Kyllä me aina jotain keksitään mikä kelpaa suuremmallekin populaatiolle. Mitä enemmän kööriä sitä komeampaa ja vielä kun puhutaan tästä porukasta niin komeudesta ei ole puutetta. Meikäläinen laskee pikkasen tuota komeusprosenttia, mut eipä se kai haittaa.
Jos mä olen mukana, kaikki saavat varmasti. Ei kun siis niin, mä kyllä paikkaan sun ulkonäölliset puutteet ainakin määrällisesti.
PS. Mitä helvettiä, onko olemassa jotain boysenmarjasiideriä? Aikoinaan oli toffeesiideriä (Fizz disco light), mutta että boysenmarjaa kans, HUH HUH. Streider ainakin kuittaa seuraavan: Suuret kiitokset maailmalle, että Fizz disco lightiä EI enää ole.
Ai oliko se jotain toffeesiideriä? En edes tiennyt, saati muistanut, siitä on kuitenkin vähintään se 8(?) vuotta aikaa. Sen muistan, että kun jostain ihmeen syystä ostaa ostoskärryllisen pelkkää halpaa siideriä ja lonkeroa Sparista, lopputulos on lähinnä närästystä ja mielipahaa. Fizz disco light jäi mulle muistikuviin tuotteena joka oli kaikki vitun hedelmät megamix. Mulle ei jäänyt traumoja siitä, voin juoda nykyään limuviinojakin välillä. Mutta kylillä puhutaan (talas på byn), että eräällä tökkii ja huutohan siitä tulee jos siideriä yrittää tarjota.
Tiivistän höpinät yhteen sanaan johon sisältyy myös vastaus ongelmiin: Jaloviina
PS. Onko salihirmuille tehty vielä kreatiinirahkasiideriä?