MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
Jotenkin ristiriitaiset fiilikset itellä näistä videotarkastuksista. Ehkä kaikkeen tottuu.
Juu aika sama fiilis. Omasta mielestä hyviä ja huonoja puolia löytyy, mutta eiköhän näihinkin totu.
Jotenkin ristiriitaiset fiilikset itellä näistä videotarkastuksista. Ehkä kaikkeen tottuu.
Just vastahan se Tanska voitti EM-kultaa (eli siis -92). Silloin Peter oli rautaa. Silloin minä olin nuori, en ole enää.Mietin samaa. Ollaanko tultu vanhoiksi?
Oon samaa mieltä, että vähän tappaa tunnelmaa, mutta eikös silti reilu ja oikeudenmukainen peli ole kuitenkin tärkeintä.Juu aika sama fiilis. Omasta mielestä hyviä ja huonoja puolia löytyy, mutta eiköhän näihinkin totu.
Arvokisojen viimeinen peli on myös hyvä mittari. Se on harvoin mennyt Messillä ihan putkeen.
Oon samaa mieltä, että vähän tappaa tunnelmaa, mutta eikös silti reilu ja oikeudenmukainen peli ole kuitenkin tärkeintä.
Vitun Yle kun tekee aina urheilut liian hyvin. Saa muut nayttamaan huonoiltaTykkään kyllä näistä Ylen studioista ja varsinkin nämä "paita-tarinat" olleet todella hauskoja ja mielenkiintoisia! Pysy maikkari erossa näistä ja keskity vaan formulan näyttämiseen!
Itseä ihmetyttää, että miksi kokkelin vetämisestä täytyy antaa pannaa. Eihän siitä pitäisi saada mitään urheilullista etua toisin kuin dopingista. Luulisi että kokaiini päin vastoin hankaloittaa urheilijan elämää. Kokaiinin käyttö pitäisi olla jokaisen oma asia, eikä sen pitäisi liittyä urheiluun.Guerrero vissiin oli syöny kokkelia vetäneen possun lihaa, kun saa pelata?
Itseä ihmetyttää, että miksi kokkelin vetämisestä täytyy antaa pannaa. Eihän siitä pitäisi saada mitään urheilullista etua toisin kuin dopingista.