nopea helppo syöttö on tavaramerkkini.
Omille vai vastustajalle? Ihan vaan siksi utelen että tietää sijoittua oikein kun sulla on kiekko.
Korjattu. Tässä kun on sata rautaa tulessa samaan aikaan niin pieniä ajatusvirheitä aina sattuu. Onneksi joku on hereillä ja saadaan homma pidettyä raiteillaan.
Kun saan Kentsulta listan pelipaitojen numeroista niin sitten jokainen voisi listalta heittää 3 numerotoivomusta ja pelipaikkatoiveen. Katsotaan sitten mitkä numerot kukakin saa ja mihin "slottiin" pääsee. Tässä tarvitsen sitten nimimerkkien Vanha Len ja Streider asiantuntemusta ja näkemystä peluutuksesta. Lisäksi kaivattaisiin "pelaajakortit" henkilöiltä joilta niitä ei tuolta JWC -ketjusta löydy, jotta valmentajat ja joukkueenjohto voivat toimia parhaalla mahdollisella tavalla sijoittaessaan uutta pelaajaa kokoonpanoon.
Nyt menee haastavaksi. Noh, onneksi mulla on vielä JWC kokoonpano tallella, ehkä jopa ne loppuun muutetut jotka toimivat kenties paremmin. Meillä on kuitenkin vahva tiimi, onhan jo kerran pelattu yhdessä, noin about. JWC ykköskenttä täytyy parsia ainakin kasaan, Jirin paikka löytyi ainakin sieltä. Tunnetta peliin nimittäin.
Edit: Kentsu hei, pitäiskö mennä samaa matkaa?
Sulla on Lenin kanssa neljä peliä aikaa hioa kuviot ja kentät kuntoon. Eiköhän sieltä löydy se oikea koostumus että vika peli voitetaan ainakin.
Kyllä sama kyyti kelpaa, sovitaan että sä ajat niin mä voin keskittyä pul... peliin.
Miksette käytä vain yksinkertaisesti (HC) Jatkoaika -nimeä? Tai jotain muunnelmaa siitä, Team Jatkoaika vaikka...?HC JWC niin olisi ainakin koko tapahtuma mainittu
Itseasiassa, tällä hetkellä nimemme Järjestäjän papereissa on juurikin "HC Jatkoaika". Ei jostain syystä ole (vielä?) muuttanut sitä miksikään. Toisaalta ei välttämättä pitäisikään, juurikin niistä syistä joita palstatoveri, nimimerkki stiflat esitti.Miksette käytä vain yksinkertaisesti (HC) Jatkoaika -nimeä?
Ja tosiaan, ei ihan avautunut mulle tää kentsun nimiehdotus sikäli että miksi se edellisen tapahtuman nimi pitäisi saada mainittua siinä joukkueen nimessä? Tämähän on oikeastaan liity siihen tapahtumaan mitenkään, vaikka lätkää pelataankin ja samat ämmät on mukana.
Perse sentään kun unohdin mainita ettei maalivahdit tarvitse näitä paitoja. Eli tää koskee vaan kenttäpelaajia. Maalivahdit voi vetää millä paidalla nyt keksitäänkään. Eli näin.
joo maaliin (jos menen) otan oman mutta jos pelaan osan kentällä niin siksi numerot
Valmentajat, alkakaa suunnitella ketjuja ja porukoita.
Valmentajat, alkakaa suunnitella ketjuja ja porukoita. Ykkössentterin varmaan tiedättekin jo... Muut lienee vielä hatussa. Hattua esiin ja eteenpäin. Pallo on teidän!
Ketjulotto on omalta osalta käynnissä. Pari pelipaikkaa on ennalta selvät, pohjana yksi erä JWC:ssa. Kyllä tästä hyvä tulee, ihan varmasti. Täytyy varmaan käydä ostamassa fläppitaulu..
turnausorganisaatio kirjoitti:Kyllä se niin on, että kaikista ilmoittautuneista joukkueista oli majoittujiakin siinä määrin reippaasti tulossa, että viimeisenä ilmoittautuneelle Kirkkonummen Catsille olen joutunut ilmoittamaan, että jäävät turnauksen ulkopuolelle - tai sanoisinko että he ovat kotiin jääviä varamiehiä. Sori Pena!
Meitä on siis paikalla 8 joukkuetta ja niissä noin 120 henkeä, joista arviolta sata majoituu ja on siis iltariennoissakin mukana. Hienoa!
1) Tavastia
2) Mäntsälän Jää-Tiikerit P35
3) Kukonlaulun Kiekkoklubi
4) Gringot
5) HC Gallia
6) Trouble Waffen
7) Aseman Varikset Tervajoelta
8) HC Jatkoaika (työnimi)
Nyt voitte managerit pikku hiljaa aloittaa todellisten osallistujalistojen keräämisen. Erityisesti yöpyjien osalta mun pitää huhtikuun puolessa välissä jo antaa Vierumäelle lopulliset, sitovat määrät. Yöpyjien nimien kanssa voi pelata toukokuussa vielä, mutta määrien kanssa ei voi. Mä muistuttelen ja alan karhuamaan näitä yöpyjien määriä teiltä sitten maalis-huhtikuun vaihteessa.
Turnauksen osallistumismaksuksi tulee 430 euroa per joukkue ja yöpyminen 45 eur/hlö ja illallinen 20 eur/hlö. Vierumäki oli muuten nostanut aika reippaasti hintoja - niin jäiden, majoituksien kuin ruokienkin - eikä tullut missään hinnoissa vastaan. Mökkejä on rajallinen määrä ja varmaankin kaikien jengien jotkut pelaajat joutuvat/pääsevät majoittumaan tavallisempiin hotellimaisiin huoneisiin.
Yöpymisen ja illallisen hintaa oli näköjään hieman tarkistettu ylöspäin