Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 094
  • 401

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelaajakortti pitää mittojen osalta edelleen kutinsa, mutta koska pelaan kentällä pitää vahvuuden päivittää, heikkouksiahan ei ole. Eli varmistava vasen pakki mielellään, hidas mutta kankea ja nopea helppo syöttö on tavaramerkkini.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Korjattu. Tässä kun on sata rautaa tulessa samaan aikaan niin pieniä ajatusvirheitä aina sattuu. Onneksi joku on hereillä ja saadaan homma pidettyä raiteillaan.

Sehän on ihan ymmärrettävää. Pikkujuttujahan tollaset on, tuli vaan mieleen kun katselin mitä uutta infoa oli tarjolla.

Kun saan Kentsulta listan pelipaitojen numeroista niin sitten jokainen voisi listalta heittää 3 numerotoivomusta ja pelipaikkatoiveen. Katsotaan sitten mitkä numerot kukakin saa ja mihin "slottiin" pääsee. Tässä tarvitsen sitten nimimerkkien Vanha Len ja Streider asiantuntemusta ja näkemystä peluutuksesta. Lisäksi kaivattaisiin "pelaajakortit" henkilöiltä joilta niitä ei tuolta JWC -ketjusta löydy, jotta valmentajat ja joukkueenjohto voivat toimia parhaalla mahdollisella tavalla sijoittaessaan uutta pelaajaa kokoonpanoon.

Nyt menee haastavaksi. Noh, onneksi mulla on vielä JWC kokoonpano tallella, ehkä jopa ne loppuun muutetut jotka toimivat kenties paremmin. Meillä on kuitenkin vahva tiimi, onhan jo kerran pelattu yhdessä, noin about. JWC ykköskenttä täytyy parsia ainakin kasaan, Jirin paikka löytyi ainakin sieltä. Tunnetta peliin nimittäin.

Edit: Kentsu hei, pitäiskö mennä samaa matkaa?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Nyt menee haastavaksi. Noh, onneksi mulla on vielä JWC kokoonpano tallella, ehkä jopa ne loppuun muutetut jotka toimivat kenties paremmin. Meillä on kuitenkin vahva tiimi, onhan jo kerran pelattu yhdessä, noin about. JWC ykköskenttä täytyy parsia ainakin kasaan, Jirin paikka löytyi ainakin sieltä. Tunnetta peliin nimittäin.

Edit: Kentsu hei, pitäiskö mennä samaa matkaa?

Sulla on Lenin kanssa neljä peliä aikaa hioa kuviot ja kentät kuntoon. Eiköhän sieltä löydy se oikea koostumus että vika peli voitetaan ainakin.

Kyllä sama kyyti kelpaa, sovitaan että sä ajat niin mä voin keskittyä pul... peliin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Sulla on Lenin kanssa neljä peliä aikaa hioa kuviot ja kentät kuntoon. Eiköhän sieltä löydy se oikea koostumus että vika peli voitetaan ainakin.

Kyllä sama kyyti kelpaa, sovitaan että sä ajat niin mä voin keskittyä pul... peliin.

Joo no tuo on ihan totta. Eiköhän sieltä se yksi voitto siis ainakin irtoa, tarpeeksi kauan kun ketjuja arpoo niin osuu kohdalle, vähän kuin lottoa pelaisi.

Juu no, kai mä sitten ajan joo. Keskityn sitten paikanpäällä pul.. peliin :) Katsellaan tota tuossa lähempänä ajankohtaa että miten toimitaan tarkemmin.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Muut turnaukseen osallistuvat joukkueet;

voitte vähän scouttailla ja katsella.... Mä olen näistä jengeistä kaikkia paitsi Aseman Variksia vastaan pelannut. KKK:ssa on kymmeniä matsejakin tullut pelattua. Erittäin tasaväkinen turnaus tulossa, ei missään nimessä mitenkään älyttömän vaikea, ainakaan meille! Muah!


Yksi näistä edellämainituista joukkueista ei mahdu turnaukseen. Tällä hetkellä on kartoitus menossa siitä, mistä joukkueista jää yöpyjiä paikalle. Kuten todettu, etusijalla ovat joukkueet jotka majoittuvat alueelle. Olen ilmoittanut että meitä majoittuu 24 - Joten olemme automaagisesti mukana.

Pidetään yhdessä huoli sitten siitä että meitä kans on se 24 majoittujaa. Kiitos ja iso käsi kaikille jo etukäteen tämän miellyttävän velvollisuuden hoitamisesta!
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
HC JWC niin olisi ainakin koko tapahtuma mainittu
Miksette käytä vain yksinkertaisesti (HC) Jatkoaika -nimeä? Tai jotain muunnelmaa siitä, Team Jatkoaika vaikka...?
Eikö palstalaiset kuitenkin ole siellä "edustamassa" Jatkoaikaa (ja rekrytoimassa uusia jäseniä, heh)? Noi lyhenteet on aina niin mitäänsanomattomia ulkopuolisille.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Miksette käytä vain yksinkertaisesti (HC) Jatkoaika -nimeä?
Itseasiassa, tällä hetkellä nimemme Järjestäjän papereissa on juurikin "HC Jatkoaika". Ei jostain syystä ole (vielä?) muuttanut sitä miksikään. Toisaalta ei välttämättä pitäisikään, juurikin niistä syistä joita palstatoveri, nimimerkki stiflat esitti.

Saadaanko me esiintyä tuolla nimellä? Ja jos saadaan niin tuohan on just paras nimi. Voidaan sitten esitellä Anderseneja ja Bonereita siellä illanvieton puolella :)

Ja tosiaan, ei ihan avautunut mulle tää kentsun nimiehdotus sikäli että miksi se edellisen tapahtuman nimi pitäisi saada mainittua siinä joukkueen nimessä? Tämähän on oikeastaan liity siihen tapahtumaan mitenkään, vaikka lätkää pelataankin ja samat ämmät on mukana.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ja tosiaan, ei ihan avautunut mulle tää kentsun nimiehdotus sikäli että miksi se edellisen tapahtuman nimi pitäisi saada mainittua siinä joukkueen nimessä? Tämähän on oikeastaan liity siihen tapahtumaan mitenkään, vaikka lätkää pelataankin ja samat ämmät on mukana.

Niin siis mun ideana oli että tolla nimellä se olis meille selvää mistä tullaan ja mikä on yhteinen nimittäjä porukalle. Ei sitä muiden tarvitse tietää.

Tuo HC Jatkoaika on kyllä oikein hyvä. Ja kuten Jiri mainitsi, ei nimellä väliä.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Paitojen numerot

Laitoin ensimmäiseen viestiin kohdan "paitojen numerot". Valitse siitä kolme mieluisinta ja katson saanko jonkun niistä lukittua sinulle. Yksityisviestillä, kiitos.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Perse sentään kun unohdin mainita ettei maalivahdit tarvitse näitä paitoja. Eli tää koskee vaan kenttäpelaajia. Maalivahdit voi vetää millä paidalla nyt keksitäänkään. Eli näin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Perse sentään kun unohdin mainita ettei maalivahdit tarvitse näitä paitoja. Eli tää koskee vaan kenttäpelaajia. Maalivahdit voi vetää millä paidalla nyt keksitäänkään. Eli näin.

joo maaliin (jos menen) otan oman mutta jos pelaan osan kentällä niin siksi numerot
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tosiaan, maalissa voi pelata sit JWC -paidalla. Tosi hyvä idea.

Ja tässä samalla kun yksityisviestejä lähettelette niin laittakaa samalla teidän oikeat nimet. Joudun toimittamaan ne jossain vaiheessa tuonne turnausorganisaatiolle. Pidän ne täysin salassa muuten enkä kerro niitä edes kissalleni. 100% tuplasinetti ja lupaus.

Kiitoos!
 

tutzba

Jäsen
Olin jo melkein unohtanut tuon turnausmaksun, mutta suoritin sen äsken.

Viikkoa ennen kun tämä mieletön turnee käydään, olen palannut takaisin Suomeen alppimaasta. Pyrin parhaani mukaan siis tuomaan jengille jotain lisäpotkua, mutta en varmaankaan pysty yhtä hyvään suoritukseen kuin Vanha Len JWC-päivänä. Eiköhän sieltä jotain kuitenkin löydy, lehmänkelloja kaikille tai mieletön määrä viinaa.

Tosin, jos Suomi onnistuisi MM-kultaa nappaamaan, en takaa että löydän perille. No eihän siitä taida mitään pelkoa ole.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Jees, kiitoksia vaan kaikille jotka olette jo maksaneet. Kiirettähän tuolla ei vieläkään virallisesti ole, mutta itseasiassa enää muutama on maksamatta. Tarkkailen tiliä silloin tällöin kun uskallan ja päivittelen sitten tuota ensimmäisen viestin listaa.

Nimimerkit Steegil ja JMA voisivat ilmoittaa meikäläiselle halustaan ottaa legendaarinen 8 tai 35 pelinumero haltuun. Nopeampi saa haluamansa ja toiselle jää toinen. Mutta kelpo numeroita molemmat kuitenkin, yli 1:n ja alle sadan.

Oikeiden nimien kartoitus on edennyt hienosti. Tarvitsen viimeistään majoitusvaiheessa myös pelaamattomalta osastolta oikeita nimiä. Näitä saa toimittaa omaan rauhalliseen tahtiin yksityisviestillä.

Lisäksi kannattaa muistaa että meillä on vielä 4 mestaa majoituksesta vapaana. Eli tosiaan, tuo on mun mielestä meille yhteisvastuullisesti täytettävä tuo majoitusmäärä, tai sitten se 4 tyhjää paikkaa jyvitetään kaikille. En usko että nuo paikat kylmäksi jäävät. Kysykää jotain palstaveljiänne mukaan support -joukkoihin. Lätkäjengin kanssa Vierumäelle, kukapa ei lähtisi?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Noniin, viimeisetkin pelinumerot jaettu.

Pari huomiota vielä, JMA; Anna elonmerkki.

Valmentajat, alkakaa suunnitella ketjuja ja porukoita. Ykkössentterin varmaan tiedättekin jo... Muut lienee vielä hatussa. Hattua esiin ja eteenpäin. Pallo on teidän!
 

tutzba

Jäsen
Valmentajat, alkakaa suunnitella ketjuja ja porukoita.

Täytyy puolustella itseäni sen verran, että JWC-pelissä olin todella tahmea ja hidas. Oikeastihan olen uskomattoman sulavaliikkeinen, mutta täytyy saada pikkuisen tuntumaa siihen alle. Älkää siis penkittäkö minua, ettehän?
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Laitetaan tämä nyt tännekin;

Pelaajakortti

Ikä: 32
Pituus: 179cm
Paino: 90kg
Kätisyys: Right
Pelipaikka: Hyökkääjä (yleensä laiturina, tarvittaessa pakkikin)
Ura: Hokki-Salo, Salo HT C-junnuihin asti, nykyään harrastekiekkoa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Valmentajat, alkakaa suunnitella ketjuja ja porukoita. Ykkössentterin varmaan tiedättekin jo... Muut lienee vielä hatussa. Hattua esiin ja eteenpäin. Pallo on teidän!

Ketjulotto on omalta osalta käynnissä. Pari pelipaikkaa on ennalta selvät, pohjana yksi erä JWC:ssa. Kyllä tästä hyvä tulee, ihan varmasti. Täytyy varmaan käydä ostamassa fläppitaulu..
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ketjulotto on omalta osalta käynnissä. Pari pelipaikkaa on ennalta selvät, pohjana yksi erä JWC:ssa. Kyllä tästä hyvä tulee, ihan varmasti. Täytyy varmaan käydä ostamassa fläppitaulu..

Maalivahtiongelmaa ei ainakaan tule. Kolmella kaverilla vermeet mukana niin kai nyt joku edes saa jotain kiinni.

Voidaan muuten Nokkiksen kanssa varmaan tehdä niin, että jos eksyn johkiin peliin maaliin niin nokkis vetää sen mun pelipaidalla niin ei tartte ettiä numerollista paitaa. Ja / tai TosiFanin kanssa samalla tavalla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nostetaanpa tätäkin ketjua ylemmäs ettei vaivu unholaan kiihkeiden SM-liiga otteluiden keskellä.

Valmennukselle olisi pieni pyyntö ja se koskee pelipaikkaani. Mieluisin paikka olisi oikean puolen pakin paikka, mutta kaikki muukin käy. Paitsi keskushyökkääjä. Siihen tontille en halua.

Turnausmaksun laitoin äsken menemään Jirille, joten sekin asia on kunnossa. Koska mahtaa saada tietää tuon majoituksen tarkka hinta? Noin 40 ekee se vissiin on ja eräpäivän peräänkin kyselisin.

Tässä on nyt pari viikkoa vietetty totaalista urheilutaukoa henkisesti raskaan kauden jälkeen, mutta jos ensi viikolla aloittaisi taas jonkinlaisen kuntoilun. Jäälle tuskin menen ennen tapahtumaa kuin korkeintaan pari kertaa. Nekin yritän sijoittaa tuonne toukokuun alkuun.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tässä muuttamattomana viimeisin viesti turnausorganisaatiolta

turnausorganisaatio kirjoitti:
Kyllä se niin on, että kaikista ilmoittautuneista joukkueista oli majoittujiakin siinä määrin reippaasti tulossa, että viimeisenä ilmoittautuneelle Kirkkonummen Catsille olen joutunut ilmoittamaan, että jäävät turnauksen ulkopuolelle - tai sanoisinko että he ovat kotiin jääviä varamiehiä. Sori Pena!

Meitä on siis paikalla 8 joukkuetta ja niissä noin 120 henkeä, joista arviolta sata majoituu ja on siis iltariennoissakin mukana. Hienoa!
1) Tavastia
2) Mäntsälän Jää-Tiikerit P35
3) Kukonlaulun Kiekkoklubi
4) Gringot
5) HC Gallia
6) Trouble Waffen
7) Aseman Varikset Tervajoelta
8) HC Jatkoaika (työnimi)

Nyt voitte managerit pikku hiljaa aloittaa todellisten osallistujalistojen keräämisen. Erityisesti yöpyjien osalta mun pitää huhtikuun puolessa välissä jo antaa Vierumäelle lopulliset, sitovat määrät. Yöpyjien nimien kanssa voi pelata toukokuussa vielä, mutta määrien kanssa ei voi. Mä muistuttelen ja alan karhuamaan näitä yöpyjien määriä teiltä sitten maalis-huhtikuun vaihteessa.

Turnauksen osallistumismaksuksi tulee 430 euroa per joukkue ja yöpyminen 45 eur/hlö ja illallinen 20 eur/hlö. Vierumäki oli muuten nostanut aika reippaasti hintoja - niin jäiden, majoituksien kuin ruokienkin - eikä tullut missään hinnoissa vastaan. Mökkejä on rajallinen määrä ja varmaankin kaikien jengien jotkut pelaajat joutuvat/pääsevät majoittumaan tavallisempiin hotellimaisiin huoneisiin.

Turnausmaksu oli kympin kalliimpi kuin alkup. arviossa. Eipä mitään, otan sen "turskan" itselleni. Yöpymisen ja illallisen hintaa oli näköjään hieman tarkistettu ylöspäin - Ei kuitenkaan mielestäni kovin konkurssihakuisesti.

Sellasta.
 

tutzba

Jäsen
Yöpymisen ja illallisen hintaa oli näköjään hieman tarkistettu ylöspäin

Milloinkas majoituskohteita saa kysellä? Eihän sillä siis käytännössä mitään väliä ole nukkuuko niissä hotellin huoneissa vaiko mökeissä, jälkimmäinen vaan houkuttelisi enemmän. Hotellissa kuitenkin punkkaa normaaleitakin ihmisiä, joten ei viitsisi metelin takia heitä herättää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös