Lätkäsäännöillä ainakinVitut oli.
Lätkäsäännöillä ainakinVitut oli.
Rankkarialueella ei kannata pakin sprintterityylillä vetääJoka taas on luonnollinen asento kun juostaan eteenpäin
Kumpikaan ei pitänyt olla mun mielestä pilkku joten 50/50 virheet ja kun Saksa hyöty ja kärsi kummastakin, niin tolla nyt "nollattiin" se Tanska pelin väärä tuomio.Kyllä tämä peli on pahasti rikki tällä hetkellä, kun samanlaisista virheistä vihelletään miten sattuu. Tuon olisi pitänyt olla pilkku 100/100 versus Tanskan vastaava.
Kämmen oli kohotettu korkealle, tässä tilanteessa luonnollisessa asennossa alhaalla.Luonnollinen asento. Mikä oli erona esim. Tanska-peliin?
Mites Belgian hylätty maali jossa pallo hipaisi sormea luonnollisessa juoksuasennossa vartti ennen maalia? Ammattituomarit, naapurin sokea mummokin tuomitsisi paremmin.Miten tää erosi siitä Andersenin käteen osuneesta pallosta?
Thomas on silloin jo ollut uskottava hopeakettu, kun samanikäiset kaverit väärensivät epätoivoisesti henkkareitaan päästäkseen yökerhoon.Muller oli silloinkin 25.
Ainoa hyvä selitys, jos tämä oli päätöksen taustalla.Oliko itseasiassa tuo käsivirhettä edeltävä tilanne paitsio? Se selittäisi, miksi pilkkua ei tullut.
Siitä seurasi kuitenkin Saksan sivurajaheitto.Oliko itseasiassa tuo käsivirhettä edeltävä tilanne paitsio? Se selittäisi, miksi pilkkua ei tullut.
Jostain syystä naurahdin tälle.Kimmich lensi ilmassa luonnollisesssa asennossa espanjalaisen päähän, ei jatkotoimenpiteitä.
Kumpikaan ei pitänyt olla mun mielestä pilkku joten 50/50 ja kun Saksa hyöty ja kärsi kummastakin, niin tolla nyt nollattiin se Tanska pelin väärä tuomio.
Tämäkin kyllä täysin totta, mutta kerta linja on kerran valittu, niin olisi siinä luultu pysyvän.Kumpikaan ei pitänyt olla mun mielestä pilkku joten 50/50 virheet ja kun Saksa hyöty ja kärsi kummastakin, niin tolla nyt "nollattiin" se Tanska pelin väärä tuomio.
Se että tilanteessa oli paitsio ennen käsivirhettä.Luonnollinen asento. Mikä oli erona esim. Tanska-peliin?
Minkä linjan? Oletko huomannut tässä pelissä jotain linjaa? :)