Mainos

Jatkoaika Warriors

• 36 271
  • 568

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porvoon Hunters, Warriors
Onko nyt jumalauta kukaan kuullut tästä Capitals-Saekkista mitään?

Tekee ilmeisesti iltavuoroa töissä tai jotain? Viimeksi 8 tuntia sitten onlinessa pelannut Trials Evolutionia ja käsittääkseni aika hiton monta peliä ukolla pelattavana tälle jaksolle, joka loppuu perjantaina?

Yv:tä laitettu ei vastannut mitään jos ei perjantaihin mennessä kuulu niin potkin liigasta pihalle.

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itellä jäi viime syklissä peli pelaamatta hänen kanssaan. Kerran kyselin peliin eikä vastannut, oli ilmeisen kiire pelata Assasin's Creediä.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pihalle vaan niin saadaan tilalle kavereita jotka oikeasti pelaavat matsinsa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yv:tä laitettu ei vastannut mitään jos ei perjantaihin mennessä kuulu niin potkin liigasta pihalle.

Ikävä päivä vaan perjantai, jos joku uusi manageri ottaa ohjat ja perjantaina päättyy jakso. Mutta otan parhaat tähdet pois rosterista, koska huomenna en ehdi pelaamaan pelejä ennen kuin vasta liigakierroksen jälkeen ja eikös tuolloin ole jo jakso vaihtunut? Ei tule sitten mitään "Crosby 60 games out for broken leg"-tyylisiä simulointiyllätyksiä.

Iekkuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, SaiPa
Edmonton tän syklin kaikki pelit pelannut.

Olen koko viikonlopun seikkailemassa muualla, joten pystyn seuraavan syklin pelejä pelaamaan vasta maanantaina.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei tätä Capitalsin GM:ää olisi mahdollista potkia liigasta jo tänään, jos riittävän moni GM äänestää pois potkimisen puolesta?

Haluaisin IHAN OIKEASTI pelata tuon pelin pois, kun huomenna en ehdi. Mutta olen siis jo varautunut simuloinnin kannalle, konepeli-mahkua en perkele laita, kun GM:ää näy livessä ikinä.

Edit: Niin ja Penguins linjoilla heti kun kotiudun pelistä huomenna. Eli 21.30 mennessä.

Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ei tätä Capitalsin GM:ää olisi mahdollista potkia liigasta jo tänään, jos riittävän moni GM äänestää pois potkimisen puolesta?

Minä olen samalla kannalla, mullakin olisi ainoa peli jäljellä häntä vastaan. Ei ole kaveria näkynyt.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käyn vielä tänään antamassa monoa perseelle eli Capitals etsii GM:ää!!

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Minä voin tulla nöyryyttämään. Missäs kunnossa tuo rosteri on? Onko kaikki tähdet treidattu? GT: Apinajii.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals ulkona, joten Jalasvaara voisi liittyä liigaan?

Itsellä tulee tosin aivan juuri stoppi peleille, joten pitää varmaan pistää konepelit päälle sitten, perhana. Kone-Capsia vastaan tuskin saa pelata tässä jaksossa?

Edit: Jalasvaara pelaa mun konejoukkuetta vastaan, niin säästyy loukkaantumiset. Itse nukahdan, koska työaamu kutsuu taas.

Viimeksi muokattu:

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalasvaara otettu liigaan eli ei muuta kun pelaamaan! 21.00 on sitten tuo päivitys tulossa..

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Sykli vaihtuu ilmeisesti tänään n. klo 21. Nashville on linjoilla n. klo 21, kunhan nyt sykli saadaan vaihdettua ja itsellä ainakin paljon rosterissa muutoksia joten pientä ketjujen hakemista siinä pitää tehdä, mutta myöhään yöhön asti on aikaa vääntää.

Ps. Vaikka ei tarvitsisi, annan pienen humalaedun, ehkä. Toistaiseksi siltä vaikuttaa.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuleeko Capitals vielä linjoille ennen klo 21? Olet näköjään poistunut juuri 15 minuuttia sitten. Harmillinen ajoitus.. olishan se ollu hienoa saada tämä pelattua pois.

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täytyy kyl jatkoo ajatellen ottaa pois toi tekoälytiedosto for good. Turhaan tulee tappio sen takia... ite pelaamalla sentään pääsee häviämään rehdisti. Tai sit simulointiin, jolloin molemmilta tippuu tähtipelaajat.

EDIT: Devils vielä hetken online, sit kaikkoan tältä illalta. Filadelffia vastassa vielä, ei vissiin ehditä?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Edit: Eipä olekaan, kun suuniteltu aikataulu päivälle olikin aikaisempi mitä luulin.

Edit2: Penguins linjoilla 16.00-18.15.

Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs KalPa
  • 3.05
  • 4.20
  • 2.06
KooKoo vs Kärpät
  • 2.48
  • 4.30
  • 2.60
Pelicans vs Jukurit
  • 1.85
  • 4.45
  • 3.50
Sport vs Lukko
  • 3.40
  • 4.40
  • 1.88
Tappara vs Ässät
  • 1.71
  • 4.60
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy