Itse mietein, milloin viimeksi Ässissä on joku tehnyt hattutempun kahdessa pelissä peräkkäin? Java?
Koska Liigassa ylipäätään?
Itse mietein, milloin viimeksi Ässissä on joku tehnyt hattutempun kahdessa pelissä peräkkäin? Java?
Samaa juuri mietin. Kova suoritus kyllä! Näitä iltoja vaan lisää.Koska Liigassa ylipäätään?
Ässissä ja liigassa muutenkin on aika harvoin tehty hattutemppuja. Ei mulle tule edes mieleen kuka on viimeksi tehnyt hattutempun Ässissä. Sekin varmaan menee Kärjelle.
Ei mene. Eilinen oli Kärjen uran ensimmäinen hattutemppu, ja hauska että toinen tuli heti perään
Edellinen hattutempun tekijä lienee Zabo. Vai itse asiassa tekiköhän Elo?
Eilen Kärki kuului haastattelussa sanovan että edellinen hattutemppunsa oli 2 tai kolme vuotta sitten.Ei mene. Eilinen oli Kärjen uran ensimmäinen hattutemppu, ja hauska että toinen tuli heti perään
Kärki teki hattutempun 28.11.2015 Ässät-Kookoo pelissä.Ei mene. Eilinen oli Kärjen uran ensimmäinen hattutemppu, ja hauska että toinen tuli heti perään
Kaudella 15-16 Kärki teki hatun KooKoota vastaan.Ei mene. Eilinen oli Kärjen uran ensimmäinen hattutemppu, ja hauska että toinen tuli heti perään
Kultapotta siirtyi Kärjelle, joka nousi paitsi liigan maalintekijöiden kärkeen yhdessä Malten kanssa niin pistepörssin top kymppiin.Kärjen liike on kankeaa, mutta veto on huikea ja nämä onnistumiset tuli kyllä hyvään paikkaan. Menikö muuten joukkueen pistepörssiykköseksi?
Jos saisi vielä liikkeen kuntoon niin pääsisi tulevaisuudessa hakemaan isompia rahoja ulkomailta. Mutta sen liikkeen täytyy parantua ensin.
Täytyy muistaa että Kärjeltä on lonkkaa leikattu kun kyseessä on rakenteellinen vika ollut. Voipi olla että ei saa liikettään koskaan paljoa paremmaksi.Onhan toi heikko liike nyt vain täysin väärän treenauksen / haluttomuuden syy. Kyllä tuon tason pelaaja saisi oikealla treenin painotuksella kehitystä tuohonkin osa-alueeseen. Edelleen näen paljon samaa Patrik Laineen kanssa. Molemmat hyvin kulmikkaita ja hitaan puoleisia, mutta kun se jyvä löytyy, niin alkaa hyökkäyspäässä tapahtua. Japille hieman lisää liikettä, niin alkaa isommat liigat kiinnostua.
Toi liigan sivuilta löytyvä knoppitieto olikin mielenkiintoinen. Edelliset kaksi peräkkäistä hattutemppua teki Kai Nurminen 1994. Ja jälkimmäisen päivämäärä sattui olemaan sama päivä, jolloin Kärki syntyi :)
Ja Kärki on liigahistorian ensimmäinen joka tekee 3 maalia peräkkäisinä päivinä.Toi liigan sivuilta löytyvä knoppitieto olikin mielenkiintoinen. Edelliset kaksi peräkkäistä hattutemppua teki Kai Nurminen 1994. Ja jälkimmäisen päivämäärä sattui olemaan sama päivä, jolloin Kärki syntyi :)