Mainos

Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

• 587 848
  • 11 775

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Näin jälkeenpäin, aikamoinen ryöstö Tanskalta Perua vastaan. Schmeichel oli hyvä, mutta olihan Perun viimeistelykin huonoa. Perua voi kannattaa, eteläamerikkalainen maa, joka pelaa iloista fudista. Tanska oli liian tylsä.

Nyt sitten Kroatian peesiin ja Modricin paita päälle.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jon Obi Mikel on hieno mies, olen päättänyt niin tietämättä tarkemmin. Samoin Victor Moses. Nigerialla miellyttävämmät asut. Alan kallistua Nigerian puolelle.

Ralph

Jäsen
Ai niin, Mandzukic voi pelata myös kärkenä. Enpä muistanut, kiitos Allegrin.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jon Obi Mikel on hieno mies, olen päättänyt niin tietämättä tarkemmin. Samoin Victor Moses. Nigerialla miellyttävämmät asut. Alan kallistua Nigerian puolelle.

Etkö tiedä, että Luca Modric on hieno mies ja Kroatian peliasut ovat hienommat kuin Nigerian tässä pelissä pitämät paidat?

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ei mullakaan ole vielä suosikkijoukkuetta tähän turnaukseen. Jokaisessa pelissä olen jommalle kummalle voittoa toivonut, mutta en tiedä kelle toivoa koko kisoissa.
Sama juttu täällä. Hienoa katsoa kisoja, kun ei ole tarvinnut merkitä etukäteen kalenteriin mitään tiettyjä päivämääriä. Nyt voin katsoa matseja itselleni sopivina ajankohtina.
Toki Liverpoolin pelaajien otteita seurailen tarkemmin, mutten kannata kyseisiä maajoukkueita.
Mitä tulee kovaan peliin, niin Neil Ruddock oli upea pelaaja. Sellaista peliä toivoisin näkeväni, mutta se juna taisi mennä jo.

Ralph

Jäsen
Tiedän sen, että Pique on maailman paras pelaaja ja Shakira.
Yllättävän kauan kesti ennen kuin Shakira mainittiin.

En tiedä onko vika koko hotellissa vai mun huoneen telkkarissa, mutta toinen Malesian tv-kanavista jotka turnausta näyttävät ei toimi mulla. Kun avaan, ilmoittaa että ei toimi ja "1. jos juuri nyt sataa, vika voi olla hetkellinen, 2. ota yhteyttä asiakaspalveluun". Ei sada, enkä soittele minnekään. Malesian tv ei edes näytä jokaista alkulohkon peliä. Osa tulee ykköskanavalta, osa kakkoskanavalta. Ja näistäkin vain toinen näkyy mulla. No, pelit näkee baareissakin. Jossain ranskalaisbaarissa katsoin Ranskan pelin.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itte en tiiä kumman puolella oon mut ollaan nyt sit vaikka Kroatian puolella koska olen tavannut Kroatilaisen miljonäärin joka oli älyttömän mukava. Nigerialaista ihmistä en oo tavannu.

Ralph

Jäsen
Toki Liverpoolin pelaajien otteita seurailen tarkemmin, mutten kannata kyseisiä maajoukkueita.
Mulla on ollut jääkiekkomaaotteluissa aina tämä, että kannustan lähinnä pelaajia. Nyt on sama linja ollut jalkapallossakin.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ai niin, Mandzukic voi pelata myös kärkenä. Enpä muistanut, kiitos Allegrin.
Eikös se ole juuri hyvä juttu, ettei Mandzukic ole Juven kärjessä vaan parempi pelaaja Higuain?

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Itte en tiiä kumman puolella oon mut ollaan nyt sit vaikka Kroatian puolella koska olen tavannut Kroatilaisen miljonäärin joka oli älyttömän mukava. Nigerialaista ihmistä en oo tavannu.
Ite sain yhdeltä Nigerialaiselta kaverilta sähköpostia, hän on prinssi. Halusi lainata pääomaa jotta saa ulkomailla olevat omat rahansa haltuun. Vaikutti rehdiltä veikolta.

Ralph

Jäsen
Eikös se ole juuri hyvä juttu, ettei Mandzukic ole Juven kärjessä vaan parempi pelaaja Higuain?
Allegri on valittanut siitä, ettei häneltä löydy varavaihtoehtoa kärkimieheksi Higuainia kilpailuttamaan. Samaan aikaan Mandzukic kirmasi laiturina ja penkiltä peliä seurasi mm. Costa ja Bernardeschi. Toki Costa nousi alkukauden jälkeen isoon rooliin, Bernardeschikin lähemmäs.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikähän jengipetturi ja luopio toi toinen Nigerian toppari on? Kaikilla muilla on valkoiset nappulakengät paitsi hänellä.
Hän on myös ihonväriltään erilainen kuin muut nigeerit.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mikäs hessuhopo tämä Kroatian päävalmentaja on, kun jättää Kovacicin penkille? Dalic ulos!

Ralph

Jäsen
Ei auennut Kroatian puolustus Moseksen edessä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ite sain yhdeltä Nigerialaiselta kaverilta sähköpostia, hän on prinssi. Halusi lainata pääomaa jotta saa ulkomailla olevat omat rahansa haltuun. Vaikutti rehdiltä veikolta.
Nämä kaverit ovat aina rehtiä kansaa. Itsekkin lainasin pääomaa varmaan samaiselle prinssille. Ilmeisesti rahani ovat hyvin kasvaneet korkoa kun ei ole kuulunut muutamaan vuoteen mitään

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue

Sillä tavalla se kroatialainen miljonäärikin on rahansa tehnyt.

Ei ole minunkaan hetkeen tarvinnut raha-asioita tarvinnut miettiä. Kaikki meni kun lähetin ne palvelumaksuiksi saadakseni miljoonien perinnöt. Köyhänä on helppoa. More money, more problems.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kroatialla on oikeasti ihan hyviä pelaajia kokoonpanossa. Harmi vain heidän kannaltaan, että kulisseissa kuhisee eikä joukkue ole saanut täyttä rauhaa valmistautua MM-turnaukseen.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Sillä tavalla se kroatialainen miljonäärikin on rahansa tehnyt.

Ei ole minunkaan hetkeen tarvinnut raha-asioita tarvinnut miettiä. Kaikki meni kun lähetin ne palvelumaksuiksi saadakseni miljoonien perinnöt. Köyhänä on helppoa. More money, more problems.
Älä huoli. Noissa kehitysmaissa tuo byrokratia kestää. Rahat ovat tulossa kyllä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy