Jatkoaika-cup 2022, arvonta- ja suunsoitto-ketju

  • 6 805
  • 175

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onnea @Gostisbehere . Kysymykset nähtyäni tiesin heti että tipun, koska tämä osio nyt oli enemmänkin maantietovisa ja se ei ole niin vahva osaamisalue kuin jalkapallo. Parhaani lähdin kuitenkin tekemään ja katsomaan mihin se riittää, ihan niinkuin suomalaisen pitääkin oli kyseessä mikä kisa tahansa. Visan jälkeen myös potkurista löytyi muovipussi ja loppusuoralla menin latua pitkin vaikka olisi pitänyt mennä ladun vieressä. Aurinkokin häikäisi silmään vastatuulessa eikä kengännauhat pysyneet millään kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ja lisää jatkajia. @Marquez tiputtaa @maken veivi jr. ja etenee jatkoon. Lopputulos 4-1.
Aivan karmeaaaaa ryöpytystä!! Vastasin vielä lontoolaiset Valioliigaseurat väärin.

Asettelen itseäni täällä jalkapuuhun ja samalla kun @Lert heittelee minua mädillä tomaateilla, niin toivotan @Marquez ille onnea ja menestystä päätyyn asti!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Aivan karmeaaaaa ryöpytystä!! Vastasin vielä lontoolaiset Valioliigaseurat väärin.

Asettelen itseäni täällä jalkapuuhun ja samalla kun @Lert heittelee minua mädillä tomaateilla, niin toivotan @Marquez ille onnea ja menestystä päätyyn asti!
Mulla oli tullut näppäilyvirhe, joten sun pisteet lisääntyi yhdellä.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Asettelen itseäni täällä jalkapuuhun ja samalla kun @Lert heittelee minua mädillä tomaateilla, niin toivotan @Marquez ille onnea ja menestystä päätyyn asti!
Kiitos paljon! Täällä jättejä kaatuu, mutta minkäs teet, se on tämän cup-meiningin tyly luonne...

Omalta osalta tämä on kyllä iloista: olen nyt jo näemmä pidemmällä kuin mihin ylipäätään kuvittelin tässä pääseväni.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Onnea @Gostisbehere . Kysymykset nähtyäni tiesin heti että tipun, koska tämä osio nyt oli enemmänkin maantietovisa ja se ei ole niin vahva osaamisalue kuin jalkapallo. Parhaani lähdin kuitenkin tekemään ja katsomaan mihin se riittää, ihan niinkuin suomalaisen pitääkin oli kyseessä mikä kisa tahansa. Visan jälkeen myös potkurista löytyi muovipussi ja loppusuoralla menin latua pitkin vaikka olisi pitänyt mennä ladun vieressä. Aurinkokin häikäisi silmään vastatuulessa eikä kengännauhat pysyneet millään kiinni.
Itse huomasin että hieroja oli hieronut aivan liian lujaa. Sitten tuo ilmastointi myös oli liian lujalla. Mutta rimaa hipoen mentiin jatkoon. Kiitos @Malkkinen
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Aivan karmeaaaaa ryöpytystä!! Vastasin vielä lontoolaiset Valioliigaseurat väärin.

Asettelen itseäni täällä jalkapuuhun ja samalla kun @Lert heittelee minua mädillä tomaateilla, niin toivotan @Marquez ille onnea ja menestystä päätyyn asti!

ManU-kirjoittajien korkea maine alkaa olla kohta menetetty....
 

Barney

Jäsen
ManU-kirjoittajien korkea maine alkaa olla kohta menetetty....
Täällä kuitenkin taisteltiin sateisella Turf Moorilla 120 minuuttia ja mentiin vielä rimaa hipoen jatkoon. Helvetisti pitää parantaa, jotta seuraavalla kierroksella ei tule noutaja. Laitan kuitenkin osittain olosuhteiden piikkiin. Parempikuntoinen kenttä ja olosuhteet seuraavalle kierrokselle, niin taitopelaajan ominaisuudet pääsevät paremmin korostumaan.
 

Kiuru

Jäsen
Muutama kyssäri meni pahasti ohi ja yhteen vastasin väärin kun luin aamulla kysymyksen väärin, mutta kerta julkaisin ne niin ei niitä muutella jälkikäteen. #kootutselitykset
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiukan puolustustaistelun jälkeen jatkoon menee myös @KwutsNI jonka perään @Tjapalala jää harmittelemaan menetettyjä paikkoja. Lopputulos 0-2.

Bussi parkkiin ja vastaiskuista maalit. En vieläkään kyllä tiedä, miten se onnistui, vedot taisi olla 35-2... Kiitokset @Tjapalala, 9 kertaa 10:stä olisi mennyt toisin päin.

Parempi olisi kyllä näillä suorituksilla ollut jäädä suosiolla tässä vaiheessa sivuun. Seurauksena voi olla vain nöyryytys seuraavalla kierroksella.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Onneksi ei tullut jatkoaikaa, jos olisi sitten osunut omalle kohdalle nuo Barneyn ja Outsiderin saamat kuvat. Aiemmista jatkoaikazydeemeistä olen mielestäni yleensä tiennyt ainakin 3, nyt olin varma vain yhdestä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Voitko kertoa kuka oli se toinen pelaaja siinä kuvassa? Olen nyt miettinyt puoli tuntia sitä enkä vieläkään ole keksinyt.
Mä olin ihan varma, että se on Messi mutta toisaalta laskin tänään jo Aston Villan lontoolaiseksi joukkueeksi, että ei parane kauheasti huudella.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Bussi parkkiin ja vastaiskuista maalit. En vieläkään kyllä tiedä, miten se onnistui, vedot taisi olla 35-2... Kiitokset @Tjapalala, 9 kertaa 10:stä olisi mennyt toisin päin.

Parempi olisi kyllä näillä suorituksilla ollut jäädä suosiolla tässä vaiheessa sivuun. Seurauksena voi olla vain nöyryytys seuraavalla kierroksella.
Aijai. Kyttäilyksi meni omalta osalta ja ei ollut oikein paikan tynkääkään. Mestarin kaataaminen näkyi, että takki oli tyhjä ja näin tällä kertaa.


Tsempit jatkoon!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miksi ihmeessä Cantonasta ei saa puolta pistettä ja tiesin paidankin, mutta mitään muistikuvaa Sheffieldistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös