Oletko kuullut 2006 MM-kisoissa Buffonia?Aina yhtä kamalan kuuloista kun pelaajat koittaa mölytä noita kansallislauluja.
Keilläs on Portugalin ja Ranskan joukkueista keltaisia kortteja sen verran, että ovat vaarassa missata seuraava matsi!?
Ranskan kansallislaulun aikana pari pelaajien takana seissyttä naista oli tikahtua nauruun.Aina yhtä kamalan kuuloista kun pelaajat koittaa mölytä noita kansallislauluja.
Jotenkin näin. Viimeistään kun Williams ja Morata vaihdettiin (80º) niin eivät saaneet enää mitään aikaan. Toki Saksa luonnollisesti panosti hyökkäämiseen ja johtoasemassa oleva joutuu väkisin puolustuskannalle.Espanja oli parempi ensimmäisen puolikkaan niukasti ja toisen puoliajan alun. Ote kääntyi Saksalle Nagelsmannin hyvien vaihtojen jälkeen. Jatko-ottelussa Saksa oli aloitteelisempi ja jossain pelissä olisi voinut saada pilkun. Mutta kyllähän Espanja voitti tänään, että pystyvät hyökkäämään niin monella tavalla. Palasia on koota todella erilaisia kombinaatiota hyökkäyksessä. Ja Olmo oli tänään siinä myös isossa roolissa.
*Insert skeletor sitting on a chair image here*Noniin, sitten vaan Ronaldon ja Pepen maaleja odottelemaan!
Joku Ronaldo-fanit ovat ehtineet mainita että Messi missasi pilkun viime yönä Copa Americassa?
Sorry, multa ei pidä ottaa vetovinkkejä, elän liian tunteella! Espanjan voitto korvaa tuon minun rahallisen panoksen Saksalle..En yleensä lyö vetoa, mutta suosituksestasi tein poikkeuksen. Kiitti vitusti. :)
No, kymppi meni, ja veto oli mielestäni perusteltu. Eikä nyt niin harmita, kun haluan nähdä Espanjan nuoret hyökkääjät jatkossa ja olin muutenkin Espanjan puolella.
Meinaatko, ettei Keuruun jäähalli riitä Skoda-cupin näyttämöksi, HÄH?Onhan toi aika kuvaavaa, että kakkosbundesligassa pelaavan joukkueen stadion riittää EM kisojen peliin...
"Oi maam jotain jotain Suomi maa kallis jotain pitkä kuuma kesä eiku isien, eiku jotain..."Aina yhtä kamalan kuuloista kun pelaajat koittaa mölytä noita kansallislauluja.
Kiitos ja minähän olen Ronaldo-fani.Ehdit ensin. Onnea.
Rollefanit on jo nukkumassa, ne tulee huomenaamulla tänne ketjuun taas ihmettelemään miksi Ronaldoa on taas kiusattu.Joku Ronaldo-fanit ovat ehtineet mainita että Messi missasi pilkun viime yönä Copa Americassa?