Todella kovan luokan ammattilainen silloin kun homma sitä eniten vaatii. Nyt ei ole hölmöilyyn varaa ja niistä Jarkko Ruutu osaa pysyä erossa.
Olen seurannut sivusta koko kauden ajan tätä Ruutukeskustua ja nyt alkaa olla jo koomista luettavaa. Kauden puolivälissä
joka ikinen oli sitä mieltä että Ruutu on täysi apina ja turhake (kyykkäysten jälkeen). Noita luettuani ei olisi mitenkään voinut uskoa, että kukaan kehtaa kehua Ruutua loppukaudelta vaikka tekisi miten paljon hyvää duunia ja voittaisi pistepörssin siinä ohessa. Noh, niin te tuuliviirit sitten olette yhtäkkiä
joka ikinen sitä mieltä että Ruutu onkin kova pelaaja. Voi jessus sentään, päättäkää nyt jo. Sama kaveri se on edelleenkin.
Ja tuohon kommenttiisi. Ruutu ei todellakaan osaa pysyä hölmöilyistä poissa tiukan paikan tullen. Tämä on nähty niin monta kertaa, että en ymmärrä miten joku voi väittää jotakin muuta, ainiin, tekihän se maalin IFK:ta vastaan joten sen on nyt pakko olla pirun kova ammattilainen joka ei tee virheitä.
Ruutu on poikkeuksellisen vähän ammattilaisen oloinen, mutta on silti hyvä pelaaja. Vähintäänkin riskialtis pelaaja silti kovan(kin) paikan tullen. Siitä ei pääse yhtään mihinkään.
Ei kukaan tässä liigassa vastaile samalla tavalla kysymyksiin kuin Jakke. "Ifk joukkue vain muiden joukossa, ei mitään kummosempaa" etc..
Kerro mulle pelaaja joka EI vastaile kysymyksiin tuolla tavalla. Noita kommentteja tulee joka pelaajalta vuorotellen ja nyt kun itse Jarkko Ruutu sanoo näin, niin se on täysin ainutlaatuista ja poikkeuksellista. Huh, pls.