Kurri on tosiaan tähän mennessä hoitanut hommansa kiitettävällä tasolla. Olen kuitenkin sitä mieltä, että Walteria voi kyllä jo tässä vaiheessa kutsua flopiksi. Se ei mun mielestä pelasta Walteria floppi-statukselta, että kyseessä on joukkuetta vahvistava pelaaja. Walteria hankkiessa oltiin kuitenkin siinä tilanteessa, että keskitason Liiga-sentteri olisi ollut meidän sentteriosastolle vahvistus. Itse olen kaikkien muiden palstalaisten tapaan pyrkinyt "antamaan Walterille mahdollisuuden", mutta tähän mennessä lähes kukaan ei ole pystynyt näkemään miehen otteissa oikeastaan mitään kehuttavaa hyvien aloitustaitojen lisäksi (en nyt laske tähän näitä "se on antanu pari ihan ovelaa syöttöä"-viestejä). En usko, että esim. Antti Kerälä olisi pelannut meillä yhtään sen huonommin kuin #8 Walteraal.Kurri on kyllä hoitanut leiviskänsä miehekkäästi. Hankinnat ovat kaikki onnistuneet ja vahvistaneet joukkuetta ja juuri niille pelipaikoille missä sitä tarvetta on ollut. Yhtään floppia ei ole vielä Jarilta tullut. Vaikka Walter ei mikään sateentekijä olekaan, niin todellakin vahvistaa joukkuetta.
Kurri on toistaiseksi reagoinut ihan kelvollisesti, mutta tulee kyllä heti mieleen, että katastrofin välttämiseksi Hjallis ja kumppanit ovat avanneet ne kukkaron nyörit. Keklun aikanan nyt tuloksista päätellen Hjallis ei nyt ihan hirveästi ollut valmis laittamaan joukkueesseen lisää rahaa.
Voipi myös olla, että tämä ei ollut vielä viimeinen siirto tämän kauden osalta.
No ei varmaankaan, ja sehän se tässä Jokereiden kannalta huonoin asia onkin. Mä en näe tässä Kurrin stiga-ukkoilussa mitään eroa sir.Masan ja sir.Penan toimintaan. Ostetaan mitä nyt vapaana sattuu olemaan.
Joo, mulla on kyllä luottoa siihen, että Ramstedt on hyvässä tikissä ja pääkin kestää tiukassa paikassa. On kyllä mielenkiintoista nähdä Ramun pelaavan torstaina!
Noh Cobol :) Mites tuo asia tähän liittyy?
IFK on hakenut sentteriä jo marraskuun alusta lähtien, ja sai lopulta napattua parhaan mahdollisen vaihtoehdon (taitava, oma jätkä, pitkä soppari jne.)
Mä en näe tässä Kurrin stiga-ukkoilussa mitään eroa sir.Masan ja sir.Penan toimintaan. Ostetaan mitä nyt vapaana sattuu olemaan, ja vaikka ne olisivatkin hyviä pelimiehiä (kuten Littlekin varmaan on), niin punaista lankaa on hyvin vaikea toiminnasta löytää nyt.
IFK on hakenut sentteriä jo marraskuun alusta lähtien, ja sai lopulta napattua parhaan mahdollisen vaihtoehdon (taitava, oma jätkä, pitkä soppari jne.)
Kyllä Kekullakin hilloa oli käytössä, mutta kaikki hankinnat eivät vain onnistuneet ja epäonneakain oli mm. Winchester joka oli kova sainaus viimehetkellä, mutta valitettavasti loukkaantui pian. Myös Bume menetteli, mutta Lupa floppasi, oliko vielä muita ?
No ei varmaankaan, ja sehän se tässä Jokereiden kannalta huonoin asia onkin. Mä en näe tässä Kurrin stiga-ukkoilussa mitään eroa sir.Masan ja sir.Penan toimintaan. Ostetaan mitä nyt vapaana sattuu olemaan, ja vaikka ne olisivatkin hyviä pelimiehiä (kuten Littlekin varmaan on), niin punaista lankaa on hyvin vaikea toiminnasta löytää nyt.
Kekäläisen ja Lämsän perinnöksi jäi todella puukätinen duunarijengi,
Totta tuokin. Filppulan korvaamatta jättäminen ja utopistinen kuvittelu Eavesin 60 ottelun pelikunnosta menee täysin Lämän ja Hjalliksen puuhasteluiden piikkiin. Mitään asiasta tietämättä kasaisin vastuuta tilanteesta enemmän jälkimmäiselle herralle.Tässä kohtaa jättäisin Kekäläisen manaamatta ja nostaisin framille Lämsän ja Halliksen. Mielipiteeni tietty muuttuu, jos on näyttöä siitä, että Filppulan korvaamatta jättäminen on Kekäläisen piikissä.
Vaikka en tietääkseni ole Cobol niin pakko vielä jatkaa sen verran, että stigaukkoilu on jokseenkin raflaava ilmaisu puhuttaessa Kurrin toiminnasta.
ihan hyviä yrityksiä, mutta silti oon jotenki pettynyt. Wiikman, Nagy, Walter, Broc Little on varmasti kaikki ihan ok, mutta suuri ja mahtava Jokerit kaipaa vielä laadukkaampia. Joukkueessa on tällä hetkellä leveyttä ja puolustus keväällä luunkova, mutta jos johonkin pleijareissa kaadutaan, se on se maalinteon vaikeus, taas.
No kyllä se vähän siltä itseltään vaikuttaa, kun laidoilla on jo mm. Nagy, Moses, Hardt, Lahti ja Rita. Sitten on toiseen rooliin A.Tyrväistä, Ruutua, Ben-Amoria ja Hännikäistä.
Se on nyt ainakin viimeisen kuukauden aikana selvinnyt, että Jatkoajan Jokeriosiossa on menty todella omituiseen suuntaan ajatusmaailmoissa. Kurri on varmaan lukenut Jatkoaikaa joulukuun alusta ja koittaa pistää parastaan sen mukaan... mutta eihän se mun asia ole mitä Kurri hommaa :)
No kyllä se vähän siltä itseltään vaikuttaa, kun laidoilla on jo mm. Nagy, Moses, Hardt, Lahti ja Rita. Sitten on toiseen rooliin A.Tyrväistä, Ruutua, Ben-Amoria ja Hännikäistä.
Ei varmaan olisi menestyminen jäänyt paperilla laituriosastosta kiinni, siinä olet oikeassa. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että mainitsemistasi pelaajista ns. kädellisiä ovat vain Nagy & Moses. Heistäkin Moses on alisuorittanut rajusti tällä kaudella, tehden 27 peliin pisteet 6+5=11. Herran peli on ollut varsinkin viime aikoina lähinnä tehotonta pörräämistä. Lahti taas on tällä hetkellä klesana, eikä myöskään ole pystynyt parhaimpaansa tällä kaudella. Ritaa puolestaan eii ole voinut laskea pisteidentekijäksi enää moneen vuoteen, vaikka onkin kelvollinen kolmosketjun laituri. Hardtkin on profiililtaan ennemmin energiapelaaja, joka pystyy tekemään pisteitä, kuin varsinainen pistenikkari.No kyllä se vähän siltä itseltään vaikuttaa, kun laidoilla on jo mm. Nagy, Moses, Hardt, Lahti ja Rita. Sitten on toiseen rooliin A.Tyrväistä, Ruutua, Ben-Amoria ja Hännikäistä.