Mainos

Jatkoaika Warriors

• 36 219
  • 568

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsilla menee väkisinkin 19.30 asti. Olen nyt vasta kotona ja tässä vielä ruuanlaittoa, yms. muuta vastaavaa ennen illanviettoon rauhoittumista. Pelailenkin sitten koko illan tuonne 23.00 asti.

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Tuossa olisi jatkoaika#3 liiga alkamassa jos tulee lisää pelaajia, pelitahti olisi hiukan nopeampi nii saataisiin pelattua mahdollisimman monta kautta.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
St.Louis Bluesin jakso paketissa.

EDIT: Koska muuten jakso vaihtuu?

Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Myös Detroitin jakso paketissa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Missä luuraa Devils ja Capitals? Kaksi vai kolme päivää toivonut että olisivat onlinessa samaan aikaan, mutta eipä tänäänkään näkynyt tai kuulunut. Joskin vissin Devils oli käväissyt onlinessa joku 6-7 tuntia sitten, kun itse en vielä ollut onlinessa.

Ps. Miksi Devilsillä on konepeli-mahdollisuus?

Viimeksi muokattu:

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Chicagolla myös jakso paketissa. Uutta jaksoa odotetaan innolla ja Niemen paluuottelua. :)

Iekkuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, SaiPa
Montrealista kenelläkään tietoa? Ei oo mitään havaintoa jätkästä ollu kun oon päivystellyt iltaisin.
Juurikin Montrealia lukuunottamatta jakso olis aika selvä.

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ps. Miksi Devilsillä on konepeli-mahdollisuus?

Koska olen sellaiset tekoälyt sinne tuikannut. Tavoitteena olla huomisesta lähtien ainakin jotenkuten online. En kyllä itse aktiivisesti jaksa boksilla päivystää, eikä siihen ole mahdollisuuttakaan. Heitelkää toki vastustajat vähän omia aikojanne, niin koitan selviytyä peleihin. Huomenna tentti, johon oon eilen ja tänään lukenut. Huomenna illalla oon online sopimuksen mukaan (käyn täällä aktiivisesti katsomassa). Torstaina en oo lainkaan kotona ja perjantaina sit taas valmiina pelaamaan mikäli vastustajia löytyy, itsellänihän ei perjantaina ole koulua tai töitä.

Sekava viesti jota muokkailin monta kertaa, en jaksanu korjailla. Sori.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täällä myös kaivataan Washingtonia pelaamaan. Huikeita muistoja peleistä ihan oikeassa elämässä, joten mielelläni pelaisin tuon pois.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea Mr. Washingtonin löytämiseen. Heitin perjantaina miehelle kaveripyyntöä, eipä ole livessä näkynyt sen jälkeen. Paukuttakaa rohkeasti vaan viidakkorumpua vaikka tänne jos miestä havaitaan. Calgary tahtoo myös saada jakson pakettiin.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porvoon Hunters, Warriors
Milläs asetuksilla tää liiga on tehty? Taklaukset normaalia selvästi tehokkaampia + maalinteko helpompaa kuin muissa pelaamissani liigoissa.

Ihan supertähti asetuksella ja pelityyli oli muistaakseni oletus. Niin kuin tuossa aiemmin jo kirjoitin niin mitään slaidereita tjms. en rupea väsäämään kun en tajua niistä huitinhelvettiäkään. Itse pelailen Be-A prota Supertähti-Tosipelaaja asetuksilla ja voin kertoa että haastetta löytyy. Kertokaa muutkin mielipiteenne jos haluaisitte näitä asetuksia muuttaa suuntaan tai toiseen.
Kylmä fakta on vaan että jos me tuo tosipelaaja asetus otetaan käyttöön niin puolet ukoista lopettaa liigassa koska mm. syöttöjen annot vaikeutuu.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täältä myös sitten vaan porukkaa kylmästi pihalle jos ei ala näkymään. Yksi jaksokin on jo vitusti, jos monta peliä menee simulointiin ja näin ollen mm. monta joukkuetta menettää pelaajiaan saikulle tuon takia. GM toki päättää tän, mutta näin toiveena.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laittakaa nyt niitä nimiä vaikka YV:nä ketä vastaan on pelejä jäänyt pelaamatta, pistetään turhat pihalle ja saadaan oikeita ukkoja tilalle!

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan supertähti asetuksella ja pelityyli oli muistaakseni oletus. Niin kuin tuossa aiemmin jo kirjoitin niin mitään slaidereita tjms. en rupea väsäämään kun en tajua niistä huitinhelvettiäkään. Itse pelailen Be-A prota Supertähti-Tosipelaaja asetuksilla ja voin kertoa että haastetta löytyy. Kertokaa muutkin mielipiteenne jos haluaisitte näitä asetuksia muuttaa suuntaan tai toiseen.
Kylmä fakta on vaan että jos me tuo tosipelaaja asetus otetaan käyttöön niin puolet ukoista lopettaa liigassa koska mm. syöttöjen annot vaikeutuu.

Pelityylin pitäisi tietääkseni olla normaali, jotta mentäisiin samoilla asetuksilla, kuin esim. versus peleissä. Oletus asettaa taas käyttöön julkaisupäivän(?) tunerit.

Eli itse olen ainakin sillä kannalla, että tuo pelityyli vaihdettaisiin normaaliksi, mikä on varmaan ollut tarkoituksenakin. EA ei vain ole nähnyt tarpeelliseksi sen kummemmin noiden asetuksien vaikutuksia selitellä.

Toiselta foorumilta poimittuja "todisteita":
Default is default, arcade in my opinion.

Normal on All-star is the gamestyle which is used in Online versus. Normal also has manual passing but it has quite a bit of pass assist, I think it is 4 clicks to that slider.

Hardcore has more aggression, less puck control, more fatigue and less hitting power but 0 pass assist and atleast in my GMC league that lack of pass assist is the reason why people doesn't want to play with it.

Current is custom slider set which is not forced to users, "host" of the game decides settings. I really hope that this would change to custom but forced settings to whole league.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelityylin pitäisi tietääkseni olla normaali, jotta mentäisiin samoilla asetuksilla, kuin esim. versus peleissä. Oletus asettaa taas käyttöön julkaisupäivän(?) tunerit.

Eli itse olen ainakin sillä kannalla, että tuo pelityyli vaihdettaisiin normaaliksi, mikä on varmaan ollut tarkoituksenakin. EA ei vain ole nähnyt tarpeelliseksi sen kummemmin noiden asetuksien vaikutuksia selitellä.

Toiselta foorumilta poimittuja "todisteita":

Kiitoksia itselläni ei noista ole mitään hajua mutta nyt selveni. Seuraavan päivityksen yhteydessä laitan tuon pelityylin normaaliin.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolinan GM saanut hulia viikon lainattuaan tunnuksia Vancouverin ex-GM:lle joka oli pelikiellossa. Ei muuta kun Zucker#16:ta kanssa pelaavat liven kautta matseja sopimaan..

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko nyt jumalauta kukaan kuullut tästä Capitals-Saekkista mitään?

Tekee ilmeisesti iltavuoroa töissä tai jotain? Viimeksi 8 tuntia sitten onlinessa pelannut Trials Evolutionia ja käsittääkseni aika hiton monta peliä ukolla pelattavana tälle jaksolle, joka loppuu perjantaina?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy