaappi.

...järjetön määrä nimiä, ihan järjetön.

Ääneni olisi mennyt Predatorille, mutta koska hän ei ole sitä ottamassa vastaan, valitsen........JanJ:n. Vähäpuheinen myhäilijä, jolla on yleensä aina asiaa. Lisäksi kaveri tykkää minun tyylisestäni jääkiekosta ja on pelannut kanssani samassa kaukalopalloturnauksessa, jossa toimimme muuten kivan lajin gooneina.

Kiitos näkemiin.

EDIT: Zeniorin pyynnöstä korjattu hänen nimensä just oikein
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä JHag.

Koska huomasin Sinun maininneen jopa minut ketjussasi, pyydän tarkastamaan nimeni oikeinkirjoituksen. Tuolla tavoin kirjoitettuna se on.... .... väärin.

Odotan toimenpiteitäsi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Juha Salminen


Rakas mauri, Jatkoaikalainen 2002 selviää viimeistään syyskuun alkupäivinä. Odotappas hetki vielä...

Maltetaan. Luulin jo, että tämä jäi unholaan, ja eihän se semmoinen käy päinsä. Kuukauden kuluttua siis.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä se nyt vaan taas on niin, että kun täällä (BF:llä) on jostain jokin kiistaton mielipide, niin punanutut siihen aina jotenkin liittyvät. Niinpä pidemmittä puheitta...

Tälläkin kertaa naapuripitäjän THE JHag saa ansaitsemaansa kunnian osoituksen. Pyytentö "työtä" myös naapurin tiedonjanoisille sinisille. Pitäisiköhän tuo THE muuttaa vaikka lisäkunnianosoitukseksi SIR. Sir JHag.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös