Itse olen höyrynnyt alusta asti järjestäjälle siitä että meille pitää saada 3 mökkiä. Siitä pidän kiinni loppuun asti.Milloinkas majoituskohteita saa kysellä?
Itse olen höyrynnyt alusta asti järjestäjälle siitä että meille pitää saada 3 mökkiä. Siitä pidän kiinni loppuun asti.Milloinkas majoituskohteita saa kysellä?
Niin, majoitusmaksuahan ei vielä tarvinnut maksaa. Mutta tarkkailen tiliä ja huomion maksusi. Muille tiedoksi että alan keräämään majoitusmaksuja sitten jossain vaiheessa. Todennäköisesti sitten kun turnausmaksut on saatu kerättyä kaikilta. Nehän erääntyy 10.04.2009Eilen hoidin taloudellisen velvoitteeni (turnausmaksu + majoitus).
Jäillä pitäis varmaan 3-4 kertaa vielä ennen turnausta päästä. Eri asia on kuitenkin se, löytyykö mistään jäitä missä pääsis käymään?
Toisaalta, eihän sinne nukkumaan olla menossakaan. Ja lauantaina pelien jälkeen illanvietto ja saunat otetaan siellä huvilalla koko porukalla. Siitä sitten Country Clubille jossa vastaanotamme turnauksen voittopokaalin. Ja kun ravintola menee kiinni niin väsyneemmät voivat suunnata majoituksiensa luokse ja loput lähtee takaisin huvilalle käyttämään "poikaa" saunassa.
Kolmisen viikkoa ollut nyt poissa jäiltä, joten pieni polte alkaa taas olemaan.
Turnausorganisaatio kirjoitti:Moi kiekkoilijat!
Pian alkaa Hawajikiekkoturnausta edeltävä herkistelyvaihe, jossa pelaajat vetäytyvät muutamaksi viikoiksi kaukaloista puutarhanhoitoon ja koneistojen rasvaukseen. Sitä ennen pyydän jokaiselta joukkueenjohtajalta tiedot Vierumäellä yöpyjistä ja illastajista:
- KYSYMYS 1: kuinka monta joukkueesi henkilöä (á 45 eur, sis. aamiainen) yöpyy Vierumäellä la-su yön?
- KYSYMYS 2: kuinka monta joukkueesi henkilöä osallistuu yhteiseen illalliseen (á 20 eur) Vierumäen Country Clubilla la-iltana?
Antamasi määrät ovat nyt sitten sitovia. Jos haluat, voit jo nyt antaa myös henkilöiden nimet, mutta se ei ole välttämätöntä ja niitä voi vielä vaihdella. Tarpeen tullen Vierumäeltä ehkä löytyy pari lisäpaikkaa viime metreillä, mutta tyhjäksi jäävät varatut vuoteet pitää joukkueen maksaa kokohintaisina. Eli mieluuten peruutuksen sijasta sitten kandee etsiä korvaava henkilö.
Pyydän, että vastaat mulle molempiin kysymyksiin la 18.4. mennessä.
SEURAAVAT STEPIT
Kun saan määrät tietoon niin vahvistan ne Vierumäelle sitovasti ja teen joukkueiden huonejaon. Meillä 8 joukkueella on käytössä vain 6 mökkiä (á 8 hlöä), joten eniten henkilöitä sisältävät yöseurueet saavat mökin. Sen lisäksi he ja 2 pienintä seuruetta saavat rivitalohuoneistoja (á 4 hlöä) tai opiston huoneita (á 2-3 hlöä). Kaikki paikat sijaitsevat mukavasti Country Clubin lähellä (katso oheinen Hawaji-kartta, jossa myös jotain lisäinfoa). Yhteensä meitä on ennakkotiedustelujen perusteella reilut 100 henkeä yöpymässä!!
Huhtikuun loppupuoliskolla infoan teille joukkueiden huonejaon, otteluaikataulut ja maksettavaksi tulevan summan (yöpymiset, illalliset, turnausmaksun loppuosa), jonka saa mieluusti maksa joukkueemme tilille jo etukäteen. Tulen myös tiedustelemaan majoittuvien henkilöiden nimet, jotka toimitan eteenpäin Vierumäelle. Toukokuussa hienosäädetään sitten ja lopulta rillutellaan kaukalossa ja sen ulkopuolella.
Hauskaa pääsiäistä!
...Herrat: JMA, Tosifani ja Steegil -- Hoitakaa turnausmaksu tai sopikaa mun kanssa maksuaikataulusta (yv:llä) uudestaan. 10.04 mennessä pitää olla joko maksu hoidettuna tai uusi maksupäivä sovittuna...
Rok rok.
Harmi! Mutta mitenkäs Repe toi sun broidi? Munpuolesta voidaan ottaa se sisään. Ja sehän osas pelatakin!Valitettavasti joudun perumaan tuloni
Harmi! Mutta mitenkäs Repe toi sun broidi? Munpuolesta voidaan ottaa se sisään. Ja sehän osas pelatakin!
Aina tulee peruutuksia. Ei niille vaan voi mitään. Nyt kuitenkin nippu on lopullinen enkä päästä enää ketään karkuun!
Harmi! Mutta mitenkäs Repe toi sun broidi? Munpuolesta voidaan ottaa se sisään. Ja sehän osas pelatakin!
Jaahans. Toukokuu lähenee ja turnaukseenkaan ei enää kovin pitkää aikaa ole. Pitäisköhän alkaa hiukan liikkumaankin jottei ihan rapakunnossa olisi. No katsellaan.
Niin ja onko tuonne pelipaikalle mitään osoitetta antaa? Löytäis paremmin perille. En oo siellä ikinä käynyt.
Laitoin Jiri sulle yv:tä ton nimiasian tiimoilta, niin omalta osalta se probleema hoidettu pois. Ketjulotto on pyörinyt kovasti lähiaikoina, ei ole vain ollut aikaa kirjoitella tänne. Voin vain kertoa että meillä on voittava kokoonpano, ja kun on näinkin häviävää laatua oleva valmentaja penkin takana, niin eihän me voida hävitä tätä. Loppu on teistä kiinni :)
Jatketaan JWC:n viitoittamalla tiellä kuitenkin ketjujen suhteen, paperit on vielä tallessa ja toimivat porukat huonossa muistissa.
Tuolla vihjeellä osa jo varmasti tietää paikkaansa tulevissa koitoksissa :)
Statuksella nää paikat ansaitaan, ei peliesityksillä. Vai kuinka se ny oli..
Tänään olin viheltelemässä harrastepelejä ja yksi erittäin vaarallinen läheltä piti -tilanne muodostui kun kaverilla ei ollut kaulasuojaa.