Ja @Barney myös jatkoon. Vastassa oli @red.machine ja lopputulos 8-3.
Heh, olipas tylyä. Ensi kerralle pitää laatia uusi pelikirja.Ja @Barney myös jatkoon. Vastassa oli @red.machine ja lopputulos 8-3.
No huhhuh mitä murskaavaa ylivoimaa. 16:sta parhaan joukko kutsuu! Minä.olen.jatkoajan.futistietäjä. Kiitos @Jeffrey yrityksestä.@Malkkinen vs. @Jeffrey myös ratkennut. Malkkinen jatkaa matkaansa seuraavalle kierrokselle lukemin 6-4.
Sehän meni yhtä hyvin kuin briteillä Euroviisuissa. Onnea @maken veivi jr. !@maken veivi jr. luotti puolustukseen ja @Steril tippui kyydistä lukemin 3-0.
No huhhuh mitä murskaavaa ylivoimaa. 16:sta parhaan joukko kutsuu! Minä.olen.jatkoajan.futistietäjä. Kiitos @Jeffrey yrityksestä.
Tässä vaiheessa en kommentoi enempää muuta kuin, että myöhemmin tänään julkaisen testamenttini Suomen kansalle...
Kiitos paljon!Tiukkaa oli! Tsemii jatkoon.
Vastaukset laitettu. Osa arvaamalla, mutta luulen tienneeni ainakin pari. Kolme taisi jäädä kokonaan auki, ei mitään hajua.No niin, oma osuus on hoidettu. Nyt vain kauhulla odottelemaan, minkälaisen kokoonpanon @Unkka lyö kehiin.
Muita tuloksia katsellessa vähän käy sääliksi @Nakkimuki n kohtalo. Muista pareista olisi mennyt heittämällä jatkoon, mutta sitähän se cup-dramatiikka on.
Kiitokset erinomaisesta kamppailusta! Olisi voinut kääntää miten päin tahansa. Mutta tätä se urheilu on!Rehdit onnittelut @KwutsNI ! Taistele tiesi pitkälle, hyppään bandwagoniin.
Jep. Minulla tuli hieman tuollainen viimeisen pystypaikan hosuminen ja jäätyminen. Olin jo ampunut vastaukset matkaan, kun tunnistin yhden logon. No se ei kuitenkaan olisi riittänyt. Pettyneenä kohti haastattelupistettä. Toivottavasti eivät kysele mitään typeriä.Kiitokset erinomaisesta kamppailusta! Olisi voinut kääntää miten päin tahansa. Mutta tätä se urheilu on!