Jatkoaikalainen 2002

  • 15 314
  • 188

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
mä oon saanut jo näin paljon ääniä, oih *punastelee*

Ja mixu hei, mä tappelen kenen kanssa vaan, ei mitään väliä häviänkö vai mitä tapahtuu. Kunhan se on kaukalossa.

Minun ääneni menee

TOMMYLLE <-- äijä ei tiedä mistä puhuu mutta kaikki siihen hermostuu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Haluan minäkin kantaa korteni kekoon.

Huolimatta lukuisista loistavista kirjoittajista SM-Liiga ja NHL osastoissa nostan kaikkein korkeimmalle pallille Vapaan keskustelun, lähes suvereenisti muiden yläpuolelle varjon joka varmaan väittelisi Cairns'in ja JHag'in taitokiekon kannattajiksi etc. etc. Muutenkin kyseessä on todella suuri Persoona, kirjoittaja joka hyvin usein osaa tuoda keskusteluihin oivaltaviakin näkökohtia tai ainakin monien mielestä hyvin poikkeavia katsontakantoja.

Samalla haluan nostaa esille muutaman muun Vapaan keskustelun vakiokirjoittajan. Kunniamaininnan saavat:

Taito-Ojanen ja mjr sekä Mace.


Yöllä täysissä sielun ja ruumiin voimissa,

vlad#16.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
pukki tulee aarappuun jne...

Ummh... JanJ. Perusteluja ei tarvita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Kolmelle kirjoittelijalle jakautuu tasaisesti:

Girlzilla15
Cairns
JHag

Perustelut samat kuin muillakin eli en enää laita niitä tähän.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä on monta hyvää tyyppiä! Ensimmäisenä mieleen tulee Ervatsalo. Predator on loistava kirjoittaja, mutta valitettavasti oma aika ei riitä kaikkien pitkien tekstien lukemiseen, siksi lyhyemmät tekstin pätkät kolahtavat minuun paremmin. Kunniamaininta myös Oloneuvokselle.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Miika-90
Eh... Voisitkos Juha laittaa hieman väliaika tietoa että mikä on tilanne tällä hetkellä? Vaikka edes TOP-5.

Tässäpä sitä tulee:

1. Predator 11
2. JHag 9
3. Kuznetsov 7
4. Senior 4
Cobol
Pata
5. Cairns 3
6. Mike 2
Girlzilla15
varjo

Ja lopuilla yksi ääni.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Luovutan minulle annetut äänet JHagille.

Ugh!
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Ensimmäisen palkinnon jakaa cobol ja JHag.

Palkinto ärsyttävimmästä kirjoittelijasta menee itseoikeutetusti ervatsalolle (ja on varmaan tulokseen tyytyväinen...)
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistä johtuu että kaksi parasta kirjoittelijaa ovat Kerhon miehiä: Kuznetsov ja Ervatsalo?
Annetaan nyt ääni Kuznetsoville viime aikojen loistavien kirjoitusten HPK 02-03 -ketjuun ansiosta.
 

Hsm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Anaheim Mighty Ducks
Parhaasta kirjoittajasta ei oo epäilystäkään.. Se on tietysti Hsm!!!

Kaikkien aikojen parhaimmat kommentit ja mielipiteet!!!

Hsm voittaa ton pystin..
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritän huijata

Tässä fiiliksessä tahdon antaa toisenkin äänen. Sen saa liimanhaistelijaystäväni Reds 1897. Hörrrps...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Minä voitan,minä voitan!!!

Bobby ja Oiva:

Olen todella liikuttunut kun minut otitte listoillenne.Huomenissa tarjoilen teille molemmille marjoja ja jäkäliä täällä Sipoon metsissä.Nyt kaikki muutkin äänestämään minua ja Oivaa,mikäli haluatte omista lehdistänne eroon.
 

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Finalistini ovat:

JHag
Isaksson
Korak

Muuten olisivat edellämainitussa järjestyksessä, mutta koska en huomannut Tarzanin pojalle vielä menneen ääniä, käytän ääneni hänen kirjallisten aikaansaannostensa kannustimeksi.

Eli Korak

Perustelu: En perustele päätöksiäni (ÄTPPOMK-periaate)

Lisäksi kiitokset Tökö Pöbölle muistamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Monta hyvää tyyppiä joille voisin mitättömän ääneni antaa, mutta tarkasteltuani viime hetken äänitilannetta, annan ääneni tietenkin Seniorille.

Tämähän on tietenkin pelkkä Stadilainen salajuoni ykkösketjuun JA:ssa. Myönnän kaiken.

Lehdistötilaisuus myöhemmin.
 

ace

Jäsen
Viestin lähetti teemu73
Täällä on monta hyvää tyyppiä! Ensimmäisenä mieleen tulee Ervatsalo. Predator on loistava kirjoittaja, mutta valitettavasti oma aika ei riitä kaikkien pitkien tekstien lukemiseen, siksi lyhyemmät tekstin pätkät kolahtavat minuun paremmin. Kunniamaininta myös Oloneuvokselle.


Oon täysin samaa mieltä. Noiden mainittujen lisäksi on vielä muutama muu loistava kirjoittelija. Kuitenkin ääneni menee Girzilla15:lle, kun pieni tyttö (?) uskaltaa lähtee väittelyihin isojen äijien (?) kanssa.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Ääni Tunkille, koska kaveri jaksaa päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen ja jopa vuodesta toiseen pitää yllä aloittamaansa kulttuuria, antiespoolaisuutta ja äärettömän rikkiviisasta kommentointiaan. Tunkki, pidä se!
 

catkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Korsi -> keko

Ääni matille&tepolle,
paras uusi tulokas Senior.

Kotileirin ulkopuolelta ervatsalo.

Eikä perusteluja , non whatsoever.

Edit: perusteluja:

ervatsalo siis heinäkuun sigistä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös