Hyvä Kurri, Lämän fudut osoittaa, että toivoa on.
Wildcard tartuu sivulauseeseen, jolla potkut oli koristeltu. Jo itse potkut osoittaa, että Kurri on kartalla. Tässä meillä on tulkintaero.
Lämsän potkut ok tässä tilanteessa. Kysymys itselleni vaan on, miksei myös Valtonen saanut monoa? Mitä Valtonen on esittänyt,et nyt pitäs luottavaisena lähteä hakemaan mestaruutta Valtonen ykkösenä? Mun mielestä valmennustiimi on epäonnistunut ja nyt likasanko kaadettiin vain Lämsän niskaan. Ehkä ketään kokeneempaa ei ollut saatavilla ja jotain piti tehdä? Virran jatkon vielä ymmärrän, koska on osa ensi kauden valmennustiimiä. Nurminen hyvä lisä omasta mielestä. Toivottavasti jatkoa löytyy seuraavallekin kaudelle, kun osaamista etenkin mv-koutsina on. Ketterer vaan keskittymään joukkueenjohtajan hommiin.. Toivotaan parasta, mut odotukset ei oo ihan siellä korkeimmalla korokkeella just nyt.
Lämsän potkut ok tässä tilanteessa. Kysymys itselleni vaan on, miksei myös Valtonen saanut monoa? Mitä Valtonen on esittänyt,et nyt pitäs luottavaisena lähteä hakemaan mestaruutta Valtonen ykkösenä? Mun mielestä valmennustiimi on epäonnistunut ja nyt likasanko kaadettiin vain Lämsän niskaan.
Kiitos taas ihan vitusti Jari. Puolustus olikin meidän heikoin lenkki joten onneksi tartuit härkää sarvista. Harmittaisi jos tässä tilanteessa hankittaisiin esimerkiksi senttereitä. Voidaanko Currylle lyödä samantien 10+10 soppari?
Juuri näin. En kokenut itse tuota Peltolan lainaamista mitenkään pakkohankintana, mutta mun puolesta ihan fine. Mitä haittaakaan tästä nyt on? Rosterissa on nyt lainasopparilla Liiga-kokemusta omaava tilapäinen varapakki/ Lindellin paikalla pari peliä stunttaava pakki, riippuen siitä peluutetaanko ennemmin Mannista vai Peltolaa.Jotain kohtuutta näihinkin. Jos meillä on tasan kuusi liigatason pakkia olemassa niin olisi puhdasta tyhmyyttä olla hankkimatta varamiestä loukkaantumisten varalle. Lindell palaa aikanaan, mutta Dehner ja Ossi ovat selvästi nyt pidempään saikulla ja on mukavampaa että saavat parannella rauhassa.
Ei tää liike mun silmissä laske Kurrin osakkeita. Kyllähän Action Bronson varmaan myös hetken miettimisen jälkeen ymmärtää, ettei tämä Peltolan laina mitenkään poissulje sentterihankintaa/-hankintoja.
Oikeassa olette. Ei toi nyt ihan täysin paska veto ollut, mutta kuitenkin harmittaa ettei tällaisia riskittömiä vetoja voida soveltaa senttereihin. Siellä on kuitenkin parin miehen mentävä aukko, mutta tosiaan ei nuo suoraan toisiaan poissulkevia asioita ole. Pahoittelut pelihousujen repimisestä.
Oikeassa olette. Ei toi nyt ihan täysin paska veto ollut, mutta kuitenkin harmittaa ettei tällaisia riskittömiä vetoja voida soveltaa senttereihin.
Siitä lienemme kaikki samaa mieltä mitä me tarvitsemme, mutta silloin kun ei ole muita vaihtoehtoja voi vetää vähän epätoivoisemmistakin naruista. Kauheasti siinä ei hävittäisi vaikka mitään ei voitettaisikaan. Sillä eihän tuon laadukkaan paikkaajan paikka täyttyisi vaikka meillä olisi vuokralla useampi alisuorittaja. Mikäli ei ole tarjolla niin ei ole.Ihan kuka tahansa Ilveksen jämäpelaaja ei vahvistaisi Jokereiden sentteriosastoa. Jokerit tarvitsee yhden, mielellään kaksi laadukasta kärkiketjujen sentteriä, Tyrväinen, Hahl ja Rekonen riittävät muihin rooleihin.
Tuntuu oudolta sanoa, mutta Kurri on paikannut joukkueen puutteita paremmin kuin Kekäläinen pystyi kertaakaan kesken kauden tekemään. Olosuhteet ovat toki erilaiset enkä alkuunkaan yritä väittää Kurrin olevan jääkiekkoammattilaisena Kekun tasoinen, mutta odotettua parempi startti ehdottomasti äijältä. Vahvistuksia on valmennusta myöten tullut kaikille pelipaikoille ja jengiin on hankittu juuri sellaisia palasia joille on tarvetta. Ei se ihan turha äijä tuolla pallilla ole.Tähän mennessä Kurri on onnistunut hyvin tämän kauden joukkueen rakennuksessa ja hankinnat ovat osuneet nappiin. Walterista ei voi vielä kahden pelin jälkeen sanoa juuta eikä jaata.