Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 094
  • 401

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Pelipaidoista tuli jo tiedustelua. Eli pitäis ilmoitella millä paidoilla pelataan. Mun ehdotus olis että otetaan Bonersien ja Andersenien paidat mukaan ja vedetään tarvittaessa nimet yli vaikka teipillä. Siten meillä olis koti- ja vieraspaidat.

Mitä mieltä?

Muuten homma etenee hienosti. Sain juuri vahvistuksen järjestävältä taholta että ilmoittautumisemme on sinettiä vaille valmis. Maanantaina laitan sinettirahat tilille ja alan funtsimaan maksupoliittisia käytäntöjä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pelipaidoista tuli jo tiedustelua. Eli pitäis ilmoitella millä paidoilla pelataan. Mun ehdotus olis että otetaan Bonersien ja Andersenien paidat mukaan ja vedetään tarvittaessa nimet yli vaikka teipillä. Siten meillä olis koti- ja vieraspaidat.

Mitä mieltä?

Oliko siis tarkoitus teettää kaikille toiset paidat, vaiko yrittää lainailla niiltä JWC konkareilta pelipaitoja, jotka eivät tapahtumaan tule?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
No ajattelin että lainattais niiltä jotka ei pääse peliin. Siksi mä tuosta teippaamisestakin mainitsin. Varmaan paras idea tässä vaiheessa. Vai?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jos ei löydy paitoja muuten, niin multa löytyy yhet valkoset ja yhet mustat paidat, molempia pitäis löytyä se 15+1 jotta päästään pelaamaan.
Niissä tosin on jengin nimi ja mainokset, mutta ei varmaan haittaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Jos ei löydy paitoja muuten, niin multa löytyy yhet valkoset ja yhet mustat paidat, molempia pitäis löytyä se 15+1 jotta päästään pelaamaan.
Niissä tosin on jengin nimi ja mainokset, mutta ei varmaan haittaa.

Lähtisin tähän kentsun ehdotukseen, niin saataisiin varmasti ne paidat. Olisi muuten aika paljon hommaa hankkia noita paitoja ja kaikkia numeroitahan ei ole kahdella värillä.

Varaan seiskan peleihin, jos löytyy. (jos ei käy niin 17kin käy)

Että silleen...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos ei löydy paitoja muuten, niin multa löytyy yhet valkoset ja yhet mustat paidat, molempia pitäis löytyä se 15+1 jotta päästään pelaamaan.
Niissä tosin on jengin nimi ja mainokset, mutta ei varmaan haittaa.

Tää ois kyl hyvä idea. Helpoin ja vaivattomin vaihtoehto. Kannastusta saa siis minulta
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Lähtisin tähän kentsun ehdotukseen, niin saataisiin varmasti ne paidat. Olisi muuten aika paljon hommaa hankkia noita paitoja ja kaikkia numeroitahan ei ole kahdella värillä.

Varaan seiskan peleihin, jos löytyy. (jos ei käy niin 17kin käy)

Että silleen...

Jos sopii niin ei lähdetä varaamaan numeroita. Kaikkia numeroita ei kuitenkaan ole, ja molemmissa sarjoissa on eri numerot. Riippuu kuitenkin vastuksesta millä värillä pelataan.
Suosittelen valkoisia pelipaidaksi, ovat ehjempi sarja. Jos kuitenkin on hinku päästä varaamaan numeroita, niin voin kaivaa esiin paidat ja niiden numerot niin halukkaat voivat varailla itselleen pelinumbat.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Täällä on jo odotus noussut. Hyvää porukkaa tiedossa, peli on aina tietysti plussaa.

Perskeles.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Neljä peliä hyvällä porukalla, sauna, ruoka ja illanvietto. Voiko sitä toukokuun lopulle muuta toivoakkaan?

Voi, sitä viidettä peliä :D

Ei vaan, tosiasiassa, ei toi voi mennä vituilleen
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Meidän pesue ei näillä näkymin pääse paikalle. Jos kuitenkin päästään, niin järjestelemme majoituksen jotenkin, eli älköön kukaan muu ottako aiheesta stressiä.

Tämä siis ilmoitusluonteisena asiana, kun Jiri sitä tuossa aiemmin JWC-ketjussa kyseli.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lupaan muuten jatkoilla juoda vähemmän kuin JWC:ssä. Ja silti se on paljon
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Noniin. Nyt on taas vähän lisää tietoa ja tiedotettavaa. Eli majoitusta on tarjolla noissa jo aiemmin mainitsemissani hirsihuviloissa sekä "Jytinä" -nimellä kulkevissa rivitaloissa. Pyrin hoitamaan meidän organisaatiolle 3 tuollaista hirsihuvilaa, joiden vetoisuus on siis 24 henkeä. Majoitustilaa on siis minun kauttani vielä ~kolmelle henkilölle. Tällä hetkellä 21 majoituspaikkaa varattuna. Nämä näkyvät tähdellä merkittyinä ekassa viestissä.

Olen tänään maksanut turnauksen ilmoittautumismaksun turnausorganisaatiolle, sekä tiedottanut että pelaamme mustilla/valkoisilla paidoilla.

Minun täytyy toimittaa jossain vaiheessa pelaajalista + muu majoittuva joukkueorganisaatio. Tässä yhteydessä täytyy myös toimittaa pelaajien käyttämät pelinumerot kullakin paidalla, joten Kentsu voisi ehtiessään toimittaa minulle listan numeroista joita paidoista löytyy ja keräisin sitten yksityisviestillä tuota listaa vastaan jengin numerotoiveet (älkää vielä lähetelkö ainuttakaan "mulle sit ysi tai ykstoist" -viestejä).

Myös joukkueen nimi olisi hyvä olla valmiina. Mitäs laitetaan? HC Anders Boners?

Niin, ja ottakaa JWC-paidat (pestynä?) mukaan. Laitetaan ne iltarientoihin päälle? (vai oliko ihan korni ehdotus?)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Näyttää olevan se yksi paikka vapaana. Olkoon esteitä tai ei, mutta minä haluan mukaan. Jos on työesteitä, niin aina saa sairaslomaa. Ni. Paskat kiireistä. Höntsäkiekko on tärkeämpää. Ja jonkun täytyy pitää Jiri kurissa ja nuhteessa.

Eli, jos vain mahtuu niin mukana olen.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Pyrin hoitamaan meidän organisaatiolle 3 tuollaista hirsihuvilaa, joiden vetoisuus on siis 24 henkeä. Majoitustilaa on siis minun kauttani vielä ~kolmelle henkilölle. Tällä hetkellä 21 majoituspaikkaa varattuna. Nämä näkyvät tähdellä merkittyinä ekassa viestissä.

Tuon meikäläiselle varatun majoituspaikan voi luovuttaa jollekkin tarvitsevalle, jos sellainen löytyy, kun todennäköisesti joudun iltariennot tuostakin turnauksesta jättämään väliin tai ainakin juopottelun, että ajelen siitä sitten kotio. Pelaamaan olen tulossa.

Että silleen...
 

tutzba

Jäsen
Myös joukkueen nimi olisi hyvä olla valmiina. Mitäs laitetaan? HC Anders Boners?

Niin, ja ottakaa JWC-paidat (pestynä?) mukaan

HC AB, tuttavallisemmin HC Andersenin Boner?

Pelipaita täytyy ottaa mukaan, että tulee jälleen edustettua. Jotakin sille pitää tosin tehdä, kun normaalikäyttöön se on aivan liian iso. Kenties joku käsityöalan ammattilainen osaisi kaventaa sitä ja pikkuisen lyhentää hihoja. Ei kuitenkaan liikaa, että mahtuu vielä jääkiekkovarusteiden päälle.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tuon meikäläiselle varatun majoituspaikan voi luovuttaa
Toivottavasti saadaan tuvat kuitenkin täyteen. Toivoisin myös että "yöpymättömät" jäisivät erittäin marginaalisiksi. Muuten tulee nimittäin ongelmia täyttää kolmea mökkiä... Ja kaikki on kuitenkin maksettava. Tällä hetkellä mulla on vielä vakaa usko siitä että mukaan lähtee kuitenkin vielä ainakin 3-4 "kannatusjäsentä" tuonne "Support Crew" -osastolle jotta kaikki makuupaikat saadaan utilisoitua.

HC AB, tuttavallisemmin HC Andersenin Boner?
Kun ei kerran muita ehdotuksia ole tullut, niin ilmoittelen sitten nimeksemme HC AB, ilman sen kummempia selittelyitä. Voidaan sitten myöhemmin kehittää tuolle lyhenteelle merkitys, tarvittaessa - Ja vaikka jokainen voi kehittää omansa. Vai mitä?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kun ei kerran muita ehdotuksia ole tullut, niin ilmoittelen sitten nimeksemme HC AB, ilman sen kummempia selittelyitä. Voidaan sitten myöhemmin kehittää tuolle lyhenteelle merkitys, tarvittaessa - Ja vaikka jokainen voi kehittää omansa. Vai mitä?

Olin juuri tulossa ehdottamaan HC Bonerssonia, mutta ei sitten.

Teemaa jatkaen HC A(lado)B(it)?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
.... Ainiin, ja vielä sellainen seikka että joukkueemme nimi on täysin avoin. Tähänkin pitäisi saada päätös ensi viikolla.

Tuo viesti on kirjoitettu "07.03.2009, 02:11" - Ja nyt alkaa satelemaan nimiehdotuksia. Hyvä että alkaa edes nyt, tosin. Kuka sen sitten päättää, jos me nyt sitten vielä muutetaan sitä tuosta "HC AB":sta? Mulle ainakin käy kaikki nimet... Eihän se ole kuin nimi, vai onko?

Jokatapauksessa, asiaan. Eli, saimme tänään tiedon turnausorganisaatiolta että ilmoittautumismaksumme näkyy heidän tilillä. Se tarkoittaa nyt sitä että olemme 100% mukana tapahtumassa ja alan nyt keräämään ensimmäistä rahaa osallistujilta.

Ensimmäiseen laskuun tulee maksuaikaa tasan kuukausi, eli eräpäivä on 10.04.2009. Kerään ensimmäisessä laskussa koko turnausmaksun, eli 420e. Se on 17 henkilölle jaettuna vähän alta 25e - Maksuohjeet on näkösällä ensimmäisessä viestissä. Tämä maksu koskee siis pelaajia.

Toiseen laskuun tulee sitten majoitus + optiona illallinen, ja tiedotan tästä erikseen sitten kun hinnat selviää. Majoituksen hinta asettunee jonnekin 40e tienoille. Tätä ei tule maksaa vielä, katsotaan tämä sitten myöhemmin erikseen.

Kentsulle sellaista viestiä kisajärjestäjältä että "En usko että kukaan tulee puuttumaan jos pelaa VM:llä. Itse tietää mitä päässään pitää". Ja kun tuolla ei väkisin tartte mitään liiton sääntöjä noudattaa niin voidaan tehdä vaikka tarvittaessa vetoomus/anomus/kiristys että saadaan se munankuori sulle päähän.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Varmistin nyt myös nimimerkki Roenickin osallistuminen. Saatiin kovan luokan vahvistus meidän jengiin.

Millos ne pelinumerot saa tietää?

Maksun laitan muuten tulemaan seuraavasta palkasta (perjantaina)!
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Heiheiheihei. Miten meikäläinen on luettu pelaavaan kokoonpanoon? Eeeeeei. Jätkät hei, vähän kaivellaan muistin kätköjä nyt, JWC-koomailut anyone? Jossain tuota taisin sanoakin että ihan taustajoukkoihin vaan mukaan, pelaamiseen en ota osaa millään. Se homma ei selvästikään vaan kuulu mulle.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Yks paikka vielä pelaavassa kokoonpanossa siis vapaana! Majoitukseen -1, eli tällä hetkellä pari vapaata slottia siihen.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Olen näköjään koutsi (kuten halusinkin) ja support crewissä. (noh, kyllähän siinä samalla omia kannatetaan) Olenhan mä iso kaveri, mutta eihän mun kuitenkaan tarvitse maksaa yöpymistä kahteen kertaan? :)

Se onkin mukavaa että näitä tapahtumia tulee jossa pääsee näkemään JWC-naamoja, oikein mukavaa. Tällä kertaa voi ottaa itsekin juomaa, kun ei tarvitse kotiin ajella samana iltana.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Olen näköjään koutsi (kuten halusinkin) ja support crewissä. (noh, kyllähän siinä samalla omia kannatetaan) Olenhan mä iso kaveri, mutta eihän mun kuitenkaan tarvitse maksaa yöpymistä kahteen kertaan? :)
Korjattu. Tässä kun on sata rautaa tulessa samaan aikaan niin pieniä ajatusvirheitä aina sattuu. Onneksi joku on hereillä ja saadaan homma pidettyä raiteillaan.

Kun saan Kentsulta listan pelipaitojen numeroista niin sitten jokainen voisi listalta heittää 3 numerotoivomusta ja pelipaikkatoiveen. Katsotaan sitten mitkä numerot kukakin saa ja mihin "slottiin" pääsee. Tässä tarvitsen sitten nimimerkkien Vanha Len ja Streider asiantuntemusta ja näkemystä peluutuksesta. Lisäksi kaivattaisiin "pelaajakortit" henkilöiltä joilta niitä ei tuolta JWC -ketjusta löydy, jotta valmentajat ja joukkueenjohto voivat toimia parhaalla mahdollisella tavalla sijoittaessaan uutta pelaajaa kokoonpanoon.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Millos ne pelinumerot saa tietää?

Kaivan numerot tänään ja laitan Jirille huomenissa ellen sitten iltasella vielä jaksa jäiden jälkeen raapustaa niitä näppiksellä ruutuun.

Kuten sanoin, valkoiset ovat ehjempi sarja ja siitä löytyy enemmän numeroita ja ehdotan että pidetään niitä kotipaitoina
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös