Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 26 348
  • 224

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Käsittääkseni JMA:han on absolutisti?

Juu, eikä se missään kännissä koskaan ole, aina vaan krapulassa. Jotkut pystyvät tekemään sen niinkin, ihme homma. Pelaamaan pystyy silti ja homma toimii ikirapulassakin. Ykköskentän kamaa kunnosta huolimatta, tai siitä johtuen, en tiedä.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ok, hyvä meininki. Mä ilmoitan että me tullaan perjantaina ja otetaan jäävuoro siihen iltaan. Klo 20-21 hakusessa.

Kenttäpelaajia mahtuu mukaan vielä 2. Mennään yhdellä veskarilla kun Nokkis jää kotisatamaan vartioimaan. Haluiskohan Hätzä lähteä maaliin ja obi-wan kentälle...?

Jokatapauksessa tää on nyt paketissa ja kustannusarvio tällä hetkellä on ~135e, sisältäen:
- Turnausmaksun
- 2 yötä majoitusta aamiaisineen
- Perjantain ylimääräisen jäämaksun
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Noniin. Turnaus on sitten täynnä. Paha_Kurki ilmoitti vielä pari kaveria mukaan. Molemmat todettu edustuskelpoisiksi. Täytyy tosin vielä varmistua mm. nimimerkkien tutzba ja Passenger halukkuuksista... Eli poistin nämä pari vielä listalta.

(Ja jos meitä on enemmän kuin 15 halukasta kenttäpelaajaa, niin jotkut pelaajathan voivat halutessaan jakaa turnausmaksun keskenään ja pelata "fifti/siksti"... Vai meneekö liian hankalaksi? Sit on tietty majoitushommatkin).

Ilmoittelin tänään turnausjärjestäjälle määrät ja tilauksemme, joten nyt odotellaan vaan sieltä sitten loppulaskua.

Jyvittelen sen sitten teille ja saadaan homma käyntiin.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
jos meitä on enemmän kuin 15 halukasta kenttäpelaajaa, niin jotkut pelaajathan voivat halutessaan jakaa turnausmaksun keskenään ja pelata "fifti/siksti"... Vai meneekö liian hankalaksi?
Jos moiset puolittelijat pukevat vain joka toiseen peliin niin varmaan toimiikin. Sellaisen 'me kaksi pelaamme yhdessä yhden pelaajan jääajan tässä ottelussa' en millään jaksa uskoa onnistuvan häiritsemättä muiden pelaamista.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Ja jos meitä on enemmän kuin 15 halukasta kenttäpelaajaa, niin jotkut pelaajathan voivat halutessaan jakaa turnausmaksun keskenään ja pelata "fifti/siksti"... Vai meneekö liian hankalaksi?

Mielestäni menee, mutta viisaammat päättäköön. Etusijalla pitäisin kaikesta huolimatta niitä pelureita, jotka tännekin kirjoittelevat.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Aikamoista itsehillintää tosiaan kysytään perjantaina saunallisen mökin terassilla istuessa, ettei lähde tankkaus käsistä. Mutta sen näkee sitten kuinka käy.

Tuskin tuosta huolta. Eikös se ensimmäinen peli kuitenkin ala sen verran myöhään, että baarit ovat jo ainakin kerran menneet kiinni...

Että silleen...
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
en millään jaksa uskoa onnistuvan häiritsemättä muiden pelaamista.
En minäkään. Selkeesti pitää pelata sit koko matsit puoliksi. Aivan kuten kerroitkin. Mut siis tää nyt on vaan tällänen ääritapaus ja edes jonkinlainen malli siitä millä tälläinen ääriskenaario hoidetaan :-)

Mielestäni menee, mutta viisaammat päättäköön. Etusijalla pitäisin kaikesta huolimatta niitä pelureita, jotka tännekin kirjoittelevat.
Heillä on vielä 2 päivää aikaa käyttää etusijansa. Sit otetaan seuraavia...
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Haluiskohan Hätzä lähteä maaliin ja obi-wan kentälle...?

Olis halunnu, mutta olen silloin näillä näkymin mopoilemassa norjassa, ja obi kuittas vielä tänään et hän haluu pelata välttämättä tolppien välissä, joten pidän teille pitkällä suoralla etufillaria ilmassa et voitatte!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olis halunnu, mutta olen silloin näillä näkymin mopoilemassa norjassa, ja obi kuittas vielä tänään et hän haluu pelata välttämättä tolppien välissä, joten pidän teille pitkällä suoralla etufillaria ilmassa et voitatte!

joo en mä koko settiä kentällä vedä, ei oo mun juttu :D. tokihan sun nivuset ei taas kestäs koko settiä. jos sun mopojuttus jää unholaan niin katellaan 50 / 50, ellei Nokkis herää ensin
 

tutzba

Jäsen
Me ollaan Rovajärvellä leikkimässä porojen kanssa ja ampumassa tykeillä 17.-27.5., eli nämä geimit jäävät minun osalta valitettavasti väliin. Harmi, koska pe-su-setti kuulosti todella hyvältä.
 

passenger

Jäsen
Juuei eli en ole osallistumassa näihin karkeloihin aikataulullisista sekä taloudellisista syistä. Täten myös joukkueen mahdollisuudet voittaa paranevat selvästi. Tsemppiä. Jos ei tule voittoa toivottavasti joku pääsee edes testaamaan jarruhousujen funktiota käytännössä..
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Pelaajarungosta tippuu palasia kovaa tahtia pois tästä turneesta, mutta onneksi väkeä löytyy paikkailemaankin. Kyllä siellä olis tutzballe ja Passengerille käyttöä löytynyt, mutta ei voi mitään jos herrat eivät pääse paikanpäälle saapumaan. Myös jarruhousujen keskustelufoorumin runko alkaa tippumaan pois, voi voi. Kuka kuvaa illuusion, eihän tää nyt toimi..
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Käsittääkseni AWe on tulossa myös ja tänäänhän loppuu Jirin asettama jermujen aikaraja. Vielä voi yksi koittaa ilmoittautua niin ei tarvitse huomenna kirjoittaa 'olisihan mä tullut!'.

Jos siis olin tajunnut oikein tämän systeemin.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Nyt olis sit kokoonpano toistaiseksi lopullinen. Sinettiä päälle vaan ja valmista alkaa olla.

Tällä hetkellä tilanne on se, että pallo on turnausjärjestäjällä. Olen ilmoittanut kolmen mökin tarpeen koko viikonlopuksi ja halukkuutemme perjantaina tunnin jäävuoroon (preferoiden 20-21). Kaikille majoittujille lisäksi aamiaiset la ja su aamuna. Odotellaan vastausta sieltä ennenkuin alan keräämään valuuttaa.

Pelaajatilanne on sellainen että vielä olisi yks halukas tyrkyllä jonossa. Eli jos joku joutuu feidaamaan niin paikkaaja on tiedossa. Ilmoitattehan mahdollisimman ajoissa mikäli alkaa näyttää siltä että saapumisenne estyy.

Tankkauksen saa aloittaa per heti.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Nyt olis sit kokoonpano toistaiseksi lopullinen. Sinettiä päälle vaan ja valmista alkaa olla.

Mihin se AWe nyt kokoonpanosta tippui? Mä kun aloin valmistautua jo Kentsun ja Jirin kanssa hyökkäämään, kuten jo JWC:ssa piti.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Oho. Näppivirhe. Kokoonpano on nyt kondiksessansa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Me ollaan Rovajärvellä leikkimässä porojen kanssa ja ampumassa tykeillä 17.-27.5., eli nämä geimit jäävät minun osalta valitettavasti väliin. Harmi, koska pe-su-setti kuulosti todella hyvältä.

Epäilen, että tuollaisen Rovajärvisetin jälkeen pesu-setti TUNTUU todella hyvältä.

Että silleen...
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Me ollaan Rovajärvellä leikkimässä porojen kanssa ja ampumassa tykeillä 17.-27.5., eli nämä geimit jäävät minun osalta valitettavasti väliin. Harmi, koska pe-su-setti kuulosti todella hyvältä.

Tuon pari kertaa itse kokeneena voi sanoa että on nuori mies elämänsä käännekohdassa....ammunko vaiko enkö ammu...=)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Tarttis pikaisesti 1-2 tuttua pelimiestä turnaukseen, kallis reissu, tulevana viikonloppuna, aikaisin liikenteeseen, masentava kylä, tarkemmin Facebookin Jatkoaika HC sivuilla.

Hop, hop katsomaan.

Että silleen...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Sen verran tuo viikonloppuinen turnaus auttoi Hawaji-turnausta, että nyt saatte mukaanne yhden uuden pelaajan maalintekijä-statuksella. Laukaisuprosenttikin taitaa hänellä lähennellä sellaista sadan luokkaa.

Että silleen...
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Hienoa saada porukkaan edes yksi pelaaja ja eikä tässä vielä kaikki, maalintekijäkin.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Jees,

Tilanne on nyt melko stabiili. Jäävuoro on varattu, samoin mökit ja aamiaiset. Kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa, paitsi - Sellainen pieni murhe tuli matkaan että joudumme muuttamaan lauantaiaamuna. Eli meillä on saunalliset mökit sekä perjantai-iltana että lauantai-iltana. Mutta meidän täytyy tosiaan vaihtaa eri mökkeihin siinä lauantaina ennen pelejä. Ei iso juttu onneksi kuitenkaan, hammasharjan siirto.

Lisäksi Vierumäellä on aktivoitu kartoitus, jotta saisimme olla koko viikonlopun samoissa mökeissä. Tällä hetkellä tilanne on kuitenkin se että joudumme muuttamaan.

Tässä lyhentämätön tieto asiasta turnausjärjestäjältä:

> > Siellä on nyt seuraavat varaukset:
> > Pe-La teille on 3 mökkiä Kuntokylässä
> > Pe jäät klo 20-21 á 100€
> > La 18 x aamiainen ContryClubilla á 6€ (egen kalliimpi mutta varmasti laadukkaampi kun Opiston ruokalassa)
> > La-Su 2 mökkiä Loma-ajassa ja 1 mökki Kuntorinteessä
> > Su 18x aamiainen ContryClubilla á 6€
> >

Täytyy selvittää vielä mikä koppi meillä on turnauksessa, jotta voimme jättää kamat sinne (kuivaushuoneeseen) jo perjantaina jäiden jälkeen. Niin ei tarvitse sitten niistä murehtia. Perjantain jäille meillä on kaksi maalivahtia, kun SaiPamies (Riku) pukee myös.

Hintapolitiikka pitää aika hyvin paikkansa noilla laskelmilla, ja Vierumäeltä on tulossa vahvistus vielä kaikista hinnoista tässä pikapuolin. Laitan sitten maksutiedot näkyville kun virallinen hinta selviää.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ok, nyt tuli Vierumäeltä vahvistusta, eli alkuperäiset laskelmat pitävät suht-koht-suurinpiirtein paikkansa. Päivitin infot tuohon ekaan viestiin.

Lopullinen hinta oli siis 2306e, jonka jyvittelen tuonne maksettavaksi.
Majoituksen maksamiseen osallistuvat kaikki majoittujat, eli 17 henkilöä.

Tuo Paha_Kurki ja em. herran kaveri "Fast Eddie" on siis osallistumassa vain lauantain otteluihin (ja perjantain jäävuorolle). Siksi heille vain osuus jäämaksuista.

Maksuaikaa on 14 päivää, eli pari viikkoa, 3.5.2010 on siis eräpäivä. Mikäli haluat neuvotella maksuasioista, tee se yksityisviestillä. Se ei haittaa jos pystyt maksamaan vaikkapa 12.5.2010, mutta se haittaa että olet nyt pari viikkoa hiljaa ja sit sanotkin toukokuussa et "emmää tuukkaa ku ei ookkaa rahaa".

Eli, teidän vuoronne, sil vous plait :)
 
Viimeksi muokattu:

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu. Laskut meni vielä kerran katolleen kun Paha_Kurki ilmoitti just tulevansa vain pelaamaan pelit... Hetki pieni. Älkää maksako nyt mitään vielä mihinkään.

No helvetti. Ei tää näin menny. Mä olin nyt ihan toisessa turnauksessa ton tekstiviestin kans..

Siis nää on niin kuin aiemmin sovittiin. Tullaan perjantaina, lähetään sunnuntaina.

Edit: Sori sekoilut. Ei ollut kaikki mediavälineet auki, ni en huomannut että tästä puhutaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös