Eiköhän hänet jotenkin kuntoon laiteta. On hän sen verran rautainen puolustaja. Carvajal tosiaan on todella iso menetys välierään Portugali/Ranskaa vastaan, kun vastustajalla tulee olemaan Leao/Mbappe.Jos Nacho on kunnossa. Aika tuskaselta meno näytti.
Saksa muuten jatkoi peliä sivurajaheitolla joten ei varmaan ollut paitsio.Vihellettinkö siinä paitsiovapari? No sori se meni sitten ohi eli ei siitä sen enempää
Se meni selostajiltakin ihan ohi. Kansainvälinen ohjaaja kyllä näytti tilanteen ihan niin että kuva pysähtyi syöttöhetkellä, mutta kopissa höpistiin ihan muuta ja alettiin katsomaan tilannetta vasta kun pallo osui käteen.Olishan tuota käsivirhetilannetta tietenkin voinut hetken puida studiossa ja avata että oliko paitsio ennen.
Arvostan mielipidettäsi ja olen eri mieltä, täysin objektiivisesti katsottuna myös. Paitsi ensimmäisestä kohdasta, olihan matsi!Olihan matsi! Ja oikea jengi voitti, tästä vaatimattoman puolueettomasta ja objektiivisesta näkökulmasta tietenkin.
Eiköhän Koskelalla ole muuta tekemistä kuin tutkia keskustelupalstaa ja flashscorea.Haha, lukeeko Toni Koskela meikän viestejä kun juuri sanoin Olmon olleen ratkaiseva pelaaja, ja nyt hän hehkuttaa tätä YLEn studiossa? :D
Mitkä nämä tilanteet olivat? Minä kun en tällaista nähnyt.Sinänsä vähän naurattaa näin neutraalina katsojana nämä Saksan kannattajien itkut, kun Kroosin olisi pitänyt saada ottelussa noin seitsemän keltaista korttia.
Tekiskö vielä samassa tilanteessa? Eka maali ja sitten punainen jostain hulinasta.Pepe tekee Pepe-tempun: Maali ja punanen.
Nonni, pistän joka viestiin jonkun noista niin saadaan sutkin hyvään känniin!Täällä on kansa saanut sopivasti kierroksia alle ja vähän vielä kaljaa koneeseen niin kohta saadaan Rolle-show käyntiin.
Itse ainakin otan hörpyn oluesta, joka kerta kun mainitaan sanat ”neiti”, ”geelitukka” tai ”Penaldo”.
Saksaa ei ollut olemassakaan vuosien 1966-90 arvokisoissa.Vuodesta 1966 vuoteen 2014 Saksa oli arvokisojen finaalissa vähintään kuuden vuoden välein. Nyt menossa yli 10 vuoden finaaliton putki.
Hyvä, että nuo turhakkeet saavat vähän levätä ennen finaalia. Espanjan Armadan kovimmat tykit kuitenkin ovat välierissä kehissä ja leveyttä kyl löytyy, ei haittaa nuo pelikiellot!!Morata ja Carvajal ulkona seuraavasta matsista…
Ei varmasti osaa, mutta kertoo myös säännön epämääräisyydestä.Edelleen hankala uskoa, että tämän palstan käyttäjät osaa tuota käsisääntöä tulkita paremmin kuin ammattituomarit.
Jos peli jatkuu ja var-sedät tuijottelevat pelin käydessä videoita, niin katkaistaanko peliä sen takia, että merkityksetön paitsio päästään puhaltamaan?Saksa muuten jatkoi peliä sivurajaheitolla joten ei varmaan ollut paitsio.
Taisi tosiaan olla tuosta käsivirheestä syntynyt tilanne paitsio, eli olisi kenties VAR vienyt sen. En koe sitä vääryytenä, ja minä tosiaan kannatin Saksaa ottelussa.Vähän jäi tuo kiistanlainen Cucurellan käsivirhe kalvamaan
Joo, mutta jatkoiko Saksa peliä rajaheitolla? Ainakin mun mielestä näin tapahtui. Jos oli paitsio niin peliä olisi pitänyt jatkaa Espanjan vaparilla. No voi olla että meni ohi kun piti spämmätä tänne ja muualle samaanaikaan.Se meni selostajiltakin ihan ohi. Kansainvälinen ohjaaja kyllä näytti tilanteen ihan niin että kuva pysähtyi syöttöhetkellä, mutta kopissa höpistiin ihan muuta ja alettiin katsomaan tilannetta vasta kun pallo osui käteen.