torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
OG on Ukrainan ainoa toivo.Saa sen maalin tehdä jos on hyvä paikka.
OG on Ukrainan ainoa toivo.Saa sen maalin tehdä jos on hyvä paikka.
No nyt alkaa jo itse asiassa näyttämään paremmalta. Aiemmin Ukrainan pallollinen pelaaminen oli heikkoa, miehet olivat välillä missä sattuu eivätkä kolmiot liikkuneet organisoidusti.Perustele.
Mulle jäi epäselväksi mikä noista oli se paitsio, joka vihellettiin. Tolppalaukauksessa oli kyllä yksi ukrainalainen veskarin edessä, osumatta tosin palloon, mutta katsottiinko että hämäsi veskaa ja näin osallistui peliin?
Mitä nämä kolmiot on mitä jokainen joukkue tuntuu käyttävän näissä kisoissa?No nyt alkaa jo itse asiassa näyttämään paremmalta. Aiemmin Ukrainan pallollinen pelaaminen oli heikkoa, miehet olivat välillä missä sattuu eivätkä kolmiot liikkuneet organisoidusti.
Jep, ja toivottavasti Southgatellekin annettu vinkkivideo. Tosin normi-ihminen Southgaten materiaalilla tajuaisi sen itsekin.Toivottavasti Ukraina avaa puoliajalla YLEn lähetyksen ja kuuntelee ”asiantuntijaa”
Kuuselan vierailu oli kyllä Hall of Fame tavaraa.Kivasti YLE saanu noita henkilöitä tuonne Studioon. Mukavia henkilöitä. Kivan oloinen tämä Heidi tjsp.
Kuuselan vierailu oli kyllä Hall of Fame tavaraa.
Litillä varmaan sopimukset muille kanaville. Muurinen olis kova.Toivoisin Littä, Riveä, Muurista kans officeen
Manaa lisää ;)Onhan Ukrainalla myös paikkoja ollut, mutta surkeaa viimeistelyä.
Siis kai sä nyt geometriaa osaavana tiedät mitä kolmiot ovat. Kolme pelaaja muodostaa kolmion.Mitä nämä kolmiot on mitä jokainen joukkue tuntuu käyttävän näissä kisoissa?