Ootko huomenna aamupäivällä langoilla, maistuisi nuo back2back matsit aamupalaksi :D
Meinasin paistella munia ja pekonia aamiaiseksi, mutta kai se turpiin saaminen vie ruokahalut yhtä lailla ;) Klo 11.00 oon viim. online.
Ootko huomenna aamupäivällä langoilla, maistuisi nuo back2back matsit aamupalaksi :D
Meinasin paistella munia ja pekonia aamiaiseksi, mutta kai se turpiin saaminen vie ruokahalut yhtä lailla ;) Klo 11.00 oon viim. online.
Brule tuli Arizonan lämpöön lomailemaan vaatimattomalla 6 miljoonan palkalla. Oli palkkakatossa 15 miljoonaa tilaa niin helppo oli riehua vapailla markkinoilla
Phoenix seuraavan kerran livessä sunnuntaina käytännössä koko päivä aikaa pelata. Lukuunottamatta mitä nyt isällä käyn päivästä pyörähtämässä.
Mikäs tän Hunajatan (Vancouver) tilanne nyt on? Jätkä lähti päivällä mitään ilmoittamatta liigasta? Kuka ikinä olikaan täällä Hunajatan kaveri voisi infoilla mitä tää jätkä tekee.
Tais hävitä matsin. Samasta syystä quittas tuosta jatkoaika2 -liigasta.
se hävis meille eli liigajumbo detroitille :) ei näitä pelejä noin tosissaan pitäisi ottaa.
Oliskohan porukalla jaksamista liittyä IRC:n puolelle, helpottaa keskustelua ja tietää varmasti ketä on silloin online. Ei toki unohdeta foorumia missään nimessä.
Quakenettiä suosittelen serveriksi, ja mIRC ohjelmaksi jos jaksaa ladata ohjelman. Täältä saa ladattua ohjelman: mIRC: Download mIRC Jos ei kuitenkaan jaksa ladata ohjelmaa niin tästä pääsee selaimella irkkiin: QuakeNet Web IRC (qwebirc)
Pistän kanavan pystyyn: #jatkoaika-warriors
Nimimerkiksi voi toki pistää mitä haluaa mutta esim: "MaybeTomorrow[NSH]" ei ole huono vaihtoehto, haluamasi nick ja joukkue perään, tietää kenen kanssa keskustelee.
Itse menen nickillä k3k3 kun muutenkin käytän irkkiä.
EDIT: Niillä joilla ei ole jatkoaikaan tunnuksia, tässä on paras mahdollinen keino kommunikointiin :)
Onko vielä aikaa tehdä treidejä?