Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 088
  • 401

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Perskeles, on sitä vissiin kentän puolellakin oltu. Toistakymmentä mustelmaa, kankut ja jalat kivasti jumissa.

Kivaa oli silti, vaikka pakin paikka vähän hakusessa olikin.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paha_Kurki ansaitsee vielä...Arsenalin pelipaidoista

No eipä kestä. Kuten sanoin kopissa, sä saatat osata arvostaa niitä enemmän kuin minä. Hyvä jos päätyy esille. Itse en niitä vaatekaapin alahyllyn takaosaa pidemmälle (muovipussissa tietysti) olisi koskaan laittanut, joten luulen että löysivät paremman osoitteen eilen. =)

Perskeles, on sitä vissiin kentän puolellakin oltu. Toistakymmentä mustelmaa, kankut ja jalat kivasti jumissa.

Kivaa oli silti, vaikka pakin paikka vähän hakusessa olikin.

Amen to that (mustelmia lukuunottamatta). Omalta osalta ihan sama fiilis. Pääsenkö ensi turnauksessa hyökkäämään?

Kuka muuten voitti joukkueen sisäisen maalipörssin? Monellako maalilla? JMA:n rankkarikisamaaleja EI sit lasketa. =) (laskettais, jos olis tehny 5/5, mut ei tullu ku 2/5....)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Kiitos kaikille teille ystäville jotka teitte tän mahdolliseks. Meillä on ihan mieletön joukkue tässä. Saumaton yhteishenki, hienot pelit ja loistavat illanvietot. Kaikki taisi mennä täysin suunnitelmien mukaan. Mukaan mahtui myös yllätysmomenttina tänään järkätyt ylimääräiset Krapulajäät. Siellä kurvaili vielä lähes kymmenkunta peluria. Loistavaa. Jjjjjännää :)

Ei mulla oikeastaan sen kummempia kommentoitavia tässä vaiheessa. Oon tyytyväinen saavutuksiimme ja suorituksiimme. Tyytyväinen pokeriturnaukseen ja kaikkeen. Kuvia odotellessa :)

AH, ja vielä Streiderille superkiitos superkyydistä supervolvolla. Teillä nämä palvelut pelaa monella tapaa. Aaa! NOIN!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin ja tutzba jos olisit moderaattori niin hoitaisithan ne Roenickin tunnarit takaisin eloon? Salasana kait hukassa mutta monista pyytelyistä huolimatta ei ole uutta salasanaa kait saanut. Pitäähän se mies jatkoaikaan saada kirjoittelemaan. Joku vois nykästä modeja vähän hihasta.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Täälläkin on kotiuduttu väsyneenä mutta onnellisena. Paikat aivan jumissa mutta kolhuja ei ole kuin yksi. Sekin tuli mökin parvekkeella obi-wania lukottaessa.
Joukkueen peli kulki mainiosti varsinkin siihen nähden, että oltiin ekaa kertaa ikinä tällä jengillä liikenteessä. Henkilökohtaiset suoritukset menivät itellä niin päin helvettiä, että vitutus ei hävinnyt edes muutamalla oluella. Siinä vaiheessa kun viskipullon korkki aukesi niin rupesi unohtumaan omat koomailut.
Illanviettokin sujui loistavasti, joskin se loppui vähän kesken. Oli hieman orpo olo pyöriä yksin kaljakeissi kädessä kun muut päättivät kesken kaiken painella nukkumaan. Jälkeenpäin ajateltuna ehkä ihan fiksu veto.

Ensi vuoden turnaukseen on jo paikka varattuna mutta eiköhän tässä jotain järkkäillä ennen sitäkin.
 

tutzba

Jäsen
viimeisen matsin veskasta, että äijä on tässä: http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=4869

En mä oo katkera, mut kyllähän se vituttaa.

Sinä sentään pääsit kouluttamaan sitä, eikö se yhtään piristä mieltä?

Kuten arvata saattaa, on osasto Valkeakoski kotiutunut. Väsynyt olo on, mutta muuten mieli on pelkästään positiivinen.

Saa muuten nähdä, palautuuko Roenickin tunnukset. Jos minä olisin moderaattori, palauttaisin ne heti.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kotiuduttu, paikat kipiät, ukko väsynyt. Joten hyvä reissu alla. Pelit on sopivan kovia, ainakin meikäläisen tasoon ja mitään teurastajaisia ei tainnut missään pelissä olla toisessakaan lohkossa. Vähän finaalivastustajan veskari kyllä harmitti ja itse pelin jälkeen vitutti oikein mojovasti sen 20 minuuttia mutta sitten alettiin keskittyä olennaiseen ja vitutus laski.

Illan hämärtyessä suoritin ilmoittautumisen ensi kauden turnaukseen, otin vapauden kuitata kun sitä kysyttiin. Illuusiot, New Yorkista ostetut jarruhousut jotka vähentävät liukua kun syöksyy satiinilakanoihin, syy miesten heikkoon itsetuntoon ja monta muuta asiaa kuten se, että Bli osaa lukottaa, tuli myös opittua reissulla.

Kiitos kaikille isosti, Jirille varsinkin. Niin ja kentsulle paidoista, pulloista ja popista.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Vähän finaalivastustajan veskari kyllä harmitti ja itse pelin jälkeen vitutti oikein mojovasti sen 20 minuuttia mutta sitten alettiin keskittyä olennaiseen ja vitutus laski.

Kiitos kaikille isosti, Jirille varsinkin. Niin ja kentsulle paidoista, pulloista ja popista.

Itse näkisin niin, että melkein kaikki meni maaliin, mitä sinnepäin laittoi.

Kiitokset myös pelejä, paitoja yms järjestäneille hemmoille. Oli todella hienoa pelata, vaikka joutuikin tällä kertaa passaamaan iltamenot.

Että silleen...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jep. Osasto Porikin on saapunut kotiin ja olo on sellainen kuin joku olisi hakannut mua koko yön Eastonilla ympäri kroppaa! Passenger tai Bliz varmaan? Tai sitten ne kaks eukkoa, jotka ajoivat mut sohvalle nukkumaan. Vai oliko siellä sittenkin vain pari joukkueeseen kuuluvaa pelaajaa?

Tuosta Illuusiosta ei vaan meinaa millään päästä irti. Oli se niin upeaa jarruhousujenkin kanssa että. Toivottavsti Nokkis saa videon esille jonnekin!


Niin ja ei siellä mitään lentopalloilijoita näkynyt, mutta rantasaunassa saatiin hyvää seuraa voimistelija-tytöistä. Saunaan ei ikävä kyllä päästy...

Kiitos kaikille seurasta. Oli taas pirun hauskaa koko ajan. Vaikka peleissä annoinkin pari vapauttavaa syöttöä....Vastustajalle. Luulin kyllä, että Nokkis tai Obi-Wan hoitaa, mutta ei.

Hienoa jätkät. Ens vuonna otetaan se ämpäri itselle! Erityis kiitokset vielä Jirille, kun sai tän onnistumaan!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hitto, jätkillä ollut varmasti huikea turnaus. Hieman on haikea olo, kun ei päässyt mukaan. Nyt kävi näin.
Ilmoittaudun jo ensi kerralle mukaan nyt, jos mahtuu. Näyttää sen verran hienolta, että avot.
Ja onnittelut koko porukalle hienosta sijoituksesta!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kaks ja puol kertaa!

Upea reissu, kiitokset kaikille ihan kaikesta, oli niin helvetin hienoa!

Jo turnaus itsessään oli mahtava, ja oli kyllä hienoa olla edes penkin takana ulvomassa ja elää jengin mukana. Sitten vielä kirsikkana kakun päälle mukavan railakkaat jatkopippalot niin täähän oli tässä. Kyllä oli niin loistavaa settiä ja sai nauraa keuhkot kipeänä. Vanha Len kuittaa erityismaininnan parvekkeella heitettyjen juttujen ansiosta, yhtään ottamatta muilta pois. Olet sä kyllä hauska mies!

Ei tänne nyt pysty kertomaan enempiä, on mahtavat fiilikset ja kyl nää reissut on jotain sellaista joista jää hyvät muistot.

AH, ja vielä Streiderille superkiitos superkyydistä supervolvolla. Teillä nämä palvelut pelaa monella tapaa. Aaa! NOIN!

Mitä helvettiä!? Aaa! Ole hyvä (ja poistu ;) pesäpallomailalla. Mut vittu sä koulutit sitä.
Oli oikeasti hyvä että tulit kyydissä, oli sentään juttuseuraa kun tällä yhdellä sankarilla oli kuuppa jumissa ja naama punotti. Johtuiko se sitten viinasta vai siitä kuuluisasta "illuusiosta", jaa'a.. :D

Kiitos vielä kaikille, hauskaa oli!

Edit: Niin, kyl se oli hienoo ku Ravensburger voitti! Oolee oooleee ooleee.. (Wolfsburg, bundesligan mestari '09, ja mulla oli kivaa :)
 

tutzba

Jäsen
Oli oikeasti hyvä että tulit kyydissä, oli sentään juttuseuraa kun tällä yhdellä sankarilla oli kuuppa jumissa ja naama punotti.

Olisit ollut minun ja Nokkiksen kyydissä. Molemmat aivan saatanan väsyneitä eikä keskustelusta tullut oikeastaan mitään. Tai no ei ainakaan minun osaltani. Yleensä aloitin jonkun lauseen, pidin pienen tauon, ja lopetin jotenkin "niin... tiäkkö." Huh.

Olen kyllä iloinen siitä, että olen tavannut jokaisen teistä. Ihan uskomattoman aitoja ihmisiä kaikki!
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Hienoa HC Jatkoaika, hyvin meni turnaus!
Itse olin pelailemassa järjestävän seuran (KKK) riveissä. Meillä ei mennyt noin hyvin, ekasta pelistä voitto, ja sitten loput olikin häviöitä - loppusijoitus 6/8.

Gloryhunting-meiningillä vois miettiä teidän porukkaan liittymistä tässä turnauksessa ens keväänä, niin pelit jatkuu pitempään... ;-)
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Olisit ollut minun ja Nokkiksen kyydissä.

Kumpiko ajoi, jouduitteko vetämään KPS:n tai muuta vastaavaa?

Suuret kiitokset kaikille teille, jotka olitte mukana toteuttamassa loistavaa kauden päätösturnausta, ennen kaikkea toki pääorganisoija Jirille ja jengiä varustaneelle kentsulle. Saatiin todella hieno joukkue kasaan ja mahtava taistelu huipentui niukimman mahdollisen maalieron tappioon finaalissa. Pääsipä puukäsi-smasakin kaunistelemaan kauden pistetilastoja Tiikereitä vastaan, rankkari ei ollut kovin kaunis tai mielikuvituksellinen mutta tehokas. Urani onnistumisprosentti rankkareissa on 100. Himoittu ämpäri-vati-combo jäi silti saavuttamatta. Vaan on se... örr.. JJJÄNNÄ miten hopeakin kirkastui illan mittaan ja olo parani Petrellin sanoin tunti tunnilta. Se on jännä se.

Toisenlainen jännä olo olikin sitten aamulla, mutta sämpyä naamaan ja aamujää oli itse asiassa loppujen lopuksi hyvä idea (eikö juu Max Power?). Maxin mehustelut hallilta muistaen oli itsekin pakko käynnistää palautuminen käymällä Hesessä ja hakea aina yhtä terveellinen pekoniateria, which was nice. Tämä trimmattu urheilijan kroppa on nyt muuten aivan tukossa.
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kiitos kans omasta puolesta kaikille osallistuneille. Hyvä jengi tekee pelaamisestakin miellyttävämpää.

Olis pitänyt hankkia joku stuntti illaks duuniin et olis saanu osallistua Turusten illanviettoon.

Pikku jobinposti, mahtoiko kukaan ottaa talteen mun koppiin unohtamaa varustehenkaria?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Pikku jobinposti, mahtoiko kukaan ottaa talteen mun koppiin unohtamaa varustehenkaria?

ARGH. Se oli siis sun... Kun mä olin vähän sitä mieltä että se kuuluu kalustoon. En kyllä tosin poistunut viimeisenä, joten en tiedä lopullista totuutta. Pelkään kyllä pahoin että se jäi sinne. Pahoitteluni :-/

ps. Meikän blogissa iso rapsa Turnauksesta.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
ARGH. Se oli siis sun... Kun mä olin vähän sitä mieltä että se kuuluu kalustoon. En kyllä tosin poistunut viimeisenä, joten en tiedä lopullista totuutta. Pelkään kyllä pahoin että se jäi sinne. Pahoitteluni :-/

Eipä haittaa, eniten harmittaa se siinä kiinni roikkunut kaulasuoja. Pitänee soittella huomenna sinne ja kysellä josko se siellä olis tallessa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Pikku jobinposti, mahtoiko kukaan ottaa talteen mun koppiin unohtamaa varustehenkaria?

Rapulajäiden jälkeen mietittiin että olikohan tää henkari jonkun meikäläisen mutta porukalla oli semmonen kutina, että se oli kopissa jo kun tultiin, joten henkari jäi sinne.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Rapulajäiden jälkeen mietittiin että olikohan tää henkari jonkun meikäläisen mutta porukalla oli semmonen kutina, että se oli kopissa jo kun tultiin, joten henkari jäi sinne.

Soitin hallille ja siellähän se oli. Kaulasuojan oon varmaan sittenkin ottanu siitä omaan kassiin, tai sitten on kelvannut jolle kulle. Hallin kaveri heitti et jos oot ens vuonna tulossa ni tuu hakee sillon pois jos tunnistat omasi :-) pitänee siis osallistua ensi vuonna taas että saa omansa (ja kannun) pois.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kaulasuojan oon varmaan sittenkin ottanu siitä omaan kassiin, tai sitten on kelvannut jolle kulle.

Eipö ollut kaulasuoja kassissa, eli jos jonkun kassiin on ilmestynyt Jofan ylimääräinen kaulasuoja niin kelpuutan mielelläni takaisin, sarjapelejä kun joutuu sen kanssa kuitenkin tahkoomaan...

Laittakaa yv:tä jos se löytyy niin sovitaan toimituksesta takaisin.
 

passenger

Jäsen
Eipö ollut kaulasuoja kassissa, eli jos jonkun kassiin on ilmestynyt Jofan ylimääräinen kaulasuoja niin kelpuutan mielelläni takaisin, sarjapelejä kun joutuu sen kanssa kuitenkin tahkoomaan...

Laittakaa yv:tä jos se löytyy niin sovitaan toimituksesta takaisin.

Se kaulasuoja roikkui siinä henkarissa ainakin vielä sunnuntaina kun keräiltiin sieltä kamoja ja mun mielestä jäi vielä siihen. Ketkähän mahtoi olla ihan viimeiset kopissa?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Se kaulasuoja roikkui siinä henkarissa ainakin vielä sunnuntaina kun keräiltiin sieltä kamoja ja mun mielestä jäi vielä siihen. Ketkähän mahtoi olla ihan viimeiset kopissa?

Soitin tänään sinne hallille ja hallimies sanoi ettei siinä roiku mitään. Eipä tuolla niin väliä, henkarilla ainakaan, se oli van ha(len) ja väsynyt. Mutta kaulasuojan voisin ottaa, ne kun maksavat rahua..
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Hawajikiekkoturnaus XIII on pelattu ja muistaakseni joukkeiden sijoitukset tuli käytyä läpi jo Vierumäen illanvietossa. Ja Hawajimaljakin on muistikuvieni mukaan luovutettu voittajajoukkueen edustajille. Kiitos vielä kovasti kaikille osallistuneille joukkueille ja kullekin pelaajalle sekä muille mukana vaikuttaneille. Managerit ja kaikki muut hoitivat hommansa hienosti ja kaikilta mahdollisilta selkkauksilta vältyttiin. Tosin järjestävän seuran edustajana myönnän vastaanottaneeni illan aikana joitakin 4 cl:n lahjuksia, mutta kannoin siitä täyden vastuun jo heti sunnuntaina.

Henkilökohtaisesta pelipanoksestani voisin mainita sen, että alkulohkon pelissä Gringoja vastaan pääsin kerran yksin läpi (ainoa kerta koko kaudella) enkä sensaatiomaisesti tehnytkään maalia. Tästä johtuen myönnän Gringojen maalivahdille toistaiseksi voimassa olevan porttikiellon Hawajikiekko-turnaukseen.

Ohessa vielä kaikkien matsien tulokset arkistoihinne.
Jatketaan taas ensi vuonna siitä mihin nyt jäätiin.
Hauskaa kesää!

Tämä siis Harrilta, joka toimi turnauksen järjestäjänä. Se ukko joka piti puheen siellä iltatilaisuudessa, kyl te muistatte. (Sama ukko jonka kanssa Obi-Wan oli sopinut jo ensi turnauksesta ;)

Tässä vielä lopulliset tulokset: Hawajikiekko_XIII_2009_Lopulliset_tulokset_310509.pdf

Ja vittu että mua nuijii edelleen koko joukkueen puolesta se Gringojen maalivahti. Miksen mä kapteenina tehnyt enemmän asialle... Noh, luritin yhden puikoista, sitä olen lämmöllä muistellut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös