Jatkoaika-cup 2022, arvonta- ja suunsoitto-ketju

  • 6 810
  • 175

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Olin jo ladannut itkukuvan tappiota varten.

Nyt vaan pitää välttää arvonnassa @Hiltsu04 ja @Barney niin kaikki on mahdollista.
 

Liitteet

  • 30AFCA4B-B3E2-41DD-BA5D-5EC012F29987.jpeg
    30AFCA4B-B3E2-41DD-BA5D-5EC012F29987.jpeg
    136,8 KB · kertaa luettu: 69

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Valitan vielä CAS:iin, Haagiin ja mitä näitä unisia nyt onkaan kun huomasin järjestelmän vetävän poikittaista.
Kumminkin ansaittu jatkopaikka veli @Marquez ja hoida homma kotiin jos pääsis vaikka keräilyeristä ronssimatsiin? Sinä et ole järjestelmä joten turha sinua syyttää.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Olin jo ladannut itkukuvan tappiota varten.

Nyt vaan pitää välttää arvonnassa @Hiltsu04 ja @Barney niin kaikki on mahdollista.
Eipä tässä meikäläistä kannata suuremmin pelätä, vaikeita itselle tällaiset visat missä pitää tietääkin jotain jalkapallosta eikä vain googletella.
 

Jeffrey

Jäsen
No huhhuh mitä murskaavaa ylivoimaa. 16:sta parhaan joukko kutsuu! Minä.olen.jatkoajan.futistietäjä. Kiitos @Jeffrey yrityksestä.

Vaadin uusintalaskennan, VARn ja kaikki mahdolliset tarkastukset. Olin nimittäin täysin varma, että napsui passit niin hyvin lapaan että jatkoon mennään heittämällä.

Onnea kuitenkin pudotuspeliparin voittaneelle ja rutkasti onnea jatkoon!

Näin ollen hyppään @Lert in bandwagoniin, jossa tosin taidetaan jo paistella vaahtokarkkeja leirinuotiolla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tässä vaiheessa en kommentoi enempää muuta kuin, että myöhemmin tänään julkaisen testamenttini Suomen kansalle...

Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni 14.2.2022, kun sain suureksi järkytyksekseni kuulla hävinneeni ensimmäisellä kierroksella Jatkoaika-cupissa. Elämäni pahin painajainen oli alkanut.

Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Huippu-kirjoittajana minun olisi itse pitänyt ottaa selville erilaisista faktoista liittyen jalkapallomaailmaan. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa.

Uskon, että Jumala tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Suomen kansalta ja koko jatkoajan keskustelupalstan kirjoittajilta ja lukijoilta. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette perheeni ohella auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen.

Jatkoaikacup antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana keskustelupalstalle ensimmäisen kerran sormeni upotin, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä.

Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen keskustelupalstan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.

14.2.2022


Lert
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
@Barnes sai nyt kyllä ilmaislipun toiselle kierrokselle. Kyllä aika heikkoa oli oma ns. tietämys.

Yhden sain aika varmasti oikein.
 
Viimeksi muokattu:

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, oma osuus on hoidettu. Nyt vain kauhulla odottelemaan, minkälaisen kokoonpanon @Unkka lyö kehiin.

Muita tuloksia katsellessa vähän käy sääliksi @Nakkimuki n kohtalo. Muista pareista olisi mennyt heittämällä jatkoon, mutta sitähän se cup-dramatiikka on.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
No niin, oma osuus on hoidettu. Nyt vain kauhulla odottelemaan, minkälaisen kokoonpanon @Unkka lyö kehiin.

Muita tuloksia katsellessa vähän käy sääliksi @Nakkimuki n kohtalo. Muista pareista olisi mennyt heittämällä jatkoon, mutta sitähän se cup-dramatiikka on.
Vastaukset laitettu. Osa arvaamalla, mutta luulen tienneeni ainakin pari. Kolme taisi jäädä kokonaan auki, ei mitään hajua.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kiitokset erinomaisesta kamppailusta! Olisi voinut kääntää miten päin tahansa. Mutta tätä se urheilu on!
Jep. Minulla tuli hieman tuollainen viimeisen pystypaikan hosuminen ja jäätyminen. Olin jo ampunut vastaukset matkaan, kun tunnistin yhden logon. No se ei kuitenkaan olisi riittänyt. Pettyneenä kohti haastattelupistettä. Toivottavasti eivät kysele mitään typeriä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.74
  • 4.35
  • 2.36
KooKoo vs Lukko
  • 3.20
  • 4.15
  • 2.02
SaiPa vs HIFK
  • 2.66
  • 4.05
  • 2.34
Sport vs KalPa
  • 2.80
  • 4.05
  • 2.24
TPS vs Kärpät
  • 2.36
  • 4.10
  • 2.62
Tappara vs JYP
  • 1.55
  • 5.00
  • 4.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös