Saahan. Estää HIFK:ta hyökkäämästä laadukkaasti muuta kuin satunnaisesti. Ja kyse ei ole tosiaankaan yhden yksittäisen ottelun sisällä esiintyvästä ongelmasta.
Suhteellisen laadukasta kiekkoa olen itse katsellut kaksi erää.
Saahan. Estää HIFK:ta hyökkäämästä laadukkaasti muuta kuin satunnaisesti. Ja kyse ei ole tosiaankaan yhden yksittäisen ottelun sisällä esiintyvästä ongelmasta.
Olihan ensimmäinen erä nyt aivan kamala HIFKn puolesta. Toinen erä sitten tämän vuoden ehkä parhaimpia esityksiä ja kolmas erä on jatkunut tiiviinä.Suhteellisen laadukasta kiekkoa olen itse katsellut kaksi erää.
Nyt vajaan kaksi erää kyllä. Ensimmäinen oli roskaa jota nähty himassa liian paljon.Suhteellisen laadukasta kiekkoa olen itse katsellut kaksi erää.
Mä en käsitä, että miten joidenkin mielestä esim. Lambert ei pärjäisi playoffeissa ykkösen laidalla vaan J.Keränen on kokeneempana parempi vaihtoehto, koska "peli kovenee". Pelaako esim. Ilves pehmeästi nyt maalinedustan tai kaksinkamppailu tilanteet? Tietysti näille superjunnuille olisi pitänyt saada +20 liigapeliä, jotta kehitys ja pakolliset junnu virheet olisi saat karsittua vähemmäksi ja nähty riittääkö taso liiga vauhtiin oikeasti.
Jos nyt tämä oikeasti pitää paikkaansa, niin kyseessähän on 3-4 tappioon päättyneen HIFK-Tappara ottelun aikana sattunut episodi.
Käsittääkseeni Iikka ei ensimmäisen erän jälkeen pelannut ottelussa. Tämän jälkeenhän Iikka on poppareille siirtynyt.
Eikä pelkästään kaukalossa, vaan haastatteluissakin antaa jatkuvasti hyvää viiltelyä vastustajaleiriin. IFK:n näköinen valmentaja sanon minä!Pakko kehua nyt itsekkin ja vetää sanoja takaisin tästä juntista. Pikkarainen kyykyttää aika kovalla prossalla näitä kärkijengejä ja niiden valmentajia. Hienoa!
Eikä pelkästään kaukalossa, vaan haastatteluissakin antaa jatkuvasti hyvää viiltelyä vastustajaleiriin. IFK:n näköinen valmentaja sanon minä!
Itse olen kyllä sitä mieltä, että kun nyt on parissa ottelussa tehty hyvä tulos, niin huomenna voisi Nordiksen illassa tutista ja tötistä ihan huolella silläkin uhalla, että menee överiksi ja Näädät korjaa pisteet. Pelillisesti Kärpät on pidetty tällä kaudella hyvin pihdeissä, joten nyt vaan verta ja sirkushuveja kansalle! Tyrväinen ja Åsten irti!Nyt kannattaa kuitenkin laittaa asia perspektiiviin - Jokinen huitoi mailallaan Ahosta käsille ja toivotaan, että mitään loukkaantumista ei tullut. Huomenna on alusta alkaen keskityttävä pelaamiseen ja välttää ylireagointia. Varsinkin kun asiaan on viitattu julkisesti.
Pakko kehua nyt itsekkin ja vetää sanoja takaisin tästä juntista. Pikkarainen kyykyttää aika kovalla prossalla näitä kärkijengejä ja niiden valmentajia. Hienoa!
Itse olen kyllä sitä mieltä, että kun nyt on parissa ottelussa tehty hyvä tulos, niin huomenna voisi Nordiksen illassa tutista ja tötistä ihan huolella silläkin uhalla, että menee överiksi ja Näädät korjaa pisteet. Pelillisesti Kärpät on pidetty tällä kaudella hyvin pihdeissä, joten nyt vaan verta ja sirkushuveja kansalle! Tyrväinen ja Åsten irti!
IHANA mies. Vakavalla naamalla toivotti Jokisen jussinkin huomiseen matsiin mukaan, vaikka maila vähän heiluikin..
JUSSI
TERVETULOA
STADIIN
Tässä olisi hyvä paikka laittaa huomisen Kaleva lehden etusivu uusiksi
JUSSI
TERVETULOA
STADIIN
samanlailla kuin aikoinaan toimittiin Tuukka Mäntylän kanssa. Silloin laitettiin Aamulehteen terveiset
Sen illan ja matsin odotuksen kyllä muistaa. Lädä antoi sitten hallille sen mitä tilattiin.
Miten mä muistan sen illan ja kuitin suht nolona tapauksena. Toki riippuu paljon mitä odotti.