JanJ kirjoitti:
Sinä ja muutama muu tapparakirjoittaja toivotte, että Uusikartano on loukkaantunut sen verran vakavasti ettei pysty pelaamaan. Rautakorven reilu henki on vallannut teidätkin. Varo ettei pipos pala.
Itse toivon, että Uusikartano ei ole loukkaantunut pahasti, ja että hän pystyisi pelaamaan mahdollisimman pian. Toivon että sinä hoidat sen perseennäyttämisen Muukkoselle.
Sinä väität minun toivovan jotain mitä juuri sanon etten toivo. Mielestäni jokainen loukkaantuminen oli vahinko enemmän tai vähemmän on valitettavaa.
Jos olet itse pelannut joskus jääkiekkoa(mitä kommenttiesi perusteella vakaasti epäilen) tiedät että joskus sattuu loukkaantumisia ilman virheitä tai hyvin pienistäkin virheistä. Kukaan ei sellaista toivo(ainakaan kukaan terve ihminen), mutta niitä silti sattuu. En itse ja harvoin muutenkaan pelaajat sellaisesta kaunaa kantavat.
Se mikä vain särähti korvaan oli että Muukkonen painotti rangaistusta antaessaan pelaajan vointia ja lääkärin lausuntoa, kun rangaistus pitäisi tulla kuitenkin teosta.
Tällä logiikalla jos pelaaja x kamppaa pelaajan y nurin ja pelaaja y liukuu laitaan ja loukkaantuu, niin tästä tulee pelikieltoa. Pelikiellon vain määrittää loukkaantumisen vakavuus. Ja taas vastaavasti jos pelaaja x vetää vastapalloon nyrkeillä pelaajaa z päähän ja z ei loukkaannu, niin jälkiseuraamuksia ei tule.
Jos joku tälläistä linjaa kannattaa, niin siitä vaan. Itse en.