Jatkoaika-cup 2022, arvonta- ja suunsoitto-ketju

  • 6 810
  • 175

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Itse myös kannatan että tulokset voi julkaista sitä mukaan kun niitä tulee..
Tietysti minkä myös itse koet helpoimmaksi
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jes. Mä julkaisen tähän ketjuun tuloksia sitten kun on vastailtu ja ehdin tarkastamaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Joo tulokset vaan sitä mukaa kun vastauksia tulee.

Täällä kun vissiin saa länkyttää ja soittaa suuta, niin itse lähden kisaan suomalaisen kesäolympiaurheilun hengessä katselemaan maisemia ja hakemaan elämyksiä. Jos etenisin jatkoon, niin jonkinlainen kyynelehtivä haastattelu pitäisi varmaan instagramissa julkaista. Siinä mielessä ajatuskin vituttaa, koska olen tähän päivään asti välttynyt instagramilta. Vittu en varmasti tee mitään instagram-tiliä. Haistakaa kaikki paska.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Sehän meni paremmin kuin luulin! Nythän tässä voi sitten höntsäillä paineitta eteenpäin, kun minimitavoite on jo saavutettu, eli alkuperäisessä havaijitaktiikassa voidaan pysyä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Noniin pitkän kaavan kautta mentiin. Ja hyvältähän tää voitto tuntuu. Mitään kuitenkaan ei ole vielä saavutettu. Toivottavasti ei tule kisaväsymystä tule kun heti joutu pitkän kaavan kautta menemään.


Mutta hei mestari on lyöty!
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
@Skruf kiitoksia reilusta ottelusta. Nyt keskittyminen seuraavalle kierrokselle.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Maximum attack -taktiikalla lähdettiin liikkeelle ja se kannatti ainakin alkuun. Saa nähdä kestääkö pää jatkossa, kun kisa kovenee ja paineet kasvavat. Kiitokset hyvästä vastuksesta @Uimalakki !
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Kovasti koitettii pistää kampoihin, mut ennakkosuosikki piti pintansa
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Jumalauta!! Tätähän voi verrata siihen, kun Andorra pääsee MM-skaboihin. Kiitos @Rara tiukasta vastuksesta. Yllätin jopa itseni täysin.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jumalauta!! Tätähän voi verrata siihen, kun Andorra pääsee MM-skaboihin. Kiitos @Rara tiukasta vastuksesta. Yllätin jopa itseni täysin.

Aijai, jatkopaikkaa lähdettiin hakemaan ja tiukasti vännettiin aina lisä-ajan lisä-ajalle asti. Nyt ei vaan vieraskentällä fokus pysynyt ihan kasassa. Ottelun keskivaiheilla Myrsky74 pyöritteli sen verran pahasti, että omilla äijillä oli totaalisesti hukassa missä on oma maali ja missä vastustajan ja managerina sitä joutui pohtimaan, että missä helvetin jengissä on muka joku nigerialainen maalivahti.. Tässä kun olisi jengillä ja managerilla pää kestänyt, niin jatkoaika olisi saattanut olla edessä.

No tällaista tämä on välillä ja onnittelut @Myrsky74 :lle ansaitusta jatkopaikasta ja tsemppiä jatkokierroksille!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.74
  • 4.35
  • 2.36
KooKoo vs Lukko
  • 3.20
  • 4.15
  • 2.02
SaiPa vs HIFK
  • 2.66
  • 4.05
  • 2.34
Sport vs KalPa
  • 2.80
  • 4.05
  • 2.24
TPS vs Kärpät
  • 2.36
  • 4.10
  • 2.62
Tappara vs JYP
  • 1.55
  • 5.00
  • 4.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös