Jatkoaikalainen 2002

  • 15 225
  • 188

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Patarouva

Kiitos taas kauniista sanoistasi. Yritän säilyttää tason jatkossakin. Niin ja Sinun kirjoituksesi lienevät niitä helpoiten ymmärrettäviä ja loogisimpia koko palstalla. Että tiedoksesi vaan, ei mitään vaikeuksia ymmärtää.

Tuo hakutoiminto. Saisinko pienen esimerkin. Miten esimerkiksi kaivoit tämän th:n antaman äänen esiin? Tiedän, että olisin voinut kysyä tätä yv:näkin, mutta saattaa olla, että en ole ainoa, joka ei osaa lainkaan käyttää ko. toimintoa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitoin hakusanaksi Vakio* ja alueeksi Vapaa keskustelu (näytä viesteinä). Sieltä näin, missä viesteissä Vakio oli mainittu esim. tässä ketjussa.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Vakio
Ihmeekseni huomasin, että minullakin on yksi ääni. En vain millään löydä viestiä, jossa minua olisi äänestetty. Onko joku äänestänyt yv:llä?

Vaadin tarkistuslaskentaa.

Epäiletsä jotenki mun laskutaitoja, hä?
Koulussa kuitenkin olen ja matikkaa neljä tuntia viikossa, ei kannata tulla.
Ja tämä viesti oli enemmän humoristinen, yritän vain totutella palsan hymiöttömään tulevaisuuteen...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ensinnäkin KIITOKSET kaikille minua äänestäneille ja vilpittömät onnittelut kisan voittajalle JHagille!

Senior: Jaa että laittaisit minut ketjuun sentteriksi? Siinä voisi tulla ongelmia... olen nääs koko ikäni pelannut leftin puolen mailalla (ja kaikenlisäksi pakkina)... mitäs sitten jos joku syöttää minulle rightin puolelle? Pitääkö nyt vielä tässä iässä opetella pelaamaan kahdella mailalla yhtäaikaa? Jos minä menen jäälle varustettuna sekä leftin että rightin punaisella Titanilla, niin silloin kyllä rangaistustermi "huitominen" saa uusia huiseja ulottuvuuksia.
Muutenkin saattaisin olla epäkelpo sentteriksi tulisen luonteeni ja lyhytpinnaisuuden takia. Saatan hermostua mitä pienimmistäkin asioista. Kerran meni täydellisesti kuppi nurin kun räpelsin pukukopissa luistimia jalkaani. Kiristin siinä nauhoja... nauha katkesi sillä seurauksella että vasen käteni kimmahti suoraan poskeeni. Hämäännyin siitä jotenkin omituisesti... oletin että vieressäni istunut joukkuetoveri oli tehnyt jonkin jäynän... niinpä latasin kundia kuonoon... sain suihkukomennuksen jo ennenkuin olin ehtinyt saada paitaa päälleni. Se tuntui oudolta, varsinkin kun suihkuun komensi oma valmentaja. Ja sattuihan noita muitakin samantapaisia minulle silloin 1970-luvulla... kerran Pirkkolan jäähallin pukukopissa heitin ison astian mustikkasoppaa pitkin seiniä ja kerran olen onnistunut silppuamaan luistimen terällä jäähyboxin muovisen kuppituolin. Kumpaankin tekoon minulla on tosin hyvä syy: olen aina inhonnut mustikoiden poimintaa ja onhan se nyt typerää pistää MUOVINEN istuin jäähyaitioon - sehän suorastaan kerjää turpaansa... niin ja noiden syiden lisäksi asiaan saattoi vaikuttaa se että joukkueeni oli hävinnyt pelinsä minun typerien jäähyjeni takia.
Mutta kiitos kunniasta kuitenkin. Yritän tästä edespäin joukkueen sentterinä vältää hanskojen pudottamista jäähän - ainakin yrittän odottaa pelin alkua, ennenkuin rupean riekkumaan...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Mikhjail Hjalatalo

Viestin lähetti JHag


Tässä listaa nautittavaksi:

-Puuhamaa on kiva paikka
-Mistä löytyy leijona, oma leijona
-Mä maalaispoika oon
-Ihmisen ikävä toisen luo (..on silti hyvä ettet näe minua nyt, en tahdo että vuokseni sä järkytyt:D )
-Rikoo on riskillä ruma
-Stairway to heaven (ei perkele, tää ei taidakaan olla Mikon?)

Nämä vain esimerkinomaisesti, lisääkin on. Ei känkkäränkkä tästä tasalaatuisesta massasta niin kauheasti erotu, että valinta olisi helppo!

Olen tähän aiempaan listaani liittyen saanut tiedon, jonka mukaan Stairway to heaven ei todellakaan ole Mikon kappale. Mikko on kyllä tiettävästi inspiroinut biisintekijöitä Plantia ja Pagea, sillä mikäli ihminen sattuu aukealle paikalle, jossa törmää laulavaan Mikko Alataloon, on ensimmäinen asia mikä tulee paniikissa mieleen: "Tikapuut taivaaseen! Heti!". Paras biisi Mikolta taitaa sittenkin olla Puuhamaa.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Neljä tulee nyt ensimmäisenä mieleen.

Pata oman leirin mies kirjoittaa AINA asiaa ja hyvin.
Jhag tietää paljon ja osaa tietoa oikealla tavalla jakaa.
Kolmannen palkinnon vievät yhdessä kaksi täydellistä sekopäätä Oiva ja reds kirjoituksillaan testiosiosta.
 

Miguel

Jäsen
Jatkoaikalainen 2003?

Kaiken maailman perinteisiä palkintogaaloja Jatkoajassa on jo järjestetty, mutta Jatkoaikalainen 2003 -äänestys puuttuu. Itse en halua ottaa vastuuta ääntenlaskijana vaan yritän vierittää sen jollekulle muulle.

Itse en kuvittele ääniä saavani, mutta mielenkiinnosta haluaisin nähdä äänestyksen tänäkin vuonna. Yksi kovimmista ääniharavoista Predator on poistunut kuvioista, samoin VIHANNESKAAPPI. Kestääkö hallitseva voittaja JHag suosikin paineet, vai meneekö kuppi nurin?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Jatkoaikalainen 2003?

Viestin lähetti Miguel
Kaiken maailman perinteisiä palkintogaaloja Jatkoajassa on jo järjestetty, mutta Jatkoaikalainen 2003 -äänestys puuttuu. Itse en halua ottaa vastuuta ääntenlaskijana vaan yritän vierittää sen jollekulle muulle.

Eikös tällainen ketju suljettu joskus toukokuussa tms? Eikös tämän ketjun silloin avannut henkilö voisi ottaa uudelleen ohjat käsiin, nyt kun alkaa olemaan se ratkaiseva aika.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä vuoden ajan palstaa lukenut, ja vaihtoehtoja on monta. JHag on aika vahvoilla, mutta myös tämä jatkoajan naisyhteisö, ilman teitä tämä olisi paljon tylsempi paikka :)

Eiköhän tuo ääni mene JHagille!

edit. korjattu asiavirhe...
 
Viimeksi muokattu:

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Eikös tällainen ketju suljettu joskus toukokuussa tms? Eikös tämän ketjun silloin avannut henkilö voisi ottaa uudelleen ohjat käsiin, nyt kun alkaa olemaan se ratkaiseva aika.

Näytti olleen jo helmikuussa, järjestäjänä silläkin kertaa Juha Salminen.

Ja Sistis, tänä vuonna sinun ei enää tarvitse pelätä saavasi minulta ääntä. Itse asiassa en joudu edes turvautumaan lahjoittamaasi arvontakoneeseen, josta nimesi on poistettu. Älä siekään työnnä miulle armoääntä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Miguel
Ja Sistis, tänä vuonna sinun ei enää tarvitse pelätä saavasi minulta ääntä. Itse asiassa en joudu edes turvautumaan lahjoittamaasi arvontakoneeseen, josta nimesi on poistettu. Älä siekään työnnä miulle armoääntä.

Perkeles... Olenko ollut tänä vuonna niiiiin kehno kirjoittaja? Sen siitä sai, kun vähensi niin radikaalisti sitä ryypyttelyä. Meikäläisestä tuli tylsä ja väritön...

Noh... olkoon näin. Onneksi kuitenkin muistit tuon arvontakoneen olemassaolon, vaikket sitä aiokaan käyttää. Lämmittää vanhan sydäntä. ;)
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Perkeles... Olenko ollut tänä vuonna niiiiin kehno kirjoittaja? Sen siitä sai, kun vähensi niin radikaalisti sitä ryypyttelyä. Meikäläisestä tuli tylsä ja väritön...

Et ole. Kyllä sinä edelleenkin olisit tiukasti kilpailemassa äänestäni, mutta viime vuonna vastalahjaksi tullut armoääni saa minut luopumaan ajatuksesta. Lisäksi valintani on tänä vuonna sen verran helposti tehtävissä, ettei arvontakonetta tarvita.

Ihan rehellisestikin sanottuna ryypiskelyn vähentäminen on hatunnoston arvoinen asia. Itselläni se on taas täysi-ikäisyyden rientojen myötä lisääntynyt aika paljon. Levoton sielu ei osaa pysyä paikallaan... Kun vielä olen jonkin verran toilailuistani raportoinut Jatkoaikaan, on käynyt ajatus mielessä Sistiksen lanseeraaman juoppo-opiskelija -jatkoaikalaisen viitan perimisestä. Teekkariksi en aio pyrkiä, mutta eiköhän muissakin oppilaitoksissa osata...

Kun nyt näin mukavaan vuoropuheluun päästiin, toivotetaan (ennen kuin modet sanoo soosoo) hyvää uutta vuotta Sinulle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Miguel
Ihan rehellisestikin sanottuna ryypiskelyn vähentäminen on hatunnoston arvoinen asia. Itselläni se on taas täysi-ikäisyyden rientojen myötä lisääntynyt aika paljon. Levoton sielu ei osaa pysyä paikallaan... Kun vielä olen jonkin verran toilailuistani raportoinut Jatkoaikaan, on käynyt ajatus mielessä Sistiksen lanseeraaman juoppo-opiskelija -jatkoaikalaisen viitan perimisestä. Teekkariksi en aio pyrkiä, mutta eiköhän muissakin oppilaitoksissa osata...

Kun nyt näin mukavaan vuoropuheluun päästiin, toivotetaan (ennen kuin modet sanoo soosoo) hyvää uutta vuotta Sinulle.

Heh, juurikin noin se menee. Ja oikeastaan minä vähensin juomistani sen takia, että havaitsin viinan menevän hukkaan minussa. Minulla on melkeinpä hauskempaa seurustelujuoden (max 5 annosta) kuin kännissä (väh. 8 annosta). Toisekseen, olen sen verta persoonallinen sekopää, etten tarvitse sikaillakseni mitään viinaa. Ja kolmanneksi en menetä hermojani juoppojen kavereideni seurassakaan. Neljänneksi: Hauskaa nähdä, kun kaverit örmystävät ja itse saa tuntea itsensä jopa "fiksuksi". =)

Toivotan sinullekin hyvää uutta vuotta.

Ja koska monet ovat jo antaneet täällä spekulointia äänistään, niin annanpa minäkin. Äänestäni kamppailee oikestaan kolme kirjoittajaa: Finnishninja, Sergei_Krivokrasov ja varjo. Jokaisen kanssa olen käynyt kovia vääntöjä ja väittelyitä, ja juuri ne ovat sitä, mikä saa minun innostumaan kirjoittamisista tälle palstalle. Niissä on asennetta...

edit: poistettu vastaus, spekulaatio jätetty.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Miguel
Näytti olleen jo helmikuussa, järjestäjänä silläkin kertaa Juha Salminen.

Jeps, ajattelin siirtää kisan helmikuulle. Edellisellä kerralla kun se järjestettiin kesällä, ja tuolloin tuli palautetta että olisi voinut järjestää joskus, kun keskustelut ovat kuumempia. Helmikuu on varsin lähellä play-offeja, joten ajattelin sitä kohtalaisen luontaiseksi ajankohdaksi. Moderaattoreille vaan ei kelvannut, tosin ymmärrettäviä olivat nuokin perustelut.

Mutta tilausta siis olisi? Kyllähän tuo onnistuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös