Kirjoittelija
Jäsen
Millä koulutuksella nämä katseanalyysit teet?
Itse osaan tulkita tuon Ruudun katseen peruskoulupohjalta. Ei ole kovin vaativaa oikeasti. Veikkaan, että pelkkä ala-astekin riittäisi.
Itse osaan tulkita tuon Ruudun katseen peruskoulupohjalta. Ei ole kovin vaativaa oikeasti. Veikkaan, että pelkkä ala-astekin riittäisi.
Onneksi liigan kurinpitoelimillä on hiukan parempi koulutus jolla arvioida noita.
Aika pitkä pitää käsivarren olla, jos neljä riittää Ruutu - Lehkonen -tapauksessa.
Onneksi liigan kurinpitoelimillä on hiukan parempi koulutus jolla arvioida noita.
No minkä säännön mukaan sinä olisit tuota tuomitsemassa? Estämisen tunnusmerkit siinä kai lähimmäksi täyttyy, mutta siitä ei SM-liigan säännöillä ilmeisesti voi edes ajaa ulos, joten miten siitä saisi pelikieltoa? Itse taklauksesta en ainakaan itse löydä muuta väärää kuin korkeintaan sen että se tulee hieman liian myöhään, jolloin se olisi estämistä. Ihan mielenkiinnosta siis kyselen että onko tästä teknisesti mahdollista antaa pelikieltoa, jos Ville Niemisestä tuli joustamattomien sääntöjen uhri tuomarin kanssa törmäilyssä niin ne samat säännöt voi jälleen tehdä sen että tästä taklauksesta ei edes teknisesti olisi pitänyt voida antaa ulosajoa pelissä. Taklaus on siis hieman myöhässä mutta ei kuitenkaan niin että se olisi pelitilanteen ulkopuolinen tapahtuma. Lehkosella oli kiekko joka tapauksessa n vajaa sekunti ennen osumaa.
Aika pitkää päivää Liusjärvi tekee jos se tuomio Jarkon taklauksesta tosiaan meinaa vielä tänään tulla.
Murmeli kirjoitti: Näytä viesti
Aika pitkä pitää käsivarren olla, jos neljä riittää Ruutu - Lehkonen -tapauksessa.
Liusjärven kannattaa katsoa tätä. Taklaus näyttää tulevan ajoissa, vai mitä?
Minusta on paljon hauskempaa, että Jokereiden kannattaja haluaa Jokereiden pelaajan kaukalossa tapahtunutta sikailua koskevassa ketjussa keskustella siitä, kuinka kerrankin jonkun muun joukkueen kuin Jokereiden kannattaja on riehunut katsomossa.Hauskaa kun Ruutu taklaa vähän myöhässä, kuten muutkin pelaajat niin monta kertaa aiemmin, niin hirveä haloo. Ei todellakaan törkeimmästä päästä, turha toki.
Samaan aikaan toisaalla joku fani lyö vaksia kyynärpäällä ja missään ei kansanedustajat kommentoi. Jos jokerikannattaja olisi lyönyt, niin kirjoitettaisiinkohan sitten ja kommentoisivatko kansanedustajat?
Olen kanssasi täysin samaa mieltä, sen näki ihan peliä katsomallakin. Mutta kerro mulle miten sen näkee Ruudun katseesta ja millaisen koulutuksen olet saanut katseanalyyseja tehdäksesi.Aika urpo ja sinisilmäinen täytyy olla, jos kuvittelee tuon myöhäisen pommin olevan puhdas sattuma.
Näköjään koko ilta menee Liusjärvellä.
Jokerifaneille tuo on "ehkä hieman myöhässä" tai "puhdas taklaus"
Olen kanssasi täysin samaa mieltä, sen näki ihan peliä katsomallakin. Mutta kerro mulle miten sen näkee Ruudun katseesta ja millaisen koulutuksen olet saanut katseanalyyseja tehdäksesi.
Eikun se on teknisesti puhdas.
Jokerifaneille tämä on "ehkä hieman myöhässä" tai "puhdas taklaus"
No, voit vaikka miettiä, oliko Lehkonen esimerkiksi puolustuskyvytön tuossa tilanteessa? Kiekosta luopuminen oli jo tapahtunut hyvissä ajoin. Naurettavia puolusteluja nämä lauseet "taklaus oli ehkä hieman myöhässä.."
Ehkä hieman myöhässä, mutta teknisesti puhdas. Juuri näin.
Olen tyytyväinen kun sain vahvistuksen epäilylleni siitä, että kirjoitat pelkkää puutaheinää ja mitä sylki suuhun tuo. Aina ei voi olla íhan satavarma, siksi kannattaa kysyä.Vai oletko nyt tyytyväinen!?
Löytyykös palstalta juristeja? Opetetaanko oikiksessa katseiden tulkintaa?
Miten tulkitaan kohtuuttoman kova peli ja millaisissa tapauksissa sitä case-bookissa opastetaan sovellettavan?Tuohon sääntökohtaan sen verran että tuon olisin itse varmaan tuominnut kohdalla "Kohtuuttoman kova peli" mutta tuomarit tuota tuntuvat välttelevän.
Jarkko Ruudun kusipäinen ilme hänen katsoessaan jäässä makaavaa Lehtosta saa minut toivomaan, että joku lopettaisi hänen uransa vielä tänä keväänä. Jos ei muuten, niin Jurcinan lämäri voisi osua keskelle naamaa!
Mikä siitä ilmeestä tekee kusipäisen? Oletko kenties suorittanut sosiaalisen kognition, emootioiden ja sosiaalisen toimintakyvyn opinmäärän psykologian laitoksella?