Jatkoaikalainen 2002

  • 15 312
  • 188

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Ääni Mikelle, ilman turhia perusteluja.

VIHANNESKAAPPI saa erityismaininnan, sekä hienosta nickistä, että kirjoituksistaan.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Jatkoaikalainen kaudelta 2001-2002: Pata

Runner-up: Kuznetsov
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääehdokkaat

Pääehdokkaat tänä vuonna tulevat joukosta: Muksu, Hermano, Lapanen, Mike, Vakio, HN, Mazza, Predator.

Monia muitakin hyviä on...

Ja minun ääneni menee...arvoisat naiset ja herraskaiset...toinen perintöprinssi on HN...ensimmäinen perintöprinssi on...Hermano and the winner is MIKE!

Voittaja oli loppujen lopuksi suvereeni, enemmittä perusteluitta.

Erityismaininta koolle ja Gellnerille, jotka eivät vain kaikin ajoin ole kovin aktiivisia, mutta aina teräviä ja ihastuttavia.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotkut kun ovat pistäneet useamaa henkilöä viestiin, mutta eivät ole tarkentaneet kuka on valinta niin heistä en ole pistänyt ääntä, kun en tiedä kenelle se pistää. Eli nämä voivat tarkentaa jos haluavat tai jättää koko touhun sikseen...

Viestin lähetti Janos
Miika-90:lle vois antaa palkinnon "Nuorin Kynä" tms..

Älä sää tuu, allekirjoittanut on kolme kuukautta ja yhtä monta päivää Miikaa nuorempi...;)
Ei, anna olla...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Senior


Nooh, mitäs tuosta....tsuidaduida...mies tekee mitä....:p

Minä äänestän arvatkaa ketä?
Sitä naiskirjoittajaa, jolla on isoimmat tissit. Olen yrittänyt saada arvon leidien kirjoituksista asiasta selvää ja lannistumatta tsekannut yv:t vähän väliä, mutta ei, ei ole selvinnyt sitten millään. Näinollen en voi äänestää ketään nimenomaista nickiä, joten Sinä kaikkein röyhkeimmällä rinnuksella varustettu naisremeltäjä: Ääneni on Sinun. Oles hyvä. Ojennan ääneni
------------------------------------------------------------------------------

Laittaisin kyllä mittoja tulemaan, mutta kun en tarkalleen ole ymmärtänyt tarkoitatko ympärysmittaa vai rinnan pituutta?
Ne ovat kaksi eri asiaa. Lihavilla ja vanhoilla naisilla rinnat kasvavat enään vain vartta. Joten jos pituus pitää laittaa en vastaa niin röyhkeään tiedusteluun, enkä äänestä Sinua edes Joulupukkipojaksi. Jos kysyt ympärysmittaa haluan ensin, että lähetät minulle rahat öljytäytteisiin pusssappeihin, niin sitten kerron montako meetriä löytyy...

terveisin koo
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
JHag

Minun vaatimaton ääneni menee tälle jullille.Ylivoimaisesti paras kirjoittaja meidän pesueesta(Hifk-fanit).Enkä tässä tarkoita sitä,että hän kirjoittaisi hyvin ainoastaan "The Ketjussa".Todella hauska ja asiantunteva kirjoittaja,jonka juttuja on pakko lukea.

Muita en edes mainitse.......paitsi:Oiva,onko sulla vielä liimaa jäljellä???
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Hervannan Näkijä on paras

Mutta, kun ei pahemmin kirjoittele niin: Ylivoimainen ykkönen on Patarouva. Muita hyviä on paljon, kuten Mike, Isaksson, Vakio, L-mies (olihan se mies?), Tampereen Mies, Kuznetsov, Pitkä, Daespoo, Senior jnejne.

JHagille ja Cobolille lohdutuspalkinnoiksi hameet ja uusi OHO!-lehti. Ja vähän vakavammin sanottuna, jos JHag tarkistaisi tietonsa ennen kirjoittamista, niin ei tulisi vähän väliä väärää "faktaa", ja JHag nousisi kamppailemaan ykkössijasta. Cobol on hyvä kundi, mutta täytyihän meiltäkin yksi hölösuu laittaa. Cobol ja JHag ovat Jatkoajan syväkurkut. Mitä te kundit veloitatte pitkästä uitosta?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Asiaa: JHag

Huumoria: Senior

TODELLA vaikea päätös, menköön nyt sitten tämän kerran huumorin puolelle, eli ääni Seniorille.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo
Viestin lähetti Senior

Laittaisin kyllä mittoja tulemaan, mutta kun en tarkalleen ole ymmärtänyt tarkoitatko ympärysmittaa vai rinnan pituutta?
Ne ovat kaksi eri asiaa. Lihavilla ja vanhoilla naisilla rinnat kasvavat enään vain vartta. Joten jos pituus pitää laittaa en vastaa niin röyhkeään tiedusteluun, enkä äänestä Sinua edes Joulupukkipojaksi. Jos kysyt ympärysmittaa haluan ensin, että lähetät minulle rahat öljytäytteisiin pusssappeihin, niin sitten kerron montako meetriä löytyy...
terveisin koo

Hiivatti! Onko se nyt jäänyt vielä epäselväksi (tähän tusina kyssäriä). Ketä se pituus alaspäin nyt kiinnostaa? Tiedäthän, rakas koo, kynätestit! Yrjöttäähän sellaiset voipuneet maahan tököttävät pitsalapiot miestä, kovastikin. Röyhkeillä tarkoitan sellaisia porsaita. Sellaisia, kun että jos porsaalta leikataan pää veks ja duunataan Aralditilla rinnuksiin, suoraan eteenpäin. Sotilaallisen ryhdikkäät ja törkeät. Sellaiset, että äijillä purkat pysähtyy. Sellaiset, joiden ympärysmittaa ei normimitoilla mitatakaan! Sellaisia, koo. Joten, panes viestiä tulemaan.

Öljytäytteiset pussapit teetän Sinulle toki. Mitäs viskositeettia itse toivoisit öljytäytteeksi? Minusta joku talvilaatu olisi järkevä, eivät sitten ihan klimpiksi pakkasella jäädy, eikö niin?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
Asiaa: JHag

Huumoria: Senior

TODELLA vaikea päätös, menköön nyt sitten tämän kerran huumorin puolelle, eli ääni Seniorille.

Jufernaut meinas mennä ohi! SAIN TINDEN ÄÄNEN! Eiks missään ole sallaista jabadabaduu-nuori (seni)ori kirmaa laitumella-hymiötä? Etkä Tinde sitten peru ääntäsi, etkä enää kirjoita
-tämän kerran-, ethän? Muut tehkööt mitä haluavat, mutta Sinun äänesi tatuoin sydämeni kohdalle. Vien sen, proudly, hautaan mukanani, sitten kun siirryn Taivas-Jatkoaikalaisiin. Voi minua onnenpekkaa!

U made my day. Iiiik!
 

Voittaja

Jäsen
Koska itseä ei kehtaa äänestää(eikä kyllä ole juuri syytäkään:D ), niin Voittajan ääni menee.....Seniorille.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Cobol

Vedetään nyt sen verran "kotiin päin", että annan ääneni Cobolille, joka informoi Jokereiden tilanteesta päivittäin. Tietysti koko ÄTPPOMK:n perustajaporukka ansaitsee kunniamaininnan, mutta kun yksi pitää valita, niin se on Cobol.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ääni menee The ketjussa usein asioivalle Predatorille! Sitä paitsi se on pelannut Ponnareissa (115V).

Perintöprinssit: Jhag ja Reds1897, joka saattaa , ehkä, kuulemma, juoda minut pöydän alle...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hmmm... Vaikea sanoa se yksi paras joten minun on pakko jakaa ääneni kolmelle Ässien miehelle...
Pata - Pisimmät pohdiskelut. Asiat puidaan aina joka kantilta.
JanJ - Padan vastakohta. Lyhyet mutta aina ytimekkäät viestit
pekoni - Parhaat tiedot. Pohdiskelut yleensä järkeviä, ilman tunnetta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vaikea on tehtävä mutta:

1. Girlzilla15
2. Vakio the man
3. Jhag

Jaa, että monesko minä olen? Montako kirjoittajaa jatkoajassa on?? Olen tietenkin viimeinen! Olen täysi pässi! Haukkukaa mua!
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä on helppo! Girlzilla ehdottomasti! Siinä nainen, joka jaksaa kestää tätä tahditonta ja ah, niin vastustamatonta porukkaa. Pisteet naiselle!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Kuznetsov, tietää mistä puhuu ja sanoo sen sitten asiallisesti.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kaksi suosikkiani tässä äänestyksessä ovat cobol ja finnishninja. Ensimmäinen kirjoittaa Jokereista informatiivisia viestejä, joita on mukava lukea. Jälkimmäinen on avannut hieman provosoivalla tavalla joitain ketjuja, joista on tullut todella mielenkiintoisia. Esimerkiksi rap-ketju tässä joku aika sitten oli todella mielenkiintoinen.

Jos noista kahdesta pitää valita.. finnishninja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös