Viestin lähetti Janos
Miika-90:lle vois antaa palkinnon "Nuorin Kynä" tms..
Viestin lähetti Senior
Nooh, mitäs tuosta....tsuidaduida...mies tekee mitä....:p
Minä äänestän arvatkaa ketä?
Sitä naiskirjoittajaa, jolla on isoimmat tissit. Olen yrittänyt saada arvon leidien kirjoituksista asiasta selvää ja lannistumatta tsekannut yv:t vähän väliä, mutta ei, ei ole selvinnyt sitten millään. Näinollen en voi äänestää ketään nimenomaista nickiä, joten Sinä kaikkein röyhkeimmällä rinnuksella varustettu naisremeltäjä: Ääneni on Sinun. Oles hyvä. Ojennan ääneni
------------------------------------------------------------------------------
Laittaisin kyllä mittoja tulemaan, mutta kun en tarkalleen ole ymmärtänyt tarkoitatko ympärysmittaa vai rinnan pituutta?
Ne ovat kaksi eri asiaa. Lihavilla ja vanhoilla naisilla rinnat kasvavat enään vain vartta. Joten jos pituus pitää laittaa en vastaa niin röyhkeään tiedusteluun, enkä äänestä Sinua edes Joulupukkipojaksi. Jos kysyt ympärysmittaa haluan ensin, että lähetät minulle rahat öljytäytteisiin pusssappeihin, niin sitten kerron montako meetriä löytyy...
terveisin koo
Viestin lähetti koo
Viestin lähetti Senior
Laittaisin kyllä mittoja tulemaan, mutta kun en tarkalleen ole ymmärtänyt tarkoitatko ympärysmittaa vai rinnan pituutta?
Ne ovat kaksi eri asiaa. Lihavilla ja vanhoilla naisilla rinnat kasvavat enään vain vartta. Joten jos pituus pitää laittaa en vastaa niin röyhkeään tiedusteluun, enkä äänestä Sinua edes Joulupukkipojaksi. Jos kysyt ympärysmittaa haluan ensin, että lähetät minulle rahat öljytäytteisiin pusssappeihin, niin sitten kerron montako meetriä löytyy...
terveisin koo
Hiivatti! Onko se nyt jäänyt vielä epäselväksi (tähän tusina kyssäriä). Ketä se pituus alaspäin nyt kiinnostaa? Tiedäthän, rakas koo, kynätestit! Yrjöttäähän sellaiset voipuneet maahan tököttävät pitsalapiot miestä, kovastikin. Röyhkeillä tarkoitan sellaisia porsaita. Sellaisia, kun että jos porsaalta leikataan pää veks ja duunataan Aralditilla rinnuksiin, suoraan eteenpäin. Sotilaallisen ryhdikkäät ja törkeät. Sellaiset, että äijillä purkat pysähtyy. Sellaiset, joiden ympärysmittaa ei normimitoilla mitatakaan! Sellaisia, koo. Joten, panes viestiä tulemaan.
Öljytäytteiset pussapit teetän Sinulle toki. Mitäs viskositeettia itse toivoisit öljytäytteeksi? Minusta joku talvilaatu olisi järkevä, eivät sitten ihan klimpiksi pakkasella jäädy, eikö niin?
Viestin lähetti Tinde
Asiaa: JHag
Huumoria: Senior
TODELLA vaikea päätös, menköön nyt sitten tämän kerran huumorin puolelle, eli ääni Seniorille.