Jari Porttila teki sen taas...

  • 683 361
  • 1 741

scholl

Jäsen
Stevie kirjoitti:
Seuraavaksi odotellaan Porttilan juttua Summanen-Kummola -episodista ellein Saukkonen kerkiä ensin..

Itse odottelen Jatkoajan nettikaupan Jari Porttila t-paitoja. Tosin niiden pitää olla huomattavasti tylympää kuin IFK:n säälittävät Zeta ja Ihmiskuula t-paidat.

Sellainen
Jari Porttila
15.11.2005
Cannes
teksti vain rinnuksiin.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
scholl kirjoitti:
Itse odottelen Jatkoajan nettikaupan Jari Porttila t-paitoja. Tosin niiden pitää olla huomattavasti tylympää kuin IFK:n säälittävät Zeta ja Ihmiskuula t-paidat.

Sellainen
Jari Porttila
15.11.2005
Cannes
teksti vain rinnuksiin.

Itse haluaisin Sporden kuvan eteen ja siihen teksti, Jari Porttila on tour. Taakse pistetään sitten kaikki tämän kummituksen koluamat mestat, päivämäärien kera.
 

scholl

Jäsen
Tässähän on nyt mitä ilmeisemmin käynyt niin, että MTV3:ssa kitistään nykyään liikaa, kun on yt-neuvottelut jne., joten Sporde on ilmiselvästi vittuuntunut luksuksen puutteeseen. Samaan aikaan on Kurki-baarissa olleet toimittajat kertoneet Susanna Päivärinnan kehuneen sapattivuottaan Italiassa. Ekonomi-lehteä lukevat asiantuntijatkin ovat huomanneet Päivärinta-kolumneja siellä ja ovat myöskin maininneet asiasta Spordelle. Siinä vaiheessa mies on rynnännyt Pekka Karhuvaaran juttusille:

Sporde: "Pekka hei, formulakauden alkuun on enää 258 päivää, alppihiihtokausi alkaa, Kalle Palander asuu Monacossa, Mika on suositumpi kuin koskaan ja asuu Monacossa ja talviolympialaiset on melkein Monacossa. Anna mulle rahaa, mun pitää muuttaa Monacoon?"

Karhuvaara: "Siis ei se onnistu. Oota mul on tässä toi Optio (15.9). Joo kuuntele mitä tässä sanotaan: "Vaihtoehtoisia muuttotapoja on kaksi:
- Ensimmäinen on se, että ulkomaalainen henkilö tulee Monacoon töihin. Työn on kuitenkin oltava sen verran erikoista ja erityisosaamista vaativaa, että sellaista asiantuntemusta ei ole vapaasti saatavilla Monacossa. Viranomaiset haluavat pitää työttömyyden nollassa.
-Vaihtoehto numero 2 on rikkaamman miehen reitti. Siinä ei maahanmuuttajalta vaadita työpaikkaa. Siinä vain muuttaja joutuu hakemaan joltain pankilta todistuksen siitä, että hänellä on riittävästi rahaa voidakseen elää Monacossa seuraavien 12 kk ajan. De Silvestre sanoo, että riittävä summa on tavallisesti puoli miljoonaa euroa."
Jari, sä tiedät, ettet sä täytä mitään ehtoja."

Porttila: "Hei camoon, et sä näe, mikä mahdollisuus tää on meille mediana. Saadaan näkyvyyttä koko Euroopassa. Anna mulle se puol miljoonaa."

Karhuvaara: "Nyt on yt-neuvottelut. Ei voida nyt elvistellä kunnolla. Pitää venaa pari vuotta ennenkuin voi panna haisee."

Porttila: "no mä muutan siksi ajaksi Cannesiin. Hommaa mulle hyvä kämppä sieltä ja kaikkee sä tiedät."

Karhuvaara: "no kyl mä voin sen sulle diilaa"

Loppu on sitten historiaa. EU maanviljelytukiaisista on MOT konsanaan kaivamassa jokaista murua kovalla asenteella. Jopa Heleniuksesta ilmestyy kirja. Sen sijaan Spordesta ei saada totuutta edes Michael Mooren kaivamana esiin. No ensi viikolla hänen seikkailunsa jatkuvat...
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
scholl kirjoitti:
Itse odottelen Jatkoajan nettikaupan Jari Porttila t-paitoja. Tosin niiden pitää olla huomattavasti tylympää kuin IFK:n säälittävät Zeta ja Ihmiskuula t-paidat.

Sellainen
Jari Porttila
15.11.2005
Cannes
teksti vain rinnuksiin.

Satun tietämään, että FutisForumillahan porukka järjesteli jotain sportsa paitoja, mutta en tiedä onko se hanke edennyt. Paitaan olisi tullut sportsan mustavalkoinen naama ja teksti "visionääri ja taitava sanankäyttäjä". Toinen vaihtoehto oli "what you think the next happen now?"
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hyvä idea!

Musta T-paita jossa selässä "Jari Porttila World Dominance Tour 2005-2006" jarin naamalla varustettuna.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS

Liitteet

  • jari9md.jpg
    jari9md.jpg
    35,8 KB · kertaa luettu: 1 362

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sporttilasta on näköjään tullut tyypillinen suomalainen expatriaatti, vai miksi tuota nyt kutsuisi, kun Cannesiin muuttonsa jälkeen kommentoi taas Maikkarin tekstikanavalla otsikolla "Missä on Suomi?"
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitos Jari, sinä Cannesin apostoli, oikaisit mielessäni olleen pahansuovan ajatuksen Ruotsalaisista urheilijoista. Siis minä vähemmillä järjenlahjoilla varustettu tyyppi elin pitkään siinä uskossa, että nämä naapurimaan urheilijanuorukaiset muuttivat Monacoon veroja pakoon, nöyrin anteeksipyyntöni heille. Jari sen kertoi, siellä on lämmintä talvellakin, jopa +20 celsius-astetta, miten en tuota itse huomannut, tyhmä minä!
Kiitos Jari myös Suomen yleisurheilijoiden puolesta, siis sinä suuressa viisaudessasi huomasit, että siellä on talvella paremmat harjoittelumahdollisuudet kuin täällä kylmässä Suomessa. Olet tehnyt suuren oivalluksen, enää ei Evilän ja kumppaneiden tarvitse venyttää harjoitusloikkia jäiseltä vaihdinottoradalta valmentajan kasaamaan lumikinokseen.
Tiedätkö Jari, olen varma, että tulevaisuudessa Helsingin kunniakkaan Olympiastadioinin edessä on sinun patsaasi, siinä Paavo Nurmen patsaan vieressä, tasapainoitatte hyvin toisianne, Paavo ei paljon puhunut ja sinä senkin edestä.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Lisäalueen mies kirjoitti:
Tiedätkö Jari, olen varma, että tulevaisuudessa Helsingin kunniakkaan Olympiastadioinin edessä on sinun patsaasi, siinä Paavo Nurmen patsaan vieressä, tasapainoitatte hyvin toisianne, Paavo ei paljon puhunut ja sinä senkin edestä.

Heh, sehän olisi hieno ja varmasti suomalaista identiteettiä kohottava monumentti. Asettelunhan voisi hoitaa siten, että Sporde läähättää pari metriä Paavon perässä sanelin kädessä ja hionnut ruutupaita päällä ("Paavo hei, paaaavooo.. saisko... puuh.. kommentin... mitä siinä königsbergin vitosella... lääh... oikeen tapahtu?)
 

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
Uusimmassa kolumnissaan Suuri Visionääri pohtii kysymystä "Missä on Suomi?".

"Erityisesti heittäjille ja hyppääjille olosuhteet olisivat lähes ihanteelliset: lämpötila nousee päivällä 20 asteeseen, kentät ovat tyhjillään, lihashuoltoa saa kenttien yhteydessä, eikä eläminen ole juurikaan erilaista kuin Suomessa."
Sporde tietää maailmanmatkaajana.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Lainaus MTV3 kolumnista:

"Mitä voimme siis päätellä siitä, että Dennis salasi asian jopa Kimiltä?"

Kyseessä on siis suuren luokan salaliitto, jossa taas on käytetty pelinappulana viattomia suomalaisia. Mitä sanoo tähän Keke? Odotamme Jarin jatkokommentteja suut auki ja hengittämättä.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
archieG kirjoitti:
Lainaus MTV3 kolumnista:

"Mitä voimme siis päätellä siitä, että Dennis salasi asian jopa Kimiltä?"

Kyseessä on siis suuren luokan salaliitto, jossa taas on käytetty pelinappulana viattomia suomalaisia. Mitä sanoo tähän Keke? Odotamme Jarin jatkokommentteja suut auki ja hengittämättä.

Mestarin kynä on ollut vähän tylsä viime aikoina, mutta nämä pari edellistä on taas nostanut tasoa huomattavasti!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
archieG kirjoitti:
Lainaus MTV3 kolumnista:

"Mitä voimme siis päätellä siitä, että Dennis salasi asian jopa Kimiltä?"

Kyseessä on siis suuren luokan salaliitto, jossa taas on käytetty pelinappulana viattomia suomalaisia. Mitä sanoo tähän Keke? Odotamme Jarin jatkokommentteja suut auki ja hengittämättä.

Eikö Porttilalle ole tällä(kään) kertaa kukaan tunnustanut silmiin katsoen, ilmeenkään värähtämättä, mitään. Bisnes on bisnes ja Mooses on Mooses, Jari hyvä. Ei Räikkönen varmaan ilman ajopaikkaa jää. Ei hän sentään mikään Mika Salo ole jolla oli joka vuosi pöydällä huipputallien sopimuspapereita allekirjoitusta vailla, joista hän sitten valitsi Arrowsin.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Pitää myös muistaa, että saihan tämä Ajatusten Torino ujutettua myös Nico Rosbergin yllätysmahdollisuuden tähänkin kolumniin. Onneksi Nico on niin äijä, että ajaa vaikka ladalla podiumille.
 

Veijari

Jäsen
Naureskelin viime viikolla kun lueskelin Silmäpussin tekstiä, jossa hän oli aivan varma, että Janne Ahonen voittaa viikonlopun kisan Engelbergissä. Perusti väitteensä lähinnä sille, että kisaa ennen Janne pääsee harjoittelemaan kotimäkeensä. Mitäköhän ne muut mäkimiehet sitten kisojen välissä tekevät?

Mahtaako se Sporttila itsekin uskoa noihin juttuihinsa ja lyö talvilomarahoista vetoa varmojen tietojensa puolesta?

Spurttilan tekstejä ei voi ottaa mitenkään tosissaan vaan niitä on pakko lukea ja kuunnella huumorinhakuisesti. Minkä vitun takia se saa suoltaa tuota tekstiään maikkarin joka tuutista, netistä, tulosruudusta jne?
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Porttilaan(kin) sopisi hyvin tämä kysymys: Millain joku voi olla noin paska ilman lahjuksia? Ja miten joku noin paska toimittaja saa noin paljon näkyvyyttä ilman lahjuksia? Miettikääpä sitä.
 

scholl

Jäsen
Lugu kirjoitti:
Porttilaan(kin) sopisi hyvin tämä kysymys: Millain joku voi olla noin paska ilman lahjuksia? Ja miten joku noin paska toimittaja saa noin paljon näkyvyyttä ilman lahjuksia? Miettikääpä sitä.

Kai se on kanavissa se vika. Porttilalla tuskin olisi varaa maksaa lahjuksia, millä edesauttaisi pääsyään ruutuun. Hän taitaa vaan olla toimitusten pomojen jonkinlainen saunakaveri tai vastaava, joten on aika sama mitä hän tekee ja Maikkari silti sen soopan ostaa freelancer-spordelta.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
scholl kirjoitti:
Kai se on kanavissa se vika. Porttilalla tuskin olisi varaa maksaa lahjuksia, millä edesauttaisi pääsyään ruutuun. Hän taitaa vaan olla toimitusten pomojen jonkinlainen saunakaveri tai vastaava, joten on aika sama mitä hän tekee ja Maikkari silti sen soopan ostaa freelancer-spordelta.

Spordehan nimenomaan on itse se pomo. Ainakin jossain väitettiin, että hän olisi mtv3:sen urheilutoimituksen pomo. Sporde on kyllä kaikenlaisen keplottelun kuningas, kirjoitelkoon sitten minkälaisia kolumneja tahansa.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Ei, ei, ei. Olette nyt käsittäneet väärin.

Sporttila on kivenkova urheilutoimittaja, joka tietää mistä narusta vedetään. Urheilutietämyksellä ei ole miestä siunattu mutta silkalla bisnesjärjellä kylläkin. Olen aivan varma siitä, että mies tunkee tahallaan noita "satun tietämään"-onelinereita teksteihinsä vain kasvattaakseen imagoaan taukkina jolla on käynyt hirveä hillo kun on päässyt näin isoihin ympyröihin. Se on saanut jo ainakin kaksi suurta suomalaista keskustelupalstaa (soccernet ja jatkoaika) ravaamaan päivittäin maikkarin urheilusivuilla katsomassa, josko Spordelta olisi tullut uutta hengentuotosta ulos. Mikä olisi parempi tapa tuoda näkyvyyttä mainostajille. Ja kun maikkarilla katsellaan kävijämääriä niin Spordehan se siellä keikkuu kauhealla kävijämäärällä kärkipäässä vaikka suurin osa lukijoista käy sivulla vain toteamassa millainen pelle mies on.

Eli käytännössä Sporde ja maikkari on kusettanut meitä kaikkia ja kunnolla. Tuuria tai ei mutta maikkarilla tämä mies on ja pysyy
 
Troy kirjoitti:
Maikkarin toimitus

Tuolla näkyy, että Porttila on vain ja ainoastaan rivitoimittaja.

Näin tosiaan näyttäisi nykyään olevan - ainakin "virallisesti". Porttilahan on aiemmin ollut vuosikausia urheilutoimituksen esimies ja vaikea uskoa, että hänet olisi noin vain alennettu rivitoimittajaksi. Kyllä tuossa Porttilan rooli on edelleen suurempi kuin mitä titteleitä katsoessa näyttäisi.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
tilliliha kirjoitti:
Ei, ei, ei. Olette nyt käsittäneet väärin.

Sporttila on kivenkova urheilutoimittaja, joka tietää mistä narusta vedetään. Urheilutietämyksellä ei ole miestä siunattu mutta silkalla bisnesjärjellä kylläkin. Olen aivan varma siitä, että mies tunkee tahallaan noita "satun tietämään"-onelinereita teksteihinsä vain kasvattaakseen imagoaan taukkina jolla on käynyt hirveä hillo kun on päässyt näin isoihin ympyröihin.

Juuri näin. Sportza pärjäisi takuulla politiikassa ja ties vaikka mies olisi ihan ministeritasoa, jos olisi aikanaan politiikan valinnut. Siitä olen tosin erimieltä, että Spordella olisi käynyt hirveä munkki. Taitoa se on. Tietysti Sporttila on varmasti ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta on silti mestarin taitojen vähättelyä käyttää sanaa tuuri ja Jari Porttilan urakehitys samassa lauseessa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Porttila ei ole Maikkarin omaa väkeä vaan puhtaasti freelancer-pohjalta.

Näin kertoi asian Heidi Suomi kun sitä kerran kysyin häneltä.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Daespoo kirjoitti:
Porttila ei ole Maikkarin omaa väkeä vaan puhtaasti freelancer-pohjalta.

Näin kertoi asian Heidi Suomi kun sitä kerran kysyin häneltä.

Meinasin jo uskoa, mutta muutin mieleni jostain syystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös