Voi helvetin vittu taas. Miksi piti olla juuri Lehkonen. Minua kyllä vähän alkaa vituttaa tämä tyyli, kun näitä junnuja pitää ajella kylmäksi. Viime kaudellahan Sihvonen(?) ajoi Barkovin kylmäksi. Onko kellään tietoa miten Artturille kävi? Toivottavasti lähti vain vähän ilmat pihalle tai ainakin paranee pikaisesti.
Sitten siihen itse taklaukseen. Eihän se oikeasti niin paha ollut kuin täällä itketään. Lehkonen saa sinällään ottaa vähän omaan piikkiinsäkin, että hiimailee aivan katsomatta eteensä. Ja minä nyt katson yleensäkin tilannetta aikalailla värilasien läpi KalPan puolelta. Täysin turha taklaus, kuten aika moni on täällä jo kirjoittanutkin, se kuitenkin oli. No oppia ikä kaikki ja Lehkoselle hyvä muistutus, että jos näitä kilipäisiä koohottajia pyyhältää kaukalossa niin pitää osata vähän olla varuillaan.
Kyllä Rudia pitää seuraavan kerran kohdatessa tästä myös ehdottomasti kouluttaa. Ihan sama kuka tekee, mutta ihan rehdisti turpaan sitten. Niin se kuuluu hoitaa. Ei mitään polvitaklauksia tai päähän ajoja, eikä mitään selkäpuolelta hakkaamisia. Edestäpäin pillistä kiinni ja sanoa hellästi: "Nyt sä otat turpaas, se on sitten sun asias pistätkö hanttiin". Ja sit mä heräsin... Sehän on meidän KalPa. Pahin kosto mitä voidaan tehdä on, että pyöritään viisi minuuttia Jokerimaalin takana.
Jarkko Ruutua vastaan minulla ei mitään ole. Hienon uran on luonut omalla tyylillään. Saisi jättää ainakin tahalliset telomiset väliin, mutta hämmentämistä minun puolestani jatkakoon.