Re: Re: Re: Re: Paskahousuja koko jengi.
Viestin lähetti Senior
Luuletko, että saisimme tietää vain ja ainoastaan sen oikean totuuden?
Luulen, oikea ja ainoa totuus on mahdollista tuoda esille.
Jos kerran Summasen avuin menestytään, emmekö salli sitä, että jätkässä on omanlaisensa särmä ja tapa toimia?
En osaa yhdistää tapaus Niinimaata ja Suomen menestystä World Cupissa. Itseasiassa en edes usko että itse tapaus vaikutti Suomen peliin (Saksa-ottelua lukuunottamatta).
Hyväksyn tosin sen että Summanen toimii omalla tavallaan ja hyväksyn tietenkin sen jos hänessä on erilailla särmää kuin edeltäjissään. Totta kai!
Emmehän me muutenkaan tiedä kaikesta meitä koskevasta ja kiinnostavasta kaikkea muissakaan lajeissa/asioissa. Miksi pyykistä pitäsi tehdä julkinen? Vastaapas tuohon heittooni: "Eikö asioiden mahdollinen julkikaiveleminen tyydyttäisi vain "juorunnälkäisen" kansamme puhdasta uteliaisuutta ja tirkistelyhalua? Mitä julkipuiminen toimittajien väänneltyine mielipiteineen kiekossa tai maajoukkueessa palvelisi? "
On paljon asioita joita emme saa koskaan tietää. World Cup on tosin jotain muuta kun hallitus, johtokunta, tai Kallen Nakkikioski OY. Turnaukseen osallistui pelaajia ja johtajia, joita olemme seuranneet vuosia, joku tietää varmasti heidän kengännumeronsakin ja me olemme mukana omalla tavallamme, tuemme, maksamme, osallistumme ja olemme muutenkin hengessä mukana, aina yön finaaleihin asti. Kaikesta puhutaan ja kaikesta keskustellaan, mutta joskus vedetään johonkin raja (lue: tätä ei kansalle kerrota). Jutussa on vähän niin kuin juoruilun makua - me tiedämme, mutta emme kerro..
Jos tämä on kerran niin arkaluontoista ettei siitä uskalleta keskustella avoimesti, miksei hommaa hoidettu siististi?
En usko että kyseessä on juorunhaluista tirkisteluä. Minä ainakin haluan tietää mitä tapahtui ja miksi. Siihen on myös yksi, siitä myöhemmin.
Niinimaa antaa minusta ymmärtää vain omasta puolestaan ja on tovin harkittuaan päätynyt ratkaisuun, jossa pitää mölyt mahassaan. Varmaan tieten, että tietynlainen "rintamakarkurin" maine tulee seuraamaan miestä.
Kyllä, ja hyväksymällä tämän hän tavallaan myöntää ettei ole täysin viaton tähän soppaan. Muussa tapauksessa hänellä olisi kiire puhdistaa uutta mainettaan.
Aika harvassa riidassa vika on vain toisessa osapuolessa, joten oletuksesi on minusta ontuva.
Olen samaa mieltä kanssasi, Summanen tosin antoi ymmärtää ettei Niinimaalla ehkä ollut tarkoitus pelata joukkueelleen, hän siis viittaa siihen että syy oli Niinimaan...
Veikkaan, että hänen Summasen aikaiset pelit on pelattu.
Samoin, voisi vaikka lyödä siitä vetoa. Olen tosin tästä surullinen. Niinimaa esitti hyviä otteita tässä turnauksessa. Niinimaa tulee pelaamaan jääkiekkoa vielä kauan. Minusta parasta mitä Suomen jääkiekkomaajoukkueelle voisi tapahtua olisi se, että molemmat mahtuisivat samaan pukukoppiin. Mutta mutta.. tämä on varmasti toiveajattelua. Tässä syy miksi haluaisin että he puhuvat ja selvittävät asian.