Milläs asetuksilla tää liiga on tehty? Taklaukset normaalia selvästi tehokkaampia + maalinteko helpompaa kuin muissa pelaamissani liigoissa.
Ps. Miksi Devilsillä on konepeli-mahdollisuus?
Milläs asetuksilla tää liiga on tehty? Taklaukset normaalia selvästi tehokkaampia + maalinteko helpompaa kuin muissa pelaamissani liigoissa.
Ihan supertähti asetuksella ja pelityyli oli muistaakseni oletus. Niin kuin tuossa aiemmin jo kirjoitin niin mitään slaidereita tjms. en rupea väsäämään kun en tajua niistä huitinhelvettiäkään. Itse pelailen Be-A prota Supertähti-Tosipelaaja asetuksilla ja voin kertoa että haastetta löytyy. Kertokaa muutkin mielipiteenne jos haluaisitte näitä asetuksia muuttaa suuntaan tai toiseen.
Kylmä fakta on vaan että jos me tuo tosipelaaja asetus otetaan käyttöön niin puolet ukoista lopettaa liigassa koska mm. syöttöjen annot vaikeutuu.
Default is default, arcade in my opinion.
Normal on All-star is the gamestyle which is used in Online versus. Normal also has manual passing but it has quite a bit of pass assist, I think it is 4 clicks to that slider.
Hardcore has more aggression, less puck control, more fatigue and less hitting power but 0 pass assist and atleast in my GMC league that lack of pass assist is the reason why people doesn't want to play with it.
Current is custom slider set which is not forced to users, "host" of the game decides settings. I really hope that this would change to custom but forced settings to whole league.
Pelityylin pitäisi tietääkseni olla normaali, jotta mentäisiin samoilla asetuksilla, kuin esim. versus peleissä. Oletus asettaa taas käyttöön julkaisupäivän(?) tunerit.
Eli itse olen ainakin sillä kannalla, että tuo pelityyli vaihdettaisiin normaaliksi, mikä on varmaan ollut tarkoituksenakin. EA ei vain ole nähnyt tarpeelliseksi sen kummemmin noiden asetuksien vaikutuksia selitellä.
Toiselta foorumilta poimittuja "todisteita":
Devils linjoilla tossa klo 18 ja siitä etiäppäin.