Jari Kurri on niin hajuton, mauton ja väritön persoona kuin voi vaan olla. Kekäläinen toimi Jokereiden keulakuvana medialle jne. mutta Kurrista ei vaan ole niihin saappaisiin. Astuisi perkele esiin kriisin aikana ja vaatisi parempia otteita pelaajilta ja valmennukselta kuten naapurissa tehdään. Siirtoruletti käy muutenkin siellä kuumana ja valmennus kertoo suoraan medialle, jos jonkun naama ei miellytä. Pelaajat alkavat pelkäämään työpaikkansa puolesta ja otteet paranevat koko ajan. Oiskohan aika koittaa tätä mallia jo meilläkin?
Jotain pitäisi tehdä!
Olen pitkään ollut sitä mieltä, että eihän aikuiset ihmiset voi käyttäytyä kuten pienet lapset. Täällä kyseisellä palstalle kuitenkin tämä on enemmän kuin sääntö, ei tosiaan poikkeus. Kun Kurria niin kovasti Kekäläiseen pitää verrata, niin kuinka paljon Kekäläinen huuteli julkisuudessa joukkueen asioista? Aivan, Kurri on itse asiassa ollut jopa Kekua enemmän äänessä.
Se, että naapurissa on valittu linjaksi haukkua pelaajia ja kertoa joukkueen rakentamiskuvioista julkisesti on HIFK:n oma asia. Siitä voi taas jokainen olla omaa mieltä tuleeko näistä asioista huudella ääneen joka puolella. Se, että joka matsin jälkeen Lämsä ei valita kun ei ole tarpeeksi laadukkaita sentteritä, ei tosiaan tarkoita, etteikö niitä Kurri & Vuorinen olisi parasta aikaa metsästämässä.
Jarmo Kekäläinen toi aikoinaan Jokereihin uutta kulttuuria, jossa keskityttiin ammattimaisesti kukin omaan hommaan. Kun oli ilmoitettavaa, siitä ilmoitettiin. Turhaan ei paskaa jauhettu silloikaan. Tästä syystä ihmettelen, miksi nämä Keku fanit odottavat, että täällä pitäisi jatkuvasti pitää tiedotustilaisuuksi itsestään selvistä asioista: "sentteriä metsästetään, mutta markkinat on kuivat kuin arabin pillu."
Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne ja lopettakaa turha marmatus. Ja tiedän mm. Jokereiden sentteritilanteen ja kuinka kauan sitä ykköstykkiä on odoteltu. Kun joku kertoo mulle vastaavalla statuksella LIIGAAN tulleen pelaajan (eli joka on menny Jokereilta ohi), tarjoan jouluoluen ja lupaan pitää turpani 3 päivää kiinni.
Mut on tää huvittavaa lukea päivästä toiseen aikuisten ihmisten itkua päivän selvistä asiosta. Tulee muuan nimimerkki Scholl välillä mieleen. ei muuta kuin esimerkkejä bundesliigasta kehiin noiden itkujen jatkoksi. Danke schön ja ooh tannebaum