Jatkoaikalainen 2002

  • 15 312
  • 188

Miguel

Jäsen
Minähän valikoin luettavakseni vain isteäni kiinnostavat ketjut, joten monia hyviä kirjoittajia saattaa mennä ohi silmieni.

Hyviä kirjoittajia on toki monia. Jotkut kirjoittavat huumorilla ja jotkut totisesti hienoa tekstiä. Totisista haluan nostaa esille etupäässä Timin, huumoripuolelta Predatorin. Monien hyvien joukosta joudun arpomaan ääneni kohteen.

*arvontakone pyörähtää käyntiin*
*sylkäisee nimen ulos*

Jaaha, arvontakoneeni halusi muistaa tämän äänestyksen vähäosaisempia. Sistis, ole hyvä, taisit juuri saada ensimmäisen äänesi.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vaikka Predator, Senior, Isaksson ja JHag olisatkin kaikki loistavia valintoja 'omasta leiristä', niin julistan itseni jääviksi heidän suhteensa ja äänestän Ervatsaloa. Sieltä sinne.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Paljon hyviä vaihtoehtoja...JHagille pisteet vaan sen takia että jakaa suhteellisen samankaltaisen näkemykseen mitä lätkä pitäisi olla (Oliwa ei ole jääkiekkoilija, jäähyaitiosta ei matseja voiteta etc), kertoo usein kaikennäköiset sisäpiiriuutiset ja muutenkin hyvä kirjoittaja.

Erikoismaininta kahdelle kuolemattomalle anti-Espoo fanille eli Tunkille ja Kempekselle.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minun ääneni menee nimimerkille VIHANNESKAAPPI ja kunniamaininta Tunkille, Ervatsalolle ja Kalkun rusakolle.
 

Cube

Jäsen
-mission16W
-hannes_ko
-Muksu

Perusteluiksi jokaisen kohdalla tarjoan tuoretta allekirjoitustani.

Lopullisen aanen suhteen vedan kotiin pain ja sanon mission16W.
 

Coyotefan82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Phoenix Coyotes, Jokerit
Ääneni annan Jagsille (vaikka kyseinen nimimerkki ei ole ollut täällä pitkään aikaan)..vahinko vaan että tyyppi heitettiin pellolle. Tyyppi kirjoitti yksinkertaisesti asiaa, vaikkakin persoonallisella tavalla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Miguel

Jaaha, arvontakoneeni halusi muistaa tämän äänestyksen vähäosaisempia. Sistis, ole hyvä, taisit juuri saada ensimmäisen äänesi.

No jumankekka! Kiitokset! Arpaonneni jatkuu siis!

Päätin itse, että osallistun tähän äänestykseen vasta, jos saan äänen. Valinta on vaikea, joten jatkan tätä hyväksi havaittua arvontalaulu-methodia....

Jännitys tiivistyy.... Sistiksen valinta on.... Miguel! Olipa yhteensattuma!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Se kellä pulleimmat purjeet sekä vinhoin perä

Niin, itse olen sitä mieltä että vuoden Jatkoaikalaisen titteli annettakoon sille merihenkiselle naisihmisellä jolla on pulleimmat purjeet sekä vinhoin peräsin, siis naistensarjassa.

Miestensarjassa ehdotan kaikkien maakuntien miesten kollektiivistä palkitsemista. Tzzadinseutulaisille annettakoon palanen T-72 etupanssaria, sekä kolme (3) kiloa ratasepeliä kullekkin. Espoolaisille annettakoon tämän lisäksi vielä palanen avaruusukkulan aurinkopaneelipeltiä siltä varalta, että jospa se aurinko joskus teillekkin paistaisi.

Täältä tähän
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kesälomalta palanneen punaisin silmin ja ruskettunein sormin näpelöitsen omasta leiristä voittajaehdokkaan tähän kisaan... sehän on tietenkin JHag.
Perusteluina valinnalleni sanoisin että mies omaa harvinaislaatuisen kyvyn kirjoittaa hauskasti provosoivaa tekstiä... sitäpaitsi JHag on skrodempi (nurmivasarat, tuo oli Stadin slangia) kuin minä, joten en uskalla olla äänestämättäkään... muuten voisin ÄTPPOMK:n johtokunnan saunailloissa päätyä Kuivasuiseksi Juomanlaskijaksi... ei vaiskaan, meillähän johtokunnassa vallitsee demokratia, dementia ja 101 dalmatialaista... mitähän tuokin tarkoitti...

EDITTTT: Niin ja minä ehdottomasti haluan, että nimim. "koo" tulee meidän kanssa saunaan. Jos sinua kuitenkin vähän oudoksuttaa tuo alastomuus, niin siihen ei ole mitään syytä! Meinaan noin niinkuin tuolta tissirintamalta.. JHagilla on todennäköisesti isommat (=treenatut) tissit kuin sinulla ja meillä muilla johtokunnan jäsenillä on seksikäs sekoitus treeni-elintasotissejä! Mutta sen sanon jo heti ennen saunomista, että en suostu ajelemaan Jimi Hendrix-tyylisiä tissihiuksiani...
 
Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
jhag
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Predator
Kesälomalta palanneen punaisin silmin ja ruskettunein sormin näpelöitsen omasta leiristä voittajaehdokkaan tähän kisaan... sehän on tietenkin JHag.

Johan tempun teit. Nostit JHagin tasoihin itsesi kanssa... :D

Viestin lähetti Predator
Perusteluina valinnalleni sanoisin että mies omaa harvinaislaatuisen kyvyn kirjoittaa hauskasti provosoivaa tekstiä...

Noh noh. ÄTPPOMK-periaatteen mukaan päätösten perusteleminen on kuulemma kielletty.
Lentääkö Preda nyt ulos? Pentin tönijöiden listalle?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse olen sitä mieltä että vuoden Jatkoaikalaisen titteli annettakoon sille merihenkiselle naisihmisellä jolla on pulleimmat purjeet sekä vinhoin peräsin, siis naistensarjassa.

Mitä jos selvittäisit Korakin kanssa ihan itse näiden naishenkilöiden purjeiden koon, ettei minun tarvitse alkaa tonkimaan niitä tietoja...? ;)
 

Shadowplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mitalisijoille nousee seuraava kolmikko: Kuznetsov, Isaksson, VIHANNESKAAPPI.

Voittajaksi nousee jälkimmäinen, mieshän on nero.

* * *
shadowplay
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Rööri. Kaikenlaiset perustelut lienevät turhia.
Muksu ja Vakio ovat sitten kaksi pientä perintöprinsessaa.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Janos
Miika-90:lle vois antaa palkinnon "Nuorin Kynä" tms..

Onhan se hienoa, että nämä kakarat:D (provo) osaavat kirjoittaa järkeviä, paljon järkevämpiä kuin monet vanhemmat. Itsekin 'joudun' joskus puolustelemaan viesteissä itseäni nuoren iän varjolla, mutta Miika-90 ja Juha Salminen tulevat vielä reilusti minunkin perässäni. Mutta jatkakaa vaan pojat samaan malliin.

Viestin lähetti Sistis


No jumankekka! Kiitokset! Arpaonneni jatkuu siis!

Päätin itse, että osallistun tähän äänestykseen vasta, jos saan äänen. Valinta on vaikea, joten jatkan tätä hyväksi havaittua arvontalaulu-methodia....

Jännitys tiivistyy.... Sistiksen valinta on.... Miguel! Olipa yhteensattuma!

Ääh, olisihan tämä pitänyt arvata! Onhan se hienoa saada ääni, mutta tämä on aivan väärä tapa. Tosin, enhän minä rehellisin keinoin ääntä saisikaan...

Nyt minut varmaan hylätään kaikissa kilpailuissa, kun saan tästä sopupelaajan maineen. Pitänee tarkistaa arvontakoneen toimivuus; olisikohan se kuitenkin sylkäissyt väärän nimen?:D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Miguel


Pitänee tarkistaa arvontakoneen toimivuus; olisikohan se kuitenkin sylkäissyt väärän nimen?:D

Sangen mahdollista. Minunkin arvontakoneessa on ollut pienehköä toimintahäiriötä aina ajoittain. Olisikohan tuolla maan magneettikentän heikentymisellä jotain asiaa tässä vai vievätkö jäljet suoraan Valkoiseen taloon?:)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Predator


EDITTTT: Niin ja minä ehdottomasti haluan, että nimim. "koo" tulee meidän kanssa saunaan. Jos sinua kuitenkin vähän oudoksuttaa tuo alastomuus, niin siihen ei ole mitään syytä! Meinaan noin niinkuin tuolta tissirintamalta.. JHagilla on todennäköisesti isommat (=treenatut) tissit kuin sinulla ja meillä muilla johtokunnan jäsenillä on seksikäs sekoitus treeni-elintasotissejä! Mutta sen sanon jo heti ennen saunomista, että en suostu ajelemaan Jimi Hendrix-tyylisiä tissihiuksiani...
Pidä tissihiuksesi kaikin mokomin, tarjoudun jopa ottaamaan niistä valokuvan, ikäänkuin varmuuden vuoksi, todisteeksi tuleville polville...
Mutta minut on siis kutsuttu saunaan ja minä tulen läpi tulen ja veden. En teidän tissien enkä elin tasojen vuoksi, vaan haluan yksinkertaisesti omin silmin nähdä NE MIEHET jotka niitä Föönisivuja tekee. Sivut ovat vähintäinkin hauskat.
Koska kylvötään ja montako vihtaa tuon tuliaisiksi.

Terveisin koo
 

Huuhaa

Jäsen
Suosikkini:

Alkoholinvastaiset kommentoijat (aakkosjärjestyksessä):
- Chip
- Diamond
- hannes_ko
- mission16W
- sampio
- Shane

Muista kirjoittajista Tunkki, sillä hän osaa pitää moderaattorit kurissa, ellei ole sitten moderaattoreiden värväämä.... :)

Kunniamaininta Kidd -nimimerkille, joka kirjoitti äskettäin yhteen viestiketjuun loistavan mietelauseen: "Asiat eivät koskaan ole niin huonosti etteikö niitä viinalla vielä voisi pahentaa."

Nimeämättä ketään, niin sellaiset nimimerkit saavat minulta kunnioitusta, jotka eivät ole ns. selkääntaputtelijoita (jotka eivät yritä mielistellä/miellyttää ketään) ja sitten sellaiset, jotka kirjoittavat syvällisesti (osaavat suhtautua asioihin vakavasti), ettei ole sellaista ihme raikulitouhua, jossa kirjoitetaan huonolla huumorilla. Ei, en ole tosikko, mutta south park -tyyliset jutut eivät ole hyvää huumoria....

Kahta ääntä ei saa antaa, mutta jos saisi, niin ääneni menisi alkoholikovisteluista hannes_ko -nimimerkille ja toisaalta sitten Tunkki saisi pisteet moderaattoreille suunnatuista kovistelukommenteista. Mutta, jos on pakko sanoa jompi kumpi (jos tässä nyt ääniäkin lasketaan), niin sanotaan, että hannes_ko on Jatkoaikalainen 2002.
 
Viimeksi muokattu:

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
annetaan vaikkapa puoli pistettä Cairnsille antoisista hetkistä tappelijoiden tarinoiden kanssa sekä toiset puoli pistettä Tapparasta aina niin sekavasti kirjoittavalle muaddibille
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti koo


Mutta minut on siis kutsuttu saunaan ja minä tulen läpi tulen ja veden. En teidän tissien enkä elin tasojen vuoksi, vaan haluan yksinkertaisesti omin silmin nähdä NE MIEHET jotka niitä Föönisivuja tekee. Sivut ovat vähintäinkin hauskat.
Koska kylvötään ja montako vihtaa tuon tuliaisiksi.

Terveisin koo

No niin, koo reagoi kutsuun vikkelästi! Tuo kylpemispaikka on vielä auki, tosin tämän päivän kelillä voisi mennä vaikka Helsingin kauppatorin viereiseen Kolera-altaaseen pulikoimaan (Helsingissä + 35 astettta... missä pirussa on muuten näppäimistöllä asteen merkki? Höh!). Tämä ei kohta ole enää valkoisen miehen keli ollenkaan...

ASIAAN! Jospa tuossa talvemmalla järjestyisi rumaryhmäsaunonta jonkin hämäräperäisen hotellin saunaosastolla? Minulle kyllä riittäisi ihan tuollainen kevyt rumaryhmäsuihkukin... tai jos edes saisi kimpassa lotrata varpaitaan samassa lavuaarissa oikein porukalla.

MUTTA, tuntien nämä muut ÄTPPOMK:n johtokunnan jäsenet, niin minä pahaa pelkää että tästäkin taas ns. ammutaan yli... eli oletko valmis lähtemään Alma Ataan? Siellä on kuulemma hyvät löylyt...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Kiitos äänistä, absolutistiaatetoverit, mutta ei enää raavita toistemme selkiä pelkästään sen takia, että olemme valinneet yhdessä yhteisessä risteyksessä samoin.... eihän pliis...

Ymmärrätte kai ratkaisun, ihminen voi olla kusipää vaikka ei joisikaan viinaa, vaikka ei kai se oikeasti ole mahdollista..... Hymiö!

Enkä muutenkaan viitsi äänestää ketään, hyviä kirjoittajia on paljon, mutta toisaalta tiedän, että sinänsä älykkäimmätkin, tiedostavimmatkin, lyyrisimmätkin jatkoaikalaiset osaavat tuottaa kökköä tänne, ja jossain muualla olla guruja. Ja kun minäkin joskus olen ihan eri ihminen kuin hannes_ko, niin tiedän myös, että Rööri ei siviilissä jaksa olla Rööri. Ja ajatelkaas, ehkä Röörikin haluaisi vain kirjoittaa kuinka ihania pienet söpöt kissanpennut ovat, mutta ei nyt voi, kun alkaisi syväanalyysi Röörin kritiikistä yhteiskuntamme nuorekkuuteen fiksaation kohdistaneesta ajatusrakennelmasta.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Predator


No niin, koo reagoi kutsuun vikkelästi! Tuo kylpemispaikka on vielä auki, tosin tämän päivän kelillä voisi mennä vaikka Helsingin kauppatorin viereiseen Kolera-altaaseen pulikoimaan (Helsingissä + 35 astettta... missä pirussa on muuten näppäimistöllä asteen merkki? Höh!). Tämä ei kohta ole enää valkoisen miehen keli ollenkaan...

ASIAAN! Jospa tuossa talvemmalla järjestyisi rumaryhmäsaunonta jonkin hämäräperäisen hotellin saunaosastolla? Minulle kyllä riittäisi ihan tuollainen kevyt rumaryhmäsuihkukin... tai jos edes saisi kimpassa lotrata varpaitaan samassa lavuaarissa oikein porukalla.

MUTTA, tuntien nämä muut ÄTPPOMK:n johtokunnan jäsenet, niin minä pahaa pelkää että tästäkin taas ns. ammutaan yli... eli oletko valmis lähtemään Alma Ataan? Siellä on kuulemma hyvät löylyt...
Den första: Näillä kierroksilla ei enään kannata paljoa aikailla turhien akateemisien varttien kanssa, jos saunaankutsu käy, enkä muutenkaan ole tyypillinen hidas hämäläinen, joten selittänee nopeuteni. Hämäräperäiset, ja leväperäiset saunat käy mainiosti mutta perättömistä saunoista en perusta. Niin, että äläpä yritä "mennä puihin". Minä tulen ÄTPPOMK:n saunailtaan ja sillä siisti. Et voi alkaa perumaan kutsujasi vedoten muihin jäseniin. Oli kai sinulla valtuudet kutsua minut?
Alma Ataan en lähde, siellä on pelkkiä pikaluistelijoita. Olin vihtametsässäkin koko iltapäivän ja nyt sinä muka et halua kun lavuaarissa varpaitasi liotella...
...kyllä miehet sitten kusettaa herkkäuskoisia naisia...

terveisin pettynyt, mutta päättäväinen koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös