Miten tän Perulaisen kokeilinkäyttö eroaa Roman Eremenkon käyttö tavasta?
Aivan, tuo sääntöjennoudattamisen luvattumaa, lol.Vaan toinen teki sen Venäjällä.
Aivan, tuo sääntöjennoudattamisen luvattumaa, lol.
Tämä VAR takuulla jakaa mielipiteitä, mutta eikös se nyt ole hyvä juttu, että tilanteet voidaan tarkistaa ja tuomiot saadaan menemään oikein.
Olen varmaan paha ihminen, kun en kannata naapurimaita. En myöskään automaattisesti kannata altavastaajia - en lätkässäkään toivonut kultaa Saksalle enkä Sveitsille.
Olen varmaan paha ihminen, kun en kannata naapurimaita. En myöskään automaattisesti kannata altavastaajia - en lätkässäkään toivonut kultaa Saksalle enkä Sveitsille.
Tämä VAR takuulla jakaa mielipiteitä, mutta eikös se nyt ole hyvä juttu, että tilanteet voidaan tarkistaa ja tuomiot saadaan menemään oikein.
Ei ole varsinaista suosikkia nyt - Hollantia olen yleensä kannattanut. Kakkosena ehkä Belgia. Kroatia myös ollut yleensä sellanen jengi jota olen kannattanut.Olet paha ihminen, koska et kerro ketä kannatat.
Kunnon Real gloryhuntter puhetta! Itelle ainakin usein helppo toivoa altavastaajille voittoa. Nyt tosin toivon Kroatialle voittoa joka ei tässä pelissä ole altavastaaja.Nämä "kannatan altavastaajia" -jantterit on epäilyttäviä. Entäpä jos oma joukkue on suosikki? Häh? Toki somehuoraamisessa kaikenkarvaiset "kerran neljässä vuodessa" -kannattajat saavat äänensä kuuluviin, mikä vain lisää tämän sakin määrää. Eikä näillä ole omia joukkueita, eivät nämä fanita, nämä voivat politikoida ja nostaa itseään jalustalle.
Ja nyt meillä on Tero Kainulainen selostamassa, jonka urheilumeiningit kaikki muistavat varmasti jo TV-Tampereen ajoilta.
Kunnon Real gloryhuntter puhetta! Itelle ainakin usein helppo toivoa altavastaajille voittoa. Nyt tosin toivon Kroatialle voittoa joka ei tässä pelissä ole altavastaaja.
Itse ainakin toivon viihdyttäviä pelejä. Kilpikonnapuolustus ja sääntöjen rajamailla annettu "kovuus" ei mua viihdytä.Kunnon Real gloryhuntter puhetta! Itelle ainakin usein helppo toivoa altavastaajille voittoa. Nyt tosin toivon Kroatialle voittoa joka ei tässä pelissä ole altavastaaja.
Juu toki samoin, viihdyttävä peli näin neutraalina on tietty toiveissa. Tosta sääntöjen rajamailla pelaamisesta osaan kyllä ite nauttia myöskin.Itse ainakin toivon viihdyttäviä pelejä. Kilpikonnapuolustus ja sääntöjen rajamailla annettu "kovuus" ei mua viihdytä.