Mainos

Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

• 588 215
  • 11 775

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Toppariosastolle löytyisi vielä Savic, jolloin topparipari olisi jo kohtalaisen hyvä ja puolustuslinja muotoa Vrsaljko-Lovren-Savic-Kolarov. Kärkeen tulitukea toisi myös Jovetic. Eiköhän tuosta jo melkein mestarikandidaatin saisi oikein roolitettuna aikaiseksi, keskikenttä toki selkeästi vahvimpana osa-alueena, mikä ei ole lainkaan huono asia.

Tästä samaa mieltä. Pari päivää sitten katsoin videon, jossa käytiin läpi kuvitteellista Jugoslavian joukkuetta. Olisi se ehdottomasti yksi merstarisuosikeista.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko Nigerian lyhenne ollut aina NGA? Vai oliko se joskus NIG?

Muistelen joskus kaverin "vitsin" siitä, miltä näyttäisi Nigerian ja Saksan välisen matsin grafiikka.

Nigerin lyhenne on NIG. Olin itse siinä uskossa, etta Nigerian lyhenne oli NGR.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllähän neljä peliä päivässä on näin penkkiurheilijalle melkosen paljon. Ei oikein jaksa enää keskittyä itse peliin.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kyllähän neljä peliä päivässä on näin penkkiurheilijalle melkosen paljon. Ei oikein jaksa enää keskittyä itse peliin.
Totta. Lisäksi haittapuolena on se, että pelejä katsellessa tulee naposteltua tai juotua liikaa. Sitä on kisojen päättymisen jälkeen lihonut viisi kiloa ja kunto heikentynyt selvästi.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kroatia on vaisu, mutta Nigeria on myös niin huono joukkue, että tuskin enää nähdään maaleja.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Totta. Lisäksi haittapuolena on se, että pelejä katsellessa tulee naposteltua tai juotua liikaa. Sitä on kisojen päättymisen jälkeen lihonut viisi kiloa ja kunto heikentynyt selvästi.
Unohdit listasta sen orastavan alkoholismin.

Itsehän tein tänään mystisen suorituksen, kun lähdin ostamaan pitsaa ja päädyin hakemaan salaattitarpeet. Mikä lie iski.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Harmittaa Kroatian pelaaminen. Potentiaalia olisi vaikka mihin, mutta jotenkin tuo näyttää aneemiselta ja laiskalta.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää jalkapallo on siitä mukavaa seurattavaa ku tässä samalla voi touhuta tai lukea jotain. Jääkiekkoa kattoessa ei onnistu tai menis tilanteita ohi

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joo, vielä pitäisi jaksaa kuunnella ja katsella Jukolaa läpi yön. Taidan nukahtaa napit korvissa....

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tänään nähtiin jokaisessa pelissä pilkku. Kaikki selviä.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ihan ansaittu pilkku, aikamoinen painiote.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kiinnittänyt huomioita noihin laita mainoksiin. Kiinalaiset firmat kuten Hisense ja Vivo mainostaa. Mitään Sonyja tai Appleja ei ole näkynyt. Aika paljon kinuilla rahaa pistää tommosiin mainoksiin merkeistä joita ei edes jälleenmyydä Euroopassa tai muuallakaan, vai onko kyseessä venäjää kohdistuneet pakotteet?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Melkonen hali :D

Ralph

Jäsen
Nigerialainen halusi vain halata Mandzukicia, miksi pilkku?

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hyvä vihellys tuomarilta. Nuo roikkumiset on tämän lajin syöpä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Päivän paras pilkku

Edit. Otetaan takas, kun jäi se FRA-AUS -peli näkemättä

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Pikkuisen oli eri tason pilkku Modricilta kuin siltä Perun jätkältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy