Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 50 088
  • 401

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kyllä me aina jotain keksitään mikä kelpaa suuremmallekin populaatiolle. Mitä enemmän kööriä sitä komeampaa ja vielä kun puhutaan tästä porukasta niin komeudesta ei ole puutetta. Meikäläinen laskee pikkasen tuota komeusprosenttia, mut eipä se kai haittaa.

Jos mä olen mukana, kaikki saavat varmasti. Ei kun siis niin, mä kyllä paikkaan sun ulkonäölliset puutteet ainakin määrällisesti.

PS. Mitä helvettiä, onko olemassa jotain boysenmarjasiideriä? Aikoinaan oli toffeesiideriä (Fizz disco light), mutta että boysenmarjaa kans, HUH HUH. Streider ainakin kuittaa seuraavan: Suuret kiitokset maailmalle, että Fizz disco lightiä EI enää ole.

Ai oliko se jotain toffeesiideriä? En edes tiennyt, saati muistanut, siitä on kuitenkin vähintään se 8(?) vuotta aikaa. Sen muistan, että kun jostain ihmeen syystä ostaa ostoskärryllisen pelkkää halpaa siideriä ja lonkeroa Sparista, lopputulos on lähinnä närästystä ja mielipahaa. Fizz disco light jäi mulle muistikuviin tuotteena joka oli kaikki vitun hedelmät megamix. Mulle ei jäänyt traumoja siitä, voin juoda nykyään limuviinojakin välillä. Mutta kylillä puhutaan (talas på byn), että eräällä tökkii ja huutohan siitä tulee jos siideriä yrittää tarjota.

Tiivistän höpinät yhteen sanaan johon sisältyy myös vastaus ongelmiin: Jaloviina

PS. Onko salihirmuille tehty vielä kreatiinirahkasiideriä?
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Täällä on jo känni päällä, vaikka yhtään peliä ei ole saatu pelattua. Ei se mitään, jatkakaa.

Jokos Jirin residenssissä on kaikki nurkat varattuna?
Itse olen vailla ihan kaikkea.

Tarvitsin kyydin Turusta, yöpaikan, kamojen säilytyspaikan ja mitä näitä muita tarpeita nyt onkaan ja ilmenee.

Jollen saa pääse kenenkää kyydissä lauantaina, niin tulen varmaan junalla jo perjantaina. Tai voin minä tulla jo perjantaina lähemmäs pelipaikkoja, vaikka saisin kyydinkin.

Ja valmennukselle tiedoksi, että tykkään enemmän tulla kierretyksi puolustus- kuin hyökkäyspäässä, joten pakin tontti olisi tilauksessa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ja Datsun hommaa sitten meille tuopilliset Boysenmarjasiideriä. Ehtona, että siinä siiderin päällä on kerros kermavaahtoa ja mukaan kolme pilliä!
Ja kolme jäätä.

Juu minne vaan. Tulen nöyrästi joukon jatkona ja kommunikoin vain ja ainoastaan minua puhuteltaessa. Muutenkin käyttäydyn vallan siististi ettei muiden tarvitse hävetä, saatana.
 

Fast Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Hawaii-turnaus 2011

Vajaa pari viikkoa kun Salmisaaren Salome saa kiekosta silmään. Mikä on porukan vireystila? Kenellä parhaat vammat( aina pitää olla tekosyy kun ei kulje.)? Streiderin kisakunto? Onko Kentsu jo pukeutunut parkkialueen puomiksi? Leimataanko Pahan Kurjen kisapassi? Muistaako Twite tarkistaa paperit?:)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Jokos Jirin residenssissä on kaikki nurkat varattuna?
Mä ymmärsin että Wrighter ajaa Datsunilla auringonlaskuun, joten meille ei vielä tällä hetkellä ollut tulossa itseni lisäksi tietääkseni ketään. Otetaan siis teikäläiselle varaus siihen.

Jollen saa pääse kenenkää kyydissä lauantaina, niin tulen varmaan junalla jo perjantaina. Tai voin minä tulla jo perjantaina lähemmäs pelipaikkoja, vaikka saisin kyydinkin.
No, meille on kaikki 50m matkaa tuosta Tikkurilan asemalta, että toihan on täysin toteutettavissa.

Jos en saa autoa ostettua tuohon mennessä, tai en saa muuten kyytiä meille, niin juna + metro -yhdistelmä kuljettaa kätevähkösti meidät noin 40min aikaikkunassa (sis. 1.1km kävelyn Ruoholahdessa) perille.


Mikä on porukan vireystila? Kenellä parhaat vammat( aina pitää olla tekosyy kun ei kulje.)? Leimataanko Pahan Kurjen kisapassi?
Oon viikon verran ollu tässä kipeenä. Ei onneksi normaalia tukkoisuutta ja pientä kuumeilua kummepaa. Jokatapauksessa hyvä olla selitykset valmiina.

Pahan Kurjen kisapassi on leimattu.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
...Streiderin kisakunto?

Iha vitun huono.

Itseasiassa on oikeasti, täytyy toivoa että pääsee paikanpäälle. Onhan tässä vielä aikaa runsaasti, sitä on vähän, aikaa on runsaasti..

No täytyy toivoa että selviytyy koutsaaman, ilman mua peli on jo menetetty ja kisapassit voidaan repiä. Ellei sitten broidi hoida yksin hommaa kotiin, on vähän villikortti-kierroksen kamaa kuitenkin. Kääntämätön kortti. Ässä hihassa. Jokeri pakassa. Mummo lumessa. Takki naulakossa.

Olen tossa vähän aikaa jo miettinyt ketjuja, vittu et on niin meidän turnaus. Vain mä voin kusta tän homman enää, siksi mä olenkin tässä roolissa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
No täytyy toivoa että selviytyy koutsaaman, ilman mua peli on jo menetetty ja kisapassit voidaan repiä. Ellei sitten broidi hoida yksin hommaa kotiin, on vähän villikortti-kierroksen kamaa kuitenkin. Kääntämätön kortti. Ässä hihassa. Jokeri pakassa. Mummo lumessa. Takki naulakossa.

Mahtuuko sun veljes sun pikkutakkiin? Vai onko liian iso takki täytettäväksi? Kyllä me sua tarvitaan siellä! Mulla loppuu muuten nuuskat kesken, jos joudun yksin tarjoamaan Red Devilille koko illan "paria pussia".

Nimim. Saanks mä ottaa yhden pussin? Tai mää otan kaks..."
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mikä on porukan vireystila? Kenellä parhaat vammat( aina pitää olla tekosyy kun ei kulje.)?

Alaselkä oireillut oikeastaan taas koko talven, mutta tällä hetkellä onneksi parempi.

ps. en käytä ;)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mahtuuko sun veljes sun pikkutakkiin? Vai onko liian iso takki täytettäväksi? Kyllä me sua tarvitaan siellä! Mulla loppuu muuten nuuskat kesken, jos joudun yksin tarjoamaan Red Devilille koko illan "paria pussia".

Nimim. Saanks mä ottaa yhden pussin? Tai mää otan kaks..."

Se voi olla vähän liian iso sille, mutta se onkin isoveli vain iälliseltä kantilta katsottuna. Muutenkin kun mietitään henkisenä johtajana, ei se mun rotsia pysty täyttämään millään siltäkään kantilta, kukaan ei voi, olen kiekkojumala ja Raimo Summaseenkin verrattuna kova koutsi. Varsinkin mentaalipuolella. On sillä velipojalla kirjoitusoikeudet muuten myös tänne, muttei se kirjoita kuin kännissä, ja ei kuulemma uskalla tulla katsomaan kirjoituksiaan kuin kerran kuussa selvinpäin. Hänen kommenttejaan tilanteesta on melko turhaa siis odotella. Kova ryyppymies.

Kyllä suurimmaksi kysymykseksi turnauksen kannalta nousee nimenomaan nuuskapolitiikka, varastojen tilanne, ja kuinka saadaan optimoidusti pysyttyä tilanteen vaatimalla tasolla sivullisten (RD, ei Duvfa) vaikuttajien vuoksi.

Ps. Tutkin milloin se apuvalmentaja on täällä viimeksi käynyt, ja se on tapahtunut viime kuussa. Profiilia tutkimalla löysin kaiken tarvittavan kaverin esittelemiseen:
Harrastukset
Lähinnä sydäntä on ryyppääminen.

Alaselkä oireillut oikeastaan taas koko talven, mutta tällä hetkellä onneksi parempi.

ps. en käytä ;)

Mulla on ollu samaa ongelmaa 6. vuotta ton selän kanssa, pari viikkoa sitten meni taas siihen kuntoon että tää kaveri ei ole oikein kävellyt ja elämä on muutenkin ollut jätte kivaa lääkkeitä syödessä ja vuodepotilaana.

Ainiin, ei mekään käytetä, mikä tää nuuskajuttu on? "Onk sul anta yks? An toine? Hei olik sul muute sitä nuuskaa? No käy toi löysäki ny sit, an silti lisäks pussi?" - Pussittajien ilta. Otan kyllä pari extrakiekkoa mukaan, kunhan nyt perkele pääsee paikanpäälle. Huomenna ortopedille ja lisätutkimuksiin, sitten olen "viisaampi". Tai en kyllä ole, mutta tiedän tilanteen paremmin. Kebabrullaa ja täält taas tullaan.
 
Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mulla on ollu samaa ongelmaa 6. vuotta ton selän kanssa, pari viikkoa sitten meni taas siihen kuntoon että tää kaveri ei ole oikein kävellyt ja elämä on muutenkin ollut jätte kivaa lääkkeitä syödessä ja vuodepotilaana.

Otan kyllä pari extrakiekkoa mukaan, kunhan nyt perkele pääsee paikanpäälle. Huomenna ortopedille ja lisätutkimuksiin, sitten olen "viisaampi". Tai en kyllä ole, mutta tiedän tilanteen paremmin. Kebabrullaa ja täält taas tullaan.

Täällä selän kanssa kamppailtu myös muutama vuosi. Kiropraktikolla käynti auttaa aina hetken. Viime kuussa sain lähetteen fysiolle jumppaan, mutta en ole vielä mennyt. Itsekin tosin voisin varmaan jotain asian eteen tehdä, muutakin kuin makaa sohvalla ja katsoa lätkää...

Ota pari kiakkoo jos löytyy, voin jopa maksaa niistä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Täällä selän kanssa kamppailtu myös muutama vuosi. Kiropraktikolla käynti auttaa aina hetken. Viime kuussa sain lähetteen fysiolle jumppaan, mutta en ole vielä mennyt. Itsekin tosin voisin varmaan jotain asian eteen tehdä, muutakin kuin makaa sohvalla ja katsoa lätkää...

Ota pari kiakkoo jos löytyy, voin jopa maksaa niistä.

Joo, kiropraktikolla on itsekin tullut käytyä, ei kyllä pariin vuoteen nyt mutta on se ihan hintansa arvoinen käynti kun on hetken aikaa iha helvetin hyvä eikä selkä haittaa menoa. Itselläkin on tossa lähete yli kymmeneen käyntiin kelakorvauksineen päivineen, pitäs varmaan käydä kun saa nyt ensin siihen kuntoon että voi tehdä muutakin kuin maata sohvalla ja yrittää käydä vessassa. Itsehän olen harrastanut vuosien saatossa selän kuntoutusta samoilla eväillä, sohvalla maaten ja viinaa juoden, "terveellisesti" syöden, ja tarvitteassa autolla liikkuen. Nyt saatan tehdä enemmänkin, ei ehkä enää jaksa kituutella "kun se on taas ihan ok" ja pystyy jotenki olemaan.

Ettei nyt hyvänen aika sentään ihan offtopiccia, ni ethän sä käytä? Ja sitäpaitsi, lain mukaan en voi oikein myydä. Lahjaksikaan ei ilmeisesti saa antaa. Saatan kyllä vahingossa tiputtaa pari kiekkoa pussinuuskaa lattialle, joku ne siitä sitten ehkä on varmaan vienyt sillä välin kun en huomannut katsoa? Ja tilalle oli ilmestynyt kohtuullinen korvaus? Kaikkea sitä.

Mulla on hirveät ketjuviritelmät käynnissä muuten, katsotaan mitä tyhmää tulee keksittyä. Pakistohan onkin jo selvä, nyt toi "liian hyvä" hyökkäyskalusto pitäsi saada jotenkin järkevästi niputettua.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Ettei nyt hyvänen aika sentään ihan offtopiccia, ni ethän sä käytä? Ja sitäpaitsi, lain mukaan en voi oikein myydä. Lahjaksikaan ei ilmeisesti saa antaa. Saatan kyllä vahingossa tiputtaa pari kiekkoa pussinuuskaa lattialle, joku ne siitä sitten ehkä on varmaan vienyt sillä välin kun en huomannut katsoa? Ja tilalle oli ilmestynyt kohtuullinen korvaus? Kaikkea sitä.

Ai ei puhe ollutkaan kumilätkistä...niin ja tuosta nuuskasta, tulihan tuota käytettyä n.9 vuotta aikoinaan.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ai ei puhe ollutkaan kumilätkistä...niin ja tuosta nuuskasta, tulihan tuota käytettyä n.9 vuotta aikoinaan.

Ai sori mä sekotin, kiekoistahan tässä puhuttiin. On mulla pari offiacial game puckia kyä sulle myydä tai antaa. Ja asiasta mustaan kultaan, itellä on vasta semmottis 7 vuotta käyttöä takana. Miks tää pitäis lopettaa? Miksi sä olet mennyt lopettamaan, hyvä putki katkennut ilman kymppitilin täyttymistä? Nuuskakäyttö muuten katsotaan positiivisena aspektina ketjuja kasatessa ja peliajan/vastuun jakamisessa.

On kova bändi, yhtye, jengi, orkesteri, joukkuekin jopa. Pojat saunoo.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Miksi sä olet mennyt lopettamaan, hyvä putki katkennut ilman kymppitilin täyttymistä? Nuuskakäyttö muuten katsotaan positiivisena aspektina ketjuja kasatessa ja peliajan/vastuun jakamisessa.

Kolmenkympin kriisissä lopetin. Ettania pääasiassa käytin, ei antanut enää sitä "potkua" joten se jäi. Pienessä simassa sitä tulee sitten kavereilta pummattua jos olet joskus sattumoisin huomannut [helvetin iso hymiö].
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kolmenkympin kriisissä lopetin. Ettania pääasiassa käytin, ei antanut enää sitä "potkua" joten se jäi. Pienessä simassa sitä tulee sitten kavereilta pummattua jos olet joskus sattumoisin huomannut [helvetin iso hymiö].

Olinkin unohtanut kolmenkympin kriisin olemassaolon. Ettan nyt ei ensimmäisen 2vk käytön jälkeen aiheuta mitään muuta kuin tunteen että "hei siellä on jotain ylähyllyllä". Sun olis pitäny laajentaa valikoimaa muihin, paljon mukavammin ientä hierovampiin malleihin. Olen valitulla tiellä ja homma toimii.

Ehkä saatoin hymyillä ja jopa naurahtaa, enpä ole huomannut että tekisit tuollaista. Se hymiö on jotain tätä tasoa: =DDDDDDD

Tein sen sun puolesta, ettei arvokkuutesi kärsi turhaan. Pienet kuitenkin sille tälle tolle ja mulle.

Ainiin, kaikki asianosaiset voi käydä kurkkimassa tuolta sosiaalisen median puoleta ketjukokoonpanot, tein ne innostuksen puuskassa äsken. Löytyy sieltä "pelipaikka" viestini kommenttiosion lopusta.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Onneks selkä sano riks ja raks... No tiistaihin asti lepoo tai ehkä jopa perjantaihin. Eiköhän se sit lauantaiks jo oo "kunnossa" tai ainakin pelikunnossa.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Käykö JHC:n pojille Venäjät, kun oikeasti #30, eli minä astun RT:n tolppien väliin ensimmäisessä matsissa. (Joutuu jollain HMV #1 pelaamaan)
Luvassa varmasti törkeitä hanskalle huitomista ja päälleajoja, mutta valmistautukaa armottomaan vittuiluun ja kiusantekoon! Snoopy, Kaustinen ja muut hullunkuriset hahmot maskista hyökkäävät silmillenne, jos maalipaikkoihin pääsette..

RT:n molari loukkaantuneena niin pitää mennä puolustamaan edellisvuotista voittoa..! Itse piti olla viheltämässä pari peliä kys. turnauksessa, mutta paikka auringossa avautui, niin piti jättää muille.

Nyt lähetään kisakatsomoon ja ensviikolla viimeistellään suolenkeillä karmea turnauskunto. Myös voisi erään ex-huippuvahdin teesejä käyttäen ajella bussilla, jos tarttuis sitten paremmin.
 

Fast Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nyt ollaan aivan metsässä, JHC:n pelihän perustuu joukkuepelaamiseen ja piinkovaan kiekkokontrolliin.(hauska sinänsä sanoa porukkaa joka pelaa kerran/kaks vuodessa yhdessä joukkueeksi).
Hieman olen peloissani joukkueen ykköskoutsin puolesta, kun huhu kertoo että tämä leppoisa ilveksen nimeen vannova nallekarhu on ollut pitemmän aikaa ilman viinan tippaa...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Nyt ollaan aivan metsässä, JHC:n pelihän perustuu joukkuepelaamiseen ja piinkovaan kiekkokontrolliin.(hauska sinänsä sanoa porukkaa joka pelaa kerran/kaks vuodessa yhdessä joukkueeksi).
Hieman olen peloissani joukkueen ykköskoutsin puolesta, kun huhu kertoo että tämä leppoisa ilveksen nimeen vannova nallekarhu on ollut pitemmän aikaa ilman viinan tippaa...

Totta, tää Starlet on menny kovaa mäntymetsään kolmannella erikoiskokeella. Noi on kauniita ajatuksia, kun mun RamiSummasmainen näkemys kiekosta ja pelityylisä perustuu agressiivisuuteen ja paskaan joukkuehenkeen, 4-1 karvaukseen, hanskojen tiputtamiseen ja hermokontrollista luopumiseen. En tiedä miten tää viinattomuus on sitten vaikuttanu, kun kännipäissäni aikanaan vuosia sitten jo pelikirjan hävitin. Kuukaudenpäivät ilman viinatippaakaan kyllä, oikee vähemmän lepponen nallekarhu nykyään, lähinnä hermoromahduksen partaalla oleva harmaakarhu. Passenger, meidän oma Jagr, saa olla ehkä hieman varuillaan jos mennään Ramimaisilla teeseillä.

Vitut, suihkulähde kutsuu. Kuka tekee ilmaveivillä, se selviää, mutta itse ajattelin vetää PasiNurmiset. Iso mies kaatuu korkeammalta ja komeammin.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Kuinkas siinä kävikään :)
Toivottavasti jatkot sujuu hyvin!
 

Fast Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Win the right games...
Oli torille lava laitettu ja mestaruuslippikset tilattu mut ei tällä kertaa.
Pikkaisen kyllä mieltä lämmittää voitto mestarinipusta.
Mutta päällimmäisenä jäi mieleen jäätävä huuto "tavallinen paitsio":)
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Taktiikkani, pullalla täytetyt vastustajat ja munkeilla marinoidut tuomarit, toimi. Ensimmäisessä pelissä oli vielä kangertelua, mutta loppua kohden näytti hiilariöverit vieneen viimeisen terän!


RT:n ukot rupes miulle jo sopimusneuvotteluja pykäämään, mutta agentti ilmotti suoran NHL(12)-sopimuksen mahdollisuudesta, joten tilanne jäissä.

Onneks kaikilla tais olla loppupeleissä hauskaa, voin kyllä tänne jossain vaiheessa pasteta kuvan Pojasta ;)

Tuli siinä muutama ihan hyväkin torjunta suoritettua, mutta kunnia menee meidän pakeille, jotka hyvin peruuttivat syliin ja aiheuttivat hämminkiä ohi pyrkiville..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös