Paha_Kurki ansaitsee vielä...Arsenalin pelipaidoista
Perskeles, on sitä vissiin kentän puolellakin oltu. Toistakymmentä mustelmaa, kankut ja jalat kivasti jumissa.
Kivaa oli silti, vaikka pakin paikka vähän hakusessa olikin.
viimeisen matsin veskasta, että äijä on tässä: http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=4869
En mä oo katkera, mut kyllähän se vituttaa.
Edit: Ja olikos se Raavensburger mikä voitti jonkun bundesliigan?
Vähän finaalivastustajan veskari kyllä harmitti ja itse pelin jälkeen vitutti oikein mojovasti sen 20 minuuttia mutta sitten alettiin keskittyä olennaiseen ja vitutus laski.
Kiitos kaikille isosti, Jirille varsinkin. Niin ja kentsulle paidoista, pulloista ja popista.
AH, ja vielä Streiderille superkiitos superkyydistä supervolvolla. Teillä nämä palvelut pelaa monella tapaa. Aaa! NOIN!
Oli oikeasti hyvä että tulit kyydissä, oli sentään juttuseuraa kun tällä yhdellä sankarilla oli kuuppa jumissa ja naama punotti.
Olisit ollut minun ja Nokkiksen kyydissä.
Pikku jobinposti, mahtoiko kukaan ottaa talteen mun koppiin unohtamaa varustehenkaria?
ARGH. Se oli siis sun... Kun mä olin vähän sitä mieltä että se kuuluu kalustoon. En kyllä tosin poistunut viimeisenä, joten en tiedä lopullista totuutta. Pelkään kyllä pahoin että se jäi sinne. Pahoitteluni :-/
Pikku jobinposti, mahtoiko kukaan ottaa talteen mun koppiin unohtamaa varustehenkaria?
Rapulajäiden jälkeen mietittiin että olikohan tää henkari jonkun meikäläisen mutta porukalla oli semmonen kutina, että se oli kopissa jo kun tultiin, joten henkari jäi sinne.
Kaulasuojan oon varmaan sittenkin ottanu siitä omaan kassiin, tai sitten on kelvannut jolle kulle.
Eipö ollut kaulasuoja kassissa, eli jos jonkun kassiin on ilmestynyt Jofan ylimääräinen kaulasuoja niin kelpuutan mielelläni takaisin, sarjapelejä kun joutuu sen kanssa kuitenkin tahkoomaan...
Laittakaa yv:tä jos se löytyy niin sovitaan toimituksesta takaisin.
Se kaulasuoja roikkui siinä henkarissa ainakin vielä sunnuntaina kun keräiltiin sieltä kamoja ja mun mielestä jäi vielä siihen. Ketkähän mahtoi olla ihan viimeiset kopissa?
Hawajikiekkoturnaus XIII on pelattu ja muistaakseni joukkeiden sijoitukset tuli käytyä läpi jo Vierumäen illanvietossa. Ja Hawajimaljakin on muistikuvieni mukaan luovutettu voittajajoukkueen edustajille. Kiitos vielä kovasti kaikille osallistuneille joukkueille ja kullekin pelaajalle sekä muille mukana vaikuttaneille. Managerit ja kaikki muut hoitivat hommansa hienosti ja kaikilta mahdollisilta selkkauksilta vältyttiin. Tosin järjestävän seuran edustajana myönnän vastaanottaneeni illan aikana joitakin 4 cl:n lahjuksia, mutta kannoin siitä täyden vastuun jo heti sunnuntaina.
Henkilökohtaisesta pelipanoksestani voisin mainita sen, että alkulohkon pelissä Gringoja vastaan pääsin kerran yksin läpi (ainoa kerta koko kaudella) enkä sensaatiomaisesti tehnytkään maalia. Tästä johtuen myönnän Gringojen maalivahdille toistaiseksi voimassa olevan porttikiellon Hawajikiekko-turnaukseen.
Ohessa vielä kaikkien matsien tulokset arkistoihinne.
Jatketaan taas ensi vuonna siitä mihin nyt jäätiin.
Hauskaa kesää!