Mainos

Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

• 587 844
  • 11 775

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Miten tän Perulaisen kokkeilinkäyttö eroaa Roman Eremenkon käyttö tavasta?

Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä VAR takuulla jakaa mielipiteitä, mutta eikös se nyt ole hyvä juttu, että tilanteet voidaan tarkistaa ja tuomiot saadaan menemään oikein.

Itte olin tätä vastaan ns. urheiluromantikkona ja ymmärrän sen perustelun edelleen, mutta jos tää näin hyvin toimii kuten tähän asti, niin ehkä on aika siirtyä jalkapallossakin nykyaikaan.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olen varmaan paha ihminen, kun en kannata naapurimaita. En myöskään automaattisesti kannata altavastaajia - en lätkässäkään toivonut kultaa Saksalle enkä Sveitsille.

Tämä VAR takuulla jakaa mielipiteitä, mutta eikös se nyt ole hyvä juttu, että tilanteet voidaan tarkistaa ja tuomiot saadaan menemään oikein.

Ei ole kerta ei 1800-luvullakaan käytetty videoita, videot on ihan kendoo ja kendo on junttia. Eikä Suomen kutosdivarissakaan ole videotarkistuksia, ja futiksen hienous on ollut se, että laji on sama joka paikassa.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olet paha ihminen, koska et kerro ketä kannatat.
Ei ole varsinaista suosikkia nyt - Hollantia olen yleensä kannattanut. Kakkosena ehkä Belgia. Kroatia myös ollut yleensä sellanen jengi jota olen kannattanut.

Nyt on aina toivonut "paremmalle" voittoa. Siis hyökkäävällämme ja mielenkiintosemmalle joukkueelle.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nämä "kannatan altavastaajia" -jantterit on epäilyttäviä. Entäpä jos oma joukkue on suosikki? Häh? Toki somehuoraamisessa kaikenkarvaiset "kerran neljässä vuodessa" -kannattajat saavat äänensä kuuluviin, mikä vain lisää tämän sakin määrää. Eikä näillä ole omia joukkueita, eivät nämä fanita, nämä voivat politikoida ja nostaa itseään jalustalle.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Nämä "kannatan altavastaajia" -jantterit on epäilyttäviä. Entäpä jos oma joukkue on suosikki? Häh? Toki somehuoraamisessa kaikenkarvaiset "kerran neljässä vuodessa" -kannattajat saavat äänensä kuuluviin, mikä vain lisää tämän sakin määrää. Eikä näillä ole omia joukkueita, eivät nämä fanita, nämä voivat politikoida ja nostaa itseään jalustalle.
Kunnon Real gloryhuntter puhetta! Itelle ainakin usein helppo toivoa altavastaajille voittoa. Nyt tosin toivon Kroatialle voittoa joka ei tässä pelissä ole altavastaaja.

Ralph

Jäsen
Unirytmi heittää häränpyllyä, kun aikaero koputtaa yhä olkapäällä, joten katsotaan nyt futista ja aamulla en jaksa taas herätä aamupalalle.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kunnon Real gloryhuntter puhetta! Itelle ainakin usein helppo toivoa altavastaajille voittoa. Nyt tosin toivon Kroatialle voittoa joka ei tässä pelissä ole altavastaaja.
Itse ainakin toivon viihdyttäviä pelejä. Kilpikonnapuolustus ja sääntöjen rajamailla annettu "kovuus" ei mua viihdytä.

Ralph

Jäsen
Ei mullakaan ole vielä suosikkijoukkuetta tähän turnaukseen. Jokaisessa pelissä olen jommalle kummalle voittoa toivonut, mutta en tiedä kelle toivoa koko kisoissa. Tai no, Argentiinan maailmanmestaruuden puolesta löin muutaman euron. Toisaalta olen pelle ja siksi voisin kannustaa Venäjää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy