Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 088
  • 401

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Siis hetkinen, mikä oli meininki? Kerätään jäsenyyksiä?
Tän siitä saa kun jää ulkopuolelle ryyppäämisistä, heti putoo kärryiltä...

Jäseneksi pääsee semmosella riitillä joka toteutetaan Rammsteinin soidessa taustalla värisevässä tunnelmassa. Missasit paljon.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jäseneksi pääsee semmosella riitillä joka toteutetaan Rammsteinin soidessa taustalla värisevässä tunnelmassa. Missasit paljon.

Kyllähän mä ton riitin suoritan, hymyillen.

Joo, ymmärrän et missasin paljon, mut kun jätin Paha_kurjen kyydistä niin ei lähtenyt enää ääntä, tosin se olis ollu jatkoilla hyvä teille, ei olis tarvinnu kuunnella mun suunsoittoa. Siitä sit vähän lämpöö ja silleen... Vitun lentsu
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kyllähän mä ton riitin suoritan, hymyillen.

Joo, ymmärrän et missasin paljon, mut kun jätin Paha_kurjen kyydistä niin ei lähtenyt enää ääntä, tosin se olis ollu jatkoilla hyvä teille, ei olis tarvinnu kuunnella mun suunsoittoa. Siitä sit vähän lämpöö ja silleen... Vitun lentsu

Homma selvä, vai että vitun lentsu vai kentsu?
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Emme ehdi millään saada kaikkia systeemeitä pelaamaan siten että voisimme ottaa ilmoittautumiset vastaan Summer Breeze 2010 / Hawaiji XV -tapahtumaan virallista reittiä.

Siksi menemmekin viimevuotiseen tapaan palstan kautta ilmoittautumalla. Etuoikeutettuja tapahtumaan ovat luonnollisesti aiemminkin Jatkoaika HC:n tapahtumissa olleilla henkilöillä. Heidän tulee kuitenkin käyttää etuoikeutensa määräaikaan mennessä, jonka jälkeen kaikki ovat samalla viivalla.

Avaan viikonlopun aikana ketjun ilmoittautumista varten vapaaseen keskusteluun, jossa selviää kaikki tällä hetkellä tiedossa oleva informaatio.

Pientä pureskeltavaa ja spekuloitavaa siihen asti: Mennään jo perjantaina... Otetaan perjantaina jäät... Pari saunallista mökkiä...
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nostetaan tätä ylemmäs.

Tänä vuonna Hawaiji-turnaus on siis poikkeuksellisesti Helsingissä Salmisaaren jäähallissa. Turnaus pelataan 21.5.2011 klo. 08.00-18.00.

Jatkoaika HC.n joukkue on tänä vuonna poikkeuksellisen kova ja odotettavissa onkin suvereeni turnausvoitto.

Jatkoaika HC on tulessa seuraavasti:

9.15-10.05 RT-Jatkoaika HC

11.05-11.15 LuuTa-Jatkoaika HC

12.40-13.30 Moose-Jatkoaika HC

Ja sijoitusottelut päälle.Huomion arvoista on, että JHC on jokaisessa ottelussa vierasjoukkue, koska joukkue on niin kova, että vastustajille pitää antaa viimeinen vaihto-oikeus.

Onko jotain jatkotouhuja turnauksen jälkeen? Myös majoitusseuraa oltaisiin ainakin täällä vaille. Hotelliin tai jonkun sohvalle olisi kiva päästä pe-la ja la-su yöksi.

Pe-la yö menee luultavasti selvinpäin. Tai sitte "aamuun asti vaikka aamul o matsi"-tyyliin.

Jatketaan keskustelua täällä ja Facebookissa. Kumpi nyt sitten on parempi?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Onko jotain jatkotouhuja turnauksen jälkeen? Myös majoitusseuraa oltaisiin ainakin täällä vaille. Hotelliin tai jonkun sohvalle olisi kiva päästä pe-la ja la-su yöksi.
Jatkoja vietellään aluksi ruoan merkeissä ravintola Gringos Locosissa, Kisahallin päädyssä. Saadaan varmaan joku ryhmärabattikin sieltä, tästä on vielä neuvottelut kesken.

Syötyämme lähdemme todennäköisesti juomaan, ja se tapahtunee jossain Helsingin keskustan juottoloista. Itse preferoisin jotain keskustelun mahdollistavaa ravintolaa, kuten esim. William K Annankadun alkupäässä, viimevuotiseen tapaan. Siirtyminen kisahallilta käy näppärästi spåralla.

Meikäläisellä on periaatteessa tilaa neljälle-viidellekin majoittujalle. Mutta varsinaisia nukkumapaikkoja ei ole muita kuin sohva. Oman parvisänkyni lisäksi siis. Eli jos ~makuupussihommia harrastaa niin tervetuloa vaan.

Yksi harmillinen logistinen ongelma on se, että miten saa lätkäkamat jemmattua illanvieton ajaksi. Itse käyn todennäköisesti heittämässä kamat kotiin, konstilla tai toisella. Periaatteessa meillä mahdollisesti yöpyvät voisivat samalla reissulla ajaa autonsa meidän pihalle (Tikkurila, juna-asemalle 50m) ja jättää makuutarvikkeensa sinne odottamaan, jonka jälkeen voidaan siirtyä junalla takaisin Helsinkiin ja Gringos Locosiin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Meikäläisellä on periaatteessa tilaa neljälle-viidellekin majoittujalle. Mutta varsinaisia nukkumapaikkoja ei ole muita kuin sohva. Oman parvisänkyni lisäksi siis. Eli jos ~makuupussihommia harrastaa niin tervetuloa vaan.

Voisin varata lattiapaikan. Makuupussihommat sujuu kuin luonnostaan. Lätkäkamat säilyy autossa kätevästi. Omassani siis. Pummaan sulta kyydin hallille ja takaisin, jos omalla menet tai kuljet. Mahdollisesti voin ajaa itsekin kyllä.

Tosin se olisi valmennuksen ja huollon hommia kuskata pelaajat aamulla hallille..
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Myös majoitusseuraa oltaisiin ainakin täällä vaille. Hotelliin tai jonkun sohvalle olisi kiva päästä pe-la ja la-su yöksi.
Mulla saattaa olla sellainen tilanne että vaimo ja tytär ovat juuri la-su maalla - mutta tästä en vielä ole varma. Olet toki tervetullut joka tapauksessa yöpymään molempina öinä!

Ai niin ja moi. Lainaamani fiktiivinen Wrighter-nimimerkkinen kirjoittaja on pyytänyt minua mukaan fanittamaan/huoltamaan/hölmöilemään/jotain lauantaina + mahdollisesti mukaan illanviettoon. Ihan kivaa olisi tulla mukaan hämmästelemään tätäkin touhua.

Seuraan ketjua herkeämättä ja suurella mielenkiinnolla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mulla saattaa olla sellainen tilanne että vaimo ja tytär ovat juuri la-su maalla - mutta tästä en vielä ole varma. Olet toki tervetullut joka tapauksessa yöpymään molempina öinä!

Juu. Tietty. Voisha sitä sinnekin kyl tulla. Olis ainakin tutut nurkat. Vois olla selvempi perjantai sun kun Jirin seurassa. Mut kyl sitä ehtii vielä kattelemaan. Otan makuupussin silti!
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Vois olla selvempi perjantai sun kun Jirin seurassa.
!

Meikän täytyy hei luotsata joukkoja kipparina lauantaiaamuna. Kyllä se on perjantaina vaan tukeva pasta-illallinen, 4cl 18YO Laphroaigia ja 22:00 tuutilullaa.

ps. Tää ketju on muuten ihan väärä ketju. Mut toisaalta, eipä täällä ole oikeatakaan. Pitäisköhän perustaa joku yleinen "Jatkoaika HC puree ja lyö" -tyyppinen jossa olis kaikki höyryt samassa?

Toisaalta, tää turnaus taitaa olla ensimmäinen laatuaan, jossa en ala kartoittamaan porukkaa ensisijaisesti täältä Jatkiksen keskustelusta, vaan suoraan aiempien tapahtumien kävijöistä. Toisaalta tämä menettelytapa saattaa lisätä "kuppikuntaisuutta" ja Jatkoaika HC:n "mainetta" sisäpiirinä, jotka ei mielestäni pidä paikkaansa. Perusteluna nyt vaikka avoin haku edelliseen Winter Classic -tapahtumaan.

Noh, mitä näitä murehtimaan tai märehtimään. Meillä on täys bändi ja joutui jo hitaammille myymään eioota. *vapaavalintainen hymiö*
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
...Toisaalta, tää turnaus taitaa olla ensimmäinen laatuaan, jossa en ala kartoittamaan porukkaa ensisijaisesti täältä Jatkiksen keskustelusta, vaan suoraan aiempien tapahtumien kävijöistä. Toisaalta tämä menettelytapa saattaa lisätä "kuppikuntaisuutta" ja Jatkoaika HC:n "mainetta" sisäpiirinä, jotka ei mielestäni pidä paikkaansa. Perusteluna nyt vaikka avoin haku edelliseen Winter Classic -tapahtumaan.

Noh, mitä näitä murehtimaan tai märehtimään. Meillä on täys bändi ja joutui jo hitaammille myymään eioota. *vapaavalintainen hymiö*

Njoo, siinä vaiheessa kun meikä ilmottautui, jonka toki peruin sitten perästä, niin mukana oli 5 nimeä Stadi HC:n joukoista. Alkoi tulla olo että ei ollut ihan enää pelkkä Jatkoaika HC keissi.

Toki, kuten totesin, mukan voisin olla mutta lauantaina tentit (matematiikka ja energiatekniikka) menevät tästä ohi.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Njoo, siinä vaiheessa kun meikä ilmottautui, jonka toki peruin sitten perästä, niin mukana oli 5 nimeä Stadi HC:n joukoista. Alkoi tulla olo että ei ollut ihan enää pelkkä Jatkoaika HC keissi.
En nyt oikein saanut selvää äänensävystä, että oliko tää vittuilua vai kettuilua, mut siinä tosiaan kävi niin että meillä oli 5+1 kiinnostunutta Stadi HC:sta ja nyt on sitten loput Jatkiksesta. Nämä(kin) SHC:n ukot ovat mun erittäin hyviä kavereita ja Varmoja tyyppejä jo vuosien takaa, joten low risk - high rewardilla mennään.

Mulle ei tietenkään ole "ihan vitun sama" vaikka tuolla on muitakin kuin Jatkislaisia. Vaikka itseasiassa noista Stadi HC:n ukoistakin 3/5 on pelannut Jatkoaika HC:n mukana aiemminkin... Eli ei tuolla ole tosiasiassa kuin 2 ensikertalaista (+ veskari).

Sulla ei varmaan ollut tarkoitus vittuilla, joten varmaan suotta lähdin selittelemään tätä keissiä. Mut onpahan nyt sitten julkisesti auki tämäkin niin voin pyytää nillittäjiä pyyhkimään kätensä leppään :-)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Juu. Tietty. Voisha sitä sinnekin kyl tulla. Olis ainakin tutut nurkat. Vois olla selvempi perjantai sun kun Jirin seurassa. Mut kyl sitä ehtii vielä kattelemaan. Otan makuupussin silti!
Tosiaan tere vaan. Alan jo levittämään sohvaa sulle että on sitten varmasti riittävästi kissankarvaa lakanoissa. La-su-yönä kämppä onkin sitten näillä näkymin tyhjillään että voidaan vetäytyä mukavasti lusikka-asentoon. Jee, ja kyydillä pääsee tietty sitten la-aamuna kätevästi.

ps. Tää ketju on muuten ihan väärä ketju. Mut toisaalta, eipä täällä ole oikeatakaan. Pitäisköhän perustaa joku yleinen "Jatkoaika HC puree ja lyö" -tyyppinen jossa olis kaikki höyryt samassa?
Ketju onkin ylhäällä kun facessa kyselin missä ketjussa voi länkyttää tämän asian tiimoilta.

Ketäs tuonne on lähdössä? Siis pelaamaan ja ei-pelaamaan...päästäänkö tekemään ihmispyramidi katsomossa? Vai heittelenkö kärrynpyörää yksinäni siellä?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
voidaan vetäytyä mukavasti lusikka-asentoon. Jee, ja kyydillä pääsee tietty sitten la-aamuna kätevästi.



Ketäs tuonne on lähdössä? Siis pelaamaan ja ei-pelaamaan...päästäänkö tekemään ihmispyramidi katsomossa? Vai heittelenkö kärrynpyörää yksinäni siellä?

Noni! Lusikkaa! Ja kyyditkin vielä!

Ketäs tälläi äkkiseltää muistais... Minä, Streider (koutsi/vätys), Jiri, Red Devil, Steyer, Kentsu, Twite, Passenger... Nuo nyt yhtäkkiä. Kun ei muista enää nimimerkkejä ja oikeita nimiä. Tai oikeet muistaa mut ei nimimerkkejä tai jotain sinne päin...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Noni! Lusikkaa! Ja kyyditkin vielä!

Ketäs tälläi äkkiseltää muistais... Minä, Streider (koutsi/vätys)...

Koutsin allekirjoitan, olenhan kiekkojumala, mutta menköön tuo alakanttiin mennyt arvio tällä kertaa. Vätys? Mä kuitenkin ryyppään siellä ja annan teidän pelata kun ei neuvot kelpaa, mutta ketjut teille pitää kuitenkin aina vääntää..

Ei vaan joo, kyllä toi vätyskoutsi kelpaa nimikkeenä. Olen kuitenkin hauska, ja ehdottoman komea kaveri, joka korvaa mahdollisia(?) muita puutteita.

Muistit muuten nopealla pohdinnalla vain kovimmat ryyppymiehet? :D
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Ketäs tälläi äkkiseltää muistais... Minä...Steyer.
Kiva kun muistit!
Mitäs mieltä olet jos käymme taas ravintolassa, jossa on muutakin kuin alkoholia ja tanssia? Siis ei mitään ongelmaa ole kyllä tuossa tanssimisessa, eikä varsinkaan alkoholissa ;)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Olen kuitenkin hauska, ja ehdottoman komea kaveri

Muistit muuten nopealla pohdinnalla vain kovimmat ryyppymiehet? :D


Ensimmäisen toteaman allekirjoitan täysin. Toiseen, että niin ne erikoiset persoonat jäävät mieleen. Ja kyllä ryyppymies on ryyppymies.

Kiva kun muistit!
Mitäs mieltä olet jos käymme taas ravintolassa, jossa on muutakin kuin alkoholia ja tanssia? Siis ei mitään ongelmaa ole kyllä tuossa tanssimisessa, eikä varsinkaan alkoholissa ;)

Pitänee laittaa harkintaan. Mahtaneeko tuo Datsun tykätä katsella tissejä ollenkaan? Mitään en myönnä! Vai meinasitko sitä siivoojaa?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Pitänee laittaa harkintaan. Mahtaneeko tuo Datsun tykätä katsella tissejä ollenkaan? Mitään en myönnä! Vai meinasitko sitä siivoojaa?
Tissibaarit/vastaavat ei ihan ykkössuosikkeja D-miehelle ole, mutta ehkä katselen sitten jotain siivoojaa?

Muuutta mä nyt oon tämmöinen porukan mukana kulkija niin mikäs. Sama se mulle. Jos sieltä vaan saa boysenmarjasiideriä.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Muuutta mä nyt oon tämmöinen porukan mukana kulkija niin mikäs. Sama se mulle. Jos sieltä vaan saa boysenmarjasiideriä.
Kyllä me aina jotain keksitään mikä kelpaa suuremmallekin populaatiolle. Mitä enemmän kööriä sitä komeampaa ja vielä kun puhutaan tästä porukasta niin komeudesta ei ole puutetta. Meikäläinen laskee pikkasen tuota komeusprosenttia, mut eipä se kai haittaa.

PS. Mitä helvettiä, onko olemassa jotain boysenmarjasiideriä? Aikoinaan oli toffeesiideriä (Fizz disco light), mutta että boysenmarjaa kans, HUH HUH. Streider ainakin kuittaa seuraavan: Suuret kiitokset maailmalle, että Fizz disco lightiä EI enää ole.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
PS. Mitä helvettiä, onko olemassa jotain boysenmarjasiideriä? Aikoinaan oli toffeesiideriä (Fizz disco light), mutta että boysenmarjaa kans, HUH HUH. Streider ainakin kuittaa seuraavan: Suuret kiitokset maailmalle, että Fizz disco lightiä EI enää ole.
En tiedä, toivottavasti ei ole! Heitin tuon vain ilmoille vähän pilkallinen virne suupielessä, kaupathan ovat täynnä jotain mustikka-vadelma-omenarahka-karhunvatukkasiideriä.

Ihan siinä hämmentyy lagerin lipittäjä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kyllä me aina jotain keksitään mikä kelpaa suuremmallekin populaatiolle. Mitä enemmän kööriä sitä komeampaa ja vielä kun puhutaan tästä porukasta niin komeudesta ei ole puutetta..

Tää pitää kyllä paikkansa. Ainahan me ollaan isolla porukalla menty ja yhdessä sovittu paikoista joissa käydään. Ohimennen joku voi piipahtaa jossain muualla mutta pääasiassa samoissa paikoissa ollaan oltu. Sen verran harvoin tuo porukka kokoontuu, että ei sitä viitsi koko iltaa missään eri paikoissa olla.

Kaijakassakin poikettiin Steyerin kanssa ottamaan pari tuoppia olutta ennen varsinaista baaria. Turnauksen jälkeen syömään ja siitä vaikka sinne William K.hon istumaan kuulostaa hyvältä.

Ja Datsun hommaa sitten meille tuopilliset Boysenmarjasiideriä. Ehtona, että siinä siiderin päällä on kerros kermavaahtoa ja mukaan kolme pilliä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös