Mikä tuossa nyt on se valtava ongelma, jos Santalan tilalla onkin Niemi? Diggaan Tommista kyllä, mutta se on 37v pelaaja, joka ei koskaan ollut tunnettu nopeudestaan ja on pelannut viimeiset about kymmenen vuotta hitaassa Sveitsin Liigassa. Ei se ole mikään sateentekijä enää, vaikka varmaan kakkosyyveetä pyörittäisikin vanhasta muistista kelvollisesti. Mahtuu mun Jokereihin tottakai, mutta mä en ihan oikeasti osaa sanoa olisiko millainen upgrade Niemeen verrattuna.Regin - X - Santala - Wirtanen - Niemi - (Pihlström - O'Neill - Mäki)
Tuo on kuitenkin ykkösmaalivahdin jälkeen ylivoimaisesti joukkueen tärkein asia, joten jos pitää säästää, se pitäisi tehdä ihan jossain muualla.
Muutenkin täällä on käynyt joku lumipalloefekti Niemen dissaamisen kanssa. Ei pelannut hyvää kautta joo, mutta eipä pelannut Reginin kentän ulkopuolelta kukaan muukaan. 20 pojoa lähtökohtaisesti kolmossentterille on aivan ok lukema ja mä ainakin näin siellä välissä valonpilkahduksiakin. Etenkin runkkarin lopussa.
Lukumääräisesti olisi varmaan kiva olla reserviä, mutta sellaista jengiä ei ole ikinä varaa kuitenkaan kasata, joka kestäisi kahden sentterin loukkaantumisen. Sama mennä viidellä ja laittaa sormet ristiin. Kyllä Kurria varmaan voi joistain asioista arvostellakin, mutta jotenkin väkinäiseltä on tuntunut jo pitkään tää sama helvetin levy joka pyörii nykyään kaikissa ketjuissa. Lukukelvoton meinaa olla koko alue.