Ja ensimmäinen osallistuja puolivälieriin! @Malkkinen - @Gostisbehere päättyi tiukasti 2-4, joten Gostisbehere kahdeksan joukkoon.
Aivan karmeaaaaa ryöpytystä!! Vastasin vielä lontoolaiset Valioliigaseurat väärin.Ja lisää jatkajia. @Marquez tiputtaa @maken veivi jr. ja etenee jatkoon. Lopputulos 4-1.
Mulla oli tullut näppäilyvirhe, joten sun pisteet lisääntyi yhdellä.
Kiitos paljon! Täällä jättejä kaatuu, mutta minkäs teet, se on tämän cup-meiningin tyly luonne...
Itse huomasin että hieroja oli hieronut aivan liian lujaa. Sitten tuo ilmastointi myös oli liian lujalla. Mutta rimaa hipoen mentiin jatkoon. Kiitos @MalkkinenOnnea @Gostisbehere . Kysymykset nähtyäni tiesin heti että tipun, koska tämä osio nyt oli enemmänkin maantietovisa ja se ei ole niin vahva osaamisalue kuin jalkapallo. Parhaani lähdin kuitenkin tekemään ja katsomaan mihin se riittää, ihan niinkuin suomalaisen pitääkin oli kyseessä mikä kisa tahansa. Visan jälkeen myös potkurista löytyi muovipussi ja loppusuoralla menin latua pitkin vaikka olisi pitänyt mennä ladun vieressä. Aurinkokin häikäisi silmään vastatuulessa eikä kengännauhat pysyneet millään kiinni.
Tasanen kierros tulossa, kun kumpikin tahkonut jatkoaikaa 3-3 tuleman jälkeen. Eli tästä tulee tasainen taistelu, joskin kyttäämään ei lähetä. Tsemppiä @KwutsNI
Täällä kuitenkin taisteltiin sateisella Turf Moorilla 120 minuuttia ja mentiin vielä rimaa hipoen jatkoon. Helvetisti pitää parantaa, jotta seuraavalla kierroksella ei tule noutaja. Laitan kuitenkin osittain olosuhteiden piikkiin. Parempikuntoinen kenttä ja olosuhteet seuraavalle kierrokselle, niin taitopelaajan ominaisuudet pääsevät paremmin korostumaan.ManU-kirjoittajien korkea maine alkaa olla kohta menetetty....
Voitko kertoa kuka oli se toinen pelaaja siinä kuvassa? Olen nyt miettinyt puoli tuntia sitä enkä vieläkään ole keksinyt.
Mustafin kasvot olivat kuvassa.Voitko kertoa kuka oli se toinen pelaaja siinä kuvassa? Olen nyt miettinyt puoli tuntia sitä enkä vieläkään ole keksinyt.
ManU-kirjoittajien korkea maine alkaa olla kohta menetetty....
Tiukan puolustustaistelun jälkeen jatkoon menee myös @KwutsNI jonka perään @Tjapalala jää harmittelemaan menetettyjä paikkoja. Lopputulos 0-2.
Voitko kertoa kuka oli se toinen pelaaja siinä kuvassa? Olen nyt miettinyt puoli tuntia sitä enkä vieläkään ole keksinyt.
Mahtaako niitä vaahtokarkkeja riittää kaikille?
Aijai. Kyttäilyksi meni omalta osalta ja ei ollut oikein paikan tynkääkään. Mestarin kaataaminen näkyi, että takki oli tyhjä ja näin tällä kertaa.Bussi parkkiin ja vastaiskuista maalit. En vieläkään kyllä tiedä, miten se onnistui, vedot taisi olla 35-2... Kiitokset @Tjapalala, 9 kertaa 10:stä olisi mennyt toisin päin.
Parempi olisi kyllä näillä suorituksilla ollut jäädä suosiolla tässä vaiheessa sivuun. Seurauksena voi olla vain nöyryytys seuraavalla kierroksella.
Nyt ei jaella puolikkaita pisteitä ollenkaan.Miksi ihmeessä Cantonasta ei saa puolta pistettä ja tiesin paidankin, mutta mitään muistikuvaa Sheffieldistä.