J
Just-Ice-Hockey
@Provider Se runkosarja sijoitus ei ole se mittari millä urheilujohto Pikkaraisen suoritusta arvioi. Fani ehkä, riippuen fanista.
Tosiaan unohdin tuon Ahon mestaruuden. Mehän ei nyt tiedetä miten Pikkaraisen ensimmäisen kauden aikana olisi känyt joten siltäkin osin vertailu on turhaa. Ja mitkä on ne kovemmat paikat missä Aho on ollut? Kyllä tuos IFK:n palli on yksi kovimmista paikoista. Niin JYP irtisanoi kahden ottelun jälkeen Dufvan niin kyllä se Aho käytännössä oli koko kauden valmentajan mestaruusvuonna.
Siis heität Grönborgin? Laitetaan sit vaikka tarjous kanssa Joel Quennevillelle myös. Babcockin olis vapaana.
Millä helvetillä urheilujohto sitten arvioi valmennusta? Onko tosiaan niin, että urheilullinen menestys ei ole IFK:ssa merkitsevää valmentajan menestystä arvioitaessa?
Ei Aho koko kautta valmentanut, eikä vetänyt päävalmentajana kesätreenejä tai saanut rakentaa omaa joukkuettaan. Kaikki syitä, miksi Pikkaraisen kanssa pitää malttaa, siis tämän palstan mukaan. Aho ja Pikkarainen nousivat päävalmentajiksi kesken kauden. Aho valmensi joukkueen mestaruuteen, Pikkarainen ei. Mistään kovemmista paikoista en tiedä. Avaa vähän, mihin viittaat.
Sinä pyysit nimeämään Pikkaraista paremman eurooppalaisen valmentajan. Minä nimesin. En missään kohtaa ole esittänyt, että Grönborg olisi IFK:n saatavilla, samoin kun en usko, että Q tai Babcock olisivat. Koita sinä nyt vaan uskoa, että niiden nimien esittäminen ei ole minun tehtäväni. Sen sijaan järkevä ihminen ymmärtää, että suomalainen valmennus osaaminen, vaikka hyvää onkin, ei ole niin ylivoimaista, että liigan alemman keskitason valmentaja pesisi koko helvetin Euroopan valmentajat. Ajattele nyt herranen aika ihan itse.