Mainos

Jatkoaika Warriors

• 36 218
  • 568

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Nashville otti Devilsin kanssa yhteiset aamujäät ja pelivalmius on haettu, linjoilla ainakin näillä tietämin tonne klo 16 asti, sitten alkaakin liigakierros.

Vastustajina: 2x St. Louis, Montreal ja Los Angeles.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä näy porukkaa onlinessa, ei voi mitään.

Huudelkaa jos joku/jotkut joukkueista: Oilers, AVS, Leafs, Sens, Red Wings on linjoilla ennen kuutta.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eipä näy porukkaa onlinessa, ei voi mitään.

Huudelkaa jos joku/jotkut joukkueista: Oilers, AVS, Leafs, Sens, Red Wings on linjoilla ennen kuutta.
Detroit pääsee vasta maanantaina boksin ääreen pelaamaan joten ottakaamme peli silloin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Detroit pääsee vasta maanantaina boksin ääreen pelaamaan joten ottakaamme peli silloin.

Näin teemme.

Vihdoin se tapahtuu! Pääsen pelaamaan Parkeria vastaan. Koko vitun ilta tulee hei!

Penguins toivottaa kaikille oikein hauskaa ja ratkiriemukasta lauantai-illan jatkoa, älkää hommatko aidsia, se voi haitata tulevaisuudessa GM Connected-pelejänne.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Predators jälleen linjoilla ja halukkaat(Montreal ja Los Angeles) voi hihkasta jos haluaa pelata, boksi on kiinni, kattelen tässä ohimennen Ässät-JYP peliä, mutta irtoan kyllä matsiin jos on tarve, täällä saa hihkua.

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Hieno pelaaja tämä Dallasin gm Janiiss. Kaveri harrastaa sitten hyökkäyspään heittäytymisiä. Luulin ensin, että se ensimmäinen oli vahinko, mutta kun niitä tuli läpi pelin niin alkoi kyllä vituttamaan. Luulisi olevan itsestäänselvyys, että pelle lätkää ei näissä liigoissa harrasteta. (versuksessa näitä näkee tarpeeksi)

COL, EDM x2, VAN, CGY, SJS peliä ?

Edit. PS. Ei kirpaissut rankkaritappio Dallasia vastaan vaan tyyli jolla pelaat. Vinkvink vaan sinnekin päin.

Viimeksi muokattu:

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärkikahinoissa pyörivä Los Angeles Kings vetäytyy pois sarjasta. Syynä yksinkertaisesti se, että aika ei riitäkkään, vaikka aluksi luulin niin. Ottelutahti on suht kevyt, mutta erittäin vaikea saada pelejä sovituksi, koska pelaajat huitelee milloin sattuu paikalle.

Kiitos ja anteeksi.

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pakko vielä palata tähän Dallasin gm:n toimintaan. Onko siis nämä hyökkäyspään heittäytymiset sallittu? (muissa liigoissa, näin ei ole) Kenen nimimerkki on ns. vastuussa tämän herran toimista kun otettu jatkoajan liigaan?

Rakentava kommentti oli tullut gt Janiiss:lta boksilla: ''iha mite vaa mut peliikää en oo viel hävinny'' Mulle on ihan sama ootko voittanu joka pelis. Voitto näissä peleissä ei ole tärkeintä, vaan hyvät ja reilut pelit.

Toivottavasti et enään kyseistä pelityyliä tässä liigassa harrasta. Voit hyppiä noita delffiinihyppyjäs niin paljon kuin haluat versuksissa, mutta älä näissä liigoissa, jotka pitäisi pelata HERRASMIESSÄÄNNÖILLÄ!

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mun kautta mies on tänne tullu, toisen liigan kautta päästy jutulle.

Mainitsin jo ko. pelurille asiasta ja tulikin samalla selväksi ettei tänne liigaan ole varsinaisesti mitään sääntöjä luotu, ne voisi kyllä olla etusivulla kaikkien luettavissa, ettei kenenkään mitää tarvitse olettaa.

Itse en myöskään hyökkäysalueen heittäytymisistä välitä, mutta säännöt olisi hyvä laatia kaikille nähtäväksi.

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu mäki haluan sitte nähdä ne säännöt miten täällä kuuluis pelata. Itseänikin vituttaa kaikki ns. bugimaalit ja epärealistisuudet ja oon niistä tuolla yhden liigan ircissäkin kitissyt, mutta en mä silti ymmärrä miten tähän voidaan jotkut säännöt sopia? Itse tykkään koittaa pelata mahdollisimman oikean näköistä kiekkoa, mutta kukin tavallaan mun mielestä.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vihdoin se tapahtuu! Pääsen pelaamaan Parkeria vastaan. Koko vitun ilta tulee hei!
Harmi kun tuntuu että joka liigassa ollaan eri konferensseissa. Mukava olis pelata enemmän pelejä vastakkain. Maanantaita odotellessa :-)

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porvoon Hunters, Warriors
Itse en myöskään hyökkäysalueen heittäytymisistä välitä, mutta säännöt olisi hyvä laatia kaikille nähtäväksi.

Kyllä jokaisen pitää itse tajuta maalaisjärjellä mikä on sallittua ja mikä ei. Bugimaaleista on ollut jo aikaisemmin puhetta ja jos joka maalia haetaan bugien kautta tai takatolppasyötöillä niin sitten on kaveri vaan väärässä liigassa. Näistä otan YV:tä vastaan samalla kaavalla kuin noiden tapausten joissa pelaajia ei ole näkynyt ja pelit jääneet pelaamatta. Eli 3:lta eri pelaajalta palaute niin kallossia tulee.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu mäki haluan sitte nähdä ne säännöt miten täällä kuuluis pelata. Itseänikin vituttaa kaikki ns. bugimaalit ja epärealistisuudet ja oon niistä tuolla yhden liigan ircissäkin kitissyt, mutta en mä silti ymmärrä miten tähän voidaan jotkut säännöt sopia? Itse tykkään koittaa pelata mahdollisimman oikean näköistä kiekkoa, mutta kukin tavallaan mun mielestä.

Helppohan ne on sopia, jos on määrättyjä asioita joita et saisi tehdä niin ne listataan ylös. Ne olisi pitänyt tehdä jo ennen kun liiga alotettiin, niin jokainen liigaan pyrkivä ois voinu lukee ne ennen joukkueen valitsemista.

Sit jokainen jota niiden rikkominen ottaa aivoon enemmän tai vähemmän niistä todennäköisesti avautuu sitten tänne.

Mitään ei todellakaan voi olettaa, esim. "täällä on herrasmiessäännöt" missä niin lukee?

Itse pyrin pelaamaan ns. herrasmiessääntöjen mukaan, en veivaile minkään sortin bugimaaleja enkä heittäydy hyökkäysalueella, kerran taisin sen tehdä näissä peleissä, mutta vahingossa ja luovuin jopa kiekosta sen jälkeen, neppasin päätyyn sen.

Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mielestäni ainakin täysin itsestään selvä asia, että niitä maalivahtia päin heittäytymisiä ei harrasteta. Jos jollekkin se on oikeasti epäselvää, niin kyllä se kertoo jo itse pelaajasta kaiken oleellisen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ai? Siis selostakaas nyt tää tilanne. Miten väärin, miten tehty ja miksi?

Itse siis heittäydyn kyllä maahan, kohti vahtia, jos vahdilla kiekko on alueensa ulkopuolella. Toinen vaihtoehto on, että menen pokettamaan.

Edit: Asia selvä, enpä itse ole tuollaista harrastanut ja nyt on varma, etten myös harrasta.

Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ai? Siis selostakaas nyt tää tilanne. Miten väärin, miten tehty ja miksi?

Itse siis heittäydyn kyllä maahan, kohti vahtia, jos vahdilla kiekko on alueensa ulkopuolella. Toinen vaihtoehto on, että menen pokettamaan.

Niin siis käsittääkseni kyse on siitä, että jos maalivahdilla on kiekko maalin edessä hallussa, niin sukelletaan maalivahtia päin. Pelissä oli/on sellainen bugi, että toisinaan kiekko menee maaliin, vaikka se on selvästi ollut jo maalivahdilla, kun taas esimerkiksi pokecheckaamalla sillä tavalla kiekko ei maaliin mene. Tätä ollaan käsittääkseni koitettu korjata jollain asetussarjalla, mutta bugi ei ole ilmeisesti kokonaan kadonnut.

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Devils taas linjoilla kolmen aikoihin. Puoli neljään saakka ehdin odottelemaan, sit täytyy taas kiitää muualle. Ehkä olen vielä illemmalla valmis pelaamaan, todennäköisesti en.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja mun käsittääkseni tässä on ollu kyse syöttöjen katkomisesta eikä maalivahdin syliin hyppäämisestä.

Jos syöttöä katkoakseen heittäytyy niin aiheuttaa mun mielestä vaan itselle harmia:
1. saa helposti jäähyn
2. jos kiekollinen pelaaja/kiekko menee siitä ohi niin maassa makaava kaveri on pahasti ulkona pelistä.

Kuitenkin jos se siinä edessä makaa niin äärettömän helppo se syötöllä tai jalalla kiertää.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimenomaan kyse tästä veskarin eteen heittäytymisestä, kun veska sulkenut kiekon. Ennen päivitystä tällä tavalla pystyi pakottamaan kiekon liikkeelle. Ilman muuta nämä antisankarit pitää potkia ulos, ei ole tekosyitä moiselle äpäröinnille jos joku tätä oikeasti vielä harrastaa.

Edit. Niin siis en tiedä tämän kyseisen tapauksen faktoja, mutta kai sitä noin muuten saa hyppiä just niin paljon kun haluaa, itelleen sillä vaan aiheuttaa hallaa.

Muutenkin näyttää vähän heikolta liigan tulevaisuus kun tuntuu että joka viikko tippuu pari ukkoa. Tai sitten olen vain katkeroitunut tappioputkestani.

Oli miten oli, Calgary linjoilla noin tunnin päästä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei sitten Coloradon GM:ää kiinnostanut pelata? Kovin perseestä tämä kun joutuu arpomaan koska joku mahdollisesti on paikalla ja koska ei ja sitten kun kyselee pelaamaan, häipyy vastus sanomatta mitään kuin pieru saharaan.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nimenomaan kyse tästä veskarin eteen heittäytymisestä, kun veska sulkenut kiekon. Ennen päivitystä tällä tavalla pystyi pakottamaan kiekon liikkeelle. Ilman muuta nämä antisankarit pitää potkia ulos, ei ole tekosyitä moiselle äpäröinnille jos joku tätä oikeasti vielä harrastaa.

Edit. Niin siis en tiedä tämän kyseisen tapauksen faktoja, mutta kai sitä noin muuten saa hyppiä just niin paljon kun haluaa, itelleen sillä vaan aiheuttaa hallaa.

Muutenkin näyttää vähän heikolta liigan tulevaisuus kun tuntuu että joka viikko tippuu pari ukkoa. Tai sitten olen vain katkeroitunut tappioputkestani.

Oli miten oli, Calgary linjoilla noin tunnin päästä.

No tässä jo tapahtuneessa ja keskustelua herättäneessä tapauksessa oli kyse syöttöjen katkomisesta hyökkäysalueella, eikä veskarin syliin pomppimisesta.

Ois äärimmäisen jees saada komissaarin mielipide nyt asiaan.

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä jokaisen pitää itse tajuta maalaisjärjellä mikä on sallittua ja mikä ei. Bugimaaleista on ollut jo aikaisemmin puhetta ja jos joka maalia haetaan bugien kautta tai takatolppasyötöillä niin sitten on kaveri vaan väärässä liigassa. Näistä otan YV:tä vastaan samalla kaavalla kuin noiden tapausten joissa pelaajia ei ole näkynyt ja pelit jääneet pelaamatta. Eli 3:lta eri pelaajalta palaute niin kallossia tulee.

Mitään sen erikoisempia bugimaaleja ei pelissä enää taida olla, korjatkaa jos olen väärässä. Rannarit, etukulmat jne. mistä nyt porukka useimmiten valittaa ovat tietysti niitä varmimpia tapoja tehdä maali, mutta ei niitä voi bugeiksi sanoa. Jos jotani lähdetään kieltämään, niin kielletään samantien maalinteko, eipähän kukaan tee enää väärällä tavalla maalia..

Varsinkin tuo 3 pelaajalta valitus = potkut ei kuulosta järin hyvältä idealta. Itkupotkuraivareita tulee kuitenkin tämän pelin kanssa niin helposti, että valituksia tulee tämän tästä. Todisteeksi vaikka muiden liigojen jälkipelit -ketjut.

Niin ja selvennykseksi tuosta heittäytymisvalituksesta, ne olivat syötönkatkoheittäytymisiä. Kyseenalaista toimintaa lähinnä sen tuoman hyödyh suhteen.

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luulisi nuo ''herrasmiessäännöt'' jokaisen käsittävän. Eikä tulla kommentoimaan ei ole laadittu sääntöjä kirjallisesti. NHL 13 GM Connected-liiga (360) <- tuolta löytyy malliesimerkki säännöistä kirjallisessa muodossa. (tämä siis niille, jotka ei maalaisjärjellä niitä ymmärrä etukäteen) Toivottavasti MaybeTomorrow alias MarkaSimo on perehtynyt myös niihin kun kerta KFIN liigaan vastikään tuli. :)

Mutta joo eihän niistä hyökkäyspäänheittäytymisistä juuri hyödy, mutta kuuluuko ne realistiseen lätkään? Savuu vaan nousee korvista kun näkee tämmöistä toimintaa. Kaverin kommentti vielä pelin jälkeen ''iha mite vaa mut peliikää en oo viel hävinny ;)'' antaa jo semmoisen mielikuvan pelaajasta, että loppulause olkoon mysteeri.

Toivottavasti tää liiga ei nyt kuole kuitenkaan, kun kerrankin saan Chicagolla pelata. On kuitenkin jonkun verran samoja pelaajia kuin muissakin liigoissa ja todettu nämä rehdeiksi pelureiksi. COL, EDMx2, VAN, SJS olis tässä jaksossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy