Detroit pääsee vasta maanantaina boksin ääreen pelaamaan joten ottakaamme peli silloin.Eipä näy porukkaa onlinessa, ei voi mitään.
Huudelkaa jos joku/jotkut joukkueista: Oilers, AVS, Leafs, Sens, Red Wings on linjoilla ennen kuutta.
Detroit pääsee vasta maanantaina boksin ääreen pelaamaan joten ottakaamme peli silloin.
Harmi kun tuntuu että joka liigassa ollaan eri konferensseissa. Mukava olis pelata enemmän pelejä vastakkain. Maanantaita odotellessa :-)Vihdoin se tapahtuu! Pääsen pelaamaan Parkeria vastaan. Koko vitun ilta tulee hei!
Itse en myöskään hyökkäysalueen heittäytymisistä välitä, mutta säännöt olisi hyvä laatia kaikille nähtäväksi.
Juu mäki haluan sitte nähdä ne säännöt miten täällä kuuluis pelata. Itseänikin vituttaa kaikki ns. bugimaalit ja epärealistisuudet ja oon niistä tuolla yhden liigan ircissäkin kitissyt, mutta en mä silti ymmärrä miten tähän voidaan jotkut säännöt sopia? Itse tykkään koittaa pelata mahdollisimman oikean näköistä kiekkoa, mutta kukin tavallaan mun mielestä.
Ai? Siis selostakaas nyt tää tilanne. Miten väärin, miten tehty ja miksi?
Itse siis heittäydyn kyllä maahan, kohti vahtia, jos vahdilla kiekko on alueensa ulkopuolella. Toinen vaihtoehto on, että menen pokettamaan.
Nimenomaan kyse tästä veskarin eteen heittäytymisestä, kun veska sulkenut kiekon. Ennen päivitystä tällä tavalla pystyi pakottamaan kiekon liikkeelle. Ilman muuta nämä antisankarit pitää potkia ulos, ei ole tekosyitä moiselle äpäröinnille jos joku tätä oikeasti vielä harrastaa.
Edit. Niin siis en tiedä tämän kyseisen tapauksen faktoja, mutta kai sitä noin muuten saa hyppiä just niin paljon kun haluaa, itelleen sillä vaan aiheuttaa hallaa.
Muutenkin näyttää vähän heikolta liigan tulevaisuus kun tuntuu että joka viikko tippuu pari ukkoa. Tai sitten olen vain katkeroitunut tappioputkestani.
Oli miten oli, Calgary linjoilla noin tunnin päästä.
Kyllä jokaisen pitää itse tajuta maalaisjärjellä mikä on sallittua ja mikä ei. Bugimaaleista on ollut jo aikaisemmin puhetta ja jos joka maalia haetaan bugien kautta tai takatolppasyötöillä niin sitten on kaveri vaan väärässä liigassa. Näistä otan YV:tä vastaan samalla kaavalla kuin noiden tapausten joissa pelaajia ei ole näkynyt ja pelit jääneet pelaamatta. Eli 3:lta eri pelaajalta palaute niin kallossia tulee.